Primul site de știri despre
cablu și televiziune din România.
Scriem despre audiovizual din anul 2001.
Advertisement
  Login    Creează cont

Data:20.05.2019
Data ultimei ştiri: 20.05.2019 10:57:11
Cine suntem | Abonamente | Publicitate in MEDIA EXPRES | Confidenţialitate | Contactaţi-ne


English
Index ştiri
__Editorial____
__Televiziune
_Comunicaţii
_Legislaţie
Autorităţi
Cinema
Externe
NewMedia / OTT
ONG
Profil
Publicitate
Radio
Revista presei
Timp liber



Căutare avansată


Apasa coperta
de deasupra!
Index Anuar
Operatori Cablu
Televiziuni
Radio
DTH
Echipamente
Glosar

 Publicitate 06.03.2019 14:18:09
GOOGLE-RECLAME PE YOUTUBE-TOP / Cele mai populare reclame pe YouTube în România în 2018
București (MEDIA EXPRES) / 6 mar 2019 / Pe primul loc în reclamele de pe YouTube difuzate în România în 2018 se află un anunț video din seria Vodafone Smart Family cu actorul Vlad Ivanov, care „se joacă” cu tot felul de filtre pentru selfie-uri, potrivit unui comunicat de presă difuzat de Google.

Tehnologia, alături de experimentul social sunt elementele folosite de producția de la Vichy, care a intrat în topul celor mai populare reclame pe YouTube România în 2018, se arată în comunicat.

„Poveștile amuzante, cu personaje clasice românești, care ne aduc aminte de Dorel, sunt apreciate mai ales de publicul trecut de 30 de ani, iar în 2018 avem două creații de acest fel în top: “Mecanicii” de la JobZZ.ro si “Descoperă Drobeta II”, explică Aneta Pleșa, Analytical Consultant Google Romania.

„Ne bucură prezența în top a unui start-up din Piatra Neamț, Vitamin Aqua, cu o reclamă realizată in-house, care respectă majoritatea best practice-urilor de promovare pe YouTube . “Viralul” topului este spotul la CatMobile “Nu știi când te lovește ghinionul”. Videoul are acum peste 2,5 milioane de vizualizări și a generat o creștere în căutări pentru “reclamă Micutzu” în Google Search și în YouTube. Și acum, în sugestiile din Google Search pentru termenul “reclama”, „micutzu” este în primele poziții”, a mai spus Pleșa.

YouTube Ads Leaderboard 2018 - România

1. Vodafone Smart Family – Probam filtre
Companie: Vodafone Romania
Agenție de creație: McCann
2. JobZZ.ro - Mecanicii
Companie: JobZZ.ro
Agenție de creație: 23 Communication
3. Coca-Cola Zero Zahar x Inna = love
Companie: Coca-Cola
Agenție de creație: McCann
4. CatMobile.ro - Reclama Micutzu - Nu stii cand te loveste ghinionul
Companie: CatMobile RO
Agenție de creație: Sector 7
5. Privirile care lasă urme – un experiment social by Vichy Dermablend
Companie: Vichy Romania
Agenție de creație: Screen Native
6. Kinder 50 de ani
Companie: Kinder Romania
Agenție de creație: -
7. Creditul pe repede ‘nainte | Salveaza-ti timpul | Credit nou
Companie: ING Romania
Agenție de creație: Headvertising
8. VITAMIN AQUA | reclama FOARTE TARE FRATE cu Iulia ALBU | Grasu XXL | PART 1
Companie: vitamin aqua
Agenție de creație: in house
9. Carla’s Dreams se demachiaza ca un profesionist cu NIVEA MICELLAIR® EXPERT!
Companie: NIVEA ROMANIA
Agenție de creație: -
10. Descopera Drobeta II
Companie: Drobeta
Agenție de creație: Papaya Advertising

Topul YouTube Ads Leaderboard 2018 este creat după un algoritm care măsoară intenția utilizatorului de a vedea un anumit clip și interacțiunea cu video-ul respectiv - timpul de vizionare, numărul de share-uri, numărul de vizualizări organice în comparație cu cele plătite.

Ruxandra Papuc, Group Creative Director McCann WorldGroup, agenția care a creat spotul de pe primul loc din topul YouTube Ads Leaderboard 2018 a declarat: “Recunoașterea YouTube vine ca o validare binemeritată a eforturilor de creație și strategie de conținut digital pe care le dezvoltăm împreuna cu Vodafone. Sunt bucuroși să vedem că lucrurile funcționează așa cum ne-am dorit, iar asta nu face decât să ne ambiționeze și mai tare. Conținutul de digital a ieșit demult din sfera publicității, iar faptul că putem concura de pe o poziție de top cu tot ce înseamnă acest univers original e extraordinar. Mulțumim pe această cale clienților care se ambiționează să aibă încredere în noi și să facem campanii tari împreuna.”

Laura Barbu, Brand & Communication Director Vodafone, a spus la rândul său: “O strategie de conținut robustă este ancorată în target analytics, depășind calendarele editoriale. La Vodafone, abordarea digital first deschide campaniile noastre, iar implicarea conținutului video este una dintre rutele organice preferate, lucru dovedit de campania Smart Family Filters.”.

Comunicatul Google dă publicității și un text cu titlul „Trenduri în publicitatea pe YouTube în 2018”, semnat de Aneta Pleșa, Google România, pe care îl reproducem în continuare integral:

„În România încă ne uităm foarte mult la televizor, dar vedem o schimbare la modul în care oamenii folosesc dispozitivele TV. Televizorul este ecranul care a înregistrat cea mai mare creștere în ceea ce privește vizionarea de conținut pe YouTube. În Uniunea Europeană, timpul de vizionare a YouTube pe ecranul televizorului a crescut cu 45% față de anul trecut. Televizorul a fost adăugat ca tip de dispozitiv în „targetarea” și raportarea campaniilor în Google Ads and Display & Video 360, alături de computere, telefoane mobile și tablete. În prezent pot fi adaptate campaniile specific pentru televizoarele conectate la internet.”

„O parte din acest public care vizionează conținut online pe TV face parte din ceea ce numim “light TV viewers”, cei care urmăresc mai puțin de o oră pe zi televiziunile prin cablu. Acum această audiență de poate fi accesată de către publicitari pe YouTube.”

„La sfârșitul lui 2017 a fost introdus în România un format nou de anunț video: bumper ads. Acestea sunt videouri publicitare de șase secunde, livrate în special pe dispozitivele mobile. Este un format la care nu se poate da „skip”, folosit în promovare pentru reach, teasing sau reminder, pentru oferte sau lansări. A început să fie folosit de foarte multe branduri în 2018 și acum este inclus în majoritatea strategiilor video.”

„Tot anul trecut s-au implementat multe campanii video care folosesc funcționalitatea povestirii secvențiale pe YouTube. Putem gândi o succesiune de formate și mesaje care să fie livrate în aceeași ordine pentru oricare utilizator din publicul țintă sau care să țină cont de interacțiunea cu videoul anterior.”
(MEDIA EXPRES)


Dacă ați ajuns aici… Tot mai mulți cititori vin în online, dar publicitatea scade în toată presa scrisă. După ani buni de știri cu parolă acum publicăm știrile la liber – vrem ca articolele să fie cât mai accesibile pentru toată lumea. De aceea avem nevoie de ajutorul Dvs.! Jurnalismul practicat de Media Expres este independent și uneori de investigație și necesită timp, bani și muncă pentru a fi produs. O facem în continuare pentru că perspectiva independentă contează cel mai mult și ar putea să fie chiar perspectiva Dvs., ca cititor. O presă care oferă știrile la liber este considerată mai democratică, ar trebui să fie gratuită și nu o marfă pe care doar puțini și-o pot permite. Abonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici

Since you’re here… we have a big favour to ask. More people are reading Media Expres online than ever but advertising revenues across the media are falling fast. And like many news organisations, we put up a paywall but not for the news, as we want to keep our journalism as much open as we can. So you can see why we need to ask for your help. The Media Expres’ independent, and sometimes investigative journalism takes a lot of time, money and hard work to produce. But we do it because we believe independent perspective matters – because it might well be your perspective, too. News not being under a paywall it is more democratic, the media should be available for all and not a commodity to be purchased by a few. Subscription contributions provide access to News Alerts on e-mail, free Yearbook online, and the daily Press Review, but perhaps more important help us so others with less means still have access to information. If everyone who reads our reporting, who likes it, helps to support it, our existence would be secured. Subscribe click here


MEDIA EXPRES
pe Web, Android și IOS




Răsfoiește Anuarul 2018
de la pag. 10 necesită cont și parolă


Click aici pentru comenzi online




www.e-Ziare.ro


© 2001 - 2019    Media Expres S.R.L.