×

Revista presei -- Data și ora publicării: 24.02.2020 14:23:59

REVISTA PRESEI / 24 feb 2020 /




Digi Communications încheie 2019 cu afaceri de 1,2 mld. euro şi un profit de 42 mil. Euro
Grupul Digi: Veniturile au crescut cu 14,2% până la 1,2 miliarde de euro anul trecut / Investiții de sute de milioane euro în 4G și 5G în România și Ungaria
Parteneriat stategic între SmartTube si ARBOmedia pentru vânzarea de publicitate pe SmartTV
Elsner, director comercial Telekom, dezvăluie cum au apărut reclamele surpriză cu Ghiţă Ciobanul
Miroslav Majoros, şeful Telekom: „Ne întoarcem la normalitate - nu doar Telekom, ci şi piaţa în general“
(titlu modificat de Media Expres)
Dell Technologies şi Orange au lansat primul laptop 5G
Irina Rimes și Cabral vor fi adversari într-o nouă ediție „Pe Bune?!”
Planurile lui „Vlad” sunt date peste cap în primul episod al sezonului
SUA vor asimila media de stat chineză cu misiunile diplomatice
Când va fi lansat pe Netflix al doilea sezon din serialul „After Life“ al lui Ricky Gervais
INTERVIU Richard Hammond, despre noua sa emisiune de la Discovery: „A fost dificil de filmat la început, da. Am fost terifiat şi nu am ascuns asta“
TVR a lansat cele cinci melodii interpretate de Roxen care vor intra în Selecţia Naţională Eurovision 2020
Sezonul secund al serialului „The Witcher”, în pregătire. Noi actori în distribuţie
Presa internaţională despre "Malmkrog", noul film al regizorului Cristi Puiu: O capodoperă plină de intensitate. De o seriozitate aproape intimidantă
TVR a lansat cele cinci melodii interpretate de Roxen care vor intra în Selecţia Naţională Eurovision 2020
Actorii din „Friends” se vor reuni pentru un program special HBO Max
Emisiunea „Românii au talent”, urmărită vineri seară de aproximativ 3 milioane de telespectatori
Serialul de comedie „Blind Date”, de duminică la Pro 2
Berlinala 2020 - „Tipografic Majuscul” al lui Radu Jude, apreciat de critica internaţională: Un hibrid curajos
Samsung a închis o fabrică din cauza coronavirusului
Protecția Consumatorului pierde definitiv cu Vodafone la prețurile abonamentelor
Piața PC-urilor va scădea în 2020 cu cel puțin 3,4%
Industria cinematografică, la un pas de venituri mai mari din jocurile de noroc. "Filmele locale s-au bucurat în ultimii ani de succese notabile, românii au revenit la cinema!"


Digi Communications încheie 2019 cu afaceri de 1,2 mld. euro şi un profit de 42 mil. Euro
Digi Communications (DIGI), operator de telecomunicaţii listat la Bursa de la Bucureşti şi ale cărei acţiuni sunt incluse în structura indicelui principal BET, încheie anul 2019 cu venituri de circa 1,2 mld. euro (5,6 mld. lei), plus 14% faţă de anul precedent, în timp ce profitul net urcă cu 132%, la aproximativ 42 mil. euro (197 mil. lei), arată datele publicate vineri la bursă. Astfel pe fondul majorări numărului de unităţi generatoare de venituri (RGU), adică contul unui client asociat unui serviciu pentru o anumită perioadă de timp, cu aproximativ 1,2 milioane, în mare parte provenind din Spania şi din România, Digi Communications a reuşit să-şi îmbunătăţească profitabilitatea substanţial pe parcursul anului 2019. Numărul total al RGU s-a majorat cu 8% la 16,1 milioane unităţi şi a ajuns la un maxim istoric. „2019 a fost un an remarcabil pentru compania noastră, atât sub raportul creşterii veniturilor şi a EBITDA, cât şi din perspectiva evoluţiei tehnologice“, spune Serghei Bulgac, CEO al companiei cu o capitalizare de 720 mil. euro (3,46 mld. lei). „Suntem mândri de realizările echipelor noastre - roll-out-ul 5G în România, lansarea serviciilor de telefonie mobilă în Ungaria şi creşterea în ritm accelerat pe piaţa spaniolă“, spune Bulgac.

https://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/digi-communications-incheie-2019-cu-afaceri-de-1-2-mld-euro-si-un-profit-de-42-mil-euro-18876999

Grupul Digi: Veniturile au crescut cu 14,2% până la 1,2 miliarde de euro anul trecut / Investiții de sute de milioane euro în 4G și 5G în România și Ungaria

Digi Communications, compania mamă a RCS&RDS, a raportat anul trecut venituri consolidate de peste 1,18 miliarde de euro în țările în care operează - România (64% din venituri), Ungaria, Spania și Italia - în creștere cu 14,2% față de anul 2018, a anunțat vineri grupul controlat de miliardarul orădean Zoltan Teszari. Grupul a anunțat și o creștere cu 8% până la 16,1 milioane de utilizatori ai serviciilor sale în toate cele patru piețe. În perioada menționată, Digi a raportat un profit EBITDA de 446 milioane euro, în creștere cu 37,5% față de 2018. În privința numărului total de contracte/abonamente la serviciile sale, definite ca unități generatoare de venituri (RGU) în raportul Digi, situația este următoarea: - pay-tv (televiziune prin cablu și prin satelit): + 5,4 %, de la 4,8 milioane RGU la 5,1 milioane RGU; - internet și date fixe: + 9,8%, de la 3,3 milioane RGU la 3,6 milioane RGU; - telefonie și date mobile: + 14,5 % de la 5 milioane RGU la 5,7 milioane RGU. Ce spune Digi despre rezultatele din fiecare țară. Grupul a continuat să își întărească poziția pe principala sa piață, atât pe segmentul televiziunii prin cablu, cât și pe cel al internetului fix, cu o creștere de 6,9 % a numărului de unități generatoare de venituri (4,1 milioane RGU la 31 decembrie 2019 față de 3,8 milioane RGU la 31 decembrie 2018) și, respectiv, un progres cu 9,8 % al RGU pe segmentul de internet și date fixe (2,8 milioane RGU la 31 decembrie 2019 față de 2,5 milioane RGU, pentru aceeași perioadă a anului anterior). Creșterea constantă a numărului de servicii pentru principalele servicii din portofoliu a fost susținută de extinderea infrastructurii de fibră optică, optimizarea acoperirii rețelelor de comunicații mobile și standardele ridicate în politica de customer-care.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-23676200-grupul-digi-veniturile-crescut-14-2-pana-1-2-miliarde-euro-anul-trecut-investitii-sute-milioane-euro-4g-5g-romania-ungaria.htm

Parteneriat stategic între SmartTube si ARBOmedia pentru vânzarea de publicitate pe SmartTV
La un an de la lansarea pe piață, Smart Tube și ARBOmedia anunță parteneriatul pentru vânzarea unui format de publicitate revoluționar, distribuit prin intermediul telefoanelor mobile pe smart-tv-urile din București și Ilfov. Serviciul de publicitate online pe smart tv folosește o tehnologie proprietară, multiscreen, prin care utilizatorii unei aplicații de tip telecomandă pot vedea reclame full screen pe smart tv-ul controlat de această aplicație. Sistemul de publicitate pe smart tv lansat încă din februarie 2019, la București, a atras numeroși advertiseri mici și mijlocii care au beneficiat de acest nou canal de distribuire a mesajelor publicitare de tip video. Acest nou sistem este un hibrid intre publicitatea online și publicitatea tv, spotul video în format HD fiind afișat pe ecranul televizorului smart, dar având link pe smartphone, în aplicația care îl controlează. Publicitatea poate fi cumpărată și de clienții mici și mijlocii folosind plata cu cardul, în avans, la www.smart-tube.ro. Aplicația gratuită care transformă telefonul mobil în telecomandă TV se numește Smart Genie si este disponibilă în magazinul Google Play de la finele anului trecut. În prezent, aplicația are peste 60.000 de utilizatori activi, preponderent bărbați, din București, gradul de utilizare crescând semnificativ în ultimele 12 luni - practic triplare a numărului de la lansarea comercială din februarie 2019, când aplicația era folosită de numai 20.000 utilizatori. Compania care deține această tehnologie a depus o cerere de brevet (patent pending) la OSIM, după mai mult de 6 ani de cercetări și peste 500.000 Euro investiți până acum în platformă.

https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-23674123-parteneriat-stategic-intre-smarttube-arbomedia-pentru-vanzarea-publicitate-smarttv.htm

Elsner, director comercial Telekom, dezvăluie cum au apărut reclamele surpriză cu Ghiţă Ciobanul
fostă “vedetă” Vodafone: Discut săptămânal cu publicitarii de la Leo Burnett la o sticlă de Moutai, aşa ne apar ideile

Campania publicitară surpriză a Telekom - în care Ghiţă Ciobanul – un oier din Sibiu făcut celebru de Vodafone în spoturi de promovare realizate în urmă cu câţiva ani – vorbeşte acum de beneficiile portării la Telekom, unde a scăpat de facturile mari şi limitările de tot felul de la fostul operator, s-a născut în urma discuţiilor pe care săptămânal reprezentanţii Telekom le au cu publicitarii din agenţia Leo Burnett. Întrebat de ZF dacă poate indica numele persoanei care a avut ideea reclamelor cu Ghiţă Ciobanul - care au devenit un subiect intens dezbătut în industria locală de telecom – Andreas Elsner, director comercial pe segmentul consumer în cadrul Telekom România, a răspuns că acest lucru ar fi foarte greu pentru că ideea s-a născut în urma unui “efort de echipă”. “A fost un efort de echipă. Discutăm foarte mult. De obicei ne întâlnim seara după ora 8, bem o sticlă de Moutai – o băutură alcoolică foarte bună din China – şi discutăm”, a explicat Elsner. “Nu luăm nicio substanţă interzisă”, a glumit el după aceea. Elsner a mai declarat că Telekom foloseşte agenţia de publicitate aproape ca un consultant de business. “Lucrăm cu una dintre cele mai puternice agenţii de publicitate din România, Leo Burnett. Folosim cu adevărat agenţia, le împărtăşim problemele noastre, pentru că avem destule. Ceea ce ne face unici (…) ştiu că alte companii folosesc agenţiile doar pentru a le crea nişte poze frumos colorate, noi îi folosim în schimb aproape ca pe nişte consultanţi de business”.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/video-elsner-director-comercial-telekom-dezvaluie-au-aparut-reclamele-surpriza-ghita-ciobanul-fosta-vedeta-vodafone-discut-saptamanal-publicitarii-leo-burnett-sticla-moutai-ne-apar-ideile-18877924

Miroslav Majoros, şeful Telekom: „Ne întoarcem la normalitate - nu doar Telekom, ci şi piaţa în general“
(titlu modificat de Media Expres)

Telekom România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de telecom, cu afaceri anuale de aproape 1 mld. euro, ar putea primi de la acţionari aprobarea de a investi în 2020 o sumă uşor mai mare decât în 2019, cu condiţia ca îmbunătăţirea indicatorilor financiari şi a numărului de clienţi de pe anumite segmente cheie din ultima parte a anului trecut să continue şi în primul trimestru. „Dacă totul merge bine, vom investi uşor mai mult pentru că planul nostru este să obţinem un profit mai mare în acest an. Deci potenţial ne-am putea permite investiţii uşor mai mari. Vom vedea după primele 3 luni dacă businessul merge în direcţia în care ne aşteptăm, atunci vom putea cheltui un pic mai mult, în special în creşterea acoperirii reţelelor”, a declarat Miroslav Majoros, CEO al grupului Telekom România.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/miroslav-majoros-seful-telekom-pastram-tendinta-imbunatatire-indicatorilor-financiari-putea-investi-usor-mult-2020-ne-intoarcem-normalitate-telekom-ci-piata-general-18876528

Dell Technologies şi Orange au lansat primul laptop 5G

Dell Technologies şi Orange au finalizat testări ale primului laptop Dell Latitude cu 5G, acesta devenind primul PC care a trecut cu succes de testarea 5G Orange, au anunţat cele două companii, luni, într-un comunicat. Testele 5G ale primului laptop Dell Latitude cu 5G ating viteze de aproape 20 de ori mai rapide decât 4G, potrivit Dell Technologies şi Orange. „Anunţul de astăzi (luni n.r.) este un exemplu clar despre modul în care 5G ne poate influenţa viaţa de zi cu zi. Descărcarea unui videoclip de prezentare mare sau a unui videoclip de instruire poate dura câteva secunde în loc de minute. Comunicările în bandă largă îmbunătăţite şi latenţa redusă permit noilor modele de utilizare şi utilizatorilor să finalizeze sarcinile mult mai repede decât reţelele 4G, ceea ce creează şi generează noi modele de afaceri şi aplicaţii noi, cum ar fi realitatea augmentată şi virtuală, jocuri asistate în cloud, traducere lingvistică în timp real şi procesarea imaginilor”, a spus Liam Quinn, prim-vicepreşedinte şi cercetător şef pentru Dell Technologies.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/dell-technologies-si-orange-au-lansat-primul-laptop-5g-18881418

Irina Rimes și Cabral vor fi adversari într-o nouă ediție „Pe Bune?!”
Luni, de la 22:30, Irina Rimes și Cabral vor fi adversari într-o nouă ediție Pe Bune?!. Cosmin Natanticu o va avea în echipă pe Irina și vor lupta strategic, iar Cabral și Costi Diță vor exemplifica variantele de răspuns, spre amuzamentul tuturor. Ce l-a făcut pe Cabral să-și ia scaunul și să se mute în tabăra cealaltă, langă Irina, dar și cum va fi primit de adversari, vedem diseară. Mihai Bobonete menține umorul la nivel înal și, pe lângă întrebările trăsnite, vine cu povești picante de pe vremea când era prezentator alături de Cabral. „Ăsta dă din casă, de aia am venit eu aici? Să râdă o țară întreagă de mine?', va spune Cabral.
https://tvmania.ro/irina-rimes-si-cabral-vor-fi-adversari-intr-o-noua-editie-pe-bune-267487.html

Planurile lui „Vlad” sunt date peste cap în primul episod al sezonului 3
Noul sezon debutează în forță în această seară, cu multă acțiune și răsturnări de situație la tot pasul. Nici un episod din noul sezon nu trebuie ratat, pentru că toate lucrurile iau o întorsătură neașteptată, acțiunea se accelerează, și vom vedea o altă față a răzbunării. În primul episod al sezonului, Vlad și Miki participă la un important turneu de poker internațional, care se desfășoară în Istanbul, unde sunt puși față în față cu Iordache, temutul adversar al lui Cezar. Vlad se confruntă cu Iordache, iar Miki este luată prin surprindere de către Carla și capturată. Planul lui Vlad este periclitat de către Iordache și oamenii săi, iar confruntarea dintre ei va ține telespectatorii cu sufletul la gură. Care este rezultatul întâlnirii dintre Vlad și Iordache și ce se întâmplă cu Miki aflăm în seara aceasta, de la 20:30.
https://tvmania.ro/planurile-lui-vlad-sunt-date-peste-cap-in-primul-episod-al-sezonului-3-267451.html

SUA vor asimila media de stat chineză cu misiunile diplomatice

Statele Unite au anunțat marți că vor asimila mass media chineză de stat cu misiunile diplomatice, în fața a ceea ce oficiali americani califică drept o propagandă în creștere a Beijingului, scrie AFP. Cele cinci media, printre care agenția de presă China Nouă și televiziunea publică CGTN, vor trebui de acum să obțină aprobarea Departamentului american de Stat pentru a putea cumpăra proprietăți în SUA. De asemenea, vor trebui să furnizeze liste cu toți angajații, inclusiv cei americani, potrivit unor responsabili ai Departamentului de Stat. Nicio restricție nu se va aplica în schimb pentru activitățile jurnalistice în SUA. China a denunțat măsura drept "inacceptabilă". "Statele Unite au lăudat întotdeauna libertatea presei. Dar acum intervin în buna funcționare a presei chineze în SUA și îi îngrădește munca", a afirmat Geng Shuang, purtător de cuvânt al ministerului chinez de externe, adăugând că Beijingul își rezervă dreptul de a replica la aceste măsuri. Responsabili ai Departamentului de Stat au afirmat că amprenta regimului a sporit asupra mass mediei după ajungerea la putere a președintelui Xi Jinping, în 2013.
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-23671164-sua-vor-asimila-media-stat-chineza-misiunile-diplomatice.htm

Când va fi lansat pe Netflix al doilea sezon din serialul „After Life“ al lui Ricky Gervais
Cel de-al doilea sezon din serialul „After Life“, creat, scris şi regizat de Ricky Gervais, va fi lansat de Netflix în luna aprilie. Sătămâna aceasta, Gervais - realizator şi actor principal - a finalizat sezonul secund, care are şase episoade. În plus, un nou personaj a fost inclus în povestea care beneficiază şi de o nouă coloană sonoră semnată de Andy Burrows. Cel de-al doilea sezon va fi lansat de Netflix pe 24 aprilie. Din distribuţie fac parte Tom Basden, Mandeep Dhillon şi Ashley Jensen. Serialul îl are în centru pe Tony (Gervais), un jurnalist trecut de 40 de ani, rămas văduv. După ce s-a gândit la sinucidere, se hotărăşte să trăiască suficient de mult încât să facă şi să transmită lumii ceea ce vrea.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/cand-lansat-netflix-doilea-sezon-serialul-after-life-ricky-gervais-1_5e52a33b5163ec42715e3634/index.html

INTERVIU Richard Hammond, despre noua sa emisiune de la Discovery: „A fost dificil de filmat la început, da. Am fost terifiat şi nu am ascuns asta“
Prezentatorul TV Richard Hammond (50 de ani), care prezintă la Discovery Channel o emisiune ce explorează marile proiecte de inginerie din lume, a acordat un interviu în care vorbeşte despre cum aceste structuri imense creează legături între oameni şi cât de importantă este ingineria la acest nivel în vieţile noastre. Cunoscut din emisiuni „Braniac: Science Abuse“, „Total Wipeout“ sau „Planet Earth Live“, dar mai ales ca parte a trio-ului de prezentatori ai „Top Gear“ şi „The Grand Tour“, britanicul Richard Hammond prezintă pe Discovery Channel o nouă serie fascinantă despre ingineria care stă în spatele celor mai mari structuri din lume, „Megastructuri cu Richard Hammond“. De la explorarea celei mai mari fabrici de maşini din lume, trecând printr-un avion de marfă uriaş şi prin cel mai lung tunel feroviar, şi ajungând în vârful Burj Khalifa, cea mai înaltă clădire din lume, Hammond face o incursiune prin numeroase proiecte uriaşe, arătându-ne cum au fost produse, cum funcţionează şi care sunt oamenii care stau în spatele realizărilor inginereşti de excepţie. „Megastructuri cu Richard Hammond“ este difuzată, de pe 8 februarie, în fiecare sâmbătă, de la ora 22.00, pe Discovery Channel. Richard Hammond porneşte într-o aventură prin toată lumea – din Marea Britanie până în Germania şi apoi în Statele Unite, el îşi asumă misiunea de a explora cele mai mari structuri şi maşinării din lume, intrând în culise pentru a înţelege legile ştiinţei la scară mare. Fiecare episod îl duce într-o nouă locaţie, ca să viziteze o nouă megastructură, să-i cunoască pe eroii anonimi care lucrează în prima linie a acestor proiecte şi să exploreze mecanismele lor de funcţionare prin mai diverse experimente. Într-un interviu obţinut de „Adevărul“, Richard Hammond povesteşte cum a fost fascinat de ştiinţă, ce a reprezentat pentru el emisiunea de la Discovery, care au fost cele mai mari provocări şi cum şi-a depăşit teama de înălţime.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/interviu-richard-hammond-despre-noua-emisiune-discovery-a-fost-dificil-filmat-inceput-da-fost-terifiat-nu-ascuns-asta-1_5e4febba5163ec42714e7cbd/index.html

TVR a lansat cele cinci melodii interpretate de Roxen care vor intra în Selecţia Naţională Eurovision 2020
Televiziunea Română a lansat cele cinci melodii pe care Roxen le va cânta în Finala Naţională Eurovision 2020. Acestea sunt: "Alcohol You", "Beautiful Disaster", "Cherry Red", "Colors" şi "Storm" şi pot fi ascultate atât pe canalul YouTube al TVR, pe site-ul eurovision.tvr.ro, cât şi pe canalul YouTube al artistei. Echipa care a lucrat la realizarea melodiilor este formată din Mihai Sighinaş şi NGM Creative. NGM, duo-ul format din Bogdan Păun - regizor, şi Alexandru Mureşan - D.O.P. - au coordonat întreg departamentul vizual. "Alcohol You" - este o piesă cu o linie melodică hipnotizantă, acompaniată de un set de versuri pătrunzătoare, care te poartă într-o adevărată călătorie iniţiatică. Melodia poate fi privită ca un traseu pe care ascultătorul îl parcurge împreună cu Roxen printr-un întreg spectru de emoţii: tristeţe, disperare, speranţă, culminând cu o victorie asupra propriei noastre fragilităţi şi nesiguranţe. Piesa este un imn al iubirii universale.
https://www.news.ro/cultura-media/tvr-a-lansat-cele-cinci-melodii-interpretate-de-roxen-care-vor-intra-in-selectia-nationala-eurovision-2020-video-1922404121352020022019274070

Sezonul secund al serialului „The Witcher”, în pregătire. Noi actori în distribuţie
Producţia celui de-al doilea sezon al serialului „The Witcher” a început luna aceasta în Marea Britanie, iar el va fi lansat de Netflix în 2021. În al doilea sezon, Henry Cavill („Mission Impossible - Fallout”, „Man of Steel”) revine în rolul principal, Geralt of Rivia. La fel şi Anya Chalotra („The ABC Murders”, „Wanderlust”), Freya Allan („Third Day”, „Gunpowder Milkshake”) şi Joey Batey („Knightfall”, „Strike”). Printre noii membri ai distribuţiei se numără Yasen Atour („Young Wallander”), Agnes Bjorn („Monster”), Paul Bullion („Peaky Blinders”), Thue Ersted Rasmussen („Fast and Furious 9”), Aisha Fabienne Ross („The Danish Girl”), Kristofer Hivju („Game of Thrones”) şi Mecia Simson. Sezonul va fi regizat de Stephen Surjik („Umbrella Academy”), Sarah O’Gorman („Cursed”), Ed Bazalgette („The Last Kingdom”) şi Geeta V. Patel („Meet The Patels”).
https://www.news.ro/cultura-media/sezonul-secund-al-serialului-the-witcher-in-pregatire-noi-actori-in-distributie-1922403521062020021719273900

Presa internaţională despre "Malmkrog", noul film al regizorului Cristi Puiu: O capodoperă plină de intensitate. De o seriozitate aproape intimidantă

Criticii de la The Guardian au apreciat filmul lui Cristi Puiu, "Malmkrog", prezentat în premieră mondială vineri la Berlinală, drept "o dramă de epocă cerebrală, care îţi rămâne în minte", iar Screen Daily a scris că este "un film de o seriozitate aproape intimidantă, imaginea fiind picturală". Filmul "Malmkrog" a deschis secţiunea Encounters de la Berlinală, în prezenţa regizorului, într-o proiecţie cu sala plină şi minute de aplauze la final. "O dramă de epocă cerebrală care îţi rămâne în minte”, a apreciat criticul de film Peter Bradshaw în cotidianul britanic The Guardian. "Un film de o seriozitate aproape intimidantă. Jocul actorilor este admirabil, date fiind cadrele lungi şi dialogurile maraton, iar realizarea, una meticuloasă: imaginea semnată de Tudor Panduru, fie pe timp de zi, fie pe timp de noapte, este picturală şi grandioasă”, a notat Screen Daily.com. "O capodoperă plină de intensitate", potrivit site-ului culturedvultures.com. "Filmul înfăţişează contradicţiile din societatea occidentală”. "Captive ideilor retrograde şi propriului dogmatism glacial, personajele din "Malmkrog" par nişte fantome, incapabile de a interacţiona cu lumea exterioară. Cristi Puiu lasă să transpară într-un mod de-a dreptul magnific atitudinea care-i face să semene cu personajele din Farmecul discret al burgheziei de Buñuel", se arată pe site-ul francez lepolyester.com. Următoarele proiecţii ale filmului la Berlinală vor avea loc pe 22, 23 şi 29 februarie.
https://www.news.ro/cultura-media/presa-internationala-despre-malmkrog-noul-film-al-regizorului-cristi-puiu-o-capodopera-plina-de-intensitate-de-o-seriozitate-aproape-intimidanta-video-1922405221002020021919274031

TVR a lansat cele cinci melodii interpretate de Roxen care vor intra în Selecţia Naţională Eurovision 2020
Televiziunea Română a lansat cele cinci melodii pe care Roxen le va cânta în Finala Naţională Eurovision 2020. Acestea sunt: "Alcohol You", "Beautiful Disaster", "Cherry Red", "Colors" şi "Storm" şi pot fi ascultate atât pe canalul YouTube al TVR, pe site-ul eurovision.tvr.ro, cât şi pe canalul YouTube al artistei. Echipa care a lucrat la realizarea melodiilor este formată din Mihai Sighinaş şi NGM Creative. NGM, duo-ul format din Bogdan Păun - regizor, şi Alexandru Mureşan - D.O.P. - au coordonat întreg departamentul vizual. "Alcohol You" - este o piesă cu o linie melodică hipnotizantă, acompaniată de un set de versuri pătrunzătoare, care te poartă într-o adevărată călătorie iniţiatică. Melodia poate fi privită ca un traseu pe care ascultătorul îl parcurge împreună cu Roxen printr-un întreg spectru de emoţii: tristeţe, disperare, speranţă, culminând cu o victorie asupra propriei noastre fragilităţi şi nesiguranţe. Piesa este un imn al iubirii universale.
https://www.news.ro/cultura-media/tvr-a-lansat-cele-cinci-melodii-interpretate-de-roxen-care-vor-intra-in-selectia-nationala-eurovision-2020-video-1922404121352020022019274070

Actorii din „Friends” se vor reuni pentru un program special HBO Max
Jennifer Aniston, Courteney Cox, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, Matthew Perry şi David Schwimmer, actorii principali din serialul „Friends”, se vor reuni pentru un program special al platformei HBO Max, informează Variety. Cei şase actori vor reveni în platoul Stage 24 al Warner Bros. Studio din Burbank pentru a sărbători serialul care s-a încheiat în 2004. Potrivit unor surse, fiecare dintre ei va primi cel puţin 2,5 milioane de dolari pentru a participa la acest proiect special. Reuniunea a fost subiectul speculaţiilor în ultima jumătate de an, după ce platforma WarnerMedia - care va fi lansată în luna mai - a cumpărat drepturile pentru streaming-ul serialului „Friends” de la Netflix. În Statele Unite, serialul cu zece sezoane nu mai este disponibil pe Netflix de la finalul anului 2019. Programul special şi cele 236 de episoade „Friends” vor fi disponibile pe HBO Max odată cu lansarea platformei. În perioada în care a fost disponibil pe Netflix, serialul a fost unul dintre cele mai urmărite show-uri pe platformă.
https://www.news.ro/cultura-media/actorii-din-friends-se-vor-reuni-pentru-un-program-special-hbo-max-1922401022002020021019274415

Emisiunea „Românii au talent”, urmărită vineri seară de aproximativ 3 milioane de telespectatori
Ediţia de vineri seară a emisiunii-concurs „Românii au talent” de la Pro TV a fost urmărită de aproximativ 3 milioane de telespectatori, potrivit unui comunicat remis News.ro. „Românii au talent” a condus detaşat topul audienţelor pe toate segmentele de public. La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, show-ul a înregistrat 13,1 puncte de rating şi 40,4% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul al doilea a obţinut 5 puncte de rating şi 15,6% share. Aproximativ 2,9 milioane de telespectatori din întreaga ţară au urmărit „Românii au talent”, iar în minutul de maximă audienţă de la 22:23, au fost înregistraţi aproximativ 3,6 milioane de telespectatori.
https://www.news.ro/cultura-media/emisiunea-romanii-au-talent-urmarita-vineri-seara-de-aproximativ-3-milioane-de-telespectatori-1922400222002020021119274470

Serialul de comedie „Blind Date”, de duminică la Pro 2

Serialul de comedie „Blind date” va avea premiera duminică, de la ora 18.00, la postul de televiziune Pro 2. Producţia Televisa le are în rolurile principal pe Victoria Ruffo şi Sofía Garza. Lucia (Garza) este o tânără în vârstă de 30 de ani, singură, supraponderală şi fără prea mult succes în carieră. Trieşte după propriile reguli, însă totul se schimbă atunci când sora ei mai tânără, Marina (interpretată de Oka Giner), anunţă că se va căsători. Mama lor, Maura (Ruffo), nu poate decât să şi-o imagineze pe Lucia singură la nuntă, tristă, îmbrăcată urât şi cu mai multe kilograme ca niciodată. Astfel, Lucia acceptă un pariu cu mama ei: până la nunta surorii sale (258 de zile), trebuie să slăbească şi să aibă şi un iubit. Se duce vorba despre pariu, aşa că şeful Luciei o forţează să facă un vlog în care să documenteze această experienţă. Serialul va fi difuzat zilnic, de la ora 18.00.
https://www.news.ro/cultura-media/serialul-de-comedie-blind-date-de-duminica-la-pro-2-1922400023002020021119275391

Berlinala 2020 - „Tipografic Majuscul” al lui Radu Jude, apreciat de critica internaţională: Un hibrid curajos
Presa internaţională de specialitate a apreciat lungmetrajul „Tipografic Majuscul” al lui Radu Jude, prezentat sâmbătă în competiţia Forum a Festivalului de Film de la Berlin, drept „un hibrid curajos” şi „primul mare documentar al anului”. „Tipografic Majuscul”, o adaptare după spectacolul documentar omonim semnat de Gianina Cărbunariu, pune în legătură, prin tehnica montajului, două poveşti şi două istorii. Una este povestea reală a adolescentului Mugur Călinescu, care, în 1981, a scris pe ziduri cu creta o serie de texte împotriva dictaturii lui Nicolae Ceauşescu. Povestea lui e pusă în scenă aşa cum a reconstituit-o Gianina Cărbunariu din dosarul lui de Securitate. A doua este povestea oficială a României: imagini din arhiva Televiziunii Naţionale, din aceeaşi perioadă.
https://www.news.ro/entertainment/berlinala-2020-tipografic-majuscul-al-lui-radu-jude-apreciat-de-critica-internationala-un-hibrid-curajos-1922402724002020020919276383

Samsung a închis o fabrică din cauza coronavirusului

În urma infectării cu coronavirus a unui lucrător, Samsung a decis să închidă temporar una din fabricile sale. Samsung a închis sâmbătă fabrica de telefoane din Gumi, Coreea de Sud, după ce la unul din angajații care lucrau în această fabrică a fost depistat virusul COVID-19. Întreaga fabrică, care nu se află departe de cea mai afectată regiune din Coreea de Sud de virus, Daegu, va fi închisă complet cel puțin până luni. Etajul pe care lucra angajatul infectat va rămâne închis încă cel puțin o zi. Fabrica din Gumi produce telefoanele de top ale Samsung destinate pieței Sud Coreene, însă tot aici se fac și device-urile pliabile Galaxy Fold și Galaxy Z FLip. Închiderea acestei fabrici ar putea reduce și mai mult stocurile noului Galaxy Z FLip, care erau oricum limitate și înainte. Samsung nu este singurul producător de smartphone-uri ale cărui stocuri au de suferit în urma infectărilor cu virusul COVID-19. Apple a avertizat recent că veniturile sale ar putea fi afectate de pe urma virusului.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/samsung-a-inchis-o-fabrica-din-cauza-coronavirusului-19276148

Protecția Consumatorului pierde definitiv cu Vodafone la prețurile abonamentelor
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a pierdut definitiv în fața Vodafone România în dosarul suspendării unui ordin al instituției, prin care aceasta a blocat decizia unilaterală a operatorului de telefonie mobilă de majorare a tarifelor abonamentelor cu 1 euro, începând cu luna mai 2019. Înalta Curți de Casație și Justiție (ÎCCJ) a respins recursul ANPC împotriva unei sentințe a Curții de Apel București din iulie 2019. În aceste condiții, majorarea de către Vodafone a tarifelor la abonamente nu mai poate fi întoarsă.
https://www.profit.ro/stiri/protectia-consumatorului-pierde-definitiv-cu-vodafone-la-preturile-abonamentelor-19273444

Piața PC-urilor va scădea în 2020 cu cel puțin 3,4%
După un 2019 cu o creștere nesperată, piața PC-uri va reveni anul acesta abrupt pe scădere. Asta și din cauza efectelor coronavirusului. Compania de analiză Canalys a dat publicității două scenarii posibile pentru piața PC-urilor în 2020, pe baza informațiile pe care le are de la OEM-uri și producătorii de componente. În scenariul optimist, piața va scădea anul acesta cu 3,4%. În cel pesimist, scăderea va fi de 8,5%. Oricare scenariu va fi mai aproape de adevăr, piața de PC-uri se va contracta în 2020.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/piata-pc-urilor-va-scadea-in-2020-cu-cel-putin-3-4-19276168

Industria cinematografică, la un pas de venituri mai mari din jocurile de noroc. "Filmele locale s-au bucurat în ultimii ani de succese notabile, românii au revenit la cinema!"
Comisia parlamentară de cultură a acceptat majorarea de la 2% la 4% a procentului alocat cinematografiei din sumele colectate la buget de la operatorii jocurilor de noroc. După votul final din Camera Deputaților, proiectul mai trebuie doar promulgat de șeful statului pentru a intra în vigoare. De ce este important: Legislația actuală prevede că un procent de 2% din sumele colectate la bugetul de stat de la operatorii economici care desfășoară activități în domeniul jocurilor de noroc este direcționat anual către Fondul cinematografic pentru încurajarea și susținerea industriei cinematografice. Suma este virată fondului menționat până la data de 31 mai a anului în curs pentru anul precedent. Majorarea la 4% a sumelor colectate la buget din taxele operatorilor de jocuri de noroc este argumentată de fostul ministru liberal al Culturii, deputatul Gigel-Sorinel Știrbu, prin faptul că industria cinematografică locală s-a bucurat în ultimii ani de succese notabile, care i-au readus pe români în sălile de cinema, în fața unor producții românești de care s-au bucurat cu adevărat. ”Majoritatea acestor producții cinematografice au fost realizate cu sprijinul Centrului Național al Cinematografiei, organ de specialitate al administrației publice centrale în domeniul cinematografiei, aflat în subordinea Ministerului Culturii și Patrimoniului Național care, în conformitate cu dispozițiile Ordonanței Guvernului nr. 39/2005 privind cinematografia, cu modificările și completările ulterioare, acordă credite directe pentru producția de film și dezvoltarea de proiecte precum și sprijin financiar nerambursabil pentru susținerea unor programe de cultură și educație cinematografică, pentru distribuirea și exploatarea fllmelor românești în țară și în străinătate, precum și pentru cinematografial de artă”, arată inițiatorul.

https://www.profit.ro/stiri/life/industria-cinematografica-la-un-pas-de-venituri-mai-mari-din-jocurile-de-noroc-filmele-locale-s-a-bucurat-in-ultimii-ani-de-succese-notabile-romanii-au-revenit-la-cinema-19273563
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL