×

Comunicaţii -- Data și ora publicării: 03.05.2018 16:58:00

SES-STUDIU-BILANȚ / Unul din șapte locuitori ai planetei se uită la conținut TV furnizat prin intermediul sateliților SES



București (MEDIA EXPRES) / 3 mai 2018 / Numărul de gospodării deservite la nivel global de operatorul de comunicații prin satelit SES a ajuns la 351 de milioane la finalul anului 2017, în creștere cu 26 de milioane față de 2016, conform studiului anual Satellite Mosnitor, realizat de SES. Acest avans face ca SES să furnizeze conținut video către mai mult de un miliard de consumatori de TV de pe tot globul.

Din cele 351 milioane de case deținătoare de TV, SES furnizează servicii in mod direct către 145 de milioane, în timp ce indirect deservește 147 milioane de cămine care utilizează cablu TV, 40 de gospodării conectate la servicii IPTV și 18 milioane prin servicii terestre digitale. Studiul arată că Europa continuă să fie cea mai importantă piață: SES furnizează servicii către 167 de milioane de gospodării în Europa (față de 156 milioane în 2016).

Creșterea a fost determinată de noile contracte din Turcia și extinderea acoperirii serviciului Yahlive (un joint-venture între SES și Yahsat) în țările din zona Magreb. SES deservește 30 de milioane de gospodării în Africa, 13 milioane în Orientul Mijlociu, 32 de milioane în zona Asia-Pacific, 75 de milioane în America de Nord și 33 de milioane în America Latină.

Uun rol important în creștere l-a jucat capacitatea SES de a furniza conținut HD, arată studiul Satellite Monitor. În prezent, SES furnizează conținut HD către 107 milioane de gospodării, reprezentând aproximativ doua treimi din toate casele din Europa care dețin un televizor. La nivel global, SES furnizează 2602 de canale HD, din cele 7709 de canale în total pe care le distribuie. În Europa, raportul este de 798 de canale HD dintr-un total de 2670.

Potrivit unui studiu intitulat „Indexul Consumului de Televiziune în România”, realizat de Mercury Research România pentru SES în aprilie 2017 (pe un eşantion de 402 persoane, cu marja maximă de eroare +/-5% şi un nivel de încredere de 95%), calitatea video este unul dintre factorii importanți în alegerea furnizorului de servicii TV în România.

Aproape 60% dintre participanții la studiu au declarat că sunt dispuși să plătească în plus pentru canale HD, un avans semnificativ al interesului pentru HD față de anul anterior, când doar 39% dintre participanții la studiu erau dispuși să plătească 25 de lei în plus pentru 5 canale HD.

Mai mult decât atât, peste 72% dintre respondenți au considerat foarte importantă calitatea HD a imaginii când doresc să cumpere un nou televizor sau vor să-și schimbe furnizorul de televiziune (față de 61% în 2016).

La finalul anului 2017, datele studiului Satellite Monitor indicau că în România există 3,22 milioane de gospodării care recepționau conținut TV HD, dublu față de 2015, când 1,5 milioane de gospodării din țara noastră aveau canale TV HD.

„Studiul Satellite Monitor arată că strategia noastră de a investi în piețele emergente este una de succes, având ca rezultat o acoperire geografică extinsă”, a subliniat Ferdinand Kayser, CEO SES Video. „Vom continua să exploatăm acoperirea geografică și capacitățile tehnice pe care le deținem pentru a sprijini partenerii în consolidarea afacerilor și extinderea audiențelor. În

Africa, infrastructura noastră va continua să joace un rol cheie în tranziția a televiziunea digitală, în timp ce în țările emergente ale Europei, sateliții noștri vor continua să fie cea mai importantă platformă pentru furnizarea de conținut HD și Ultra HD către milioane de gospodării.”

SES este operator de satelit de talie mondială și primul operator care are o ofertă scalabilă GEO-MEO la nivel mondial, cu peste 50 de sateliți pe Orbită Geostaționară (GEO) și 12 pentru Orbită Medie (MEO). SES pune accent pe soluții cu valoare adăugată, end-to-end pe două verticale de business: SES Video și SES Networks.

Compania oferă servicii de comunicații radiodifuzorilor, producătorilor de conținut, furnizorilor de internet, operatorilor de rețele fixe și mobile, guvernelor și instituțiilor guvernamentale. Portofoliul SES include ASTRA, O3b și MX1, lider mondial care oferă o suită integrată de servicii digitale media și video. SES este companie listată la bursele Euronext Paris și Luxembourg Stock Exchange (simbol bursier: SESG). Mai multe informații sunt disponibile la ses.com.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL