Primul site de știri despre
cablu și televiziune din România.
Despre audiovizual din anul 2001.
Advertisement
  Login    Creează cont

Data:17.07.2019
Data ultimei ştiri: 17.07.2019 16:55:09
Cine suntem | Abonamente | Publicitate in MEDIA EXPRES | Confidenţialitate | Contactaţi-ne

English
Index ştiri
__Editorial____
__Televiziune
_Comunicaţii
_Legislaţie
Autorităţi
Cinema
Externe
ONG
Profil
Publicitate
Radio
Revista presei
Timp liber
VOD / OTT



Căutare avansată



Glosar

 VOD / OTT 08.07.2019 15:07:15
COMPORTAMENT-DIGITAL-TV / Tot mai mulți români fac cumpărături de pe mobil în timp ce se uită la televizor
București (MEDIA EXPRES) / 8 iul 2019 / Obiceiurile cu cel mai rapid ritm de creștere în 2018 față de anul anterior în România sunt cumpărăturile de pe dispozitive mobile în timp ce se uită la televizor, folosirea acelorași dispozitive pentru a plăti în magazine și realizarea de achiziții la click pe reclame online, potrivit Studiului GfK FutureBuy 2018, realizat în 35 de țări, informează Gfk.

Studiul a analizat modul în care digitalul a schimbat atitudinile și comportamentele oamenilor față de cumpărături online și offline, pe categorii de produse și pe categorii de vârste/ generații.

Căutarea de produse și servicii, de informații suplimentare despre ele, consultarea review-urilor postate de alți utilizatori și compararea prețurilor sunt comportamentele de cumpărare pe internet cel mai des întâlnite.

Peste jumătate dintre utilizatorii de internet din mediul urban folosesc Internetul mai des în 2018 versus 2017 pentru a găsi produsele pe care și le doresc sau pentru a afla detalii despre acestea. Este important pentru ei să consulte recenziile din partea altor utilizatori ai produsului care îi interesează și recenziile experților. De asemenea, este foarte important pentru ei să poată compara prețurile pe site-urile specializate sau pe site-urile de discount, precum și să aibă acces la demonstrații despre cum funcționează produsele.

De acești factori țin seama shopperii mai cu seamă în cazul produselor electro-IT, a altor bunuri de folosință îndelungată sau îmbrăcăminte. Compararea prețurilor din diferite magazine este o practică tot mai frecventă pentru 44% dintre cei chestionați, România situându-se peste nivelul global la acest capitol, fapt care arată atenția sporită pentru găsirea celui mai bun raport calitate-preț pentru produsele de care suntem interesați.

41% dintre respondenți au folosit mai des față de anul trecut motoarele de căutare ca ajutor la cumpărături, iar 3 din 10 au apelat la liste de cumpărături, în scădere cu 2 procente față de anul anterior. Telefonul mobil a devenit cel mai important instrument de shopping pentru mai bine de jumătate dintre românii din mediul urban utilizatori de internet.

Peste 7 din 10 consumatori afirmă că pentru ei este important ca prețul unui produs să fie același, fie că îl cumpără din mediul online sau din magazine.

Loialitatea față de produse sau magazine este din ce în ce mai greu de păstrat. 54% dintre respondenți sunt de acord cu afirmația că retailerii, advertiserii și brandurile le influențează mai puțin ca oricând decizia de cumpărare.

De asemenea, tot 54% dintre aceștia spun că ar fi mai loiali unui brand sau retailer care le oferă posibilitatea să personalizeze, să dea sugestii sau să ajute la conceperea produselor sau a serviciilor pe care le cumpără.

53% spun că apreciază când site-urile le fac recomandări pe baza intereselor lor, arătate în vizitele anterioare. Acest procent este în scădere cu 3 puncte față de 2017.

Studiul GfK FutureBuy oferă o radiografie completă a așteptărilor cumpărătorilor români din mediul urban, utilizatori de internet și a modului în care mărcile pot construi relații puternice cu ei pe tot parcursul procesului de cumpărare în mediul online și offline. Studiul a fost derulat în România pe un eșantion de 1000 de respondenți utilizatori de Internet din mediul urban, cu vârsta de minim 18 ani.

GfK (www.gfk.com/ro) se prezintă ca fiind o companie de cerceetare și analiză ce „conectează datele şi ştiinţa”. „Soluţiile inovatoare de cercetare oferă răspunsuri la întrebări esențiale de business din jurul consumatorilor, pieţelor, brandurilor şi media, acum şi în viitor”. GfK promite clienților săi din toată lumea „creştere prin cunoaștere”.
(MEDIA EXPRES)


Dacă ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici

Since you’re hereSubscription contributions provide access to News Alerts on e-mail, free Yearbook online, and the daily Press Review, but perhaps more important help us so others with less means still have access to information. If everyone who reads our reporting, who likes it, helps to support it, our existence would be secured. Subscribe click here


MEDIA EXPRES
pe Web, Android și IOS




Răsfoiește Anuarul 2018
de la pag. 10 necesită cont și parolă


Click aici pentru comenzi online




www.e-Ziare.ro


© 2001 - 2019    Media Expres S.R.L.