Primul site de știri despre
cablu și televiziune din România.
Despre audiovizual din anul 2001.
Advertisement
  Login    Creează cont

Data:05.12.2019
Data ultimei ştiri: 05.12.2019 15:05:27
Cine suntem | Abonamente | Publicitate in MEDIA EXPRES | Confidenţialitate | Contactaţi-ne

Index ştiri
__Editorial____
__Televiziune
_Comunicaţii
_Legislaţie
Autorităţi
Cinema
Externe
ONG
Profil
Publicitate
Radio
Revista presei
Timp liber
VOD / OTT / MOBILE



Căutare avansată



Glosar

 VOD / OTT / MOBILE 27.11.2019 11:56:02
CAMPANIE MARKETING-SERIAL ONLINE-PREMIERĂ / Rețeaua de sănătate REGINA MARIA a lansat un serial online ”Ce este și ce nu este abonamentul”
București (MEDIA EXPRES) / 27 nov 2019 / Rețeaua de sănătate REGINA MARIA derulează o campanie de marketing și comunicare pe Youtube și în internet cu un serial online intitulat ”Ce este și ce nu este abonamentul”, în 8 episoade, prezentat de actrița de stand-up comedy Maria Popovici și produs de McCann PR împreună cu casa de producție Video Edit, Goran Mihailov – regizor, Anca Crișan – producător și agenția de media Media-tique.

Este primul demers de educație și de informare corectă și completă întreprins de un furnizor de servicii medicale private din România, sub forma unui manual de utilizare a abonamentului, realizat sub forma unui serial online, potrivit unui comunicat de presă difuzat de Rețeaua privată de sănătate Regina Maria.

Obiectivul de informare al campaniei a plecat de la faptul că Rețeaua a introdus pentru prima dată în România conceptul de abonament medical – un produs de sănătate și prevenție, în urmă cu 23 de ani, sistem utilizat pe scară largă de angajații din România, dar abonamentul este insuficient explicat, particularitățile sale nefiind pe deplin înțelese de către utilizatori.

Serialul este prezentat de un personaj numit Maria care, într-un ton umoristic, cu un fond informativ și relevant, vorbește pe larg despre particularitățile abonamentului medical. Episoadele, construite pe o structură combinată de live action cu Maria și infografice animate, folosește teme clasice în stand-up, pentru a da naștere unui conținut de consum și share, potrivit comunicatului. În serial se regăsesc teme legate de clișee medicale, dar și idei inspirate din seriale, bancuri și umorul urban.

„Umorul este cel mai bun tratament. Iar exercițiul de a explica ce conține și ce nu conține schema complexă a unui abonament medical e o treabă serioasă, pe care am decis că e cel mai sănătos să o tratăm cu pastile video. Am scris cele 8 episoade cu Maria în minte de la început, pentru că, trecând prin tot noianul de neînțelegeri și confuzii legate de ce este și ce nu este abonamentul medical, ni s-a părut că găsim acolo material pur de stand-up comedy. Diagnosticul or să îl pună cei care se uită, evident. Mulțumim clientului pentru deschiderea și curajul de a aborda un asemenea format alături de noi”, a declarat Claudiu Dobriță, Creative Director McCann PR.

Potrivit comunicatului, volumul estimat de abonamente medicale din România este în prezent de 1,5 milioane, ceea ce reprezintă aproximativ o treime din numărul de angajați la nivel național. Dintre acestea, peste 570.000 de abonamente se află în portofoliul Rețelei de sănătate REGINA MARIA.

”Am lansat acest serial tutorial într-un demers de transparentizare completă a comunicării cu abonații noștri. Abonamentul medical este beneficiul preferat deja de marile companii și câștigă teren și pe segmentul IMM și startup. Însă ne-am dat seama că abonații nu știu cu adevărat care sunt beneficiile, dar și limitările acestui produs. Așa că am ales să vorbim deschis despre abonamente – cu bune și cu rele; să răspundem onest celor mai frecvente întrebări și nemulțumiri venite din partea abonaților si să demontăm miturile care au luat naștere în jurul acestor produse de-a lungul timpului. Am colaborat cu Maria Popovici în acest proiect pentru că ne-am dorit să facem un subiect arid și tehnic puțin mai prietenos, mai clar și, de ce nu, plăcut de urmărit”, a explicat Greta Redeleanu, Marketing Director al Rețelei de sănătate REGINA MARIA.
Serialul este disponibil pe site-ul instituției, reginamaria.ro/ce-este-abonamentul și pe canalul de YouTube REGINA MARIA. Trailerul special al proiectului poate fi vizionat la adresa https://www.youtube.com/watch?v=PKfb8P9aXQY&list=PLwf_7xIvn1sycUvnbyNrtvjToku7zTlLj .

Echipa care a lucrat pentru această campanie este formată din: Client - Greta Redeleanu – Marketing Director Rețeaua de sănătate REGINA MARIA; Cristiana Vago – Communication Manager Rețeaua de sănătate REGINA MARIA; Alina Chelu – Corporate Brand Manager Rețeaua de sănătate REGINA MARIA; Raluca Stîncescu – Digital Marketing Specialist Rețeaua de sănătate REGINA MARIA. Agenție - Ruxandra Vasilescu – Business Director McCann PR; Ana Poiana – PR Account Manager McCann PR; Alexandru Anghel – PR Account Manager McCann PR; Casă de producție: Video Edit, Goran Mihailov – Regizor, Anca Crișan – Producător; Agenție media: Media-tique.

Rețeaua de sănătate REGINA MARIA este liderul în calitatea serviciilor medicale din România, fiind singurul operator cu trei spitale acreditate internațional. Prin cele opt acreditări deținute – o performanță unică în Europa Centrală și de Est, REGINA MARIA demonstrează constant angajamentul său pentru excelența medicală și siguranța îngrijirii pacienților.

Totodată, REGINA MARIA a inovat și segmentul serviciilor medicale pentru companii, lansând în premieră în România conceptul de abonamente corporate, în urmă cu 23 de ani. Mai recent, compania a dezvoltat și pachete medicale specializate pentru IMM și persoane fizice, gestionând în prezent un portofoliu de peste 570.000 de abonamente.

În plus, în ultimii 10 ani, REGINA MARIA a investit peste 100 de milioane de euro în dezvoltarea sistemului medical din România, prin modernizarea sau deschiderea de noi locații, achiziția de aparatură performantă și pregătirea echipelor medicale.

REGINA MARIA este singura companie de servicii medicale din România care a preluat în totalitate și a integrat cu succes peste 30 de alți jucători de pe piață, având o prezență proprie în 20 județe și acoperire națională prin intermediul celor 290 de clinici partenere. Compania reunește peste 6.000 de angajați și colaboratori în cele 64 de locații proprii din Bucureşti şi din țară, locații prin intermediul cărora oferă servicii complete de spitalizare și chirurgie, maternitate, policlinică, imagistică, laborator și stocare de celule stem, unui număr de peste 3.5 milioane de pacienți. Acționarul majoritar al companiei cu 80% este firma americană de investițiii în companii private Advent International.
(MEDIA EXPRES)


Dacă ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici

Since you’re hereSubscription contributions provide access to News Alerts on e-mail, free Yearbook online, and the daily Press Review, but perhaps more important help us so others with less means still have access to information. If everyone who reads our reporting, who likes it, helps to support it, our existence would be secured. Subscribe click here



MEDIA EXPRES
pe Web, Android și IOS




Răsfoiește Anuarul 2018
de la pag. 10 necesită cont și parolă


Click aici pentru comenzi online




www.e-Ziare.ro


© 2001 - 2019    Media Expres S.R.L.