×

Programe TV -- Data și ora publicării: 12.04.2019 11:27:40

THEMATIC CHANNELS-MTV PARTY / Thematic Channels a sărbătorit preluarea vânzării de publicitate pentru MTV și VH1



București (MEDIA EXPRES) / 12 apr 2019 / ThematicChannels a organizat la 11 aprilie un party la Loft în București, după preluarea vânzării de publicitate pentru televiziunea MTV de la PRO TV / CME, compania din Pache Protopopescu care a renunțat în această primăvară la licența MTV pentru România, feed-ul de distribuție fiind înlocuit cu cel european. ThematicChannels vinde publicitate și pentru cealaltă televiziune de muzică a Viacom, VH1.

Party-ul a reunit o parte din clienții de publicitate și agențiile de media din România și a avut un scenariu simplu, incluzând bar și masă, două prezentări de început susținute de Radu Budeș despre vânzarea de publicitate și un oficial MTV de la biroul din Budapesta, despre conținutul și tematica noului feed MTV, și un concert live susținut de Smiley.

Radu Budeș a spus, printre altele, că MTV este prima televiziune muzicală care intră în portofoliul agenției, completând astfel tematic oferta de vânzare de publicitate pentru toate audiențele, pe lângă cele de sport (Telekom Sport 1 și 3), filme (AMC, Paramount; Comedy Central, TNT, FilmCafe), copii (Cartoon Network, Boomerang, Disney, Disney Junior, Minimax, Nickelodeon, Nick.Jr, NickToons), documentare (History, National Geographic, National Geographic Wild), femei (Diva și E!) și singura televiziune culinară din România, TV Paprika.

Agenția Thematic Channels, înființată în anul 2007, deține al treilea cel mai mare portofoliu de televiziuni în ce privește audiența pentru care se vinde publicitate pe piața din România, după Pro TV și Antena 1, compania având în 2017 o cifră de afaceri de 89.1 milioane de lei (aprox. 19 milioane de euro), conform ultimului bilanț public de pe site-ul Ministerului de Finanțe.

„Compania noastră a luat ființă în anul 2007, anul acesta împlinim 12 ani, mai exact chiar în luna aprilie, a spus Radu Budeș. În cei 12 ani am adunat 23 de canale, avem o evoluție a canalelor din portofoliul nostru, au fost mult mai multe decât atât, unele și-au încetat activitatea pe piața noastră. În cei 12 ani noi nu am pierdut niciun partener. Cu aceste canale în portofoliu la ora actuală suntem al treilea furnizor de audiență TV de pe piața din România, cu o cotă de piață consolidată de 15%. Ceea ce ne face furnizorul numărul 1 de canale tematice de pe piață, sau altfel spus 79% din canalele tematice din piață lucrează cu Tematic Channels.Cele 23 de canale reprezintă 33% din canalele monitorizate din România. Odată cu adăugarea MTV compania noastră reprezeintă practic toate genurile de televiziune”.

Programul MTV include un conținut îndrăzneț și imprevizibil, cu trei categorii principale de programe: entertainment, evenimente muzicale și responsabilitate socială. Acestea sunt acoperite prin seriale dramatice de televiziun, reality show-uri și povești adevărate, premiile muzicale MTV, MTV Unplugged, MTV World Stage și programe de responsabilitate socială, dat fiind audiența tânără, inclusiv emisiuni de educație sexuală.

Preluarea vânzării de publicitate MTV și VH1 de către Thematic Channels a coincis cu intrarea celor două televiziuni în măsurătoarea de audiență realizată de Kantar Media pentru ARMA, cele două figurând însă deocamdată pe ultimele două locuri din topul celor 70 de televiziuni raportate public de către măsurătoarea oficială din luna martie. Este de așteptat ca audiența lor să crească semnificativ, după scăderea inerentă schimbării pe noile coordonate a distribuției în rețelele de cablu și satelit și pe măsură ce publicul va fi atras de noua grilă de programe.

Televiziunile Viacom din România, Paramount, Comedy Central, MTV și VH1, sunt distribuite pentru cablu și satelit de Tematic Cable.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL