×


Publicitate -- Data și ora publicării: 18.10.2018 12:31:39

DIGI-CAMPANIE DE BRAND / Digi derulează o nouă campanie de brand inspirată de creativitatea #nelimitată a românilor



București (MEDIA EXPRES) / 18 oct 2018 / Digi a lansat la jumătatea lunii octombrie o nouă campanie de brand inspirată de inventivitatea inepuizabilă a românilor, „care de voie și mai ales de nevoie a ajuns să se priceapă la orice”. Prin intermediul unor frânturi de istorie recentă, campania surprinde crâmpeie din materializarea spiritului practic al românilor, apelând la mecanismul întoarcerii în timp.

Primul spot al campaniei se îndreaptă spre una dintre soluțiile găsite de tinerii pasionați de dance și break-dance din anii ’80 pentru a arăta cât mai cool – șireturile “glow in the dark”, adică vopsirea cu rivanol a șireturilor de la încălțămintea sport, astfel încât să devină fluorescente.

Pe lista ”născocirilor practice” figurează sute de invenții anonime care au rămas în memoria colectivă a romanilor nostalgici: șoseta anti-derapantă, trasă peste cizme iarna, balconul închis cu geamurile de la autobuz, alternativa termopanelor actuale, oja care oprește deșirarea ciorapului de damă, furculița pe post de antenă TV, berea folosită în loc de fixativ de păr.

Noua campanie Digi este despre românul obișnuit și despre puterea sa de a transforma adversitatea și obstacolele în oportunități, ca o recunoaștere a eforturilor făcute de poporul român ca să dăinuiască și pentru a marca Centenarul Marii Uniri. Digi îi provoacă pe români să se “tele-porteze” la o tehnologie inovatoare, care îi trimite în trecutul relativ recent al poporului român. „Aceasta este și esența brandului Digi: oferim românilor soluții inovatoare, practice și accesibile, adaptate nevoilor acestora de conectivitate #nelimitată, comunicare și relaxare”, se arată într-un comunicat Digi.

Campania se derulează la televiziune, radio, în print și online. Ideea creativă a fost dezvoltată de agenția Cap Compas, iar producția spotului TV a fost asigurată de casa de producție Multimedia Est.

Grupul Digi |RCS & RDS este liderul pieței de internet, pay-tv și servicii convergente, în România, cu operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia. Înființată în urmă cu aproape 25 de ani, deține aproape în integralitate cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune, care acoperă circa 7 milioane gospodării în România și Ungaria.

În România, Grupul Digi este, în prezent, cel mai mare angajator privat din mediul antreprenorial local, cu aproximativ 13.000 de angajați, și contribuie la bugetul de stat și al asigurărilor sociale și de sănătate din principala sa piață cu mai mult de 120 milioane EUR anual.

Digi deține televiziunile Digi 24, DigiSport, FilmNow, Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel și Hit Music Channel, radiourile Digi FM, ProFM, Dance FM și Music FM și platformele de comunicare online reunite sub DigiOnline.
(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Da Vinci advertising for educational programs



Abonamentele la MEDIA EXPRES va oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale dar interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente click aici














© 2001 -  Media Expres SRL