×

ONLINE VOD OTT -- Data și ora publicării: 30.05.2019 14:44:23

GOOGLE-AFACERI ROMÂNEȘTI-AJUTOR / Google a lansat și în România Market Finder pentru extinderea IMM-urilor românești la nivel global



București (MEDIA EXPRES) / 30 mai 2019 / Google a lansat și în România, la 30 mai, printr-un eveniment desfășurat la Hotel Radisson Blue din București, site-ul Market Finder (https://marketfinder.thinkwithgoogle.com/intl/ro_ro/), descris de către companie ca fiind un instrument care ajută întreprinderile mici și mijlocii să-și extindă afacerile în străinătate, prin găsirea de noi clienți și creșterea vânzărilor online peste granițele țării.

Platforma oferă gratuit ghiduri, video-uri și sfaturi pentru a facilita primii pași ai companiilor către export și piețele externe.

La evenimentul din București au vorbit printre alții Miguel Avalos, EMEA Marketing Head of Business Verticals la Google, Monica Cadogan, CEO & Co-founder la vivre.ro, Sorin Valeriu Naș, secretar de stat la Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat și Ela Moraru, Country Manager Google România.

Monica Cadogan, CEO vivre.ro, a declarat pentru Media Expres că firma sa este o firmă nativă digitală, înființată în anul 2012 și care anul trecut a ajuns la o cifră de afaceri de 44 de milioane de euro, din care "mai multe milioane" s-au dus pe plăți către Google. Vivre.ro este un magazin online de mobilă și obiecte pentru casă care vinde la nivel regional în România, Ungaria, Cehia, Bulgaria, Polonia, Croația, Slovacia, Slovenia și Grecia.

Pentru 60% din companiile care doresc sa exporte, lipsa de informații despre piețele externe este principala provocare, potrivit unui studiu Google Export Research realizat în anul 2016. De exemplu, o companie are nevoie de informații de bază înainte de a-și alege piața, cum ar fi unde este cererea cea mai mare pentru produsele și serviciile pe care le oferă, au spus printre altele oficialii Google la lansarea de la Radisson.

Companiile trebuie să știe lucruri precum dimensiunea pieței, structura ei, cine sunt potențialii clienți și cât sunt dispuși să plătească, dar și date despre competitori. Market Finder poate oferi date pentru toate aceste categorii, ajutând IMM-urile să-și extindă afacerile în străinătate.

Companiile care doresc să exporte trebuie să urmeze mai mulți pași, potrivit prezentării susținută de oficialii Google la evenimentul de lansare:

Pasul 1: Găsirea celor mai bune piețe de export. După ce este introdusă în platforma adresa web a afacerii, Market Finder va sugera piețele cele mai potrivite către care compania ar putea să-și exporte bunurile și serviciile. Va fi afișat numărul de căutări lunare pe Google pentru produsul vândut de companie, precum și dimensiunea potențială a pieței. Market Finder analizează gradul de utilizare a internetului, datele demografice și venitul disponibil, oferind indicatori clari și informații detaliate despre potențialul fiecărei piețe.

Pasul 2:  Pregătirea afacerii pentru piețele globale. Market Finder cuprinde instrumente de localizare, ghiduri și sfaturi care arată cum să comunici eficient către o nouă piață, indiferent de limbă, obiceiuri și preferințe de plată. Resursele de logistică prezintă regulile internaționale pentru livrări și transport din piața aleasă. Ghidul plăților explorează multitudinea opțiunilor de plată disponibile global și sugerează care sunt cele mai potrivite pentru fiecare piață.

Pasul 3: Găsirea de noi clienți. Market Finder oferă resurse de pregătire în digital marketing pentru ca utilizatorii să poată găsi afacerea atunci când o caută. De exemplu, arată cum să creeze campanii de publicitate eficiente și țintite către piața aleasă, printr-o serie de studii de caz, ghiduri și video-uri.

Alături de Market Finder, Google România a lansat și proiectul Exportă cu Google Atelierul Digital, un program național gratuit adresat antreprenorilor români care doresc să își extindă afacerea peste granițe.

Programul constă în ateliere de export și consultanță gratuită în hub-urile Google din București, Cluj-Napoca, Constanța, Timișoara și Iași, unde antreprenorii vor învăța cum să pună bazele unei strategii de export potrivite pentru afacerea lor și cum să o implementeze.

Înscrierile se fac începând de din această săptămână, completând un formular online la adresa https://events.withgoogle.com/export/registrations/new/ ,

Google aparține companiei Alphabet Inc. (https://abc.xyz/) din octombrie 2015, după ce a fost înființat în 1998 de Larry Page și Sergey Brin. De atunci, compania a crescut la peste 50.000 de angajați la nivel global, oferind o gamă largă de produse și platforme populare precum Search, Maps, Ads, Gmail, Android, Chrome și YouTube.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL