Primul site de știri despre
cablu și televiziune din România.
Despre audiovizual din anul 2001.
Advertisement
  Login    Creează cont

Data:24.10.2020
Data ultimei ştiri: 22.10.2020 17:36:31
Cine suntem | Abonamente | Publicitate in MEDIA EXPRES | Confidenţialitate | Contactaţi-ne

Index ştiri
__Editorial____
__Televiziune
_Comunicaţii
_Legislaţie
Autorităţi
Cinema
Externe
ONG
ONLINE / VOD / OTT
Profil
Publicitate
Radio
Revista presei
Timp liber



Căutare avansată




 Publicitate 18.10.2018 12:31:39
DIGI-CAMPANIE DE BRAND / Digi derulează o nouă campanie de brand inspirată de creativitatea #nelimitată a românilor
București (MEDIA EXPRES) / 18 oct 2018 / Digi a lansat la jumătatea lunii octombrie o nouă campanie de brand inspirată de inventivitatea inepuizabilă a românilor, „care de voie și mai ales de nevoie a ajuns să se priceapă la orice”. Prin intermediul unor frânturi de istorie recentă, campania surprinde crâmpeie din materializarea spiritului practic al românilor, apelând la mecanismul întoarcerii în timp.

Primul spot al campaniei se îndreaptă spre una dintre soluțiile găsite de tinerii pasionați de dance și break-dance din anii ’80 pentru a arăta cât mai cool – șireturile “glow in the dark”, adică vopsirea cu rivanol a șireturilor de la încălțămintea sport, astfel încât să devină fluorescente.

Pe lista ”născocirilor practice” figurează sute de invenții anonime care au rămas în memoria colectivă a romanilor nostalgici: șoseta anti-derapantă, trasă peste cizme iarna, balconul închis cu geamurile de la autobuz, alternativa termopanelor actuale, oja care oprește deșirarea ciorapului de damă, furculița pe post de antenă TV, berea folosită în loc de fixativ de păr.

Noua campanie Digi este despre românul obișnuit și despre puterea sa de a transforma adversitatea și obstacolele în oportunități, ca o recunoaștere a eforturilor făcute de poporul român ca să dăinuiască și pentru a marca Centenarul Marii Uniri. Digi îi provoacă pe români să se “tele-porteze” la o tehnologie inovatoare, care îi trimite în trecutul relativ recent al poporului român. „Aceasta este și esența brandului Digi: oferim românilor soluții inovatoare, practice și accesibile, adaptate nevoilor acestora de conectivitate #nelimitată, comunicare și relaxare”, se arată într-un comunicat Digi.

Campania se derulează la televiziune, radio, în print și online. Ideea creativă a fost dezvoltată de agenția Cap Compas, iar producția spotului TV a fost asigurată de casa de producție Multimedia Est.

Grupul Digi |RCS & RDS este liderul pieței de internet, pay-tv și servicii convergente, în România, cu operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia. Înființată în urmă cu aproape 25 de ani, deține aproape în integralitate cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune, care acoperă circa 7 milioane gospodării în România și Ungaria.

În România, Grupul Digi este, în prezent, cel mai mare angajator privat din mediul antreprenorial local, cu aproximativ 13.000 de angajați, și contribuie la bugetul de stat și al asigurărilor sociale și de sănătate din principala sa piață cu mai mult de 120 milioane EUR anual.

Digi deține televiziunile Digi 24, DigiSport, FilmNow, Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel și Hit Music Channel, radiourile Digi FM, ProFM, Dance FM și Music FM și platformele de comunicare online reunite sub DigiOnline.
(MEDIA EXPRES)


Dacă ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici

Since you’re hereSubscription contributions provide access to News Alerts on e-mail, free Yearbook online, and the daily Press Review, but perhaps more important help us so others with less means still have access to information. If everyone who reads our reporting, who likes it, helps to support it, our existence would be secured. Subscribe click here



MEDIA EXPRES
pe Web, Android și IOS

Latest issue Media Expres 1st Cover


Răsfoiește Anuarul 2018
de la pag. 10 necesită cont și parolă


Click aici pentru comenzi online




www.e-Ziare.ro


© 2001 - 2020    Media Expres S.R.L.