×

Programe TV -- Data și ora publicării: 20.04.2018 12:11:28

DISCOVERY-PREMIERĂ / Discovery Channel difuzează în premieră „Aaron Kaufman, geniul mecanicii”



București (MEDIA EXPRES) / 28 apr 2018 / Devenit celebru alături de Richard Rawlings și proiectele lor din seria „Mașini nervoase” (“Shifting Gears”), Aaron Kaufman, geniul mecanicii, se întoarce la Discovery Channel cu propria emisiune unde: „Aaron Kaufman, geniul mecanicii”. Primul episod va fi difuzat în România miercuri, 25 aprilie 2018, de la ora 22:00, cu noi episoade difuzate săptămânal în aceeași zi și la aceeași oră.

Supranumit și „minunea cu barbă”, Aaron a lăsat în urmă viața de la Gas Monkey Garage pentru propriul său atelier, Arclight Fabrication, unde vrea să construiască doar mașini capabile de performanțe extreme. În noua emisiune, Aaron forțează limitele designului tehnic, își extinde abilitățile de proiectare și își testează vehiculele în cele mai extreme condiții pentru a dovedi cât de departe poate merge pasiunea pentru mașini.

Proiecte extreme testate până la limita distrugerii, design și performanță pentru vehicule capabile să traverseze orice tip de teren și o echipă care visează și trăiește ca să testeze limitele fiecărui proiect. Josh Freeman, Jonathan Rodriquez, Jason Boowman, Jeremy Webster și Jonathan Mansour aduc fiecare câte o calitate unicat în echipă și vor lucra cot la cot cu Aaron pentru a depăși barierele personalizării auto. Scopul final: să testeze fiecare vehicul în unele dintre cele mai dure condiții din lumea auto.

Aaron începe seria proiectelor unicat cu transformarea unui vehicul Scout International într-unul dintre cele mai puternice camioane Ultra 4k concepute vreodată. Obiectivul: un gigant pe patru roți care să poată circula pe șosele, dar și pe teren accidentat și care să intre în cea mai dură cursă de o zi din lume - King of Hammers. Aaron își asumă toate riscurile, chiar și ca mașina să ajungă înapoi în atelier ca o grămadă de fiare contorsionate.

Cu peste 8.000 de ore de conținut original anual, disponibil în 220 de teritorii și 50 de limbi, Discovery (www.corporate.discovery.com) este liderul unor genuri TV îndrăgite în întreaga lume, puse la dispoziția fanilor pe toate ecranele: de la portofoliul de aplicații GO și Discovery Kids Play, servicii de streaming pentru consumatori, cum ar fi Eurosport Player și Motor Trend OnDemand, și până la conținutul digital al grupului Nine Media. Portofoliul de branduri premium al companiei cuprinde Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, Investigation Discovery, Travel Channel, Turbo / Velocity, Animal Planet, Science Channel, precum și OWN: Oprah Winfrey Network în S.U.A., Discovery Kids în America Latină și Eurosport, principalul furnizor de conținut sport premium, relevant la nivel local, și gazdă a Jocurilor Olimpice în Europa.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL