×


Televiziune -- Data și ora publicării: 27.02.2020 11:30:36

JIMJAM-FEED LOCAL-ROMANIA / JimJam lansează un feed special pentru România pe care va măsura audiența și va vinde publicitate locală



București (MEDIA EXPERS) / 27 feb 2020 / JimJam lansează un feed dedicat pentru România în luna martie 2020, diferit de cel paneuropean existent până acum, pe care va măsura audiența și va vinde publicitate locală. Deși nu a anunțat încă agenția de vânzări de publicitate, celelalte televiziuni AMC din România folosesc Thematic Channels.

Potrivit unui comunicat difuzat la 27 februarie, ca un prim pas, feed-ul unic românesc JimJam va fi separat din punct de vedere tehnic de feed-ul Pan-European, începând cu luna martie 2020, iar emisiunilor zilnice li se vor adăuga conținut nou.

Proprietarul și operatorul televiziunii, AMC Networks International – Europa Centrală și de Nord (AMCNI CNE) lansează activitatea de vânzări publicitare pe JimJam în același timp cu noul feed, în luna martie a acestui an și va include, de asemenea, televiziunea în sistemul național de măsurare a audienței.

”Ne concentrăm pe România, unde portofoliul nostru de televiziuni – printre care AMC, Filmcafé , Minimax și TV Paprika – se bucură deja de o popularitate substanțială. Lansarea acestui nou feed dedicat JimJam, evidențiază angajamentul nostru continuu față de acest teritoriu și consider că asigură conexiuni mai puternice cu publicul local și răspunde mai eficient la obiectivele de afaceri ale partenerilor de vânzări publicitare. Sperăm ca popularitatea și impactul televiziunii JimJam să continue să crească și să dea rezultate deosebite ” – a declarat Levente Málnay EVP/ MD la AMC Networks International – Europa Centrală și de Nord.

În prezent, JimJam este inclus în grila operatorilor de cablu DIGI, UPC (Vodafone), Orange și Focus Sat, făcând astfel ca televiziunea populară pentru copii să fie disponibilă în peste 50% din gospodăriile din România.

AMCNI CNE a preluat operarea feed-urilor JimJam din Europa, Orientul Mijlociu și Africa de la alt sediu al AMCNI, din Londra, în anul 2017. De atunci, televiziunea a cărei audiență este formată din copii cu vârste între 2-5 ani, a suferitun rebranding în luna august 2018, a venit cu un nou logo, o nouă identitate și două personaje - Jim și Jam.

Potrivit unui comunicat de presă, AMCNI CNE investește masiv în conținut, a restructurat grila zilnică de emisiuni și a introdus segmentul ”Joacă-te și Învață”, ce cuprinde seriale noi jucăușe și educative, care îi ajută pe copii să descopere lumea din jurul lor. Printre noile emisiuni se numără și Doodleboo, care le arată copiilor, folosind forme simple, cum să deseneze cu ușurință un cerc sau un triunghi.

Alte premiere ale anului 2020 mai sunt: ”Roary, bolidul de curse”, ”Ghicește cu Jess” și ”Căpșunica Prăjiturica”. Eroii clasici sunt, de asemenea, la JimJam, pentru a fi urmăriți constant: ”Constructorul Bob” în zilele de weekend și ”Păzea din calea lui Noddy”, de luni până vineri.

Lansarea feed-ului dedicat din România în luna martie, marchează următorul pas în noi investiții la JimJam.
(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Da Vinci advertising for educational programs



Abonamentele la MEDIA EXPRES va oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale dar interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente click aici














© 2001 -  Media Expres SRL