×


Editorial -- Data și ora publicării: 05.03.2020 11:27:22

MIPTV 2020-ANULARE / MIPTV 2020 a fost anulat, cu următoarea ediție fixată în aprilie 2021



București (MEDIA EXPRES) / 5 mar 2020 / Reed MIDEM a anunțat la 4 martie că MIPTV 2020, programat să aibă loc în perioada 30 martie-2 aprilie la Cannes, a fost anulat din cauza preocupărilor legate de coronavirus (Covid-19). MIPDoc și MIPFormats, programate pentru 28-29 martie, au fost, de asemenea, anulate.

Sezonul 3 al CANNESERIES, Festivalul Internațional de la Cannes, programat inițial în timpul MIPTV, va avea loc acum în perioada 9-14 octombrie, alături de MIPCOM.

Următoarea ediție a MIPTV va avea loc în perioada 12-15 aprilie 2021, cu MIPDoc și MIPFormats programate pentru 10-11 aprilie. Sezonul 4 al CANNESERIES va avea loc în aprilie 2021, în timpul MIPTV, potrivit comunicatului difuzat de organizatori.

„În contextul actual, mulți dintre clienții noștri și-au exprimat îngrijorarea cu privire la călătorii în acest moment. Amânarea MIPTV pentru lunile următoare nu este posibilă, așa că cel mai potrivit mod de acțiune este anularea MIPTV pentru 2020 ”, a declarat Paul Zilk, directorul executiv al Reed MIDEM.

„Bunăstarea clienților, partenerilor și personalului este prioritatea noastră. Suntem recunoscători clienților pentru sprijinul acordat și contribuția lor constructivă în această perioadă provocatoare. Așteptăm cu nerăbdare să-i întâmpinăm pe toți la MIPCOM 12-15 octombrie și suntem încântați că CANNESERIES va fi din nou la noi în acest an”, a adăugat Paul Zilk.

Anularea MipTV vine după interzicerea de către Guvernul francez a adunărilor în interior de peste 5.000 de persoane, declarată la ordinul ministrului sănătății. Anul trecut, MipTV a avut 9.500 de participanți.

Franța a raportat 212 de cazuri de Covid-19 și patru decese, iar primul caz de coronavirus la Cannes a fost raportat vineri, 28 februarie.

MIPTV este un târg care timp de patru zile reunește televiziunile, distribuitorii de conținut și producătorii pentru lansarea și descoperirea de conținut nou, crearea de parteneriate, negocierea acordurilor de finanțare și distribuție, găsirea de oportunități de coproducție și explorarea ultimelor tendințe. Târgul este vizitat în mod tradițional și de directorii de programe și de producție din principalele televiziuni și case de producție din România.
(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Da Vinci advertising for educational programs



Abonamentele la MEDIA EXPRES vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Noi ținem istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la digital și web.
Pentru abonamente click aici














© 2001 -  Media Expres SRL