×


Radio -- Data și ora publicării: 26.09.2019 07:19:24

DIGI FM-CAMPANIE / DIGI FM face o campanie de imagine în Capitală și în marile orașe



București (MEDIA EXPRES) / 26 sep 2019 / Cu puțin înainte de împlinirea a patru ani de la prima emisie, Digi FM iese a anunțat pentru Capitală și în marile orașe din țară o campanie de imagine sub sloganul “La radio nu poți alege chiar orice” și având în centru echipa matinalului Digi FM: Miu, Striblea, Beatrice Ghiciov și Bogdan Ciuclaru.

”Digi FM a avut o evoluție remarcabilă în ultimul an, cu o audiență în creștere și o atitudine de brand matur, care face diferența pe o piață foarte fragmentată. Investiția în campania din această toamnă este una semnificativă. Noua campanie va consolida reputația Digi FM, un produs media care înseamnă: informație cu relevanță pentru un public eterogen, divertisment de calitate, o selecție muzicală energizantă, dezbateri cu substanță, o echipă care funcționează ca un ceas elvețian. Așadar, o rețetă care merită toată încrederea ascultătorilor”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al Grupului Digi | RCS & RDS.

“Bogdan, Cătălin, Beatrice și iar Bogdan și-au făcut, într-un an, 137.600 de noi prieteni, în toată țara, conform celui mai recent Studiu al Audienței Radio (SAR). Cu o medie de aproape 840.000 de ascultători, Digi FM este în topul radiourilor naționale. Asta îi bucură și ne bucură și pe noi, colegii lor, foarte mult. Creșterea de la un studiu la altul, în cei aproape patru ani de la prima emisie a Digi FM, susține sloganul noii campanii – Pentru că la radio nu poți alege chiar orice, iar matinalii le mulțumesc ascultătorilor pentru fidelitate”, spune Cetin Rasit, coordonatorul de programe al Digi FM.

Prin această campanie, Digi | RCS & RDS continuă investiția în radioul privat cu cea mai mare acoperire teritorială din România, dovedind încredere în brand și în echipa care construiește, sezon după sezon, tot ceea ce înseamnă Digi FM.

“La radio nu poți alege chiar orice” va fi vizibilă în perioada septembrie – decembrie 2019 pe autobuze și la metroul bucureștean și în orașe mari din România, în tranzit, pe ecrane LED, în spații partenere și în rețeaua Digi | RCS & RDS. Campania este realizată de echipa de marketing Digi FM, Alexandra Neagoie - Damian, brand manager, Ciprian Olaru, senior art, Bogdan Ciuclaru, copywriter, Cristian Andrei, fotograf și Cătălin Ivan, director Digi FM. Partenerii, United Media, Serigrafic Constanța, Phoenix Media și Aleea Media au ajutat la implementarea noii campanii Digi FM.

Digi FM este combinația ideală de știri, dezbateri de substanță, interviuri cu “oameni de colecție” și cea mai bună muzică. Alături de Pro FM, cea mai longevivă stație radio din România, Dance FM și Chill FM, cele patru posturi fac parte din grupul Digi | RCS & RDS, care mai deține și televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, televiziunea (pay-tv) Film Now, primul post TV Ultra HD din România, Digi 4K, televiziunile tematice Digi World, Digi Life și Digi Animal World și televiziunile muzicale UTV, Music Channel și Hit Music.
(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Da Vinci advertising for educational programs



Abonamentele la MEDIA EXPRES vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Noi ținem istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la digital și web.
Pentru abonamente click aici














© 2001 -  Media Expres SRL