×

Revista presei -- Data și ora publicării: 21.01.2019 13:57:29

REVISTA PRESEI / 21 ian 2019 /




Aceleași firme s-au înscris la licitația pentru rețeaua Radiocom de televiziune digitală. Ericsson, Nokia, Intrarom și Huawei și-au depus candidatura la o licitație conexă
Guvernul se pregătește pentru alegerile din acest an și 2020: licitație pentru sistemele IT care vor centraliza rezultatele alegerilor și vor monitoriza prezența la vot
Grupul elen OTE neagă că ar fi intrat în negocieri pentru vânzarea Telekom România / Deutsche Telekom: Nu comentăm astfel de speculații media
Atacuri între jurnalişti. Dan Andronic: Sorina Matei, „angajată la intervenţia SRI“, Sabin Orcan, „sponsorizat de câţiva penali“. Reacţia celor doi
Mirela Vaida neagă zvonurile că a fost dată afară de la Antena 1 şi clarifică situaţia
Când începe noul sezon „Las Fierbinţi“. Mai multe episoade în fiecare săptămână
Când începe Ferma, reality show-ul prezentat de Mihaela Rădulescu şi Cristian Bozgan
Realitatea TV, cu emisia suspendată, a depăşit în audienţă Antena 3 şi RTV. Câţi români au ţinut televizoarele pe postul de ştiri în cele 10 minute
Despre nesiguranța din publicitate, în economia bazată pe OUG și sub atacurile la multinaționale - cu Mihai Trandafir / UM România
Chefii pun cuțitele deoparte și lasă locul Asiei Express. Când începe show-ul prezentat de Gina Pistol. Va avea câte trei ediții pe săptămână
Compania-mamă a Pro TV păstrează operațiunile TV din Slovenia, după ce anunțase că vinde
Documentarul „Distanţa dintre mine şi mine”, despre poeta Nina Cassian, premiera internaţională la Trieste Film Festival
EXCLUSIV. Guşă a negociat cu Ghiță şi Andronic un parteneriat politico-mediatic pentru partidul lui Ponta! Guşă vrea „un rol important” la prezidențiale
Graţiela Gavrilescu anunţă modificări la „Rabla pentru electrocasnice”: Introducem şi televizoare
Netflix ar putea investi 15 miliarde de dolari în conținut original anul acesta


Aceleași firme s-au înscris la licitația pentru rețeaua Radiocom de televiziune digitală. Ericsson, Nokia, Intrarom și Huawei și-au depus candidatura la o licitație conexă
Frontal Communication, Starc4sys și asocierea formată din Flame Data Technologies și GatesAir Inc (SUA) s-au înscris, din nou, la licitația organizată de Societatea Națională de Radiocomunicații (SNR), cel mai mare jucător local în domeniul broadcasting-ului (difuzare și transport programe radio și TV), pentru furnizarea echipamentelor necesare construirii unei rețele de televiziune digitală (DVB-T2), contractul fiind estimat la 60,33 milioane de lei pentru doi ani. Procedura precedentă, estimată la aceeași sumă, a fost anulată în decembrie 2018 pentru că numărul de ofertanți a fost mai mic decât cel minim prevăzut pentru procedură, potrivit datelor companiei. De asemenea, la procedura de achiziție pentru atribuirea contractului privind furnizarea de echipamente de transport semnal necesare rețelei de televiziune digitală s-au înscris Ceragon Networks LTD, Intrarom, Ericsson Telecommunications Romania SRL, Nokia Network și asocierea formată din Industrial Computer Group SRL (lider) și Huawei Technologies SRL. Cu o durată de 2 ani, contractul a fost estimat la 21,8 milioane de lei, fără TVA.
https://www.profit.ro/stiri/aceleasi-firme-s-au-inscris-la-licitatia-pentru-reteaua-radiocom-de-televiziune-digitala-ericsson-nokia-intrarom-si-huawei-si-au-depus-candidatura-la-o-licitatie-conexa-18819393

Guvernul se pregătește pentru alegerile din acest an și 2020: licitație pentru sistemele IT care vor centraliza rezultatele alegerilor și vor monitoriza prezența la vot
Autoritatea Electorală Permanentă (AEP) se pregătește să cumpere echipamente hardware pentru sistemul informatic de centralizare a rezultatelor alegerilor si monitorizare a prezenței la vot la alegerile programate pentru acest an și anul viitor, contractul fiind estimat la 2,29 milioane de lei, fără TVA. În acest an vor fi organizate alegeri europarlamentare și prezidențiale, iar anul viitor vor fi alegeri locale și parlamentare.
https://www.profit.ro/stiri/guvernul-se-pregateste-pentru-alegerile-din-acest-an-si-2020-licitatie-pentru-sistemele-it-care-vor-centraliza-rezultatele-alegerilor-si-vor-monitoriza-prezenta-la-vot-18815902

Grupul elen OTE neagă că ar fi intrat în negocieri pentru vânzarea Telekom România / Deutsche Telekom: Nu comentăm astfel de speculații media
"Grupul OTE, în calitate de acționar direct al Telekom România, nu a intrat în negocieri cu o terță parte", au precizat pentru HotNews.ro oficialii grupului elen, ca reacție la declarația unui om de afaceri bulgar, care a spus în presa locală că ar negocia cu Deutsche Telekom pentru preluarea companiei din România. De cealaltă parte, oficialii Deutsche Telekom, acționarul majoritar al OTE, au spus pentru HotNews.ro că "nu comentează astfel de speculații media". "În ceea ce privește întrebările dvs. privind Telekom România, Grupul OTE, în calitate de acționar direct, nu a intrat în negocieri cu o terță parte. Grupul OTE reevaluează constant toate activele sale, pe baza priorităților strategice și a obiectivelor sale de afaceri, și evaluează oportunitățile de piață pentru a crea valoare pentru acționarii săi, pentru a asigura sustenabilitatea și pentru a promova interesele grupului și ale angajaților săi. Așa cum este practica noastră obișnuită, vom notifica autoritățile și publicul dacă și când avem ceva de anunțat.", a declarat vineri pentru HotNews.ro Kostas Kanakaris, Media Relations Senior Manager, al OTE Group. De cealaltă parte, DT spune că nu comentează astfel de speculații. "Ca o politică generală, la nivelul Grupului DT nu comentăm despre astfel de speculații media. Cu toate acestea, deoarece acționarul direct în acest caz este OTE, nu ezitați să vă adresați echipei de comunicare a grupului OTE", a precizat pentru HotNews.ro, Elpida Trizi, Senior International Communications Manager în cadrul Deutsche Telekom.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-22921031-grupul-elen-ote-neaga-intrat-negocieri-pentru-vanzarea-telekom-romania-deutsche-telekom-nu-comentam-astfel-speculatii-media.htm

Atacuri între jurnalişti. Dan Andronic: Sorina Matei, „angajată la intervenţia SRI“, Sabin Orcan, „sponsorizat de câţiva penali“. Reacţia celor doi
Directorul publicaţiei „Evenimentul Zilei“ Dan Andronic (48 de ani) a făcut dezvăluiri despre jurnaliştii Sorina Matei, moderatoare la B1 TV, şi Sabin Orcan, directorul Newsweek România, pe care îi numeşte „ziarişti cu cheiţă de aur“, după ce s-a simţit deranjat de acuzaţiile pe care i le-au adus cei doi realizatori TV. La rândul lor, aceştia au reacţionat. Într-o postare pe Facebook, Dan Andronic o acuză pe Sorina Matei că a luat bani de la „penali“ şi că a fost angajată cu ajutorul SRI. Despre Sabin Orcan scrie că îi trimitea mail-uri prin care îl ruga să publice materiale împotriva fostului procuror-şef al DNA Laura Codruţa Kövesi şi că a reuşit să-i intre în graţii lui Adamescu după ce a organizat la Londra un seminar în care denunţa abuzurile comise de DNA.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/atacuri-jurnalisti-dan-andronic-sorina-matei-angajata-interventia-sri-sabin-orcan-sponsorizat-cativa-penali-reactia-celor-doi-1_5c434ee7df52022f75ca0e8e/index.html

Mirela Vaida neagă zvonurile că a fost dată afară de la Antena 1 şi clarifică situaţia
Prezentatoarea TV Mirela Vaida (36 de ani), însărcinată în şapte luni, a scris un mesaj în care explică adevărul despre zvonurile cum că ar fi fost concediată de la postul de televiziune Antena 1. Mirela Vaida, care a confirmat zilele trecute încheierea colaborării cu Antena 1 după şapte ani, a postat pe contul personal de Facebook un text prin care dezminte zvonurile potrivit cărora a fost dată afară pentru că era în negocieri cu posturi concurente.  Ea spune că nu a semnat niciun alt contract şi nici nu a negociat cu vreo televiziune concurentă, iar colaborarea şi contractul cu TVR sunt strict pentru Eurovision. Vedeta a mai menţionat şi că prezenţa ei în alte emisiuni este argumentată doar de faptul că îşi promovează piesa cu care va participa în concurs. 
https://adevarul.ro/entertainment/tv/mirela-vaida-neaga-zvonurile-fost-data-afara-antena-1-clarifica-situatia-1_5c44a611df52022f75d215b8/index.html

Când începe noul sezon „Las Fierbinţi“. Mai multe episoade în fiecare săptămână
„Las Fierbinţi“ revine cu cel de-al 15-lea sezon la Pro TV. Bobiţă a anunţat data la care va începe serialul şi care sunt zilele în care telespectatorii se vor întâlni cu actorii preferaţi. Începând cu acest sezon, „Las Fierbinţi“ nu va mai fi difuzat doar în serile de marţi şi joi, ci telespectatorii vor putea urmări serialul de trei ori pe săptămână, consecutiv, de marţi până joi, de la 20.30.  Ultimul episod al sezonului precedent a fost difuzat pe 6 decembrie şi a fost lider de audienţă, „Las Fierbinţi“ fiind declarat şi cel mai urmărit serial al anului 2018. 
https://adevarul.ro/entertainment/tv/cand-incepe-noul-sezon-las-fierbinti-mai-multe-episoade-saptamana-video-1_5c44866ddf52022f75d13d1d/index.html

Când începe Ferma, reality show-ul prezentat de Mihaela Rădulescu şi Cristian Bozgan
Reprezentanţii Pro TV au anunţat când începe noul reality show „Ferma“, prezentat de Mihaela Rădulescu (49 de ani) şi specialistul în tehnici de supravieţuire în condiţii extreme, Cristian Bozgan. Mihaela Rădulescu revine pe micile ecrane alături de Cristian Bozgan, ambii în rolul de prezentatori ai reality-show-ului „Ferma“.    Noul sezon va debuta la Pro TV marţi, 29 ianuarie, la ora 21:30.     Sezonul patru din Ferma aduce un nou început. 18 concurenţi sunt pregătiţi (sau aşa consideră ei) pentru momente de neuitat, surprize, tensiune, lacrimi şi râsete în vârful muntelui, în zăpadă, într-o micro societate pe care trebuie să şi-o construiască singuri.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/cand-incepe-ferma-reality-show-ul-prezentat-mihaela-radulescu-cristian-bozgan-foto-1_5c422129df52022f75c36813/index.html

Realitatea TV, cu emisia suspendată, a depăşit în audienţă Antena 3 şi RTV. Câţi români au ţinut televizoarele pe postul de ştiri în cele 10 minute
Realitatea TV a înregistrat cifre de audienţă remarcabile în cele zece minute în care a avut emisia suspendată după o decizie a Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA). Mai mult, canalul de ştiri a reuşit să depăşească, la orale, principalele rivale - Antena 3 şi România TV. Joi, 17 ianuarie, pe intervalul 19.00-19.10, când a difuzat doar textul deciziei de suspendare a emisiei, Realitatea TV a avut o audienţă de aproape patru ori mai mare decât cea obişnuită, arată Paginademedia.ro. Mai mult, la nivel comercial, canalul de ştiri a reuşit să devanseze postul generalist Kanal D, în timp ce la nivel urban a surclasat Antena 3 şi RTV. 
https://adevarul.ro/entertainment/tv/realitatea-tv-emisia-suspendata-depasit-audienta-antena-3-rtv-romani-tinut-televizoarele-postul-stiri-cele-10-minute-1_5c41b4d6df52022f75c05e6c/index.html

Despre nesiguranța din publicitate, în economia bazată pe OUG și sub atacurile la multinaționale - cu Mihai Trandafir / UM România
Oamenilor din publicitate le place să spună că ceea ce fac ei este un barometru al economiei. Că primul domeniu unde se simte că suferă sau crește economia este acela al cheltuielilor de reclamă. După măsurile luate de guvern la sfârșitul lui 2018, cum se vede acum în publicitate, anul 2019? E un moment al incertitudinilor: "Cu lumea în concediu, au fost emise mai multe hotărîri care impactează mai multe industrii. (...) Cred că pentru moment implicațiile schimbărilor nu sunt nici măcar digerate în companii", spune, într-un interviu pentru HotNews.ro, Mihai Trandafir, managing director al uneia dintre cele mai importante agenții de profil, UM România, parte a McCann Worldgroup. Mihai Trandafir este reprezentantul unei agenții, McCann, ce a avut în 2017, prin activitatea diviziilor sale de creație și media, o cifră de afaceri de peste 44,2 milioane de euro. Pe partea de media, Trandafir spune că 2018 a adus un plus de 30%, fiind un an bun pentru economie și pentru publicitate deopotrivă. Dar, la 10 ani de când industria publicității a suferit cea mai abruptă cădere, la începutul crizei economice de la finele deceniului trecut, scăderea prelungindu-se până cu puțini ani în urmă, în publicitate se simte din nou un grad de nesiguranță: "Incertitudinile în primul rând cred că vin din modificările legislative care sunt implementate pe loc, sunt ordonanțe de urgență toate, nimic nu mai e cu adevărat așezat sau predictibil", spune Mihai Trandafir, care face trimitere și la scăderea încrederii consumatorilor. Există însă și elemente care dau încredere că piața poate să crească, arată reprezentantul UM România.
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-22921640-video-interviu-despre-nesiguranta-din-publicitate-economia-bazata-oug-sub-atacurile-multinationale-mihai-trandafir-romania.htm

Chefii pun cuțitele deoparte și lasă locul Asiei Express. Când începe show-ul prezentat de Gina Pistol. Va avea câte trei ediții pe săptămână
Antena 1 a anunțat când începe sezonul doi din Asia Express. Show-ul prezentat de Gina Pistol revine din 10 februarie, de la ora 20:00. Actualul sezon al emisiunii Chefi la cuțite a ajunge la final mâine, când este programată finala. Cooking show-ul face loc pe tronson emisiunii Asia Express. Față de anul trecut, aceasta vine și cu o zi în plus de difuzare: Duminica. Astfel, se vede duminică, luni și marți. Structura show-ului vine și ea cu unele modificări, anunță reprezentanții postului. Fiecare etaptă se va desfășura pe parcursul a trei zile, iar la finalul fiecăreia, trei echipe vor intra la „duel”, în „Cursa pentru ultima șansă”. Eliminarea se va face în urma unor misiuni, pe care perechile vor trebui să le treacă.
https://www.paginademedia.ro/2019/01/cand-incepe-asia-express

Compania-mamă a Pro TV păstrează operațiunile TV din Slovenia, după ce anunțase că vinde
S-au răzgândit. Central European Media Eneterprises (CME), cpmpania-mamă a Pro TV, a decis să păstreze operațiunile TV din Slovenia, după ce în vara lui 2017 anunța că urmează să fie vândute către Slovenia Broadband (pe larg despre subiect AICI). Tot în vara lui 2017, CME anunța și vânzarea operațiunilor din Croația, tranzacție care a fost încheiată. Anunțul a fost făcut chiar de către companie, în această dimineață, într-un comunicat de presă.  Michael Del Nin, Co-Chief Executive Officer al companiei, a declarat: „Operațiunile din Slovenia au avut o creștere semnificativă a veniturilor, ajungând la un nivel de profitabilitate pe care nu l-a mai atins de un deceniu.”
https://www.paginademedia.ro/2019/01/compania-mama-a-pro-tv-ramane-cu-televiziunea-din-slovenia

Documentarul „Distanţa dintre mine şi mine”, despre poeta Nina Cassian, premiera internaţională la Trieste Film Festival
Documentarul „Distanţa dintre mine şi mine”, despre poeta Nina Cassian, realizat de Mona Nicoară şi Dana Bunescu, după o idee a Adei Solomon, va avea premiera internaţională luni, la cea de-a 30-a ediţie a Trieste Film Festival. Filmul va fi proiectat în competiţia internaţională de documentare, alături de zece producţii din ţări ca Germania, Croaţia şi Ungaria. Festivalul italian se va încheia pe 25 ianuarie 2019, când vor fi anunţaţi câştigătorii. „Distanţa dintre mine şi mine” a avut premiera toamna trecută, la festivalul Les Films de Cannes à Bucarest, unde a fost desemnat câştigător al premiului publicului din secţiunea „Avanpremiere româneşti ale toamnei”.
https://www.news.ro/cultura-media/documentarul-distanta-dintre-mine-si-mine-despre-poeta-nina-cassian-premiera-internationala-la-trieste-film-festival-1922403221452019010918822615

EXCLUSIV. Guşă a negociat cu Ghiță şi Andronic un parteneriat politico-mediatic pentru partidul lui Ponta! Guşă vrea „un rol important” la prezidențiale
Misterele întâlnirii de la Belgrad încep să se developeze. O sursă credibilă din piața politică, având conexiuni în zona informativă Ghiță-Ponta, face dezvăluiri importante, în exclusivitate pentru ziaristii.com. Inițiativa întâlnirii de la Belgrad i-a aparținut lui Cozmin Guşă. Aceasta a apelat la bunul său prieten Dan Andronic, cu care a strâns relația în ultimele luni, pentru a aranja un „rendez-vous” cu Sebastian Ghiță. Guşă cunoştea legăturile puternice dintre Ghiță şi Andronic, duse până la nivelul unui parteneriat media RTV – EVZ. De asemenea, Andronic îl mai vizitase pe Ghiță la Belgrad, iar o dată i l-a trimis plocon şi pe Ion Cristoiu, pentru un interviu prietenesc. Mesajul cu care tandemul Guşă-Andronic a mers la Belgrad a avut două componente: una mediatică şi una politică. Cea mediatică le e mai la îndemână, cea politică e mai complicată. Iar în privința şanselor electorale, rămâne o fata morgana. Planul lui Guşă, prezentat lui Ghiță în prezența lui Andronic, este ca, speculând audiența Realitatea TV şi căpuşând popularitatea lui Rareş Bogdan, să creeze polul mediatic Realitatea TV – România TV – DC News – EVZ, care să susțină partidul lui Ponta. Dar, evident, nimic nu e gratis, iar Guşă nu face cadouri. El vizează, personal, să dețină „un rol major” în alegerile prezidențiale din noiembrie. A simțit că pe partea stângă a politicii e vraişte, PSD nu are candidat puternic, Tăriceanu are potențial limitat, deci candidatul de dreapta din finala prezidențială (indiferent că va fi Iohannis, Cioloş sau altcineva) l-ar putea avea adversar, în duelul decisiv, pe candidatul Pro România!
https://ziaristii.com/exclusiv-gusa-negociat-cu-ghita-si-andronic-un-parteneriat-politico-mediatic-pentru-partidul-lui-ponta-gusa-vrea-un-rol-important-la-prezidentiale/

Graţiela Gavrilescu anunţă modificări la „Rabla pentru electrocasnice”: Introducem şi televizoare
„Şi pentru anul aceste ne gândim să bugetăm acest proiect (Programul Rabla pentru electrocasnice, n.r.). O să lucrăm. Deja am început să lucrăm la foc automat, colegii mei s-au văzut cu producătorii şi le aplicăm astfel încât să modificăm finanţarea programului înr-un mod avantajos populaţiei”, a declarat ministrul Mediului, Graţiela Gavrilescu, la Antena3. Potrivit ministrului, pentru proiectul pilot, în programul Rabla au fost introduse maşina de spălat, aerul condiţionat şi frigiderul, însă ghidul de finanţarea poate fi modificat în 2019: „Ne gândim să modificăm ghidul de finanţare şi să adăugăm. În ceea ce priveşte motocicletele, au fost discuţii pentru biciclete electrice, dar mi-aţi dat o idee. Pe lângă maşini de spălat, aer condiţionat şi frigidere să introducem şi televizoare”. Prin programul „Rabla pentru electrocasnice”, Ministerul Mediului a acordat vouchere pentru peste 24.000 de produse, cele mai multe prime fiind pentru maşini de spălat rufe, respectiv 12.500 de bucăţi. Valoarea voucherelor este de 7,5 milioane de lei, iar programul se va relua şi în 2019. Programul a fost lansat chiar înainte de sărbători, iar din totalul de 20 de milioane de lei, s-au epuizat peste 7,5 milioane de lei.
https://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/gratiela-gavrilescu-anunta-modificari-la-rabla-pentru-electrocasnice-introducem-si-televizoare-17845079

Netflix ar putea investi 15 miliarde de dolari în conținut original anul acesta
Analiștii de pe Wall Street cred că Netflix va continua să crească investițiile în conținut original și să cheltuiască în 2019 aproximativ 15 miliarde de dolari. Menținerea focusului pe crearea conținutului original a fost indicată recent de CEO-ul Reed Hastings, însă șeful Netflix nu a mai spus, ca în anii trecuți, cât anume va investi anul acesta în conținutul original. Însă, analiștii de pe Wall Street, citați de Variety, cred că investițiile în conținut original făcute de Netflix vor menține ritmul de creștere și vor ajunge anul acesta la 15 miliarde de dolari.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/netflix-ar-putea-investi-15-miliarde-de-dolari-in-continut-original-anul-acesta-18822554
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL