×

Revista presei -- Data și ora publicării: 20.01.2020 16:03:22

REVISTA PRESEI / 20 ian 2020 /




Bugetele de publicitate investite pe televiziunile de filme și seriale în anul 2019
În 2020, agenția Initiative anticipează o creștere de 5,5% a pieței de media din România (up-to-date Media Fact Book)
7 din 10 internauți români utilizează în fiecare zi serviciile de mesagerie instantanee
EXCLUSIV Guvernul a emis încă o Ordonanță de urgență pentru a operaționaliza Autoritatea pentru Digitalizarea României: Va fi un tigru, nu un chihuahua - spune deputatul liberal Pavel Popescu
Jurnalistul Tudor Mușat - în locul lui Moise Guran la "România în direct" / Europa FM
Instanța obligă Antena Group să retragă un serial de pe toate platformele sale - Paginademedia.ro
Televiziunea Română transmite în direct probele Campionatului European de patinaj artistic de la Graz, Austria
Care este valoarea premiului pus la bătaie la „Bravo, ai stil! Celebrities”
Mircea Radu, lecție de off-road la „Down the road. Aventura”
„Survivor Romania” începe mâine, la ora 20:00. Cum veți putea să votați favoriții
Grupul Vodafone, care foloseşte Huawei în „creierul“ reţelelor sale globale, inclusiv în România, va cere premierului britanic să nu blocheze total produsele gigantului chinez.
ANCOM: În 2019 au fost portate aproape 1 milion de numere de telefon
Alphabet, compania-mamă a Google, ajunge la 1.000 de miliarde de dolari capitalizare. Este a patra companie americană care atinge acest prag
Eurosport 4K, disponibil pentru abonaţii UPC şi în oraşele Brăila, Constanţa, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Tulcea
Filmul "Malmkrog" al lui Cristi Puiu, inclus în secţiunea competiţională Encounters de la Berlinală
Premiile Sindicatelor producătorilor şi actorilor americani: „1917” şi „Parasite”, marii câştigători
Campionatul European de patinaj artistic 2020, în direct la TVR


Bugetele de publicitate investite pe televiziunile de filme și seriale în anul 2019

În anul 2019, nișa televiziunilor de filme și seriale a livrat clienților publicitari un volum de audiență pentru reclamele difuzate cu 5% mai mare decât în anul precedent. Bollywood TV (177,5%), Film Cafe (67,6%) și AMC (88%) au înregistrat cele mai mari creșteri de audiență față de 2018, dar aceste televiziuni nu se află în fruntea topului publicității pe această nișă. Cele 12 televiziuni de filme și seriale, cuprinse în sistemul de măsurare a audienței TV (ARMADATA), au livrat clienților publicitari un volum de audiență de 210.363 GRP’30 target comercial (urban, 18 – 49 de ani), în creștere cu 5% față de anul 2018. Acest buget de audiență reprezintă 9,6% din totalul punctelor de audiență furnizate de piața TV în 2019. În fruntea topului investițiilor publicitare pe acestă nișă se află Pro Cinema, cu un volum de 35.977 GRP’30 pe targetul comercial, în scădere cu 6,4% % față de anul precedent. Locul secund este ocupat de Comedy Central cu 32.489 GRP’30 pe targetul comercial, în scădere cu 13,8% față de anul precedent. DIVA și-a majorat bugetul de audiență cu 23,4%, cea mai mare creștere procentuală dintre televiziunile importante ale nișei. Alte televiziuni care au obținut creșteri de audiență pentru reclamele difuzate în 2019: Film Cafe (67,6%), TNT (32,6%), Pro Gold (15,4%), Bollywood TV (177,5%), AXN White (36,5%) și AMC (88%). Televiziuni care au suferit pierderi de audiență: Paramount (-6,5%), AXN (-23,3%) și AXN Black (-3,2%).
https://www.forbes.ro/bugetele-de-publicitate-investite-pe-televiziunile-de-filme-si-seriale-anul-2019-152514

În 2020, agenția Initiative anticipează o creștere de 5,5% a pieței de media din România (up-to-date Media Fact Book)

Agenția Initiative estimează că piața de media din România a crescut în 2019 cu 7%, iar în 2020 se va majora cu 5,5%, potrivit datelor actualizate ale raportului Media Fact Book. Astfel, piața de media din România este așteptată să atingă valoarea de 514 milioane de euro anul acesta, după ce în 2019 a înregistrat 487 milioane de euro. „Ne așteptăm ca, la finalul anului 2020, piața de media să depășească pragul de 500 milioane de euro, pentru prima dată post-2008, când a fost înregistrată o valoare istorică. Cheltuielile urmează evoluția consumului de media în tranziția sa pe termen lung către un peisaj digital-centric, on-demand, iar rata de creștere se temperează pe măsură ce economia României încetinește ritmul, cheltuielile de media fiind reajustate în consecință“, spune Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative. În 2019, investițiile în publicitatea TV au cunoscut o evoluție pozitivă, ajungând la 5% comparativ cu 2018, până la valoarea de 315 milioane de euro. Cea mai mare rată de creștere a înregistrat-o piața de digital, ajungând la 99,1 milioane de euro, cu un salt de 17% vs. 2018. De asemenea, a fost un an bun și pentru piața de OOH, care ajunge la un estimat de 32,2 milioane de euro în 2019, cu 5% mai mult decât în 2018. Piața de radio și-a continuat trendul ascendent și în anul trecut, cu o creștere estimată la 10%, atingând valoarea de 28,3 milioane de euro. Pentru 2020, agenția Initiative estimează noi creșteri pentru TV (+2.5%, până la 323 milioane de euro), online (+16%, până la 114.5 milioane de euro), radio (+8%, până la 30.6 milioane de euro) și OOH (+5%, până la 33.8 milioane de euro). La nivel global, potrivit estimărilor MAGNA, companie din grupul IPG MediaBrands din care face parte și Initiative, se arată că investițiile nete în publicitate au crescut în 2019 cu 5,2% și se vor majora cu 5,7% în 2020, ajungând la 595 miliarde de dolari. Piața globală de TV a fost într-o ușoară scădere (-4%) în 2019, înregistrând 173 miliarde de dolari, apropiindu-se de cel mai slab an ca performanță (2009), cauzat de scăderea accelerată a rating-ului și de lipsa evenimentelor mari generatoare de audiență. În 2019, online-ul continuă să domine piața de media globală, atingând cote record din total piață, pană la 51,5% cu o valoare de 306 miliarde de dolari. Social media înregistrează cea mai rapidă creștere din online +25%, peste cifrele generate de video digital (23%) sau search (14%). Search-ul rămâne numărul 1 în digital, fiind formatul care înregistrează 144 miliarde de dolari și 47% din bugetele totale din online. Piața de OOH a înregistrat creșteri semnificative la nivel global (+6.1%), ajungând la cifre record (37 miliarde de dolari), datorate segmentului de OOH digital care a avut o creștere de 20%.
https://www.forbes.ro/2020-agentia-initiative-anticipeaza-o-crestere-de-55-pietei-de-media-din-romania-date-media-fact-book-152529

7 din 10 internauți români utilizează în fiecare zi serviciile de mesagerie instantanee

Dacă în urmă cu doi ani (noiembrie 2017), doar 5 din 10 români utilizatori de internet foloseau zilnic serviciile de mesagerie instantanee, în prezent acestea sunt utilizate de 71% dintre ei - arată cel de-al cincilea val al studiului cantitativ „Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor”, (eșantion reprezentativ la nivel național de 1072 respondenți, utilizatori zilnici de internet, 18-65 ani), realizat de EXACT Business Solutions în noiembrie 2019. Analizând activitățile sociale în mediul online, se constată că serviciile de mesagerie instantanee s-au bucurat de o creștere semnificativă în ultimii doi ani. E-mail-urile urmează același trend ca și până acum, fiind în continuare utilizate de 6 din 10 români. „Este important de subliniat însă că rata de utilizare a mesajelor instant a depășit-o în a doua jumătate a lui  2019 pe cea a e-mail-urilor. Deci serviciile clasice de comunicare încep să piardă teren”, afirmă Julien Zidaru, Managing Partner EXACT Business Solutions. Tinerii de 18-30 ani sunt cei care utilizează serviciile de mesagerie instantanee în procent de 82%. În cazul adulților de 31-45 ani, constatăm o rată de utilizare de 70%, în timp ce în cadrul categoriei de vârsta 46-65 de ani, procentul utilizatorilor este de 60%.
https://www.forbes.ro/7-din-10-internauti-romani-utilizeaza-fiecare-zi-serviciile-de-mesagerie-instantanee-152524

EXCLUSIV Guvernul a emis încă o Ordonanță de urgență pentru a operaționaliza Autoritatea pentru Digitalizarea României: Va fi un tigru, nu un chihuahua - spune deputatul liberal Pavel Popescu

Guvernul a adoptat joi o nouă Ordonanță de urgență (OUG) pentru operaționalizarea Autorității pentru Digitalizarea României (ADR), în ciuda faptului că un proiect de Hotărâre de Guvern se află în dezbatere publică și a stârnit critici. Deputatul Pavel Popescu, șeful comisiei IT a PNL, susține că anumite observații apărute în dezbaterea publică nu ar fi putut fi implementate decât prin OUG. Noul act stipulează că "SGG realizează politica Guvernului în domeniul securităţii cibernetice și stabilește la nivel național strategiile și politicile publice în domeniul securității cibernetice". În plus, ICI - institutul care gestionează domeniile de internet .ro a fost trecut sub coordonarea SGG. Guvernul PNL, condus de Ludovic Orban, a aprobat în ședința de joi, 16 ianuarie 2020, o "Ordonanță de Urgență privind stabilirea unor măsuri la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative." Adoptarea acestei noi Ordonanțe de urgență, document consultat de HotNews.ro, este motivată de necesitatea unor noi măsuri urgente de operaționalizare a Autorității pentru Digitalizarea României, structură promisă prin programul de Guvernare al PNL și care a fost înființată prin Ordonanța de Urgență nr. 68 din 6 noiembrie 2019, în carul aparatului de lucru al Guvernului și în coordonarea primului-ministru. Principale prevederi: - Autoritatea pentru Digitalizarea României, structură cu personalitate juridică, în coordonarea prim-ministrului, preia activitățile și structurile din domeniul tehnologiei informației, societății informaționale și a cadrului naţional de interoperabilitate de la Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale. - Secretariatul General al Guvernului (SGG) realizează politica Guvernului în domeniul securităţii cibernetice și stabilește la nivel național strategiile și politicile publice în domeniul securității cibernetice. - CERT-RO (n.a Centrul Național pentru Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică) va elabora propuneri de acte normative in domeniul său de activitate și le va înainta spre inițiere Secretariatului General al Guvernului. - Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare în Informatică (ICI), care gestionează domeniile de internet .ro va funcționa sub coordonarea SGG. Anterior ICI a fost sub coordonarea Ministerului Comunicațiilor, care în Guvernarea PNL a fost comasat cu Transporturile, prin înființarea Ministerului Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor. Aceasta este practic a treia Ordonanță de urgență dată de Guvernul Orban pentru înființarea și operaționalizarea acestei Autorități menite să fie unica autoritate publică care să gestioneze organizarea şi coordonarea la nivel naţional a implementării programelor şi proiectelor de guvernare electronică şi administraţie electronică. ADR va gestiona și fonduri UE de miliarde de euro pentru proiectele de digitalizare ale administrației publice. Adoptarea acestei noi Ordonanțe este surprinzătoare în contextul în care un proiect de Hotărâre de Guvern privind operaționalizarea ADR tocmai ce a fost dezbătut, în 6 ianuarie 2020, la Palatul Victoria, fiind în mare măsură criticat atât de industrie, cât și de zona guvernamentală. SRI și CERT-RO au cerut eliminarea prevederii potrivit căreia noua autoritate ar avea printre atribuții 'asigurarea securității cibernetice pentru sectorul public', fapt ce ar crea suprapuneri cu obiective ale altor instituții. Din zona privată noua autoritate a fost asemuită cu 'un chihuahua pe care scrie killer', pentru că nu este ordonator de credite și are prea puțini angajați cu o salarizare neadecvată. Vezi aici o prezentare video a dezbaterii din 6 ianuarie 2020 postată online de unul dintre participanții la dezbatere. Pentru detalii citește: Val de critici la proiectul PNL privind Autoritatea pentru Digitalizarea României: Dublează atribuțiile altor instituții și arată 'ca un chihuahua pe care scrie killer' HotNews.ro a vorbit vineri, 17 ianuarie, cu deputatul Pavel Popescu, președintele comisiei IT a PNL și artizanul operaționalizării acestei Autorități, care susține că din contra noua autoritate va fi o super putere - un tigru, nu un chihuahua. Redăm mai jos explicațiile primite.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-23607405-exclusiv-guvernul-emis-inca-ordonanta-urgenta-pentru-operationaliza-autoritatea-pentru-digitalizarea-romaniei-tigru-nu-chihuahua-spune-deputatul-liberal-pavel-popescu.htm

Jurnalistul Tudor Mușat - în locul lui Moise Guran la "România în direct" / Europa FM

Emisiunea "România în direct" de la Europa FM, găzduită în ultimii ani de Moise Guran, va fi realizată, începând de luni, de jurnalistul Tudor Mușat, anunță postul de radio. El a început să lucreze din 2019 la Europa FM, în cadrul emisiunii de interviuri ""Piața Victoriei", unde va continua să lucreze. Europa FM notează că emisiunea "România în direct" este lider de audiență la nivel național. Tudor Mușat s-a alăturat acum un an postului de radio, după ce, anterior, lucrase la Digi24. Tot anul trecut a intrat și în echipa B1 Tv. Moise Guran, care și-a anunțat intrarea în politică, s-a despărțit oficial, joi, de emisiunea interactivă "România în direct".
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-23607246-jurnalistul-tudor-musat-locul-lui-moise-guran-romania-direct-europa.htm

Instanța obligă Antena Group să retragă un serial de pe toate platformele sale - Paginademedia.ro

Curtea de Apel a obligat Antena Group să retragă serialul "Fructul Oprit" de la difuzare pe platformele sale, inclusiv platforma online Antena Play, scrie Paginademedia.ro. Instanța a dat astfel câștig de cauză unor scenariste din Turcia, într-un proces privind drepturi intelectuale asupra serialului. Potrivit sursei citate, Antena Group a fost acționată în judecată de scenaristele Aycan Ece Yoren și Melek Gencoglu din Turcia. Acestea au lucrat împreună, în 2008, la scenariul telenovelei „Aşk-ı Memnu'” („Iubire ascunsă”), inspirată din aceeași carte după care s-a făcut și serialul „Fructul oprit”. Cele două au deschis acțiunea la Tribunalul București, au pierdut în primă instanță, însă au atacat decizia Tribunalului București la Curtea de Apel, care a admis apelul scenaristelor. Serialul Fructul oprit deja nu se mai poate vedea pe Antena Play, unde mai apar câteva episoade din sezonul al doilea, însă nici acelea nu mai pot fi accesate, scrie site-ul menționat.
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-23607037-instanta-obliga-antena-group-retraga-serial-toate-platformele-sale-paginademedia.htm

Televiziunea Română transmite în direct probele Campionatului European de patinaj artistic de la Graz, Austria

TVR 2, TVR 2 HD și TVR Moldova vor transmite în direct, din 22 ianuarie, probele Campionatului European de patinaj artistic de la Graz, Austria. Din această săptămână, spectacolul feeric al patinajul artistic se întoarce la Televiziunea Româna. Începând de miercuri, 22 ianuarie și până duminică, 26 ianuarie, TVR 2, TVR 2 HD și TVR Moldova vor transmite în direct  Campionatele Europene de patinaj artistic de la Graz, Austria. La competiție vor participa peste 120 de patinatori, din 33 de țări. România ar fi trebuit să fie reprezentată de Julia Sauter, clasată anul trecut pe locul 14, dar patinatoarea de origine germană nu este încă refăcută după o entorsă la gleznă. TVR 2 va difuza, simultan cu TVR Moldova, în direct, probele de concurs, de miercuri până sâmbătă. Gala de închidere va avea loc duminică, 26 ianuarie, de la ora 15:30.
https://tvmania.ro/televiziunea-romana-transmite-in-direct-probele-campionatului-european-de-patinaj-artistic-de-la-graz-austria-266482.html

Care este valoarea premiului pus la bătaie la „Bravo, ai stil! Celebrities”

Telespectatorii le vor putea cunoaste pe cele noua concurente Bravo, ai stil! Celebrities' odata cu debutul noului sezon al show-ului, miercuri, 22 ianuarie, de la ora 22:00.  Emisiunea va fi difuzata patru zile pe saptamana, de miercuri pana vineri, de la ora 22:00, si in fiecare sambata, incepand cu ora 23:00. Cele noua concurente, Andreea Tonciu, Bianca Giurcanu, Theo Rose, Deea Codrea, Gina Chirilă, Calina Dumitrescu, Raluca Tănase, Maria Ilioiu și Bianca Rus sunt pregatite de batalia stilistica, pentru a demonstra in fata juratilor si telespectatorilor ca stilul adoptat li se potriveste si ca mari comunitati de fani se vor regasi in tinutele vestimentare propuse de ele. La finalul acestei calatorii' extraordinare, in care concurentele vor castiga si mai multa experienta, dar si un numar impresioant de fani, va exista o singura invingatoare. Aceasta va intra in posesia marelui premiu in valoare de 100.000 de lei.
https://tvmania.ro/care-este-valoarea-premiului-pus-la-bataie-la-bravo-ai-stil-celebrities-266479.html

Mircea Radu, lecție de off-road la „Down the road. Aventura”

O nouă ediție „Down the road. Aventura', o nouă provocare pentru cei opt tineri speciali dornici să descopere experiențe inedite. Telespectatorii TVR 1 și TVR 1 HD sunt invitați să urmărească luni, 20 ianuarie, de la ora 22:00, în cea de-a 5-a ediție a reality show-ului: experiența off-road. Pericolul, adrenalina, dar și emoțiile off-road au fost trăite în premieră de Raluca, Mihai, Andreea, Ionuț, Bogdan, Andrei Niţă, Andrei Cupşa şi Anca, dar și de Mircea Radu, care a mărturisit că și-a dorit întotdeauna să se bucure de o aventură cu un vehicul 4X4. Cum s-a descurcat vedeta pe un traseu montan dificil, o veritabilă provocare, dar și care a fost reacția tinerilor care-l însoțesc vedeți în această seară la „Down the road. Aventura'. Încălziți de adrenalină, tinerii pornesc spre o nouă provocare. Împărțiți în două echipe, ei vor urma un traseu montan după marcaje în căutarea lui Mircea Radu. Pentru că este o competiție, echipei câștigătoare i s-a promis un premiu delicios. Experiența nu a fost ușoară, dar tinerii au învățat la „Down the road. Aventura' ce înseamnă spiritul de echipă și că pe un prieten nu-l lași la greu!
https://tvmania.ro/mircea-radu-lectie-de-off-road-la-down-the-road-aventura-266461.html

„Survivor Romania” începe mâine, la ora 20:00. Cum veți putea să votați favoriții

Sambata aceasta, la ora 20:00, la Kanal D va incepe Survivor Romania', cea mai intensa competitie pentru supravietuire, prezentata de Dan Cruceru!  Cei 20 de concurentii curajosi se vor lupta in indepartata Republica Dominicana, in mijlocul salbaticiei, pentru a demonstra ca isi pot depasi limitele in cele mai dificile conditii. Echipa Faimosilor este formata din personalitati foarte diferite, carismatice, venind din diferite domenii, fie ca este vorba de muzica, televiziune, actorie, sport. Cristina Siscanu, Elena Ionescu, Ruby, Mihai Onicas, Lino Golden, Gratiela Teohari Duban, Augustin Viziru, Asiana Peng, Cezar Juratoni si Bogdan Vladau formeaza deja o echipa redutabila in Republica Dominicana.
https://tvmania.ro/survivor-romania-incepe-maine-la-ora-2000-cum-veti-putea-sa-votati-favoritii-266454.html

Grupul Vodafone, care foloseşte Huawei în „creierul“ reţelelor sale globale, inclusiv în România, va cere premierului britanic să nu blocheze total produsele gigantului chinez.
„Două comitete parlamentare britanice au ajuns la concluzia că nu există niciun motiv tehnic de a interzice Huawei în construcţia de reţele 5G.“

Gigantul britanic Vodafone, unul dintre cei mai mari operatori de comunicaţii fixe şi mobile din Europa, care foloseşte echipamente companiei chineze Huawei în „creierul” reţelelor sale de telecom la nivel global, inclusiv în România, îi va cere premierului Boris Johnson să nu impună o blocadă totală pentru produsele firmei asiatice, scrie Reuters citând surse din industrie. O cerere similară a fost transmisă şi de grupul British Telecom. Interzicerea utilizării echipamentelor Huawei în construcţia reţelelor 5G ar genera costuri semnificative şi ar întârzia şi procesul de implementare a reţelelor de mare viteză, conform mesajului pe care cei doi operatori urmează să-l transmită premierului britanic.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/grupul-vodafone-foloseste-huawei-creierul-retelelor-sale-globale-inclusiv-romania-cere-premierului-britanic-blocheze-total-produsele-gigantului-chinez-doua-comitete-parlamentare-britanice-au-ajuns-18723927

ANCOM: În 2019 au fost portate aproape 1 milion de numere de telefon

Anul trecut, în România s-au portat în total peste 958.000 numere de telefon, dintre care 93% (895.083) sunt numere de telefonie mobilă şi doar 63.738 sunt numere de telefonie fixă, potrivit datelor furnizate de ANCOM. Cele mai multe numere de telefon au fost portate în lunile mai, decembrie şi ianuarie - 89.584, 88.317, respectiv 88.183, iar în medie anul trecut s-au portat mai multe numere de telefon pe lună decât în 2018. Aproximativ 81% din numărul de portări de anul trecut au fost realizate de către persoane fizice şi 19% de către persoane juridice. În procesele de portare desfăşurate în anul 2019 au fost implicaţi 32 de furnizori de telefonie fixă şi mobilă. Astfel, de la introducerea serviciului de portabilitate în România, în 21 octombrie 2008, peste 6,3 milioane de numere au fost transferate între reţele. Dintre acestea, 5,5 milioane sunt numere de telefonie mobilă (86%) şi peste 800 de mii de numere sunt de telefonie fixă. Furnizorii de telefonie mobilă au reuşit în anul 2019 să atragă prin portare 895.083 de utilizatori. Dintre aceştia, cei mai mulţi au optat pentru reţeaua RCS & RDS – 337.784, în timp ce Orange a primit prin portare 170.528 de utilizatori, Telekom Romania Communications – 152.274, Vodafone – 137.385,  iar Telekom Romania Mobile Communications – 97.086.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/ancom-in-2019-au-fost-portate-aproape-1-milion-de-numere-de-telefon-18723946

Alphabet, compania-mamă a Google, ajunge la 1.000 de miliarde de dolari capitalizare. Este a patra companie americană care atinge acest prag

Alphabet, compania-mamă a Google, a ajuns la o capitalizare de 1.000 miliarde dolari pentru prima dată în istorie, ceea ce înseamnă că aceasta este a patra companie din SUA care trece de acest prag, potrivit presei internaţionale. O acţiune Alphabet se tranzacţionează la circa 1.450 de dolari. Apple, prima companie listată care a intrat în acest club select în august 2018, a ajuns în prezent la o capitalizare bursieră de aproape 1.400 miliarde dolari. După Apple au urmat Amazon, Microsoft şi Saudi Aramco, însă capitalizarea Amazon a scăzut sub acest prag.
https://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/alphabet-compania-mama-a-google-ajunge-la-1-000-de-miliarde-de-dolari-capitalizare-este-a-patra-companie-americana-care-atinge-acest-prag-18723526

Eurosport 4K, disponibil pentru abonaţii UPC şi în oraşele Brăila, Constanţa, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Tulcea

Canalul Eurosport 4K este disponibil, începând de vineri, şi pentru abonaţii UPC din oraşele Brăila, Constanţa, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Tulcea, în plus faţă de abonaţii din Bucureşti. Pe parcursul anului, Eurosport 4K va fi inclus treptat în grilele digitale ale abonaţilor UPC din restul ţării care au televizoare compatibile 4K şi carduri digitale UPC (CI+), a anunţat Vodafone. Eurosport 4K este disponibil gratuit tuturor abonaţilor cu pachete digitale până la sfârşitul lunii martie.
https://www.news.ro/stirile-zilei/eurosport-4k-disponibil-pentru-abonatii-upc-si-in-orasele-braila-constanta-cluj-napoca-iasi-timisoara-si-tulcea-1922401717562020011419232501

Filmul "Malmkrog" al lui Cristi Puiu, inclus în secţiunea competiţională Encounters de la Berlinală

Cel mai recent film al lui Cristi Puiu, "Malmkrog", producţie România, Serbia, Elveţia, Suedia, Bosnia, Macedonia, a fost inclus în secţiunea competiţională Encounters de la Berlinală. De asemenea, filmul "Servants", producţie Slovacia, România, Cehia, Irlanda, în care joacă Vlad Ivanov, va fi prezent în acest program, au anunţat organizatorii. Noua secţiune competiţională Encounters este inclusă de anul acesta în cadrul Festivalului Internaţional de Film de la Berlin. Scopul ei este de a susţine noile voci din cinema şi de a oferi mai mult spaţiu diverselor forme narative şi documentare în programul oficial. Un juriu format din trei membri va alege câştigătorii pentru "Best Film", "Best Director" şi "Special Jury Award". "În urma rezultatului selecţiei, 15 titluri au fost alese pentru Encounters, acestea prezentând vitalitatea cinemaului în toate formele sale. Fiecare film prezintă un alt mod cinematografic de a interpreta povestea: autobiografic, intim, politic, social, filosofic, epic, suprarealist. Filmele au această putere de a contura o lume mai degrabă decât de a o reproduce", a spus Carlo Chatrian, director artistic al Berlinale. Noua creaţie a lui Cristi Puiu va deschide această galerie caleidoscopică. O călătorie în timp şi gândire, "Malmkrog" este o operă majoră, un tur de forţă al cuvintelor puse în scenă, o frescă care fascinează prin precizie şi inventivitate, potrivit comunicatului oficial. Următoarele filme sunt realizate de regizori deja admiraţi precum: Decker, Emigholz, Kossakovsky, Kluge/ Khavn, Piñeiro, Ostrochovský, Restrepo, Sutton, Winter/Edström şi alţii pe care Festivalul i-a descoperit de-a lungul ediţiilor: Singh, Vasconcelos, Waelde, Wollner, Wilczyński.
https://www.news.ro/entertainment/filmul-malmkrog-al-lui-cristi-puiu-inclus-in-sectiunea-competitionala-encounters-de-la-berlinala-1922404117002020011519232624

Premiile Sindicatelor producătorilor şi actorilor americani: „1917” şi „Parasite”, marii câştigători

Sindicatele producătorilor şi actorilor americani au acordat, weekendul acesta, premiile anuale, iar lungmetrajele „1917” şi „Parasite” şi serialele „Succession” şi „The Crown” au fost marii câştigători. Drama de război „1917”, regizată de Sam Mendes, a primit sâmbătă seară trofeul Producers Guild of America pentru cel mai bun film. Având în vedere că în urmă cu două săptămâni a fost recompensat cu un Glob de Aur, acum lungmetrajul este principalul favorit la Oscar. Până în prezent, de 21 de ori în cei 30 de ani de la înfiinţare, marii câştigători ai premiilor PGA au fost aceiaşi cu cei ai premiilor Academiei americane de film. „Succession” (HBO) a fost desemnat cel mai bun serial-dramă, trofeu obţinut de al doilea sezon, devansând ultimul sezon al „Game of Thrones”, al treilea al „The Crown”, al doilea al „Big Little Lies” şi primul al „Watchmen”. „Fleabag” (Amazon) s-a impus la categoria serial-comedie, în faţa „Barry” (sezonul doi), „Schitt’s Creek” (sezonul cinci), „Veep” (ultimul sezon) şi „The Marvelous Mrs. Maisel”, care în trecut a câştigat două astfel de trofee.
https://www.news.ro/entertainment/premiile-sindicatelor-producatorilor-si-actorilor-americani-1917-si-parasite-marii-castigatori-1922401820002020010819234571

Campionatul European de patinaj artistic 2020, în direct la TVR

Probele şi gala Campionatului European de patinaj artistic de la Graz vor fi transmise în direct, din 22 ianuarie, pe TVR 2, TVR 2 HD şi TVR Moldova. Începând de miercuri şi până duminică, TVR 2, TVR 2 HD şi TVR Moldova vor transmite în direct din Austria. La competiţie vor participa peste 120 de patinatori din 33 de ţări. România ar fi trebuit să fie reprezentată de Julia Sauter, clasată anul trecut pe locul 14, dar patinatoarea de origine germană nu este încă refăcută după o entorsă la gleznă. TVR 2 va difuza, simultan cu TVR Moldova, în direct, probele de concurs, de miercuri până sâmbătă. Gala de închidere va avea loc duminică, de la ora 15:30. Întrecerile vor fi comentate de Monica Bucur şi Alina Alexoi. Competiţia va determina cotele de intrare pentru fiecare federaţie la Campionatele Europene 2021.
https://www.news.ro/sport/campionatul-european-de-patinaj-artistic-2020-in-direct-la-tvr-1922404720492020011219234871
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL