×

Revista presei -- Data și ora publicării: 06.01.2020 14:44:50

REVISTA PRESEI / 6 ian 2019 /




Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel național – DECEMBRIE 2019
Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel urban – DECEMBRIE 2019
Audiențele televiziunilor de filme și seriale – DECEMBRIE 2019
Topul televiziunilor pentru copii și tineret cu cele mai mari audiențe – DECEMBRIE 2019
Topul televiziunilor muzicale în luna decembrie 2019
CTP schimbă din nou partenera de emisiune - Cine o va înlocui pe Alina Manolache
„Chernobyl”, cel mai bun film TV la Globurile de Aur
Baby Yoda, personajul care ajută Disney să concureze Netflix pe piața globală a streamingului
Mișcare cu miză majoră în piața IT: Toate licitațiile guvernamentale de peste 500.000 de euro vor fi controlate de o instituție aflată în subordinea premierului Orban
Financial Times: La ce să fim atenți la CES 2020: televizoarele 8K, mașini autonome și conceptul „totul inteligent”
În ce oraş ar putea fi organizată finala Eurovision România 2020
Cele mai interesante filme şi seriale de văzut în ianuarie pe Netflix
Emisiunile „Vorbește lumea” și „La Măruță” revin la Pro TV din 6 ianuarie
Mircea Dinescu intră în lumea modei în prima ediţie „Politică şi delicateţuri” din 2020. Adina Buzatu va fi invitata sa
TVR 1 va difuza mini-seria „Matilda”, povestea de dragoste dintre o mare balerină şi ultimul ţar al Rusiei
Telenovela braziliană „Clona” revine pe micile ecrane. Când va fi difuzată
Noutățile HBO și HBO GO în ianuarie. Larry David e din nou inamicul public nr 1. The New Pope vine luna aceasta. Aladdin și A star is born, printre noutăți
AUDIENȚE REVELION 2020. Negru o dată, Negru de două ori, Negru de 20 de ori. Primul de Revelion de 20 de ani
MIEZUL NOPȚII 2020. Pe ce post TV au trecut românii în noul an? Pe Antena 1 și pe România TV
Trei televiziuni noi în grila RCS. JimJam intră în locul Megamax
AUDIENȚE TV. Top programe 31 decembrie. A fost ziua Antenei 1, cu programele de Revelion. Observatorul, peste Știrile Pro TV
AUDIENȚE TV. TOP programe TV, 2 ianuarie. Românii au „consumat” Știrile Pro TV
Audiențe 1 ianuarie 2020. La ce s-au uitat românii în prima zi din an? Topul programelor
AUDIENȚE după MEDIA pe ZI 2019. Pro TV, Antena 1 și Kanal D, cifre în scădere față de 2018. România TV, unul dintre singurele posturi în creștere
AUDIENȚE PRIME TIME 2019. Mai puțini tineri la TV. Pro TV, audiențe „pe plus” față de 2018. Antena trece peste Kanal D, care scade. Ce au făcut alte stații
Dispută pe piața de cablu. Telekom: Cerem Discovery să înceteze campania publică injustă
Samsung a vândut în 2019 6,7 milioane de smartphone-uri cu 5G
Jocurile au generat 120 miliarde de dolari în 2019
Peste 175.000 de vizitatori aşteptaţi săptămâna viitoare la salonul CES de la Las Vegas
Startup-ul românesc de cybersecurity TypingDNA a obţinut o finanţare de şapte milioane de dolari de la mai multe fonduri


Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel național – DECEMBRIE 2019
În ultima lună a anului 2019, consumul de televiziune a crescut față de luna precedentă. Toate televiziunile generaliste din top 15 au cunoscut creșteri de audiență la nivel național. Doar televiziunile de știri, cu excepția România TV, au suferit pierderi de audiență.
Ierarhia primelor cinci televiziuni la nivel național s-a păstrat și în luna Sărbătorilor de Iarnă. Pro TV, Antena 1, Kanal D, România TV și Antena 3 au dominat consumul de televiziune la nivel național. Acestea au avut în total o cotă de piață de 54,3%, asta înseamnă că mai mult de jumătate dintre românii care s-au uitat la televizor, în decembrie, au urmărit una dintre aceste televiziuni (dintr-un total de 70 de televiziuni înscrise în serviciul de măsurare Kantar Media).
Pro TV a atins un vârf de audiență lunară de 729.000 de telespectatori pe minut toată ziua), în creștere cu 21.000 de persoane față de noiembrie, conform măsurătorilor Kantar Media.
Antena 1 a înregistrat cea mai mare creștere de audiență de pe piața TV: +58.000 de persoane, ajungând la o medie de 608.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).
Trei televiziuni de știri au pierdut audiență față de luna precedentă: Antena 3 (-47.000), B1 TV (-10.000) și Digi 24 (-16.000). Realitatea Plus a avut o medie de 43.000 de telespectatori pe minut, ocupând locul 20 în topul audienței naționale. România TV, locul 4 în top, este singura televiziune de știri care a câștigat telespectatori: +28.000.
Cele cinci televiziuni ale grupului Pro TV SRL (CME) – Pro TV, Pro Cinema, Pro 2, Pro X și Pro Gold – au avut în total o cotă de piață (de vizionare) de 20,7% la nivel național (toată ziua).
La rândul său, grupul Intact Media Group (deținut de familia Voiculescu), reprezentat de televiziunile Antena 1, Antena 3, Antena Stars, ZU TV și Happy Channel, a avut o cotă de piață de 21,54%. Intact este grupul TV cu cea mai mare audiență în România.
Cele două grupuri rivale controlează 42,24% din piața TV din România.
Se constată majorările de audiență înregistrate de televiziunile publice TVR 1 și TVR 2, cu 13.000, respectiv 12.000 de telespectatori față de noiembrie. TVR 1 ocupă locul 8 în topul național, în timp ce TVR 2 ocupă locul 9.
Alte televiziuni care au înregistrat creșteri de audiență în luna decembrie față de noiembrie: Kanal D (31.000 de telespectatori), Prima TV (10.000), Național TV (12.000), Antena Stars (14.000), ETNO (23.000), Pro Cinema (2.000) și Boomerang (14.000).
https://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-cu-cele-mai-mari-audiente-la-nivel-national-decembrie-2019-151699

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel urban – DECEMBRIE 2019
În decembrie, sondajul de audiență la nivel urban arată că Antena 1 a redus din diferența față de Pro TV. Ratingul TVR 1 crescut ușor, televiziunea publică ocupând locul 6 în mediul urban. DIVA a fost cea mai urmărită televiziune de filme și seriale în luna decembrie.
Audiența medie a televiziunii Antena 1 a crescut în decembrie cu 36.000 de telespectatori față de luna precedentă. Este cea mai mare creștere de audiență de pe piața TV. Astfel, Antena 1, cu un rating mediu de 290.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), a mai redus din diferența ce o desparte de liderul Pro TV (344.000).
Cele cinci televiziuni care domină consumul urban de televiziune – Pro TV, Antena 1, Kanal D, România TV și Antena 3 – au avut în total o cotă de piață (de vizionare) de 52,74% (din 70 de televiziuni).
Televiziuni care au câștigat audiență față de luna precedentă: Kanal D (+12.000 telespectatori), România TV (17.000), TVR 1 (8.000), Prima TV (4.000), Național TV (8.000), DIVA (3.000), TVR 2 (7.000), Antena Stars (5.000).
Televiziunile care au pierdut audiență: Antena 3 (-24.000 de telespectatori), Digi24 (-14.000) și B1 TV (-4.000). Realitatea Plus a avut o medie de 26.000 de orășeni pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media.
La nivel urban, grupul INTACT (deținut de familia Voiculescu) a avut o cotă de piață de 22,01% (Antena 1, Antena 3, Antena Stars, ZU TV și Happy Channel).
Pro TV SRL (CME) a avut o cotă de piață de 19,13% (Pro TV, Pro Cinema, Pro 2, Pro X, Pro Gold).
https://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-cu-cele-mai-mari-audiente-la-nivel-urban-decembrie-2019-151704

Audiențele televiziunilor de filme și seriale – DECEMBRIE 2019
Televiziunea de filme TV1000 a intrat din decembrie 2019 în sistemul național de măsurare a audienței TV, proiect deținut de ARMADATA SRL. Cele 13 televiziuni de filme și seriale au avut o cotă de piață de 6,94% la nivel național (creștere de 0,25% față de noiembrie) și de 7,48% în urban (la nivelul lunii precedente).
TV1000, noul jucător din sondajele de audiență TV pe nișa televiziunilor de filme și seriale, a avut o audiență medie de 14.000 de telespectatori pe minut (toată ziua) la nivel național, ocupând locul 7 în topul acestei nișe. În urban, ratingul mediu măsurat pentru TV1000 a fost de 7.000 de orășeni pe minut (toată ziua).
În fruntea topului național se află Pro Cinema cu o medie de 69.000 de persoane pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, în creștere cu 2.000 de indivizi față de luna noiembrie.
Televiziunea DIVA se plasează pe locul secund, cu 59.000 de persoane pe minut (toată ziua), dar cu o creștere importantă de 10.000 de telespectatori față de noiembrie. Majorarea a fost generată de filmele cu subiecte inspirate din Sărbătoarea Crăciunului.
De altfel, în decembrie, DIVA și-a consolidat poziția secundă în topul nișei pe național și poziția de lider în mediul urban. Cu o medie de 37.000 de telespectatori pe minut (tată ziua), în creștere cu 3.000 de orășeni față de noiembrie, DIVA ocupă „fotoliul de lider” al nișei în mediul urban, fiind la mare distanță de Pro Cinema (27.000) și AXN (20.000).
În decembrie 2019, ratingurile televiziunii AXN au rămas la nivelul lunii precedente, cu o ușoară scădere de 1.000 de persoane în urban.
O condiție asemănătoare se regăsește și în cazul televiziunii Film Cafe. În schimb, televiziunea TNT a câștigat 3.000 de persoane la nivel național și 1.000 în urban.
Cota totală de piață a nișei televiziunilor de filme și seriale a fost de 6,94% la nivel național (creștere de 0,25% față de noiembrie) și de 7,48% în urban (la nivelul lunii precedente).
https://www.forbes.ro/audientele-televiziunilor-de-filme-si-seriale-decembrie-2019-151709

Topul televiziunilor pentru copii și tineret cu cele mai mari audiențe – DECEMBRIE 2019
În decembrie, luna de vacanță și sărbători, nișa televiziunilor pentru copii și tineret înregistrat o creștere de audiență, cota de piață la nivel național fiind de 6,82%, la nivelul nișei de filme și seriale, și de 6,64% la nivel urban.
Televiziunile Boomerang și Cartoon Network, deținute de Turner Broadcasting System, domină nișa televiziunilor pentru copii și tineret, cu un rating mediu la nivel național de 64.000, respectiv 58.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).
Audiența Boomerang a crescut cu 14.000 de persoane față de luna noiembrie, majorare care ar face invidioasă orice televiziune generalistă. Aceasta se află pe locul 15 în topul național din 70 de televiziuni, înaintea unor nume cu pretenții: Realitatea Plus, DIVA, Pro 2 și DigiSport 1. Consumul programelor Boomerang este mai mare în mediul rural decât în urban. La nivel urban, televiziunea a câștigat 4.000 de persoane față de noiembrie, aflându-se pe locul secund al nișei, după Cartoon Network.
La nivel național, Cartoon Network a pierdut 2.000 de persoane față de noiembrie, iar în urban, pierderea a fost de 3.000 de orășeni. În ciuda acestor scăderi, Cartoon Network ocupă primul loc în topul nișei la nivel urban, cu o medie de 27.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. În topul general din mediul urban, Cartoon Network se află la egalitate de audiență cu Pro Cinema, pe locul 15.
Nickelodeon, televiziune deținută de Viacom Media Networks, a câștigat 10.000 de persoane la nivel național și 1.000 în urban.
Televiziunea Disney Junior a câștigat 7.000 de telespectatori la nivel național și 2.000 în urban.
Televiziunea Minimax, aflată în proprietatea AMC Networks International, a pierdut 6.000 de persoane în audiența națională, iar ratingul mediu urban a rămas la aceeași valoare din noiembrie: 13.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).
https://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-pentru-copii-si-tineret-cu-cele-mai-mari-audiente-decembrie-2019-151733
Topul televiziunilor muzicale în luna decembrie 2019
Cele 12 televiziuni cu programe muzicale (populară, pop, manele, dance, rock), cuprinse în sistemul național de măsurare a audienței TV, au avut o cotă totală de piață, la nivel național, de 3,7%, în luna decembrie 2019. Cu excepția ETNO TV și Favorit TV, televiziunile muzicale au cele mai mici audiențe în topul național.
În mediul urban, cota de piață a televiziunilor muzicale fost de 2,91% (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Asta înseamnă că aproape 3% dintre orășenii care s-au uitat la televizor, în decembrie 2019, au urmărit unul dintre programele muzicale dintr-un total de 70 de televiziuni.
Nișa televiziunilor muzicale înregistrează cel mai mic consum atât în mediul urban cât și pe național, comparativ cu segmentele de filme, sport și programe pentru copii.
ETNO TV, televiziune de muzică populară și petreceri, a avut o audiență medie de 69.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel național, fiind cea mai urmărită televiziune de pe această nișă. În clasamentul general al audienței naționale, ETNO TV a ocupat locul 11, înaintea unor televiziuni precum B1 TV, Pro Cinema, Digi24 și DigiSport 1. Majoritatea telespectatorilor acestei televiziuni provin din mediul rural.
Pe locul secund în topul nișei muzicale se află o altă televiziuni de muzică populară, Favorit TV, cu o medie națională de 37.000 de persoane pe minut (toată ziua). În clasamentul general, Favorit TV ocupă poziția 22, înaintea televiziunilor Happy Channel, AXN și Film Cafe.
Dintre televiziunile cu muzică pop, Kiss TV a avut cea mai bună poziționare pe acest segment, cu un rating mediu de 15.000 de persoane pe minut (toată ziua), la nivel național. Și în mediul urban, Kiss TV a înregistrat cel mai bun rating dintre televiziunile cu muzică pop, având 8.000 de orășeni pe minut (toată ziua).
Televiziunile Rock TV, VH1 și MTV au înregistrat ratinguri sub 1.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).https://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-muzicale-luna-decembrie-2019-151737
CTP schimbă din nou partenera de emisiune - Cine o va înlocui pe Alina Manolache

Jurnalista Roxana Lăzărescu va fi noua realizatoare a emisiunii Cap Limpede, de la Digi 24, cu gazetarul Cristian Tudor Popescu invitat permanent, notează paginademedia.ro. Mutarea vine la câteva săptămâni de la plecarea Alinei Manolache, cea care se ocupa de producția Cap Limpede, la ziarul Libertatea. Informația a apărut discret pe post, într-un promo pentru emisiune. Reprezentanții televiziunii au confirmat, pentru Paginademedia.ro, că prezentatoarea Roxana Lăzărescu o va înlocui pe Alina Manolache. Jurnalista Roxana Lăzărescu se va ocupa, în continuare, și de jurnalele zilnice de la postul de știri. Producția Cap Limpede, difuzată în fiecare vineri, a început la jumătatea lunii noiembrie 2019, cu Alina Manolache și Cristian Tudor Popescu. Emisiunea a fost lansată în contextul în care, gazetarul Cristian Tudor Popescu nu a mai apărut în producția lui Cosmin Prelipceanu.
https://www.stiripesurse.ro/ctp-schimba-din-nou-partenera-de-emisiune---cine-o-va-inlocui-pe-alina-manolache_1418491.html

„Chernobyl”, cel mai bun film TV la Globurile de Aur

Miniserialul „Chernobyl”, realizat de HBO, a câştigat Globul de Aur pentru cea mai bună miniserie/ film TV la cea de-a 77-a gală de decernare a acestor trofee de prestigiu, atribuite duminică seară la Los Angeles de Asociaţia Presei Străine de la Hollywood (HFPA), potrivit Agerpres. La această categorie au concurat producţiile de televiziune „Catch-22′, „Chernobyl”, „Fosse/Verdon”, „The Loudest Voice” şi „Unbelievable”. Miniseria TV „Chernobyl” prezintă evenimentele care au favorizat producerea unei explozii de proporţii în aprilie 1986 la centrala nucleară Cernobîl din U.R.S.S., considerată una dintre cele mai grave catastrofe din istorie provocată de către oameni. Anul trecut, Globul de Aur pentru cea mai bună miniserie / lungmetraj TV fusese câştigat de miniseria „The Assassination of Gianni Versace: American Crime Story”. Decernate pentru prima dată în 1944, Globurile de Aur recompensează cele mai bune interpretări şi producţii din industria cinematografică şi de televiziune, grupate în 25 de categorii.
https://www.g4media.ro/chernobyl-cea-mai-buna-miniserie-tv-la-globurile-de-aur.html

Baby Yoda, personajul care ajută Disney să concureze Netflix pe piața globală a streamingului

Netflix, lider global în piața de streaming, are de înfruntat în 2020 o competiție acerbă din partea a doi competitori care îi amenință serios baza de clienți: Disney + și AppleTV+. Lansat în noiembrie 2019 doar în SUA, Disney + a debutat cu zece milioane de abonați în prima zi, grație serialului The Mandalorian, care a făcut senzație printre iubitorii Star Wars. Personajul Baby Yoda a devenit instantaneu un star virtual, iar analiștii citați de The Guardian prognozează că, după lansarea din Europa și Marea Britanie stabilită pentru 31 martie, Disney + va deveni un concurent serios pentru Netflix. Numeroase scenarii și clipuri video ale baby Yoda au devenit virale, iar știrile în care este menționat au avut 2,28 de milioane de interacțiuni doar pe platformele Facebook și Twitter în primele două săptămâni de la debutul serialului din care a avut loc pe 12 noiembrie, potrivit EuropaFM.
https://www.g4media.ro/video-baby-yoda-personajul-care-ajuta-disney-sa-concureze-netflix-pe-piata-globala-a-streamingului.html

Mișcare cu miză majoră în piața IT: Toate licitațiile guvernamentale de peste 500.000 de euro vor fi controlate de o instituție aflată în subordinea premierului Orban

Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR), o instituție nou înființată de guvernul PNL și aflată în subordinea directă a premierului Ludovic Orban, preia de la Ministerul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor o serie de atribuții esențiale pentru sectorul public de IT, potrivit unei ordonanțe de urgență adoptate de executiv la finalul anului trecut în Monitorul Oficial. Una dintre modificările-cheie este preluarea la ADR a Comitetului Tehnico-Economic pentru Societatea Informaţională, o instituție care avizează proiectele IT guvernamentale cu o valoare de peste 500.000 de euro, după cum a explicat luni într-o dezbatere publică Sabin Sărmaş, preşedintele ADR. ”A fost o asumare la fel de importantă, având în vedere că acest comitet are atribuţii în avizarea proiectelor cu o valoare de peste 500.000 de euro, iar nefuncţionarea acestui comitet ducea la blocarea oricărui proiect de anvergură din aria IT&C publică”, a spus Sărmaș. Cu alte cuvinte, marile licitații IT lansate de guvern, ministere și agenții guvernamentale trebuie să fie verificate și aprobate de această instituție aflată în subordinea premierului Ludovic Orban. În plus, Autoritatea pentru Digitalizarea României preia și două structuri esențiale pentru implementarea proiectelor cu fonduri europene – Organismul intermediar pentru promovarea societății informaționale și Unitatea de Implementare Proiecte – POAT (Programul Operaţional Asistenţă Tehnică). Mai mult, CERT-RO, instituția care gestionează incidentele de securitate cibernetică, a trecut de la Ministerul Comunicaţiilor în coordonarea premierului Orban. Cine este noul președinte al Autorității pentru Digitalizarea României. Ioan Sabin Sărmaș, consilier local la primăria Cluj Napoca, a fost numit în 11 decembrie președinte al ADR. Potrivit Actualdecluj.ro, Sabin Sărmaș are doar 34 de ani, este membru în PNL Cluj, având calitatea de consilier local. Absolvent al UTCN, este IT-ist de profesie, unul dintre puținii tineri cu viziune crescuți de partid. Sărmaș a reușit să pună pe picioare o firmă de servicii de software development (Cicada Technologies), fiind destul de cunoscut în branșa în care activează.
https://www.g4media.ro/miscare-cu-miza-majora-in-piata-it-toate-licitatiile-guvernamentale-de-peste-500-000-de-euro-vor-fi-controlate-de-o-institutie-aflata-in-subordinea-premierului-orban.html

Financial Times: La ce să fim atenți la CES 2020: televizoarele 8K, mașini autonome și conceptul „totul inteligent”

Cel mai mare eveniment tehnologic din lume va începe la Las Vegas săptămâna viitoare, unele dintre cele mai cunoscute companii ale lumii alături de sute de start-up-uri încercând să definească următoarea generație de dispozitive inteligente și de servicii digitale. CES, care a început ca un mic târg de gadgeturi în 1967, găzduiește acum tot mai mulți producători - de la mari grupuri de telecomunicații la importanți producători de mașini - fiecare încercând să contureze o imagine deseori exactă în privința viitorului tehnologiei. Pentru 2020, 170.000 de vizitatori sunt așteptați pentru a vedea cele mai noi produse provenind de la 4.500 de companii din domenii, precum internetul lucrurilor, 5G și realitatea augmentată. Evenimentul a căpătat, de asemenea, un contur politic odată cu apariția planificată de Ivanka Trump, invitată să vorbească despre „viitorul muncii”. Iată care sunt principalele teme care pot defini evenimentul din acest an: Ochelari AR - Realitatea augmentată este azi tot mai prezentă în ofertele producătorilor, chiar dacă majoritatea experiențelor consumatorilor sunt limitate la ofertele din zona divertismentului, cum ar fi filtrele folosite în apelurile video sau jocul Pokémon Go. Dar adevăratul potențial al industriei poate fi atins cu ajutorul ochelarilor AR - o tehnologie despre care mulți cred că într-o bună zi va înlocui telefoanele inteligente proiectând un ecran de telefon virtual în fața ochilor. Astăzi, gadgeturile industriei AR par voluminoase și scumpe, dar până în 2023 piața generată de ele va urca la 31 miliarde de dolari, conform proiecțiilor celor de la Future Research Market. Kevin Westcott, șeful departamentului de telecom, media și divertisment de la Deloitte SUA a declarat că viteza mai rapidă de internet adusă de 5G poate fi un catalizator major pentru dezvoltarea funcționalității ochelarilor AR - începând de la jocurile online. „Gândește-te că joci unul din aceste jocuri multiplayer cu sute de mii de oameni care concurează în medii live”, a spus el. Paul Travers, directorul executiv al Vuzix, o companie care vinde o varietate de ochelari inteligenți, a recunoscut că tehnologia promovată de ochelarii AR chiar dacă probabil nu va ajunge la îndemâna tuturor în 2-3 ani, va face loc dezvoltării de aplicații în viața reală. "Această revoluție este chiar după colț", a spus el. „Smartphone-urile se îndreaptă spre destinul păsării dodo.”
https://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-23581418-financial-report.htm

În ce oraş ar putea fi organizată finala Eurovision România 2020

Primarul municipiului Buzău anunţă că finala Eurovision România 2020 va fi organizată „99.9 la sută“, la Sala Sporturilor din oraşul Buzău. Primarul municipiului Buzău, Constantin Toma, a anunţat pe Facebook că finala Eurovision România 2020 are mari şanse să se organizeze la Buzău, potrivit news.ro. „Vorbim de continuarea proiectelor culturale. Este foarte posibil, 99 la sută, ca finala Eurovision România, care va fi pe 1 martie, să aibă loc la Buzău. Buzăul, iată va intra şi pe harta culturală a României, dar şi pe harta culturală a Europei“, a anunţat pe Facebook primarul Buzăului, Constantin Toma. Totodată, edilul şef buzoian a adăugat că bugetul pentru organizarea competiţiei naţionale s-ar putea ridica la 150.000-200.000 de euro. Banii ar urma să fie alocaţi din bugetul municipiului după ce acesta va fi aprobat, cel mai probabil, la finele lunii ianuarie. Finala Eurovision Romania va avea loc pe 1 martie 2020. Concursul Eurovision 2020 îşi va desemna câştigătorul pe 16 mai, la Rotterdam, în Olanda.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/In-oras-putea-organizata-finala-eurovision-romania-2020-video-1_5e0f4fbe5163ec4271b12214/index.html

Cele mai interesante filme şi seriale de văzut în ianuarie pe Netflix

Pentru 2020 trebuie să ştii doar atât: după ce termini cu salata Boeuf, Netflix te aşteaptă cu masa plină de producţii noi. „Adevărul“ vă prezintă câteva recomandări de filme şi seriale pentru prima lună a noului an. ŞTIRI PE ACEEAŞI TEMĂ „The Witcher“ a devenit unul dintre cele mai bine cotate seriale Netfl... După mesele îmbelşugate de la Crăciun şi Revelion, cu siguranţă aveţi nevoie de câteva seri relaxante cu un film sau un serial bun, iar noi avem câteva propuneri. În ianuarie, Netflix a pregătit miniseria „Dracula“, cu actorul danez Claes Bang în rolul temutului conte, serialul „Messiah“, noi sezoane „Sex Education“ şi „BoJack Horseman“, dar şi documentarele „Night on Earth“ şi „Sex, Explained“. De asemenea, începând cu luna ianuarie pe Netflix puteţi găsi şi filme celebre, precum „Panic Room“, „Lucy“, „Mamma Mia!“.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/video-cele-mai-interesante-filme-seriale-vazut-ianuarie-netflix-1_5e120ce45163ec4271c16cf3/index.html

Emisiunile „Vorbește lumea” și „La Măruță” revin la Pro TV din 6 ianuarie

Luni, 6 ianuarie, emisiunile Vorbește lumea și La Măruță revin cu un nou sezon. Adela Popescu și Cove au pregătit deja invitați speciali și subiecte de interes pentru telespectatorii care-i urmăresc în fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 10:30, iar Cătălin Măruță duce mai departe, și în 2020, tradiția de a le arăta românilor lucruri mai puțin știute despre vedetele din România, zilnic, de la ora 15:00, la PRO TV. În prima ediție Vorbește lumea din acest an, Claudia Pavel vine în platou împreună cu fiul său, Noah, dar și cu sora ei, Paula, pentru a ne povesti cum au fost sărbătorile de iarnă pentru ei, ce cadouri au primit de la Moș Crăciun și ce planuri au pentru noul an. Într-un interviu în exclusivitate, Dana Războiu vorbește despre divorț, ce lecție importantă a învățat după această etapă a vieții ei, dar și de ce a avut nevoie de terapie. Dragoș Moldovan, câștigătorul Vocea României, vine să povestească experiența trăită pe scena celui mai mare show muzical din România, dar și ce va face cu premiul de 100.000 de euro.
https://tvmania.ro/emisiunile-vorbeste-lumea-si-la-maruta-revin-la-pro-tv-din-6-ianuarie-265932.html

Mircea Dinescu intră în lumea modei în prima ediţie „Politică şi delicateţuri” din 2020. Adina Buzatu va fi invitata sa

Poetul află care sunt tendinţele vestimentare în noul an de la stilista Adina Buzatu, invitată în prima ediţie „Politică şi delicateţuri' din 2020. Emisiunea se vede la TVR 1 pe 5 ianuarie, de la ora 14.30. În prima duminică din 2020, Mircea Dinescu vrea să se pună la punct cu tendinţele vestimentare din noul an şi o are alături, la Politică şi delicateţuri, pe Adina Buzatu, omul care ştie totul despre moda masculină. Emisiunea poate fi urmărită la TVR 1 pe 5 ianuarie, de la 14.30. Încă de la început, Adina declară că nu ştie să gătească, ceea ce nu îl împiedică pe Dinescu să o pună la treabă, spre amuzamentul şi surprinderea invitatei, care curăţă cu destulă îndemânare câţiva ardei copţi. Dinescu prepară o nouă invenţie a sa, chifteluţe de pui de patru feluri, cu măcriş, dovlecel, vinete şi praz, o mâncare uşoară, binevenită pentru perioada de după sărbători. Vorbăreaţă, veselă şi pofticioasă, Adina trece cu brio proba bucătăriei, gustă din chiftele şi nu se dă în lături nici de la un pahar de vin. Curios şi complet străin de domeniul din care vine invitata sa, Dinescu o trage de limbă pentru a afla cum funcţionează şi cum se ajuge la un business de succes, iar Constantin Lătăreţu şi taraful său condimentează atmosfera cu ceva muzică de pahar. O ediţie relaxantă şi veselă a emisiunii Politică şi delicateţuri ne aşteaptă la TVR 1 la început de an, pe 5 ianuarie, o ediţie potrivită pentru pasionaţii de modă, dar şi pentru gurmanzi şi fanii muzicii lăutăreşti.
https://tvmania.ro/mircea-dinescu-intra-in-lumea-modei-in-prima-editie-politica-si-delicateturi-din-2020-adina-buzatu-va-fi-invitata-sa-265929.html

TVR 1 va difuza mini-seria „Matilda”, povestea de dragoste dintre o mare balerină şi ultimul ţar al Rusiei

Din 6 ianuarie, la TVR 1 petrecem seri imperiale în compania unei faimoase balerine şi a ultimului ţar al Rusiei. Mini-seria „Matilda' are patru episoade, pe care le vom putea urmări de luni până joi, de la ora 21.00, la TVR 1. Frumoasa şi romantica poveste de dragoste dintre balerina de origine poloneză Matilda Kşesinskaia şi Nikolai II Alexandrovich Romanov, ultimul ţar al Rusiei, o vom descoperi în mini-seria Matilda, o dramă istorică romantică, producţie Rusia 2017, regizată de Alexei Uchitel. Romanţând fapte istorice reale (deşi controversate), mini-seria în patru episoade, pe care telespectatorii TVR 1 o vor putea urmări din 6 ianuarie, de luni până joi la ora 21.00, ne prezintă povestea de dragoste dintre moştenitorul tronului Rusiei, Nikolai Romanov şi prim-balerina Teatrului Imperial, Matilda Kşesinskaia, de la momentul când prinţul, care avea 22 de ani, şi balerina, în vârstă de 18 ani, s-au întâlnit, în 1890, şi până la încoronarea lui Nikolai şi a soţiei sale, Aleksandra Fedorovna, în 1896.
https://tvmania.ro/tvr-1-va-difuza-mini-seria-matilda-povestea-de-dragoste-dintre-o-mare-balerina-si-ultimul-tar-al-rusiei-265926.html

Telenovela braziliană „Clona” revine pe micile ecrane. Când va fi difuzată

Noul an vine cu o serie de surprize pentru telespectatorii postului Happy Channel. Începând din 6 ianuarie, aceştia se vor putea bucura de douã producţii de mare succes, iar lista nu se opreşte aici. Serialul-fenomen „Clona' şi producţia „Îngeraşul' se numãrã printre noutãţile începutului de an de la Happy Channel. Astfel, în fiecare zi, de luni pânã vineri, de la 18:00, telespectatorii Happy Channel se vor putea delecta cu povestea serialului-fenomen „Clona', care doar la prima sa difuzare, în Brazilia, a fost urmãrit de peste 32 de milioane de telespectatori. Bucurându-se de numeroase premii în domeniu, povestea scrisã de Gloria Perez şi regizatã de Jayme Monjardim aduce în prim plan iubirea interzisã dintre o fatã de origine musulmanã şi un tânãr brazilian.
https://tvmania.ro/telenovela-braziliana-clona-revine-pe-micile-ecrane-cand-va-fi-difuzata-265922.html

Noutățile HBO și HBO GO în ianuarie. Larry David e din nou inamicul public nr 1. The New Pope vine luna aceasta. Aladdin și A star is born, printre noutăți

Ce aduc nou, în luna ianuarie, posturile HBO, HBO 3 și platforma HBO GO. Vedetele lunii sunt Larry David, inamicul public nr 1, care vine la HBO cu sezonul 10, și The New Pope, o continuare a seriei de succes The Young Pope, de data aceasta cu John Malkovich în rol principal. Hugh Laurie, cunoscut pentru rolul din Dr House, vine pe HBO cu un nou serial, de data aceasta SF. Laurie are rolul principal pe Avenue 5, o comedie despre turismul spațial. HBO 3 a pregătit și o serie de maratoane, cu serialele Britannia și Tânărul papa. La capitolul filme, HBO și HBO GO aduc o serie de producții noi, printre care A star is born (cu Bradley Cooper), noul Aladdin (cu Will Smith), Aquaman, X-Man: Dark Phoenix, American Hustle.
https://www.paginademedia.ro/2020/01/noutati-hbo-go-ianuarie-2020

AUDIENȚE REVELION 2020. Negru o dată, Negru de două ori, Negru de 20 de ori. Primul de Revelion de 20 de ani

AUDIENȚE REVELION 2020. „Dacă nu ies pe primul loc în acest an mă zboară", spunea Dan Negru, în glumă, la Interviurile Paginademedia.ro. Avea toate motivele să se țină de glume. Cine a fost pe primul loc de Revelion? La cine s-au uitat românii, cum fac de 20 de Revelioane? (Tot) la Dan Negru. Negru a asigurat, ca în toți cei 20 de ani, cea mai mare diferență din an dintre Antena 1 și Pro TV. În favoarea Antenei 1: de peste opt ori a fost audiența postului Intact mai mare decât a Pro TV (care a dat filme în noaptea dintre ani). Revelionul Starurilor, cu măști, s-a apropiat de trei milioane de români în fiecare minut, o cifră și peste Revelionul lui Negru de anul trecut. Ne notat cota de piață pe publicul comercial: aproape jumătate din tinerii între 18 și 49 de ani care aveau televizoarele deschise se uitau la Antena 1, cu Revelionul lui Dan Negru. Locul al doilea la nivel național și la orașe pentru România TV, cu SuperRevelionul (o petrecere care a început încă din timpul zilei). Postul de știri mai avea puțin și făcea milionul (o audiență mult peste 2019). Față de anii trecuți, România TV nu a mai folosit "artificiul" cu DIRECT pe ecran (care lăsa impresia că show-ul este în direct). Au punctat doar că "se cântă Live" (că invitații nu fac playback adică). Măștile lui Negru (dar din alți ani) s-au văzut și pe Antena 3, unde Mircea Badea și Mihai Gâdea, ca gazde, introduceau imagini din arhivă (chiar și momentul de anul trecut cu Mihai Gâdea mască la Dan Negru).
https://www.paginademedia.ro/2019/12/audienta-revelion-2020-dan-negru

MIEZUL NOPȚII 2020. Pe ce post TV au trecut românii în noul an? Pe Antena 1 și pe România TV

AUDIENȚE REVELION 2020. Unde i-a prins noul an pe români? Pe ce posturi TV au intrat în noul an? Cei mai mulți dintre românii se uitau la televizor au numărat ultimele secunde din 2019 împreună cu Dan Negru, pe Antena 1: peste trei milioane de români desfăceau șampania cu Negru pe fundal. Alți 1,1 milioane de români se uitau la România TV, cu Superrevelionul lor. Azur, pe trei posturi TV? Formația Azur din Brăila a avut cea mai mare audiență la miezul nopții: 4,5 milioane de români au văzut celebra trupă a anilor 80. Azur era pe nu mai puțin de trei posturi TV la miezul nopții: la Antena 1 (unde solistul Nelu Vlad era în albastru), la România TV (unde era în roșu) și la TVR 2, la Fuegovelion (fix în aceeași ținută ca la postul de știri).
https://www.paginademedia.ro/2019/12/audiente-revelion-2020-miezul-noptii

Trei televiziuni noi în grila RCS. JimJam intră în locul Megamax

Televiziuni nou în grila Digi TV, serviciul de televiziune prin cablu sau satelit al RCS & RDS. După intrarea canalul tematic HGTV (din grupul Discovery), grupul RCS anunță trei televiziuni noi, unul de filme, unul pentru copii și altul muzical: AMC, JimJam și MTV Europe. AMC, JimJam și MTV Europe sunt deja disponibile în pachetul Digi TV digital. JimJam va înlocui în grilă canalul Megamax. Din ianuarie 2020, AMC va fi disponibil și în grila serviciului de televiziune prin satelit (direct to home/ DTH), la fel și JimJam, anunță reprezentanții RCS.
https://www.paginademedia.ro/2019/12/trei-televiziuni-noi-in-grila-rcs

AUDIENȚE TV. Top programe 31 decembrie. A fost ziua Antenei 1, cu programele de Revelion. Observatorul, peste Știrile Pro TV

Ultima zi din anul 2019 a fost a Antenei 1, de la Observator și până la Dan Negru. Antena 1 a ocupat primele locuri în topul celor mai urmărite programe din 31 decembrie. Mai mult, lucrur rar întâlnit, Observatorul a avut cifre peste Știrile Pro TV, pe toate cele trei targeturi de audiență. „Perla” coroanei a fost însă Revelionul starurilor, prezentat de Dan Negru, care a fost de departe cel mai urmărit program al zilei. NAȚIONAL. Revelionul starurilor, de pe Antena 1, a fost cel mai urmărit program din România, în ultima zi a anului 2019. Peste 2,8 milioane de persoane din întreaga țară au fost în fiecare minut pe emisiunea lui Dan Negru, de la ora 22.00, la 2.00 dimineața. Emisiunea lui Negru este urmată de un alt special al Antenei de Revelion, Show și-așa, difuzat de la 20.00. Al treilea loc pe podiumul audiențelor este al Observatorului de la ora 19.00, care a fost urmărit pe 31 decembrie de 1,8 milioane de persoane. Știrile Pro TV de la 19.00 au fost pe poziția cinci, după Acces Direct, la peste 200.000 de persoane distanță de Observator. Filmul serii de pe Pro TV, „Pup-o, mă”, a obținut o medie de puțin peste un milion de persoane. Romania TV, cu specialul său de Revelion, care a început la ora 16.00 și s-a terminat la 2 dimineața, a atra o medie de aproape 900.000 de persoane.
https://www.paginademedia.ro/2020/01/audiente-tv-top-programe-31-decembrie-2019

AUDIENȚE TV. TOP programe TV, 2 ianuarie. Românii au „consumat” Știrile Pro TV

AUDIENȚE 2 IANURIE 2020. Care au fost cele mai urmărite programe în a doua zi a anului 2020? Știrile Pro TV de la 19.00 au dominat de departe ziua. A fost cel mai urmărit program al zilei, pe toate targeturile de audiență. Cifre bune și pentru serialul turcesc Gulperi, de pe Kanal D, dar și pentru filmele serii de pe Pro TV: „Baby Driver: Calc-o și fugi” și „Marea mahmureală”. NAȚIONAL. Știrile Pro TV de la 19.00 au dominat de departe în topul celor mai urmărite programe. Aproape două milioane de români au fost, joi seara, cu ochii pe principalul jurnal de știri al Pro TV, prezentat de Amalia Enache și Cristian Leonte. Kanal D a dat al doilea cel mai urmărit program al zilei, serialul turcesc Gulperi, cu peste 1,6 milioane de telespectatori. Podiumul este completat de Observatorul Antenei 1, cu 1,5 milioane de telespectatori, la aproape 400.000 de persoane distanță în urma Știrilor Pro TV.
https://www.paginademedia.ro/2020/01/audiente-tv-top-programe-tv-2-ianuarie

Audiențe 1 ianuarie 2020. La ce s-au uitat românii în prima zi din an? Topul programelor

AUDIENȚE 1 IANUARIE 2020. Ce au preferat românii în materie de programe TV în prima zi din an? La ce s-au uitat? Ce post TV a avut cele mai multe emisiuni în topul primei zi din 2020? În general, știri, filme și seriale au "consumat" românii pe 1 ianuarie. Asta a fost, în mare parte, în programul "marilor generaliste" - Pro TV, Antena 1 și Kanal D. Și România TV a prins câteva locuri, cu câteva intervale orare. Primul loc: ca și pe 31 decembrie, Revelionul Starurilor cu Dan Negru a fost pe primul loc. De ce două zile la rând? Pentru că emisiunea de pe Antena 1 a început pe 31 decembrie (ziua de măsurare a audiențelor se termină la două noaptea) și s-a terminat pe 1 ianuarie (în jur de trei dimineața). NAȚIONAL. Cel mai urmărit program în prima zi din an a fost Revelionul starurilor, de pe Antena 1. De fapt "restul" de Revelion, pentru că emisiunea lui Dan Negru a prins o oră în prima zi de măsurare din 2020 (între 2.00 și 3.00). Cifre bune de audiență au scos Știrile Pro TV (aproape 1,9 milioane), Observatorul Antenei (1,7 milioane) și serialul turcesc Gulperi, de pe Kanal D (1,6 milioane). În prima zi din An, Pro TV a avut în topul național șapte programe, Antena 1 apare cu șase, iar Kanal D cu trei. Singurul post de știri cu emisiuni în Top este România TV, cu patru programe.
https://www.paginademedia.ro/2020/01/audiente-tv-top-programe-1-ianuarie-2020

AUDIENȚE după MEDIA pe ZI 2019. Pro TV, Antena 1 și Kanal D, cifre în scădere față de 2018. România TV, unul dintre singurele posturi în creștere

AUDIENȚE după media ZILNICĂ în 2019. Dacă în Prime-Time, în intervalul de maximă audiență, Pro TV și Antena 1 au câștigat public în 2019, nu același lucru s-a întâmplat și după media pe zi. Cele două posturi, urmate de Kanal D, domânia clasamentul, însă cifrele după media pe zi sunt ușor mai mici în 2019 decât erau în anul precedent. Când toate marile generaliste au stagnat sau au scăzut ușor în audiență, România TV a crescut. România TV a fost singurul post de la vârful clasamentului care a înregistrat rezultate pozitive, mai exact creșteri de câteva zeci de mii de persoane pe toate targeturile. Cea mai vizibilă creștere pentru România TV a fost la nivelul întregii țări, unde a adunat cu aproape 40.000 de telespectatori mai mult decât în anul 2018. Ascensiunea postului de știri poate fi pusă și pe Cazul Caracal, subiect dezbătut instens în ultimele luni în studiourile RTV. Digi 24 a fost un alt post care a adunat câteva mii de persoane în plus în 2019, anul în care au avut loc marile plecări de la postul de știri: Alice Iacobescu, Tudor Mușat sau Adriana Nedelea. Alte posturi care au înregistrat cifre în scădere, după media zilnică în 2019 față de 2018, au fost TVR 1 și Prima TV. Cele două posturi au avut câteva zeci de mii de persoane mai puțin pe toate cele trei targeturi. NAȚIONAL. Pro TV a fost primul post de televiziune din clasament, după media pe zi. Direcția - ușoară scădere. În 2018 se apropia de 700.000 de privitori, iar în anul care tocmai s-a încheiat televiziunea a fost urmărită în medie, pe zi, de aproximativ 683.000 de telespectatori. Antena 1 s-a clasat pe locul secund raportat la media zilnică. Anul 2019 i-a adus, ca și în cazul Pro TV, ușoare scăderi. Dacă în 2018 era urmărit de aproximativ 470.000 de privitori, în medie pe zi, în 2019 cifrele au scăzut la 458.000. Mai puțini privitori a înregistrat și Kanal D, care la fel ca primele două clasate a avut cu aproximativ 10.000 de telespectatori mai puțin în 2019 comparativ cu 2018. Cel mai bine a stat stația de știri România TV, care a înregistrat creșteri considerabile raportat la media zilnică. A avut 280.000 de telepesctatori în 2019, față de 240.000 în 2018. Creșterea postului România TV poate fi pusă și pe seama izbucnirii Cazului Caracal în vara lui 2019. TVR 1 și Prima TV sunt ale două televiziuni care au avut mai puțini telepectatori în 2019 față de 2018.
https://www.paginademedia.ro/2020/01/audientele-posturilor-tv-dupa-media-pe-zi-2019

AUDIENȚE PRIME TIME 2019. Mai puțini tineri la TV. Pro TV, audiențe „pe plus” față de 2018. Antena trece peste Kanal D, care scade. Ce au făcut alte stații

AUDIENȚE PRIME-TIME în 2019. Cum au evoluat audiențele posturilor TV seara, în intervalul de maximă audiență? Ce posturi au câștigat mai mulți telespectatori în 2019? CIne a pierdut? Audiența anului 2019, față în față cu anul precedent. Domină clasamentul, în continuare, Pro TV, Antena 1 și Kanal D, dar nu toate au plusuri. Tendințe notabile sunt și în cazul altor stații. Una dintre concluziile anului care tocmai s-a încheiat arată că tinerii au fost în număr mai mic seara la TV în 2019 față de 2018, potrivit cifrelor de audiență. Liderul incontestabil al ratingurilor este Pro TV, care s-a clasat pe primul loc în audiențe și a înregistrat creșteri față de anul 2018. A avut „pe plus” câteva zeci de mii de telespectatori. Un alt post cu creșteri a fost Digi Sport 1, care la nivel întregii țări a urcat câteva poziții. Kanal D a fost, în 2019, stația cu cele mai mari scăderi dintre posturile de la vârful clasamentului. A pierdut, în medie, câteva zeci de mii de telespectatori în 2019. A fost un an în care, pentru postul turcesc, "rețeta" Exatlon nu a mai funcționat. Audiența posturilor TV în intervalul de maximă audiență (Prime-Time, orele 19.00-23.00) în 2019: PRIME-TIME NAȚIONAL. Pro TV este și în 2019, la fel ca și 2018, cel mai urmărit post de televiziune în intervalul de maximă audiență. A înregistrat o creștere de câteva zeci de mii de telespectatori, comparativ cu 2018. A crescut de la 1.412.000 de telespectatori la 1.484.000. Pe locul secund s-a clasat Antena 1, care a depășit Kanal D - locul doi în anul 2018. Postul Intact nu a crescut semnificativ, însă Kanal D a fost „pe minus” cu peste 50.000 de telespectatori în medie față de 2018. Pe locul patru în 2019 a fost România TV. Postul de știri a ocupat aceeași poziție și în 2018, însă cifrele au fost mult mai mari. În 2019 a avut aproape 460.000 de privitori, față de 395.000 în 2018. Antena 3 și-a păstrat locul cinci, dar cifrele sale au fost în creștere. Național TV și Prima TV sunt două stații care, deși și-au păstrat locurile în clasament, au scăzut destul de mult în audiență. Prima TV a avut 215.000 de privitori în 2019, față de 250.000 în 2018. National TV a avut 281.000 de telespectatori, de la 364.000 în 2018. Digi Sport 1 a urcat de la 136.000 de privitori în 2018, la 173.000 în 2019.
https://www.paginademedia.ro/2020/01/audiente-prime-time-2019

Dispută pe piața de cablu. Telekom: Cerem Discovery să înceteze campania publică injustă

Dispută între operatorul Telekom și compania Discovery. Telekom România a reacționat dur, cerând companiei Discovery să înceteze „campania publică injustă împotrivă companiei și să își asume partea sa de responsabilitate pentru rezultatul negocierilor”. „Compania Telekom Romania a fost întotdeauna flexibilă și deschisă pe parcursul negocierilor și, din perspectiva noastră, acest parteneriat ar fi continuat, dacă grupul Discovery ar fi fost la fel de deschis negocierilor. Din păcate, acest lucru nu s-a întâmplat și condițiile financiare impuse de grupul Discovery au condus la încheierea parteneriatului, în ciuda efoturilor repetate ale Telekom de a reînnoi contractul”, au mai spus reprezentanții Telekom precizând că dacă ar fi acceptat condițiile Discovery, ar fi fost nevoiți să crească prețul abonamentelor. „În calitate de furnizor de servicii TV pentru 1,35 milioane de clienți români, considerăm că mesajele pe care grupul Discovery le-a publicat în mod repetat pe toate canalele sale de comunicare, începând cu 27 decembrie 2019, prin care grupul induce publicului, în mod eronat, ideea că Telekom este responsabil în excusivitate pentru încheierea parteneriatului, reflectă o conduită de business injustă și nepotrivită și ne afectează afacerile și reputația”, au încheiat aceștia. Discovery a comunicat din plin ieșirea de pe rețeaua Telekom, pe toate paginile sale de socializare, prin răspunsuri la comentariile venite din partea abonaților Telekom, dar și pe site-ul Eurosport. Mai multe articole de pe eurosport.ro au fost însoțite, la final, de același tip de mesaj ca și pe rețelele de socializare, un mesaj în care se sublinia că ieșirea canalelor Eurosport din rețeaua Telekom ține de „refuzul Telekom de a continua parteneriatul”. „Începând cu 1 ianuarie 2020, canalele Eurosport nu mai sunt disponibile în rețelele Telekom și NextGen, din cauza refuzului Telekom de a continua parteneriatul cu noi. Pentru a le putea urmări din nou, vă rugăm să le solicitați operatorului Telekom, prin apel la Serviciul Relații Clienți (021.404.1234 / 0766.12.1234) sau pe canalele oficiale de comunicare ale acestuia”, este mesajul standard apărut la finalul articolelor de pe site-ul Eurosport. Anunțul a fost afișat și pe pagina de Facebook a Discovery, încă din 27 decembrie, ziua în care posturile au ieșit de pe Telekom.
https://www.paginademedia.ro/2020/01/reactie-telekom-pozitie-dura-discovery

Samsung a vândut în 2019 6,7 milioane de smartphone-uri cu 5G

Producătorul coreean a acaparat peste jumătate din piața smartphone-urilor cu 5G, însă este puțin probabil să-și mențină cota de piață. Grăbirea pe piață a telefoanelor cu 5G, într-un an în care la nivel global acoperirea noului standard de comunicații a fost foarte mică, pare să fi dat roade cel puțin pentru Samsung. Producătorul coreean a anunțat că a vândut anul trecut peste 6,7 miliarde de smartphone-uri cu 5G din seria Galaxy. În luna septembrie, la IFA, Samsung spunea că vânduse 2 miliarde de smartphone-uri cu 5G și se aștepta atunci ca cifra să se dubleze până la finele anului. Se pare că, pe final de an, creșterea a fost mult mai mare decât se aștepta.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/samsung-a-vandut-in-2019-6-7-milioane-de-smartphone-uri-cu-5g-19218148

Jocurile au generat 120 miliarde de dolari în 2019

Industria de jocuri și-a încetinit creșterea în ultimul an și același trend va fi valabil și în 2020. Întreaga industrie de jocuri, incluzând aici toate platformele, de la telefoane și tablete la PC-uri și console, a înregistrat, conform Nielsen, venituri de 120,1 miliarde de dolari anul trecut. Vedeta anului a fost Fortnite, al celor de la Epic, joc care a generat, de unul singur, 1,8 miliarde de dolari. Fortnite a avut în 2018 venituri de 2,4 miliarde de dolari. Față de cele 115,5 miliarde de dolari din 2018, creșterea este de 4%. Cei de la Nielsen spun că ritmul de creștere este așteptat să fie și anul acesta tot în jur de 4%, estimându-se venituri de 124,8 miliarde.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/jocurile-au-generat-120-miliarde-de-dolari-in-2019-19218145

Peste 175.000 de vizitatori aşteptaţi săptămâna viitoare la salonul CES de la Las Vegas

Cel mai mare salon anual din sectorul electronicii, Consumer Electronics Show (CES), se va desfăşura în perioada 7-10 ianuarie la Las Vegas, unde aproximativ 4.500 de expozanţi şi 175.000 de vizitatori vor putea descoperi ultimele noutăţi în materie de ecrane inteligente, roboţi inventivi şi obiecte din ce în ce mai conectate cu corpul uman, transmite AFP, preluată de Agrepres. Firma de cercetare de piaţă IDC estimează că în 2019 la nivel mondial au fost vândute peste 800 milioane de echipamente domestice conectate, cu 23% mai multe decât în 2018, iar în 2013 ar urma să se ajungă la o cifră de 1,39 miliarde. Toate aceste obiecte sunt acuzate în mod frecvent că îşi spionează proprietarul însă chiar şi aşa spaţiul alocat lor la CES va fi mai mare în acest an graţie conexiunilor în creştere dintre ele şi inteligenţa artificială.
https://www.economica.net/peste-175-000-de-vizitatori-asteptati-saptamana-viitoare-la-salonul-ces-de-la-las-vegas_178257.html

Startup-ul românesc de cybersecurity TypingDNA a obţinut o finanţare de şapte milioane de dolari de la mai multe fonduri

Startup-ul românesc de cybersecurity TypingDNA a primit o investiţie totală de 7 milioane de dolari într-o nouă rundă de tip Serie A, condusă de Gradient Ventures, fondul de investiţii specializat în AI (Inteligenţă Artificială) al lui Google, precum şi cu participarea GapMinder Ventures şi Techstars Ventures, alături de alţi investitori existenţi din runde anterioare. Doar GapMinder a investit 1,2 milioane de dolari în această nouă rundă. Startup-ul intenţionează să utilizeze această nouă investiţie pentru a-şi extinde reţeaua de suport pentru dezvoltatori şi pentru a oferi mai multe instrumente pentru a-şi integra API-ul cu platformele existente de dezvoltare a site-urilor web. Această finanţare vine după ce în noiembrie 2018 TypingDNA a mai obţinut o investiţie de 1,5 milioane de dolari într-o runda de tip Seed condusă de fondul GapMinder Ventures, cu participarea unor investitori din Statele Unite, Marea Britanie şi Romania. TypingDNA a dezvoltat algoritmi şi tehnologii proprii de inteligenţă artificială pentru autentificarea utilizatorilor în funcţie de modul în care aceştia utilizează tastatura. Printr-un proces de observare şi învăţare a modului în care utilizatorul tastează, TypingDNA poate recunoaşte încercările ulterioare ale unui anumit utilizator prin potrivirea lor cu contul cunoscut. Această tehnologie, cunoscută sub numele de typing biometrics, va permite aplicaţiilor existente precum autentificarea, detectarea fraudelor, recuperarea parolelor, în domenii variate precum financiar bancar dar şi testele de evaluare online în domeniul educaţiei, să autentifice utilizatorii într-un mod mai sigur decât formele tradiţionale de autentificare 2FA (cu doi factori).
https://www.economica.net/startup-ul-romanesc-de-cybersecurity-typingdna-a-obtinut-o-finantare-de-sapte-milioane-de-dolari-de-la-mai-multe-fonduri_178253.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL