×

Revista presei -- Data și ora publicării: 13.02.2019 15:05:05

REVISTA PRESEI / 13 feb 2019 /




Proiectul de buget pe anul 2019 pentru Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale prevede o alocare de 261,560 milioane de lei
Comisiile de buget-finanţe au aprobat bugetul CNA, fără modificări
NBCUniversal International Networks a achiziționat serialul „The Murders”, care va fi difuzat și în România, pe televiziunea DIVA, în a doua jumătate a anului 2019
Cornel Gologan este noul Creative Director al agenției de publicitate FCB Bucharest
Audiențele televiziunilor de documentare (tematice) – IANUARIE 2019
National Geographic difuzează, pe 16 martie, documentarul „Free Solo”, nominalizat la premiile Oscar și BAFTA
Telekom le oferă 3 luni gratuite clienţilor care îşi transferă numărul de mobil de la Orange, Vodafone sau Digi
Serialul de investigaţii criminalistice "The Murders" va fi difuzat de DIVA în a doua parte a anului
Filmele nominalizate la Oscar 2019, în programul Grand Cinema & More din cadrul Festivalului Filmelor de Aur
Dan Negru va avea co-prezentator la noua emisiune Scena Misterelor
Alex Ferariu se întoarce în televiziune după trei ani. La B1 TV
AUDIENȚE. Asia Express a găsit drumul spre audiență doar la nivel urban. Vânătoarea de vrăjtoare de pe Pro TV a fost lider pe celelalte targeturi
Actorul Adam Brown vine la Bucureşti, la East European Comic Con


Proiectul de buget pe anul 2019 pentru Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale prevede o alocare de 261,560 milioane de lei
Proiectul privind bugetul Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale (MCSI) pentru anul 2019 a fost avizat marţi favorabil, fără amendamente, cu 20 de voturi "pentru" şi 10 "împotrivă", în comisiile reunite de buget-finanţe din Camera Deputaţilor şi Senat, potrivit agerpres.ro. "Din punctul meu de vedere, ceea ce am solicitat Ministerului de Finanţe am şi primit, şi sunt mulţumit de alocarea bugetară pentru anul 2019", a spus în faţa membrilor comisiilor de buget-finanţe din Parlament, Alexandru Petrescu, ministrul Comunicaţiilor. Proiectul de buget pe anul 2019, pentru Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale (MCSI), prevede o alocare de 261,560 milioane de lei (credite bugetare), în scădere cu 20,59% faţă de anul anterior, în timp ce creditele de angajament se ridică la 91,480 milioane de lei (-59,49%). Potrivit documentului, la capitolul Cheltuieli curente este prevăzută suma de 151,060 milioane de lei din credite bugetare, echivalentul unei diminuări de 5,04% comparativ cu datele din anul anterior. Creditele de angajament se cifrează la 75,080 milioane de lei. Pentru bunuri şi servicii, în bugetul MCSI ar urma să fie alocate, din credite bugetare, 9,007 milioane de lei (+250,33%). Creditele de angajament sunt prevăzute la aceeaşi valoare, în creştere cu 69,82%, în comparaţie cu execuţia preliminată din 2018. La capitolul "Cheltuieli de personal" este prevăzut, pentru acest an, un buget de 16,297 milioane de lei, mai mult cu 51,85% faţă de anul anterior.
https://www.stiripesurse.ro/proiectul-de-buget-pe-anul-2019-pentru-ministerul-comunicatiilor-si-societatii-informationale-prevede-o-alocare-de-261-560-milioane-de-lei_1325663.html

Comisiile de buget-finanţe au aprobat bugetul CNA, fără modificări
Comisiile de buget-finanţe au aprobat, marţi, bugetele Consiliului Naţional al Audiovizualului şi pe cel al Secretariatului de stat pentru recunoaşterea meritelor luptătorilor împotriva regimului comunist instaurat în România în perioada 1945 - 1989, în forma propusă de Guvern. În 2019, CNA are un buget de 13.667.000 lei, în creştere cu 25,51% faţă de anul trecut. Preşedintele interimar al CNA, Monica Gubernat, a afirmat că bugetul alocat este "exact ce îi trebuie instituţiei", subliniind că este mulţumită de sumele prevăzute.
https://www.romaniatv.net/proiectul-de-buget-al-consiliului-concurentei-avizat-pozitiv-de-comisiile-pentru-buget-finante_460775.html

NBCUniversal International Networks a achiziționat serialul „The Murders”, care va fi difuzat și în România, pe televiziunea DIVA, în a doua jumătate a anului 2019
NBCUniversal International Networks (NBCUIN) anunță achiziționarea drepturilor de difuzare a serialului The Murders, de la About Premium Content (APC), pentru difuzare în Europa și Africa.
Producția Muse Entertainment în asociere cu CityTVo, divizie a Rogers Media, creat de Damon Vignale (Motive, Blackstone), conține 8 episoade de o oră și va avea premiera în 2019 fiind difuzată în UK și Africa de UNIVERSAL TV, de către 13TH STREET în Franța, Spania, Germania și Polonia, iar în România la DIVA.
The Murders este o serie dinamică, centrată pe un personaj feminin, hotărâta și totuși fragila Kate Jameson, interpretată de Jessica Lucas (Gotham), un detectiv începător de la departamentul de omucideri. Când Kate face o greșeală cu consecințe fatale, se hotărăște să repare eroarea care a costat-o foarte scump și să se ridice la nivelul tatălui ei, un detectiv de renume ucis în timpul serviciului.
În decorul agitatului Vancouver, Kate trebuie să lupte cu vina copleșitoare și cu relațiile personale și profesionale solicitante, pe măsură ce rezolvă noi cazuri, în care valorile și loialitatea îi sunt puse la încercare. Într-un oraș contemporan ce abundă în tehnologie, explorarea fiecărui caz solicită toate cele cinci simțuri, dezvăluind rolul cheie al tehnologiei într-o eră digitală atât în viața criminalilor, cât și a investigatorilor.
The Murders îi are în distribuție și pe Dylan Bruce (Orphan Black) în rolul Detectivului Nolan Wells, partenerul lui Kate; Lochlyn Munro (Riverdale) în rolul lui Mike Huntley, un fost coleg al tatălui lui Kate; Terry Chen (The Expanse) în rolul lui Bill Chen, șeful departamentului de omucideri și Luvia Peterson (Continuum), în rolul lui Meg Harris, coleg și prieten cu Kate. Apare, de asemenea, Venus Terzo (Arrow) în rolul lui Rita Gallo, mama lui Kate, aspirantă la o carieră politică.
“Temele abordate și desfășurarea acțiunii din cadrul The Murders fac din această producție un conținut ideal pentru televiziunile noastre internaționale” spune Steve Patscheck, EVP Global Programming, NBCUniversal International Networks. “O serie îndrăzneață, bazată pe personaje puternice, constituie un alt exemplu al angajamentului nostru de a livra conținut de calitate potrivit pentru brandurile din portofoliul nostru. Așteptăm cu nerăbdare să difuzăm această dramă cu ritm intens publicului din Europa și Africa.”
The Murders este produs de Muse Entertainment în asociere cu CityTV, o divizie a Rogers Media. Damon Vignale este creatorul și producătorul alături de Jesse Prupas, Michael Prupas, Shawn Williamson, Jamie Goehring și Jessica Lucas. Arielle Boisvert este producător. APC se ocupă de vânzările internaționale.
https://www.forbes.ro/nbcuniversal-international-networks-achizitionat-murders-care-va-fi-difuzat-si-romania-pe-televiziunea-diva-doua-jumatate-anului-2019-133395

Cornel Gologan este noul Creative Director al agenției de publicitate FCB Bucharest
Cornel Gologan, cu o experiență de aproape 20 de ani în agenții locale, la Headvertising și Propaganda, și cu un episod expat la activ (Creative Director în biroul de PR, Grayling Istanbul), își începe la FCB Bucharest primul mandat într-o agenție internațională.
Cornel Gologan, Creative Director FCB: „Este o mutare firească, de maturitate, FCB este un model de agenție în care nu am mai “jucat” până acum și în care urmează să mă preocup de output-ul creativ, de standarde, de craft-ul echipei, dar și de nivelul de happiness, de curiozitate și de drive al celor alături de care o să îmi beau vreo opt spre zece cafele în fiecare zi.
Vin în Barbu Vacarescu cu multe foldere de proiecte locale, lansări de brand, campanii 360, 250 și 146, o plasă cu câteva premii plus un număr covârșitor-devastator de pitch-uri, practic cam tot ce este firesc să acumulezi în aproape 20 de ani de muncă. Pe lângă îndeletnicirile din job description, focusul meu va fi dezvoltarea noilor dialecte și limbaje de comunicare necesare ca să atingem cât mai bine așteptările unui client de la o agenție în 2019. Digital, PR, social, aplicații de mobil, aplicații de smart home și platforme de foraj, este obligatoriu să fim poligloți”.
La rândul său, Sorina Borcescu, Managing Director FCB., a spus: „Suntem foarte încântați de venirea lui Gologan în echipa FCB. Talentul lui creativ, obsesia pentru standarde și pentru conținut, flexibilitatea în mangement, toate îl fac foarte potrivit pentru a duce cultura creativă a agenției la nivelul următor. Aceasta este, dealtfel, prioritatea noastră în noul an, pe care l-am început cu o echipă de management consolidată pe mai multe planuri”.
De asemenea, FCB Bucharest anunță completarea echipei de management:
Sorina Borcescu – Managing Director al FCB Bucharest din 2018, înainte ocupând poziția de Client Service Director în cadrul agenției.
Andreea Cârciumaru – noul Client Service Director al agenției, anterior Group Account Director, alăturată echipei FCB Bucharest din 2014. Ea are o experiență de peste 13 ani în publicitate, perioadă în care a gestionat proiecte pluridisciplinare.
Sonia Panait – Business Development Director, nou venită în echipa FCB de la Propaganda. Cu un background de peste 16 ani în industrie, Sonia Panait va fi responsabilă cu dezvoltarea portofoliului de clienți și cu creșterea calității serviciilor agenției.
Corina Anghel – Head of Strategy de la începutul anului 2018, cu o experiență de peste 10 ani în strategic planning.
Alina Ștefan – PR Director începând din 2016, cu 11 ani de experiență în relații publice.
Rețeaua globală FCB, parte a Interpublic Group of Companies, cuprinde 150 de agenții în 90 de țări, având peste 8.000 de angajați.
În România, FCB Bucharest oferă, de peste 20 ani, soluții integrate de comunicare. Din portofoliul de clienți fac parte branduri și companii internaționale precum Beiersdorf, JTI, Philips, Vodafone sau Tymbark Maspex.
https://www.forbes.ro/cornel-gologan-este-noul-creative-director-al-agentiei-de-publicitate-fcb-bucharest-133374

Audiențele televiziunilor de documentare (tematice) – IANUARIE 2019
În ianuarie, lună cu un consum ridicat de programe TV din cauza vremii friguroase, audiențele televiziunilor de documentare (tematice) aproape că nu s-au mișcat.
La nivel național, cota de piață a celor cinci televiziuni tematice, prezente în sistemul național de măsurare a audienței TV, a fost de 1,27%. Adică, doar 1,27% dintre românii care s-au uitat la televizor, în cursul lunii ianuarie, au urmărit una dintre cele cinci televiziuni de pe această nișă.
La nivel urban, cota de piață a fost de 1,86%. Altfel spus, 1,86% dintre orășeni au fost interesați să urmărească aceste programe.
History a fost cel mai urmărit program de pe această nișă, cu o medie de 22.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel național, și cu 17.000 de persoane pe minut (toată ziua) în urban, conform măsurătorilor Kantar Media.
Față de luna decembrie 2018, History a câștigat 4.000 de persoane pe național și 3.000 în urban.
În topul general din urban, History ocupă 29 din 67 de televiziuni prezente în sondaj, înaintea unor televiziuni precum DigiSport 2, Paramount, TNT, Favorit TV și Comedy Central.
Celelalte televiziuni tematice nu au suferit variații pozitive de audiență, cu excepția canalului Nat Geo Wild, care a câștigat 2.000 de persoane pe național și 1.000 de indivizi în urban.
Discovery și-a conservat ratingul din decembrie 2018, National Geographic a pierdut câte 1.000 de persoane în ambele universuri, iar Animal Planet a câștigat 1.000 de telespectatori în urban.
https://www.forbes.ro/audientele-televiziunilor-de-documentare-tematice-ianuarie-2019-133369

National Geographic difuzează, pe 16 martie, documentarul „Free Solo”, nominalizat la premiile Oscar și BAFTA
Documentarul “Free Solo”, nominalizat la premiile Oscar și BAFTA, va avea premiera globală pe 3 martie, fiind difuzat fără pauze publicitare pe National Geographic în Statele Unite ale Americii și apoi în 172 de țări și în 43 de limbi. În România, premiera filmului va fi sâmbătă, 16 martie, de la 20.00, informează Media Expres.
Carolyn Bernstein, vicepreședinte executiv al departamentului de conținut global bazat pe scenariu și de filme documentare din cadrul National Geographic, a făcut anunțul în cadrul turneului de presă al Asociației Criticilor de Televiziune organizat în California, în timpul unei prezentări speciale la care a fost prezent și protagonistul filmului, Alex Honnold, notează Media Expres.
Creat de realizatorul de documentare premiat Elizabeth Chai Vasarhelyi și de renumitul fotograf și alpinist Jimmy Chin, regizori ai filmului ”Meru”, preselecționat la Oscar, „FREE SOLO” este un portret intim și curajos al cățărătorului în solo integral Alex Honnold din timpul pregătirilor acestuia pentru realizarea visului său de-o viață: escaladarea versantului celei mai faimoase stânci, El Capitan, înaltă de 975 metri, din Parcul Național Yosemite… fără a se folosi de corzi sau hamuri.
https://www.forbes.ro/national-geographic-difuzeaza-pe-16-martie-documentarul-free-solo-nominalizat-la-premiile-oscar-si-bafta-133359

Telekom le oferă 3 luni gratuite clienţilor care îşi transferă numărul de mobil de la Orange, Vodafone sau Digi
Telekom, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, le va oferi clienţilor care îşi transferă abonamentul de telefonie mobilă din reţelele rivalilor Orange, Vodafone sau Digi (procedură denumită portare) o perioadă de trei luni în care vor putea folosi gratuit serviciile grupului, o mutare comercială dură aplicată unei oferte deja destul de agresive: un abonament cu un tarif de 5 euro pe lună, care include trafic nelimitat pe internet prin tehnologia 4G şi care nu are o perioadă minimă contractuală. Noul director comercial pe segmentul rezidenţial Andreas Elsner şi-a calificat mutarea drept una „îndrăzneaţă“.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/telekom-le-ofera-3-luni-gratuite-clientilor-care-isi-transfera-numarul-de-mobil-de-la-orange-vodafone-sau-digi-17873356

Serialul de investigaţii criminalistice "The Murders" va fi difuzat de DIVA în a doua parte a anului
Serialul "The Murders" de investigaţii criminalistice va fi difuzat de DIVA în Franţa, Spania, Marea Britanie, Africa, Germania, Polonia şi România în a doua parte a anului. NBC Universal International Networks (NBCUIN) a achiziţionat drepturile de difuzare ale serialului "The Murders", de la About Premium Content (APC), pentru difuzare în Europa şi Africa. Producţia Muse Entertainment conţine opt episoade de o oră şi va avea premiera în 2019. "The Murders" este o serie dinamică, centrată pe un personaj feminin, hotărâta şi totuşi fragila Kate Jameson, interpretată de Jessica Lucas ("Gotham"), un detectiv începător de la departamentul de omucideri. Când Kate face o greşeală cu consecinţe fatale, se hotărăşte să repare eroarea care a costat-o foarte scump şi să se ridice la nivelul tatălui ei, un detectiv de renume, ucis în timpul misiunii. În decorul agitatului Vancouver, Kate trebuie să lupte cu vina copleşitoare şi cu relaţiile personale şi profesionale solicitante, pe măsură ce rezolvă noi cazuri, în care valorile şi loialitatea îi sunt puse la încercare. Într-un oraş contemporan ce abundă în tehnologie, explorarea fiecărui caz solicită toate cele cinci simţuri, dezvăluind rolul cheie al tehnologiei într-o eră digitală atât în viaţa criminalilor, cât şi a investigatorilor.
https://www.news.ro/cultura-media/serialul-de-investigatii-criminalistice-the-murders-va-fi-difuzat-de-diva-in-a-doua-parte-a-anului-1922400013022019021118849520

Filmele nominalizate la Oscar 2019, în programul Grand Cinema & More din cadrul Festivalului Filmelor de Aur
Cele mai bune opt filme ale ultimului an, aflate în cursa pentru câştigarea unui premiu Oscar, vor putea fi urmărite la Grand Cinema & More, în cadrul unei noi ediţii a Festivalului Filmelor de Aur, în perioada 25 februarie - 1 martie, la preţuri speciale. În cadrul Festivalului Filmelor de Aur vor putea fi urmărite: „The Favourite“ (10 nominalizări la Oscar); „A Star Is Born”, „Vice“ (ambele cu câte 8 nominalizări la Oscar); „Black Panther“ (7 nominalizări la Oscar); „BlacKkKlansman” (6 nominalizări la Oscar); „Bohemian Rhapsody” şi „The Green Book” (ambele cu câte 5 nominalizări la Oscar), dar şi Cold War (2 nominalizări la Oscar). Bilete pentru fiecare dintre cele opt filme incluse în cadrul festivalului de la Grad Cinema & More costă 22 de lei. În plus, în acest an, iubitorii de film vor putea achiziţiona şi abonamentul Golden Pass, în valoare de 60 de lei, care va permite accesul la oricare trei filme din programul festivalului.
https://www.news.ro/entertainment/filmele-nominalizate-la-oscar-2019-in-programul-grand-cinema-more-din-cadrul-festivalului-filmelor-de-aur-1922400013002019021218849598

Dan Negru va avea co-prezentator la noua emisiune Scena Misterelor
Dan Negru își ia coleg de platou pe „Scena Misterelor”. Este vorba despre Romică Țociu i se va alătura lui Negru în dezvăluirea vedetelor care se află în spatele măștilor, anunță Antena 1. Romică Țociu: „Am primit cu bucurie propunerea aceasta, dar am cerut și o cască de motociclist, pentru că este foarte periculos să joci în preajma lui Dan Negru. Dă din mâini și cine știe pe unde mai ajung până la finalul emisiunii. Mi-a plăcut mult acest format și cred în acest proiect, pentru că Dan Negru este un prezentator foarte bun, care știe tainele unei emisiuni de succes. Dar pentru că nu are nici un pic de umor, nici măcar negru, a avut nevoie de o partitură comică în emisiune. La Scena misterelor, vom veni în fața telespectatorilor cu foarte multe surprize și foarte mulți invitați. Emisiunea implică o desfășurare de forțe extraordinară și sunt convins că telespectatorii vor fi foarte curioși să vadă acest tandem și această emisiune minunată.”
https://www.paginademedia.ro/2019/02/coprezentator-dan-negru-scena-misterelor-romica-tociu

Alex Ferariu se întoarce în televiziune după trei ani. La B1 TV
Alex Ferariu se întoarce în televiziune, după trei ani în comunicare. El revine la postul de la care a plecat în 2015, B1 TV. Ferariu va avea prima emisiune joi, 14 februarie, de la ora 10.00. El va fi pe post și zilele următoare, dar la alte ore (sâmbătă și duminică, de exemplu, va fi după-amiază). De-a lungul timpului, Alex Ferariu a lucrat, printre altele, la Fun Radio (unde a început, în 1993, la 16 ani), la Pro TV, la Național TV (unde a prezentat jurnalul principal timp de patru ani și jumătate), la Antena 3, la Antena 1 și la B 1 TV. Alex Ferariu vine la B1 TV după ce, în ultimele luni a fost Consilier la Direcția Control Ministru din Ministerul Economiei.
https://www.paginademedia.ro/2019/02/alex-ferariu-se-intoarce-in-televiziune-dupa-trei-ani-la-b1-tv

AUDIENȚE. Asia Express a găsit drumul spre audiență doar la nivel urban. Vânătoarea de vrăjtoare de pe Pro TV a fost lider pe celelalte targeturi
Asia Express se află pe drumul Elefantului în acest sezon. Este și drumul spre audiență? La a doua ediție din sezon, emisiunea de pe Antena 1 a obținut locul întâi în mediul urban și locul doi la nivel național și pe segmentul comercial. Abaterea de la „drum” a fost provocată de Ultimul vânător de vrăjitoare, un film cu Vin Diesel difuzat de Pro TV. Locul trei, postul Kanal D, a avut confruntările dintre Războinicii și Faimoșii de la Exatlon. Surpriza serii a fost Digi Sport, care a prins locul patru pe toate targeturile. Postul de sport a transmis meciul din Liga 1, FCSB - Hermannstadt din care echipa din București a ieșit câștigătoare. NAȚIONAL. La nivel de țară, filmul Ultimul vânător de vrăjitoare a condus în top. Opțiunea Pro-ului pentru luni seară a obținut media de 1.387.000 de telespectatori. Asia Express ocupat locul doi, la o distanță de 100.000 de urmăritori de primul loc. Exatlon a completat podiumul, cu 1.127.000 de telespectatori, în medie. URBAN. La orașe, Asia Express a scos cifre mai bune decât concurența. Emisiunea de pe Antena 1 a avut 653.000 de telespectatori, în timp ce Pro TV a stat aproape cu media de 649.000 de privitori, la mică diferență de primul loc. Kanal D a înregistrat o medie de 496.000 de persoane care au urmărit emisiunea-concurs Exatlon.
https://www.paginademedia.ro/2019/02/audiente-asia-express-luni-11-februarie

Actorul Adam Brown vine la Bucureşti, la East European Comic Con
Actorul britanic Adam Brown, cunoscut pentru rolurile din filmele "Hobbitul" şi "Piraţii din Caraibe", este cel de-al doilea invitat la cea de a şaptea ediţie a East European Comic Con, care se va desfăşura în perioada 24 - 26 mai, la Romexpo, informează marţi un comunicat transmis AGERPRES. În cadrul evenimentului, fanii vor putea face cunoştinţă cu şase actori de la Hollywood, primul dintre aceştia fiind Robert Picardo, starul din "Stargate" şi "Star Trek Voyager", precizează sursa citată. Un avid pasionat de arta dramaturgică, cofondator al unei trupe de teatru de comedie în Marea Britanie, Adam Brown a avut primul contact cu marele ecran chiar cu ocazia trilogiei "Hobbitul", regizată de Peter Jackson. În prequel-ul "Stăpânul inelelor", actorul îl interpretează pe dwarful Ori, unul dintre cei 12 companioni ai lui Thorin şi Bilbo Baggings în aventura lor spre muntele Erebor. Brown a apărut şi în cel mai recent film din franciza "Piraţii din Caraibe" - "Dead Men Tell No Tales" -, unde l-a jucat pe Cremble, membru al echipajului de pe Dying Gull, care îi însoţeşte pe Jack Sparrow & co în căutarea Tridentului lui Poseidon.
https://www.agerpres.ro/cultura/2019/02/12/actorul-adam-brown-vine-la-bucuresti-la-east-european-comic-con--256609
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL