×

Programe TV -- Data și ora publicării: 03.04.2019 15:21:56

MIPTV2019-PREMIERE MONDIALE / „The Feed” și „French Loving” au premiera mondială la MIPTV2019



București (MEDIA EXPRES) / 3 apr 2019 / Târgul pentru conținut TV și online MIPTV 2019 care se desfășoară în 6-11 aprilie la Cannes programează mai multe vizionări în premieră mondială, printre care „The Feed”, „Beecham House” (subiectul unei știri separate în mediaexpres.ro) și documentarul “French Loving”.

Premiera mondială ca parte a competiției oficiale CANNESERIES “The Feed” este programată pe 9 aprilie, de la ora 19:00, la Palais des Festivals, Grand Auditorium, Palais 1.

Serialul SF în zece episoade produs de Amazon, Liberty Global și all3media se petrece la Londra și prezintă un viitor apropiat în care creierul oamenilor este conectat la „The Feed” care permite ca fiecare gând, emoție și amintire să poată fi comunicate instantaneu cu alții. Tom și Kate, un cuplu din generația millenials, încearcă să reziste în fața adicției dată de conectarea la Feed. Tatăl lui Tom a inventat Feed-ul, dar Tom se teme în mod special când află că părintele său plănuiește să îl extindă. Apoi ceva sau cineva începe să acceseze mintea oamenilor prin intermediul Feed-ului și îi ia în posesie, aceștia trezindu-se peste noapte că apropiații au identitățile schimbate și vor să-i omoare.

Seria a fost creată de Channing Powell, fiind scrisă de acesta pe baza romanului de Nick Clark Windo, în rolurile principale joacă Michelle Fairley, David Thewlis, Nina Toussaint-White, Guy Burnet, serialul a fost produs de Studio Lambert și distribuit prin Amazon în SUA și Liberty Global în Marea Britanie, vânzările internaționale fiind făcută prin intermediul companiei all3media.

„French Loving” este un documentar de 52 de minute care prezintă originea stereotipiilor franțuzești. Franța este cea mai vizitată destinație turistică la nivel mondial, fiind un ținut al hedonismului, dragostei, gastronomiei, artelor... Această imagine la modă a Franței este reală sau doar o fantezie? De ce oamenii iubesc Franța atât de mult? Cu un desing stilat, imagini cu personalități faimoase și foarte multe referințe din istorie, știri și cultura pop, documentarul este o incursiune excitantă prin modul de a fi al francezilor.

Filmul este prezentat la MIPTV de către compania About Premium Content.

MIPTV2019 găzduiește în total 16 proiecții, pe lângă cele menționate figurând "Hudson & Rex" (Beta Film - Rex fiind un ciobănesc german), "Invisible Heroes" (YLE și Eccho Rights - premieră internațională, serie bazată pe povestea adevărată a unor diplomați finlandezi care au salvat mii de vieți în timpul loviturii de stat a generalului Pinochet din Chile, în 1973), "What The Future Holds" ("El Dia De Mañana" – Telefonica Audiovisual Digital, Movistar), "Victor Lessard" (ZDF - thriller psihologic după romanele lui Martin Michaud, supranumit „Master al thrillerului din Quebec), "Instinto" (STUDIOCANAL, Telefonica Audiovisual Digital și Bambu Producciones) serial în 8 episoade thriller erotic), "Wild District" (ZDF - creat de echipa care a realizat Narcos), "Departure" (Red Arrow - despre dispariția zborului 716 între JFK și Heathrow) și premiera seriei de investigație 'The Murders” (About Premium Content).

În cadrul proiecțiilor principalul eveniment declarat de organizatori este programat pe 9 aprilie de la ora 14.00, se intitulează 8K: The Main Event, 8K Makes Its Debut At Cannes („8K: Principalul eveniment, 8K își face debutul la Cannes”) și este realizat cu participarea companiilor NHK, K2 Studios, Golden Gate 3D, Saint Thomas Productions, Magnitudo Film, NASA TV UHD, Kansai TV, Paramax Films, toate implicate în producția și distribuția de conținut 8K.

La 3 aprilie aveau confirmată participarea la MIPTV2019 un număr de 37 de profesioniști din televiziune, producția și distribuția de conținut audiovizual și presa din România, reprezentând 21 de companii în expoziție, 13 companii vizitatoare și 3 companii de presă, printre care și Media Expres.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL