×

Revista presei -- Data și ora publicării: 23.01.2019 10:35:23

REVISTA PRESEI / 23 ian 2019 /




Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL în anul 2018
Audiențele televiziunilor de știri în anul 2018
Fostul sediu PRO TV din Pache Protopopescu - avansat ca fiind cumpărat de firma regizoarei Ana-Cristina Iacob, prezentată public alături de Sârbu
CNIPMMR: Microîntreprinderile vor suferi cel mai mult în urma noilor măsuri fiscale
EY: Companiile din industria de media și divertisment trebuie să privească dincolo de Generația Z ca să se mențină competitive în contextul demografic în schimbare
Germanii de la P3: Telekom e a treia reţea mobilă din România după calitatea serviciilor de voce şi date
CNA recomandă radiodifuzorilor să sprijine difuzarea spoturilor radio-TV privind imunizarea antigripală
Discovery Channel lansează primul show de supravieţuire filmat cu tehnologia 4K
Google donează bani şi tehnologie pentru Wikimedia
O vedetă din serialele „Stargate” şi „Star Trek Voyager” vine la Bucureşti pentru East European Comic Con
Exatlon păstrează rețeta din sezonul trecut: Giani Kiriță, din nou antrenor. Alături de el, Vladimir Drăghia
Aurelian Temişan şi Ilinca Avram prezintă show-urile Eurovision România


Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL în anul 2018
Indicii de audiență pentru 85 de televiziuni din România, în anul 2018, arată că, la nivel național, Pro TV a dominat autoritar clasamentul, în ciuda faptul că a pierdut telespectatori față de anul 2017. În coada topului, 14 televiziuni au fost urmărite fiecare de mai puțin de 1.000 de persoane pe minut la nivel național.
În 2018, Pro TV a avut o medie de 698.750 de telespectatori pe minut la nivel național (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, studiu realizat pentru CNA. Asta înseamnă că, pe parcursul anului 2018, programele televiziunii deținută de americanii de la CME au fost urmărite în medie de 698.750 de români pe minut. Pro TV deține o poziție confortabilă de lider, în ciuda faptului că indicele său de audiență este mai mic cu 31.204 persoane față de anul 2017. Este cea mai mare pierdere de audiență de pe piața TV.
Ratingul Pro TV este cu mult mai mare decât cel realizat de Antena 1, principalul său concurent, care a avut o medie de 470.132 persoane pe minut, în scădere cu 5.154 de persoane față de 2017.
A treia televiziune a anului 2018 a fost Kanal D, cu o medie de 383.875 persoane pe minut, la nivelul anului precedent (scădere de cu 437 de indivizi).
România TV a fost a patra televiziune a anului trecut, peste Antena 3: 242.511, respectiv 201.554 telespectatori pe minut. România TV a pierdut 13.156 de persoane, în timp ce ratingul Antena 3 a coborât cu 15.394 de persoane.
Televiziunea de stat TVR 1 a ocupat locul 7 în topul audienței generale, cu o medie de 107.481 telespectatori pe minut, în creștere cu 12.005 persoane față de 2017. Această creștere se explică prin difuzarea meciurilor de la Campionatul Mondial din Rusia.
În topul celor 85 de stații, se constată că 39 de televiziuni au avut audiențe de sub 10.000 de persoane pe minut. Dintre acestea, 14 canale au înregistrat sub 1.000 de telespectatori pe minut.
Televiziunile care și-au crescut audiența la nivel național în 2018: Pro 2 (15.884 persoane), Realitatea TV (13.470), TVR 2 (5.384), Cartoon Network (2.882), DigiSport 1 (6.606), Digi24 (1.580) și Boomerang (2.682).
Televiziuni care au suferit pierderi de audiență în 2018 față de anul precedent: Național TV (-690 persoane), Prima TV (-10.588), Antena Stars (-3.111), Pro Cinema (-1.175), ETNO (-3.918), BlTV (-9.734), Disney Channel (-16.621) și Disney Junior (-8.202).
https://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-cu-cele-mai-mari-audiente-la-nivel-national-anul-2018-132403

Audiențele televiziunilor de știri în anul 2018
Cele cinci televiziuni de știri, cuprinse în sistemul național de măsurare a audienței TV, au înregistrat în 2018 o cotă de piață la nivel național de 14,7% la nivel național, în scădere cu 1,4 puncte procentuale față de 2017.
Anul trecut, nișa televiziunilor de știri a suferit o scădere a audienței generale. Cota de piață a fost de 14,7% la nivel național, asta înseamnă că 14,7% din totalul românilor care s-au uitat la televizor, în cursul anului 2018, au urmărit una dintre cele cinci televiziuni. Cota de piață este mai mică cu 1,4 puncte procentuale față de anul precedent.
România TV este liderul nișei, cu o medie de 242.511 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media – ARMA, în scădere cu 13.156 de persoane față de anul 2017.
Antena 3 a înregistrat o medie de 201.554 de telespectatori pe minut (toată ziua), rating mai mic cu 15.394 față de anul 2017. Este cea mai mare scădere de audiență de pe această nișă.
Realitatea TV a câștigat 13.470 de persoane la nivel național, fiind a treia televiziune de știri la nivel național, dar la mare distanță de România TV și Antena 3, având un rating 68.084 de telespectatori pe minut. Adică, media de telespectatori la Realitatea TV a fost de 68.084 pe minut, în cursul anului 2018.
B1 TV a pierdut 9.734 de persoane față de 2017, în timp ce Digi24 a câștigat 1.580 de telespectatori.
https://www.forbes.ro/audientele-televiziunilor-de-stiri-anul-2018-132407

Fostul sediu PRO TV din Pache Protopopescu - avansat ca fiind cumpărat de firma regizoarei Ana-Cristina Iacob, prezentată public alături de Sârbu
Fostul sediu al PRO TV din București, din Bulevardul Pache Protopopescu, este avansat ca fiind cumpărat de la Alerria Management Company, deținută de Adrian Sârbu, cu aproape 2 milioane de euro, de o firmă înființată recent, cu afaceri de circa 144.000 lei în 2017 și controlată, conform datelor analizate de Profit.ro, de regizoarea Ana-Cristina Iacob (29 de ani), prezentată public în diferite articole alături de Sârbu și care este citată la un moment dat legat de o posibilă nuntă cu Sârbu. Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider Profit.ro a anunțat în toamna anului trecut că fostul sediu al PRO TV din București a fost scos la vânzare prin licitație cu un preț de pornire în echivalent de aproape 2 milioane de euro. Alerria a intrat în insolvență la începutul anului 2015, iar în planul de reorganizare, confirmat în octombrie 2016, imobilul este prezentat ca fiind supus procesului de valorificare în trimestrul VIII al planului, deci în toamna anului trecut.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/fostul-sediu-pro-tv-din-pache-protopopescu-avansat-ca-fiind-cumparat-de-firma-regizoarei-ana-cristina-iacob-prezentata-public-alaturi-de-sarbu-18823405

CNIPMMR: Microîntreprinderile vor suferi cel mai mult în urma noilor măsuri fiscale
Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR) avertizează că noile măsuri fiscale vor produce efecte negative asupra mediului de afaceri din România, precizând că cele mai afectate vor fi microîntreprinderile.
Ordonanţa de Urgenţă 114 din 29 decembrie 2018 instituie taxe noi pe cifra de afaceri pentru sectorul energetic şi telecom, precum şi taxe pe activele din sistemul bancar. În energie, companiile vor plăti o contribuţie de 2% din cifra de afaceri, iar în telecom această contribuţie este de 3%. Totodată, preţul gazelor şi al energiei electrice va fi plafonat la 68 lei/MWh în perioada 1 aprilie 2019 – 28 februarie 2022. În plus, Guvernul a decis impozitarea activelor financiare ale băncilor în cazul unui nivel al ROBOR mai mare de 2%, prevedere supranumită “taxa pe lăcomie”.
https://www.forbes.ro/cnipmmr-microintreprinderile-vor-suferi-cel-mai-mult-urma-noilor-masuri-fiscale-132294

EY: Companiile din industria de media și divertisment trebuie să privească dincolo de Generația Z ca să se mențină competitive în contextul demografic în schimbare
Companiile din media și divertisment trebuie să adopte o strategie multi-generație și să-și schimbe percepțiile despre comportamentul generațiilor mai în vârstă, dacă nu vor să rateze un imens potențial de creștere.
Aceasta este una dintre principalele concluzii ale studiului EY, Zece oportunități și amenințări pentru companiile de media și divertisment | 2019 (https://www.ey.com/en_gl/tmt/how-do-you-turn-disruption-into-transformation), care identifică lista scurtă a celor mai pertinente riscuri și oportunități din acest sector pentru următoarele 12 luni. În ultimii ani, această industrie și-a construit strategiile de conținut și distribuție în principal în jurul generațiilor mai tinere. Dar, deși membrii generațiilor Y și Z sunt considerați nativi digitali, cei din generația „baby boomers” (născuți între 1946 și 1964) dispun, în general, de venituri mai mari și sunt tot mai îndemânatici în a consuma conținut și a adopta tehnologia. Studiul EY indică faptul că cei din generația „baby boomers” sunt mai loiali decât generațiile mai tinere. Astfel, ei reprezintă o resursă tot mai valoroasă pentru creștere, având în vedere că populația persoanelor cu vârsta de cel puțin 65 de ani o va depăși pe cea a copiilor cu vârsta mai mică de 5 ani până în 2020. Raportul arată că a devenit o prioritate pentru firmele din industrie să facă eforturi pentru a înțelege preferințele specifice ale baby boomers-ilor.
https://www.forbes.ro/ey-companiile-din-industria-de-media-si-divertisment-trebuie-sa-priveasca-dincolo-de-generatia-z-ca-sa-se-mentina-competitive-contextul-demografic-schimbare-132308
Germanii de la P3: Telekom e a treia reţea mobilă din România după calitatea serviciilor de voce şi date
Telekom România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, a obţinut de la compania germană de audit P3 un certificat care atestă că reţeaua mobilă a grupului este a treia din România din cele patru existente din punctul de vedere al calităţii serviciilor de voce şi date, rezultat pe care compania îl consideră „foarte bun“. Media notelor obţinute de operatori în urma campaniei de audit a P3 pentru serviciile de voce şi date arată că Telekom este pe locul trei cu un scor mediu de 852 de puncte din 1.000 posibile, în timp ce alţi operatori au ocupat locurile 1 şi 2 cu 908, respectiv 861 de puncte. P3 nu dezvăluie numele celorlalţi operatori în certificat. Rezultatele obţinute de Telekom în campania de măsurare a P3 de la finele anului trecut reprezintă o îmbunătăţire majoră faţă de situaţia de acum 2-3 ani, când reţeaua companiei se afla mult în urma Orange şi Vodafone.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/germanii-de-la-p3-telekom-e-a-treia-retea-mobila-din-romania-dupa-calitatea-serviciilor-de-voce-si-date-17848703

CNA recomandă radiodifuzorilor să sprijine difuzarea spoturilor radio-TV privind imunizarea antigripală
Consiliul Naţional al Audiovizualului a recomandat radiodifuzorilor, în şedinţa de marţi, să sprijine difuzarea spoturilor radio - TV referitoare la anunţul de interes public privind importanţa imunizării antigripale, dezvoltat de Asociaţia Pro Imunizare, pentru o perioadă de două luni. De asemenea, Consiliul recomandă ca anunţul de interes public privind importanţa imunizării antigripale să fie difuzat cel puţin o dată în prime-time. Potrivit art. 6 alin. (2) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările şi completările ulterioare, decizia editorială de difuzare aparţine exclusiv radiodifuzorului. Numărul deceselor cauzate de virusul gripal a ajuns la 27, după ce au fost înregistrate două noi decese în acest sezon.  Ministrul Sănătăţii Sorina Pintea declara, după ce a fost înregistrat al 20-lea deces din cauza gripei, că suntem în pragul unei epidemii de gripă, nu avem încă epidemie şi că sunt regiuni ale ţării prin care virusul circulă mai intens, printre acestea fiind Bucureştiul, Constanţa şi zona de vest.
https://www.news.ro/cultura-media/cna-recomanda-radiodifuzorilor-sa-sprijine-difuzarea-spoturilor-radio-tv-privind-imunizarea-antigripala-1922405822322019011618825471

Discovery Channel lansează primul show de supravieţuire filmat cu tehnologia 4K
Discovery Channel lansează o nouă emisiune, "Ed Stafford: Cine scapă primul" - primul show de supravieţuire filmat cu tehnologia 4K, din 28 ianuarie, de la ora 21.00. Renumitul explorator va intra într-o cursă a supravieţuirii în cele mai ostile zone de pe Terra, alături de unii dintre cei mai buni specialişti în supravieţuire din lume. Fiecare dintre cele şase episoade ale emisiunii va arăta noi limite ale rezistenţei şi determinării umane, surprinse de tehnologia video de ultimă oră.
https://www.news.ro/cultura-media/discovery-channel-lanseaza-primul-show-de-supravietuire-filmat-cu-tehnologia-4k-1922400023002019010818825663

Google donează bani şi tehnologie pentru Wikimedia
Google a anunţat că va dona Wikimedia 3,1 milioane de dolari şi va oferi totodată acces gratuit la unele din instrumentele bazate pe inteligenţă artificială ale companiei. Cu cei 3,1 milioane de dolari anunţaţi la World Economic Forum, donaţiile totale făcute de Google pentru compania care dezvoltă enciclopedia gratuită Wikipedia au ajuns la 7,5 milioane de dolari. 1,1 milioane de dolari vor merge către proiectele actuale derulate de Wikimedia Foundation, iar restul de 2 milioane vor fi alocaţi pentru proiectele de viitor pe termen lung ale companiei.
https://www.news.ro/economic/google-doneaza-bani-si-tehnologie-pentru-wikimedia-1922405323002019010718825928

O vedetă din serialele „Stargate” şi „Star Trek Voyager” vine la Bucureşti pentru East European Comic Con
Actorul Robert Picardo este primul invitat anunţat la East European Comic Con 2019, cel mai mare eveniment din estul Europei dedicat pasionaţilor de filme, seriale, jocuri video, cosplay şi nu numai, a cărui a şaptea ediţie va avea loc în perioada 24 - 26 mai, la Romexpo, în Bucureşti. Primul invitat din 2019 de la Hollywood care va sta de vorbă cu fanii, va da autografe şi va face fotografii este Robert Picardo, cunoscut pentru rolurile sale din seriile "Stargate SG-1" şi "Atlantis" (Richard Woolsey), dar şi din "Star Trek: Voyager" (The Doctor - Emergency Medical Hologram), se arată într-un comunicat remis MEDIAFAX. "Star Trek: Voyager" este una dintre cele mai longevive serii ale universului "Star Trek", având nu mai puţin de şapte sezoane. Serialul prezintă aventurile celor de pe nava USS Voyager în încercarea de a se întoarce acasă, după naufragiul din Delta Quadrant, situată într-o zonă îndepărtată a galaxiei Calea Lactee.
https://www.mediafax.ro/cultura-media/o-vedeta-din-serialele-stargate-si-star-trek-voyager-vine-la-bucuresti-pentru-east-european-comic-con-17848288

Exatlon păstrează rețeta din sezonul trecut: Giani Kiriță, din nou antrenor. Alături de el, Vladimir Drăghia
Exatlon rămâne tot la metoda „antrenorul”. Nume vechi și cunoscute, din sezoanele anterioare, se întorc în concurs. Este vorba despre Vladimir Drăghia și Giani Kiriță, anunță Kanal D. Primul este câștigătorul primului sezon, iar cel de al doilea concurent în primul sezon și antrenor în cel de al doilea. Aceștia vor intra în concurs începând cu ediția de sâmbătă, menționează sursa citată.  Reamintim că titulatura de antrenor este un element introdus în sezonul doi al concursului în formula Giani Kiriță și Ionuț Sugacevshi.
https://www.paginademedia.ro/2019/01/exatlon-pastreaza-reteta-giani-kirita-vladimir-draghia

Aurelian Temişan şi Ilinca Avram prezintă show-urile Eurovision România
De la Cerbul de Aur la Eurovision: Aurelian Temişan şi Ilinca Avram sunt gazdele ediției din acest an a Selecției Naționale. Cunoscutul artist și vedeta TVR vor repeta experiența de la Festivalul Internațional Cerbul de Aur, unde au prezentat Gala Aniversară. De data aceasta, Ilinca și Aurelian se pregătesc pentru semifinalele și finala Eurovision România, seria de spectacole ce debutează duminică, 27 ianuarie, la Iași. „După câteva participări la Selecția Națională, iată-mă din nou în mijlocul concursului Eurovision, de această dată din postura de prezentator. Îmi lipsea din palmares această calitate și vreau să văd cum se simt emoțiile artiștilor, nefiind implicat în competiție. Le țin pumnii tuturor, fie ca cel mai bun să ne reprezinte și, de ce nu, să ne aducă trofeul Eurovision', a declarat Aurelian Temișan. Despre colaborarea cu Ilinca Avram, artistul a mărturisit că „Este o bucurie să mă revăd cu Ilinca și că voi urca din nou pe scenă, alături de ea, după experiența minunată de la Cerbul de Aur'.
https://tvmania.ro/aurelian-temisan-si-ilinca-avram-prezinta-show-urile-eurovision-romania-253278.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL