×

Revista presei -- Data și ora publicării: 18.11.2019 14:07:51

REVISTA PRESEI / 18 nov 2019 /




Noi nereguli descoperite la TVR: Au dat jumatate de milion de lei pe echipamente vechi, desi trebuiau sa fie noi. Explicatia: Sunt refurbished
Apple atacă zona dominată de Google şi ar putea ajunge la venituri anuale de peste 11 mld. dolari din publicitatea online
Ungaria: Nokia creează 120 de joburi noi prin lansarea unui centru de competenţe
Paramedicii ISU, juraţi în cea de-a treia confruntare „Chefi la cuţite”
„Lunea Mafioților” vine la TNT cu titluri precum Narcos și 4 Blocks
Toată România vede cum pierde România. Câți români s-au uitat la meciul România – Suedia
Amendă pentru o vacă! O vacă "în viu". Cum s-a ales MasterChef cu o sancțiune de la CNA
TVR a reînnoit invitaţia pentru Klaus Iohannis de a participa joi la dezbaterea cu Viorica Dăncilă
MAI vrea să cumpere servicii de telefonie publică cu aproape 11,7 milioane euro
Documentarul ''Ivana cea Groaznică'', de Ivana Mladenovic, a câştigat marele premiu la Zagreb Film Festival
Filmul 'Cardinalul', dedicat lui Iuliu Hossu, prezentat la Cluj-Napoca în avanpremieră
Garajul Ciclop, Cinematograful Scala, Casa Ankele din Botoşani, între clădirile scoase la licitaţie de Artmark
„Ivana cea Groaznică” a câștigat marele premiu la Zagreb Film Festival
În România, categoria Fashion & Beauty este al doilea cel mai mare segment de cumpărături online


Noi nereguli descoperite la TVR: Au dat jumatate de milion de lei pe echipamente vechi, desi trebuiau sa fie noi. Explicatia: Sunt refurbished
Deputatul USR Iulian Bulai, membru in Comisia de Cultura din Camera, dezvaluie noi nereguli gasite de Curtea de Conturi la TVR. Acesta arata ca, in 2018, televiziunea publica a lansat o licitatie pentru cumpararea de echipamente noi, de care avea nevoie pentru a acoperi actiunile prilejuite de preluarea de catre Romania a presedintiei Consiliului Uniunii Europene. Doar ca la licitatie a fost aleasa o firma dintr-un mic oras bihorean, Alesd, care a livrat, in ciuda specificatiilor licitatiei, echipamente la mana a doua. Pentru achizitia de peste jumatate de milion de lei, statul a subventionat 400 de milioane de lei. Dupa ce Curtea de Conturi a descoperit toata povestea, TVR a trebuit si sa plateasca o amenda de 15.000 de lei. "Cum e sa primesti 400 de milioane de lei subventie, sa faci licitatie ca vrei sa cumperi echipamente noi 'pentru preluarea de catre Romania a presedintiei Uniunii Europene' (da, chiar asa scrie, ce mi-e Consiliul UE, ce mi-e UE insasi), niste firme cinstite sa faca oferte pentru echipamente noi si pe urma tu sa cumperi, in fix aceeasi licitatie, echipamente second-hand*, de la o mica firma din Alesd, ca-s mai ieftine? Ei bine, asta a facut TVR in 2018, si-a cumparat statii grafice etc., de peste jumatate de milion de lei, la mana a doua, furnizorul a semnat un contract in care garanta ca echipamentele sunt 'noi, neutilizate', Consiliului de Administratie i s-a zis oral, in trecere, ca-s 'refurbished', iar Televiziunea a platit 15.000 lei amenda data de Curtea de Conturi pentru aceasta intreprindere", scrie pe Facebook Iulian Bulai.
http://www.ziare.com/media/tvr/noi-nereguli-descoperite-la-tvr-au-dat-jumatate-de-milion-de-lei-pe-echipamente-vechi-desi-trebuiau-sa-fie-noi-explicatia-sunt-refurbished-1586055

Apple atacă zona dominată de Google şi ar putea ajunge la venituri anuale de peste 11 mld. dolari din publicitatea online
Lansarea serviciilor de conţinut video cuplată cu intrarea companiei pe piaţa de servicii digitale ar putea aduce veniturile Apple din vânzarea de publicitate online la 11 miliarde de dolari în 2026, de cinci ori mai mult decât în prezent, estimează analiştii de la banca de investiţii JPMorgan, conform Reuters. Analistul Samik Chatterjee estimează că gigantul condus de Tim Cook va putea exploata baza uriaşă de utilizatori ai companiei pentru a genera o creştere a veniturilor comparabilă cu cea obţinută de rivalii Google şi Facebook. Apple are potenţialul de a genera o creştere cu 30% a veniturilor în fiecare an, de la 2 miliarde de dolari în prezent la 11 miliarde de dolari în 2025, conform JPMorgan. Apple nu oferă în prezent detalii despre nivelul veniturilor sale din vânzarea de publicitate online. După doi ani dificili din punctul de vedere al vânzărilor pentru produsul fanion al companiei - iPhone - compania a subliniat că va acorda o importanţă din ce în ce mai mare serviciilor, care deja au generat încasări de 12,5 mld. dolari în trimestrul anterior.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/apple-ataca-zona-dominata-de-google-si-ar-putea-ajunge-la-venituri-anuale-de-peste-11-mld-dolari-din-publicitatea-online-18591175

Ungaria: Nokia creează 120 de joburi noi prin lansarea unui centru de competenţe
Compania de telecom Nokia a anunţat înfiinţarea unui nou centru de competenţe IT în Budapesta, în urma căreia vor fi create 120 de noi poziţii, notează Budapest Business Journal. Experţii din cadrul noului centru se vor concentra pe dezvoltarea de noi produse şi soluţii 5G, inteligenţă artificială, securitate cibernetică, HR. Nokia va folosi centrul pentru a susţine dezvoltarea de soluţii IT, tehnologie şi servicii utilizate la nivel mondial.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/ungaria-nokia-creeaza-120-de-joburi-noi-prin-lansarea-unui-centru-de-competente-18591137

Paramedicii ISU, juraţi în cea de-a treia confruntare „Chefi la cuţite”
Cea de-a treia confruntare Chefi la cuţite, difuzatã în aceastã searã, de la 20:00, la Antena 1 se anunţã una foarte durã. Se vor face reproşuri, se vor lansa critici usturãtoare, tensiunea va pune stãpânire pe mintea chefilor, care se vor încurca între proprii bucãtari. Iar cum lupta amuletelor devine din ce în ce mai aprigã, doar gândul la ele îi va face pe cei trei chefi sã îşi construiascã tot felul de strategii, care spre final se vor dovedi total nefolositoare. Ultima confruntare, de sãptãmâna trecutã, a avut o desfãşurare ineditã; chef Bontea a secerat adversarii folosind amulete şi blocându-i însã în mod ironic, cei puşi la încercare s-au descurcat, ba chiar au şi câştigat proba, cum a fost cazul celor din echipa albastrã. Duelul i-a pus faţã în faţã pe concurenţii verzi şi pe cei violeţi, chef Scãrlãtescu fiind cel care la final a pierdut încã un bucãtar.
https://tvmania.ro/paramedicii-isu-jurati-in-cea-de-a-treia-confruntare-chefi-la-cutite-264522.html

„Lunea Mafioților” vine la TNT cu titluri precum Narcos și 4 Blocks
Serialele „Narcos”, „4 Blocks”, „O Doutrinador”, „Un gallo para Esculapio” și „El Lobista” vor fi difuzate de TNT, începând cu 18 noiembrie. Serile de luni vor fi dedicate băieților răi și vor purta titlul generic de „Lunea Mafioților”. Care sunt serialele: Primul sezon din Narcos (2015) va avea premiera pe 18 noiembrie, de la ora 21.00. Cel de-al treilea sezon al serialului 4 Blocks va avea premiera la TNT pe 9 decembrie. Serialul brazilian Justițiarul/ O Doutrinador (2019), adaptare a unei controversate reviste de benzi desenate, vine în luna ianuarie. Cocoșul de luptă/ Un gallo para Esculapio, primul sezon, va fi pe TNT în februarie. Lobbyistul/ El Lobista va completa seria „Lunea Mafioților”.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/seriale-tnt-narcos-4-blocks

Toată România vede cum pierde România. Câți români s-au uitat la meciul România – Suedia
AUDIENȚE. Prima vineri seară din acest sezon în care un program a avut audiențe mai mari decât Vocea României. O seară cu meciul Naționalei. Câți români s-au uitat la meciul România – Suedia (0-2), pe Pro TV? La meciul pierdut de români s-au uitat, pe Pro TV, peste 2,6 milioane de români. Au fost cu un milion mai mulți decât la Vocea României, show-ul dat de Pro TV chiar înainte de România Suedia. De notat la meci audiența pe publicul tânăr, comercial: aproape jumătate dintre tinerii care se uitau la televizor erau pe Pro TV, la meci. Cifrele au fost de aproape patru ori mai mari decât locul următor, Kanal D. NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, 2,6 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la meciul România – Suedia. Audiența Pro TV a fost de două ori și jumătate mai mare decât a locului doi (ocupat de Kanal D) și de pe peste cinci ori mai mare decât locul trei – Antena 1. Cota de piață: 36%, ceea ce înseamnă că peste o treime dintre românii care aveau televizoarele deschise se uitau la meci. URBAN. La orașe, audiența meciului România – Suedia a sărit de 1,4 milioane de telespectatori pe minut. O audiență de trei ori peste locul al doilea (Kanal D) și de peste cinci ori peste locul al treilea (Kanal D). https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-romania-suedia-pro-tv-vocea-romaniei

Amendă pentru o vacă! O vacă "în viu". Cum s-a ales MasterChef cu o sancțiune de la CNA
VACĂ PE PLATOU! Un moment cu o văcuță vie din emisiunea MasterChef a adus o amendă Pro TV. Postul a fost sancționat, în ședința de ieri a CNA, cu suma de 10.000 de lei, pentru două programe, o ediție MasterChef și filmul Deadpool. Principala problemă a fost o ediție a emisiunii MasterChef, difuzată în reluare pe 13 octombrie, în care unul dintre jurați, Joseph Hadad, a adus în platou o văcuță și a indicat care sunt părțile care se gătesc. Chef Hadad: „Printre cele mai delicioase bucăți de carne se numără: antricotul, este aicea, da? ( indică locul pe spatele animalului)”. „Mușchi de vită! Este zona asta care este împreună cu vrăbioare. Diafragma este aici un mușchi care separă toracele de abdomen. Burta de vită… se fac o groază de preparate cu burta. Dar, e carne prea tare. Trebuie să lăsăm mai mult la gătit. Dacă Alexandra s-ar fi numit Alexandru, în loc de ugere ar fi avut testicule. Uite, aicea! (Indică locul. Concurenții râd) Testicule mare!”, a mai comentat Hadad. Cei mai mulți membri ai forului au considerat că momentul este unul foarte dur și poate afecta minorii.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/pro-tv-amenda-vacuta-masterchef-si-deadpool

TVR a reînnoit invitaţia pentru Klaus Iohannis de a participa joi la dezbaterea cu Viorica Dăncilă
TVR a reînnoit ivitaţia pentru Klaus Iohannis, reprezentantul Partidului Naţional Liberal în turul al doilea al alegerilor prezidenţiale, de a participa joi la dezbaterea finală alături de Viorica Dăncilă (PSD). TVR a anunţat că va organiza joi, 21 noiembrie, o dezbatere cu ambii candidaţi din turul doi al alegerilor prezidenţiale, cu durata de minimum 100 de minute, începând cu ora 21.00, pe TVR 1 HD, TVR Internaţional şi TVR Moldova. TVR a reînnoit invitaţia pentru candidatul Partidului Naţional Liberal, la care aşteaptă răspuns.
https://www.news.ro/cultura-media/tvr-a-reinnoit-invitatia-pentru-klaus-iohannis-de-a-participa-joi-la-dezbaterea-cu-viorica-dancila-1922405315002019111719171927

MAI vrea să cumpere servicii de telefonie publică cu aproape 11,7 milioane euro
Ministerul Afacerilor Interne (MAI) a lansat o licitație de aproape 11,7 milioane euro, fără TVA, pentru achiziția de servicii de telefonie publică, potrivit unui anunț publicat pe platforma SICAP, relatează News.ro. Ministerul vrea să încheie un acord-cadru cu durata de 48 luni. Acordul vizează achiziția unor servicii de ”telefonie publică (fixă), linii închiriate analogice/digitale, linii închiriate digitale și fibră optică, pentru perioada 01.05.2020 – 30.04.2024, pentru toate unitățile M.A.I.”. Finanțarea este obținut din fonduri bugetare, iar tipul procedurii este licitație deschisă. Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 18 decembrie.
https://www.profit.ro/stiri/economie/mai-vrea-sa-cumpere-servicii-de-telefonie-publica-cu-aproape-11-7-milioane-euro-19172954

Documentarul ''Ivana cea Groaznică'', de Ivana Mladenovic, a câştigat marele premiu la Zagreb Film Festival
Producţia româno-sârbă "Ivana cea Groaznică", regizată de Ivana Mladenovic, a câştigat, sâmbătă seară, trofeul Golden Pram pentru cel mai bun lungmetraj, în valoare de 4.000 de euro, la cea de-a 17-a ediţie a Zagreb Film Festival, informează un comunicat transmis duminică AGERPRES. Juriul competiţiei de lungmetraje a fost alcătuit din regizorii Dana Budisavljevic, Elmir Jukic şi A gnes Kocsis. "Premiul merge către portretul cinematografic al unei generaţii care, după cum arată, este prinsă într-o pubertate eternă. Prea deştepţi să continue viaţa părinţilor lor, dar prea slabi să construiască o lume nouă. Filmul găseşte modalitatea de a captiva publicul prin farmecul, spontaneitatea şi autoironia actriţei principale şi regizoarei. Este şi un film care se joacă şi mută graniţele documentarului şi ale ficţiunii", au motivat juraţii. Filmul este inspirat din viaţa regizoarei şi spune povestea unui moment din viaţa acesteia când, după o serie de probleme de sănătate decide să îşi petreacă vara pe malul celălalt al Dunării, în Kladovo, oraşul natal, înconjurată de familie. Primarul îi propune să fie imaginea celui mai important eveniment local - festivalul de muzică "Podul Prieteniei" - şi, deşi nu foarte convinsă, Ivana acceptă. Odată cu sosirea excentricilor săi prieteni de la Bucureşti şi pe măsură ce bârfele legate de povestea ei de dragoste cu un bărbat mult mai tânăr se împrăştie în oraş, Ivana ajunge în pragul unei căderi nervoase. Rolul principal e interpretat de Ivana Mladenovic, iar din distribuţie fac parte Luka Gramic, părinţii Ivanei: Gordana Mladenovic şi Miodrag Mladenovic, fratele Kosta Mladenovic, bunica Zivka Sorejevic, Andrei Dinescu şi regretata artistă Anca Pop.
https://www.agerpres.ro/cultura/2019/11/17/documentarul-ivana-cea-groaznica-de-ivana-mladenovic-a-castigat-marele-premiu-la-zagreb-film-festival--404483

Filmul 'Cardinalul', dedicat lui Iuliu Hossu, prezentat la Cluj-Napoca în avanpremieră
Filmul "Cardinalul", care este dedicat episcopului Iuliu Hossu, va fi prezentat, sâmbătă, la Cluj-Napoca, în prezenţa regizorului său, Nicolae Mărgineanu, şi a episcopului greco-catolic de Cluj-Gherla, Florentin Crihălmeanu. "Filmul "Cardinalul" este despre Fericitul cardinal Iuliu Hossu, episcop greco-catolic, martir pentru credinţă, beatificat de Papa Francisc la 2 iunie 2019, pe Câmpia Libertăţii din Blaj. (...) Proiecţia filmului în avanpremieră în oraşele din România a început în 9 noiembrie 2019. La Cluj-Napoca, avanpremiera şi gala de prezentare vor avea loc sâmbătă, 16 noiembrie 2019, ora 20,00, la Cinema "Victoria"", se arată într-un comunicat al Episcopiei Greco-Catolice de Cluj-Gherla. Anterior avanpremierei filmului, episcopul Florentin Crihălmeanu va prezenta relicvarii cu moaşte ale cardinalului Iuliu Hossu, precum şi o expoziţie cu instantanee din viaţa acestuia. "Filmul, în regia lui Nicolae Mărgineanu, după un scenariu de Bogdan Adrian Toma, este produs de Ager Film cu sprijinul Centrului Naţional al Cinematografiei, are durata de 97 minute, este realizat alb-negru şi color, la rezoluţie 4k, în format 17:9. Producţia cinematografică prezintă o parte din viaţa Cardinalului Iuliu Hossu, cu accent pe momentul în care episcopul român unit a vestit Marea Unire pe platoul de la Alba Iulia, la 1 Decembrie 1918 şi apoi, cu aspecte din perioada detenţiei pentru credinţă sub regimul comunist, în regim de exterminare, împreună cu ceilalţi episcopi greco-catolici şi cu membri ai elitei politice a vremii, la Penitenciarul din Sighetu Marmaţiei.
https://www.agerpres.ro/cultura/2019/11/15/filmul-cardinalul-dedicat-lui-iuliu-hossu-prezentat-la-cluj-napoca-in-avanpremiera--404092

Garajul Ciclop, Cinematograful Scala, Casa Ankele din Botoşani, între clădirile scoase la licitaţie de Artmark
Garajul Ciclop şi Cinematograful Scala din Bucureşti, Hotelul Continental din Cluj-Napoca, Casa Neuman din Arad, Casa Ankele din Botoşani, Vila Cantacuzino din Călimăneşti se numără printre clădirile scoase la vânzare de casa Artmark. Artmark Historical Estate, divizia imobiliară a casei de licitaţii Artmark, anunţă că a lansat noul Catalog Toamnă 2019 care cuprinde 22 de proprietăţi istorice şi 21 contemporane, majoritatea aflate în exclusivitate în portofoliul companiei. Potrivit unui comunicat al casei de licitaţii, cel mai vechi imobil datează din 1836 şi este un monument istoric clasa A - Casa Ankele din centrul Botoşaniului, iar cea mai mare suprafaţă construită este de 16.168 mp, respectiv Garajul Ciclop. Cea mai scumpă proprietate are un preţ la cerere estimat la peste 25 de milioane de euro.
https://www.agerpres.ro/cultura/2019/11/14/garajul-ciclop-cinematograful-scala-casa-ankele-din-botosani-intre-cladirile-scoase-la-licitatie-de-artmark--402898

„Ivana cea Groaznică” a câștigat marele premiu la Zagreb Film Festival
Producția româno-sârbă „Ivana cea Groaznică”, regizată de Ivana Mladenović, a câștigat, sâmbătă seară, trofeul Golden Pram pentru cel mai bun lungmetraj, în valoare de 4.000 de euro, la cea de-a 17-a ediție a Zagreb Film Festival, informează Media Expres.
https://www.forbes.ro/ivana-cea-groaznica-castigat-marele-premiu-la-zagreb-film-festival-149487

În România, categoria Fashion & Beauty este al doilea cel mai mare segment de cumpărături online
Investițiile globale în beauty vor crește de la -1.2% în 2018 la 2.7% în acest an, și vor ajunge la 4.7% în 2021, potrivit Zenith Beauty Advertising Expenditure Forecasts*.

Această creștere accelerată va fi stimulată de expansiunea globală a publicității de tip e-commerce și de îmbunătățirea formatelor premium din mediul digital. Astfel, investițiile în media din zona de beauty vor genera un total de 14.4 miliarde de dolari în acest an, iar în 2021 vor ajunge la 15.8 miliarde de dolari.

Investițiile din publicitatea de beauty au întâmpinat probleme în ultimii ani, deoarece atât revistele cât și televiziunile – mediile preferate de brand-uri pentru abilitatea lor de a crea o legătură emoțională cu clienții prin imagini și producții de calitate – au pierdut audiența în favoarea internetului. În timp ce aceste canale sunt încă valoroase, tirajele au scăzut ani la rând și ratingurile sunt în scădere pe piețele cheie.

În 2014, revistele dețineau 21% din bugetele reclamelor din zona de frumusețe, însă au scăzut în 2018 la 13%. Cu toate acestea, procentajul este încă unul bun în comparație cu cei 4% din celelalte categorii.

Până în 2021, revistele vor acoperi 8% din reclamele din zona de beauty, comparativ cu 3% pentru piața în ansamblu.

Procentajul deținut de TV din totatul investițiilor din zona de beauty a scăzut sub 50% pentru prima dată în 2016, și a ajuns la 40% în 2018, în timp ce la nivelul tuturor categoriilor a fost de 31%.

Previziunile pentru 2021 arată o scădere de 35%, comparativ cu 27% pentru toate categoriile.

Piața de beauty este din ce în ce mai fragmentată, iar loialitatea față de brand este cu atât mai greu de obținut, deoarece numărul brandurilor este în creștere. Mărcile actuale sunt într-o continuă provocare cu noii competitori – brandurile de tipul D2C (direct-to-consumer), eco-branduri și branduri deținute de retaileri. Multe dintre acestea, cu atât mai mult D2C, au înregistrat creșteri prin promoțiile targetate, fără să investească în construirea unui brand de masă care aduce, în mod normal, o creștere a investițiilor în publicitatea de beauty.

Această combinație între audiențele în scădere și competiția brandurilor noi care nu încearcă să ajungă la marea masă a consumatorilor, au condus la scăderea pieței publicitare de beauty. Per total, investițiile de publicitate din beauty au crescut o singură dată, între 2014 și 2018, mai exact doar cu 0.9% în 2016. Acestea au înregistrat scăderi de 1.2% atât în 2017, cât și în 2018.

Această situație începe să se schimbe pe măsură ce platformele digitale, ca Instagram, cresc oferta formatelor premium, conectând direct brandurile cu consumatorii interesați de imaginea lor și care caută inspirație. Astfel, aceste platforme reușesc să atragă mai mult din bugetele acestor branduri. Între timp, brandurile D2B descoperă că există o limită în ceea ce privește cota de piață pe care o pot câștiga fără să creeze mass awareness, iar multe dintre acestea încep să investească în campaniile tradiționale de creare a brandului.

Vânzările prin e-commerce sunt în creștere rapidă; brandurile de beauty creează parteneriate cu platformele retailer-ilor, în contextul în care aceștia devin tot mai accesibili prin crearea propriilor platforme de vânzare.

Această creștere în construirea brandurilor în online și publicitate e-commerce stimulează o ascensiune rapidă a brandurilor de beauty și a campaniilor pe internet, dar și creștere în investițiile din publicitatea de beauty. În 2018, publicitatea pe internet a depășit televiziunea reușind să devină cel mai mare canal publicitar pentru categoria beauty. Este preconizată o creștere dublă în 2021, atunci când va înregistra 50% din total investiții.

În ciuda ascensiunii e-commerce-ului, majoritatea achizițiilor de beauty sunt realizate de consumatori în magazinele fizice. În timp ce consumatorii se informează în online, cei mai mulți preferă să testeze produsul înainte de a-l cumpăra.

“Brandurile trebuie să lucreze împreună cu retailerii pentru a crea mai multe oportunități și experiențe în magazine, prin folosirea de noi tehnologii, precum Realitatea Augmentată, care oferă oportunitatea de a interacționa cu brandurile și lasă consumatorul să testeze produsul pe care îl cumpără online”, a declarat Matt James, Zenith’s Global Brand President. “Prin testarea împreună a e-commerce-ului și a experienței din magazin, brandurile de beauty pot îndrepta consumatorii spre achiziționarea de produse într-un mod mult mai eficient.”
În România, categoria Fashion & Beauty este al doilea cel mai mare segment cumpărat online, majoritatea achizițiilor fiind făcute printr-un device mobil.

Consumatorii se așteaptă ca brandurile să aibă lanțuri de aprovizionare etice și produse sustenabile și vor semnala în social media nerespectarea acestora. Cererea de produse naturiste și ambalaje eco-friendly este tot mai mare – vânzările de produse vegane au ajuns la 38% în UK anul trecut – și așteptările pentru viitor merg în aceeași direcție.

“Oamenii sunt tot mai atenți la originea de proveninență a produselor și la modul în care acestea sunt testate”, a declarat Tamina Plum, Global Head of Clients la Zenith. “Brandurile care se angajează să îndeplinească așteptările clienților, le vor putea câștiga loialitatea.”
“Brandurile din categoria de beauty continuă să își îndrepte investițiile către publicitatea pe internet pentru a obține un avantaj dublu: eficiența creării unui brand, dar și crearea unui canal direct către vânzări”, a declarat Jonathan Barnard, Zenith’s Head of Forecasting. “Cu toate acestea, televiziunea și revistele vor rămâne importante pentru brandurile de beauty și vor atrage, în continuare, o mare parte din cheltuielile de publicitate ca întreg.”

China conduce prin totalul cheltuielilor, în timp ce India este în plină ascensiune

China este lider de piață în ceea ce privește cheltuielile de publicitate din beauty, cu un venit estimat la 6.2 miliarde de dolari în 2019. Acest fapt este neobișnuit. Pentru întreaga piață de publicitate, inclusiv pentru catagoriile auto și de sănătate examinate de Zenith anul acesta, China este a doua după SUA. Vânzările de produse beauty din retail au crescut mai repede ca niciodată față de orice altă categorie de bunuri de larg consum anul trecut, datorită cererii tot mai mari și a intereselor crescute în subcategoria de produse beauty destinate bărbaților.

Trecerea rapidă la publicitatea de tip e-commerce este principalul motiv pentru care China este clasată imediat după SUA în segmentul de beauty. Dezvoltarea de mai bine de un deceniu și investițiile continue sunt așteptate să sporească investițiile de publicitate din beauty, astfel încât să ajungă în 2021 la 6.9 miliarde de dolari. Turiștii chinezi conturează piața de beauty din diferite țări prin atragerea unei publicități targetate în aeroporturi, mall-uri și alte zone aglomerate.

Statele Unite sunt cea de-a doua mare piață, investind 2.6 miliarde de dolari în publicitatea de beauty în 2019. Publicitatea de beauty din SUA este în continuare concentrată pe televiziune și reviste, unde vor fi alocate 40%, respectiv 37% dintre bugete, în timp ce 23% se vor cheltui pe publicitatea online, unde există potențial semnificativ de creștere în anii viitori, permițând Statelor Unite să acopere golul lăsat de China.

India este piața cu cea mai rapidă creștere pentru investițiile de publicitate din beauty și este singura care nu a suferit un declin în 2014. Previziunile Zenith raportează o creștere anuală medie de 19% până în 2021. India este singura piață ajunsă la maturitate – produsul intern brut a ajuns la 0.3%, mai puțin de jumătate din media globală de 0.7%. Față de toate celelalte piețe din acest studiu, în India piața publicității crește cel mai rapid.

*Acest raport Zenith este în exclusivitate prima cercetare dezvoltată în 14 piețe din lume: Australia, Brazilia, Canada, China, Franța, Germania, India, Italia, Rusia, Coreea de Sud, Spania, Suedia, UK, și SUA. Aceste piețe semnifică 77% din totalul cheltuielilor de publicitate din toate categoriile și sunt reprezentative pentru trendurile globale.
https://www.forbes.ro/romania-categoria-fashion-beauty-este-al-doilea-cel-mai-mare-segment-de-cumparaturi-online-149512
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL