×

Revista presei -- Data și ora publicării: 24.03.2020 14:58:56

REVISTA PRESEI / 24 mar 2020 /




ARCA solicită includerea televiziunilor și radiourilor în rândul beneficiarilor direcți ai facilităților fiscale
AJUTOR! Ce vor de la Guvern Televiziunile, Presa și site-urile? În general tăieri de taxe și impozite. Televiziunea vrea bani pentru anunțurile de interes public. Lista cererilor
Serialul „Noua colecție” (The Collection: The Deal) va fi difuzat începând cu 2 aprilie, în fiecare joi seara, la Epic Drama
Telenovela „Triumful dragostei”, cu Maite Perroni și William Levy, va putea fi revăzută la Happy Channel
Cine sunt concurenții show-ului matrimonial „Mireasa” de la Antena 1
Iuliana Tudor și Crucea Roșie Română lansează campania „România salvează România”
E! va difuza o nouă emisiune de tip concurs, „The Funny Dance Show”. Când va avea loc premiera
Emisiunea-concurs „The Funny Dance Show”, din aprilie la postul E!
Scrisoare deschisă către Ministrul Culturii - 65 de artişti şi compozitori solicită ca posturile de radio şi televiziune să difuzeze mai multe producţii muzicale româneşti pe perioada stării de urgenţă
Netflix şi regizoarea Ava DuVernay au obţinut respingerea procesului în care erau acuzate de calomnie
Grupul k-pop BTS lansează un serial online prin care îşi învaţă fanii limba coreeană
„România salvează România“, campanie de strângere de fonduri lansată de Iuliana Tudor şi Crucea Roşie Română: cum poţi dona
Telekom, Prime Telecom și alte firme, interesate să participe la elaborarea politicii de comunicații în bandă largă a României
Filmul lui Selly, pe Netflix. Când intră pelicula cu Selly, 5Gang, Micutzu și Bromania?
Schimbări importante în grila Pro TV. Filmările au fost întrerupte pentru mai multe producții. Gospodar fără pereche, mutat în altă zi


ARCA solicită includerea televiziunilor și radiourilor în rândul beneficiarilor direcți ai facilităților fiscale
Asociația Română de Comunicații Audiovizuale (ARCA) a adresat un apel Guvernului solicitând protejarea televiziunilor și radiourilor de efectele crizei coronavirus, informează Media Expres. Asociația Română de Comunicații Audiovizuale (ARCA), asociație a principalelor societăți de televiziune și radio din România, care cumulează peste 70% din piața audiovizualului, a adresat un APEL Guvernului României prin care solicită adoptarea de măsuri necesare pentru a proteja televiziunile și radiourile de efectele crizei coronavirus, notează Media Expres. În contextul instituirii stării de urgență în scopul evitării infectării populației cu virusul Covid-19, strategia abordată de instituțiile statului român vizează în principal limitarea circulației cetățenilor și rămânerea acestora la domiciliu, comandamentul prin care se răspunde cerințelor fiind „stăm acasă”; în acest context, rolul televiziunii și al radioului devine extrem de important, sub două aspecte: Ca modalitate principală de păstrare a legăturii cu societatea a cetățenilor, sub raportul informării lor asupra evoluției pandemiei, asupra măsurilor de contracarare a acesteia prin implementarea măsurilor de siguranță adoptate de institutiile statului, precum și cu privire la aspectele curente implicite unei activități sociale și economice care trebuie păstrată în limitele normalității. Ca suport psihologic necesar pentru a face față unei dificile izolări a cetățenilor pentru o perioadă de până la 10 săptămâni, dar care se poate prelungi pe o durată semnificativ mai lungă. Dar, acest dublu rol de importanță maximă pentru depășirea crizei este grav subminat de reducerea drastică a resurselor financiare în domeniul audiovizual, sub efectul crizei.
https://www.forbes.ro/arca-solicita-includerea-televiziunilor-si-radiourilor-randul-beneficiarilor-directi-ai-facilitatilor-fiscale-156912

AJUTOR! Ce vor de la Guvern Televiziunile, Presa și site-urile? În general tăieri de taxe și impozite. Televiziunea vrea bani pentru anunțurile de interes public. Lista cererilor
DOCUMENTE. Televiziunile, ziarele și publicațiile online cer ajutor Guvernului, după efectele pandemiei de Coronavirus. Ce vor exact? În general, este vorba de tăieri de taxe și amânări de impozite, dar și acces la bugete speciale. Sunt însă diferențe notabile între ce vor publicațiile online și cele tipărite și ce vor televiziunile și radiourile. Publisherii online, de exemplu, punctează că în această perioadă site-urile de clickbait și titluri înșelătoare câștigă, în timp ce publicațiile bazate pe standarde au de pierdut. Posturile TV și de radio vor ca anunțurile de interes public impuse prin lege să fie făcute pe bani. Site-urile și presa cer amânarea cu trei luni a dărilor către stat (piața de publicitate online a picat cu 50% acum, spun în cerere). Televiziunile și radiourile vor șase luni de amânare. Site-urile și presa vor bugete de sprijin pe timp de criză, care să permită, ulterior, crearea unor mecanisme de filtrare fake-news/clickbait. Televiziunile și radiourile, în schimb, vor finanțări nerambursabile și vor să fie printre beneficiarii fondurilor care vor fi acordate de Uniunea Europeană pentru contracararea efectelor pandemiei. Cererile site-urilor și ziarelor punctează clar codurile CAEN (obiectul de activitate) care să fie vizate de aceste măsuri. Cererile radiourilor și televiziunilor nu punctează codurile CAEN. (Ca o paranteză, principala televiziune din România, Pro TV, nu mai are codul de activitate "activități de difuzare a programelor de televiziune". Codul a fost schimbat în „Activități de producție cinematografică, video și de programe de televiziune”, chiar înainte ca Pro TV să aplice pentru ajutor de stat pentru, printre altele, serialul Las Fierbinți).
Site-urile și presa recomandă ca măsurile să fie îndreptate către "companii care respectă standardele industriei". De ce? Cei care promovează „fake news”, „clickbait” și titluri înșelătoare sunt, dimpotrivă, favorizați, în această perioadă: aceștia nu aveau oricum publicitate de la companiile mari și investitorii etici în publicitate, aceștia admit orice fel de publicitate via platforme globale sau regionale automatizate și sunt editați de entități juridice fantomă care, adesea, nu respectă niciun fel de reguli de informare corectă și nici de plată corespunzătoare a obligațiilor fiscale. Unde sunt punctate aceste propuneri de măsuri? Televiziunile au venit cu o serie de propuneri de măsuri trimise Guvernului prin intermediul ARCA – Asociația Română de Comunicații Audiovizuale. Site-urile și ziarele și-au formulat cererile către Guvern prin intermediul BRAT – Biroul Român de Audit Transmedia. Ambele asociații au făcut un apel comun către Guvern pentru a ajuta presa, însă și-au formulat separat cererile cu măsuri (ARCA într-un document, BRAT – în altul). Paginademedia.ro vă prezintă, detaliat, în exclusivitate, setul de măsuri cerute de televiziuni și setul de măsuri cerute de ziare și publisherii online. Înainte de documentele detaliate: 1. CE VOR TELEVIZIUNILE ȘI POSTURILE DE RADIO: Includerea radiourilor și televiziunilor printre beneficiarii fondurilor care vor fi acordate de Uniunea Europeană pentru contracararea efectelor pandemiei. Amânarea cu șase luni a plaților pentru obligațiile către stat privitoare la TVA, impozit pe profit si pentru obligațiile angajatorilor privind plata, în numele angajaților, a CAS/CASS și a impozitului. Anularea pentru o perioadă de șase luni a taxei de spectru pe percepută de ANCOM, aferentă transmisiilor de radio si televiziune. Acordarea de plăți pentru anunțurile de interes public difuzate de radiouri și de televiziuni, atât pentru anunturile a căror difuzare este impusă prin lege, cât și a anunțurilor de interes public care nu intră sub regim de obligativitate a difuzării. Acordarea de finanțări nerambursabile pentru sprijinirea difuzării de programe informative și culturale. Majorarea procentului de finantare directa a producţiilor de filme de televiziune - documentare şi/sau ficţiune de catre clientii de publicitate prevazut la art. 16 alin. 3 din OG 39/2005 de la 1% la 2 %, pe o perioada de 18 luni. Alocarea de fonduri suplimentare si clarificarea urgență a legislatiei secundare pentru reluarea schemei de ajutor de stat pentru productiile audiovizuale prevazuta prin HG 428/2018. Stabilirea unor proceduri simplificate de acces al radiourilor și televiziunilor la sursele oficiale de informație atât guvernamentale cat și administrative, in scopul informării complete si rapide a populației asupra evenimentelor de larg interes. Compensarea costurilor suplimentare pentru asigurarea de materiale sanitare, de protectie si a echipamentelor specifice necesare desfăsurării activitatilor de televiziune si radio in conditii de siguranță atât pentru echipele din teren cât si pentru persoanele cu care acestea intră in contact, precum si a costurilor suplimentare de logistică aferente transportului securizat al angajaților a căror prezență este absolut necesară în studiouri sau in teren. Asigurarea permisiunii de deplasare cu prioritate a echipelor radiourilor și televiziunilor în scopul obținerii informațiilor necesare cetățenilor. 2. CE VOR SITE-urile ȘI PUBLICAȚIILE ONLINE: Printre măsurile din documentul adresat Guvernului: utilizarea site-urilor și ziarelor în realizarea comunicărilor oficiale ale autorităților, a diseminării campaniilor de informare pe care le derulați acordarea de facilități unor entități juridice afectate preponderent de criză, cum ar fi: scutirea de la plata taxelor și impozitelor pe o perioadă de 3 luni, dar nu mai puțin de durata stării de urgență și pentru încă o lună după expirarea acesteia; amânarea termenului de plată pentru impozitul pe profit /impozitul pe veniturile microîntreprinderilor/ impozitul pe veniturile din salarii, a termenului de plată pentru contribuția de asigurări sociale/ asigurări sociale de sănătate aferente veniturilor din salarii, a termenului de plată pentru contribuția asiguratorie pentru munca aferentă veniturilor din salarii, a termenului de plată pentru TVA, a termenului de plată pentru impozitul pe clădiri etc., ce vor fi datorate de către aceste entități juridice ulterior expirării perioadei de scutire, alocarea unui buget de investiții pentru proiectele media, cu rol de sprijin pe perioada de criză și care să permită construirea, de către entitățile juridice ce activează în acest domeniu, a unor platforme pentru un viitor mai sustenabil în astfel de situații, ulterior perioadei de criză (de exemplu: mecanisme de filtrare fake news/clickbait, platforme educative, proiecte de e-learning, consiliere, etc.), instituirea unei cote de TVA 0% pentru publicații si cărți pe o perioadă de cel puțin 1 an, includerea activităților aferente tipăririi și editării de presă scrisă/online în categoria serviciilor esențiale, cu toate avantajele ce decurg din acest statut, cu prilejul oricăror decizii luate de comandamentele de criză.
https://www.paginademedia.ro/2020/03/tv-radio-presa-online-masuri-ajutor-guvern

Serialul „Noua colecție” (The Collection: The Deal) va fi difuzat începând cu 2 aprilie, în fiecare joi seara, la Epic Drama
O poveste despre secrete, minciuni și modă, de la scenaristul și producătorul Oliver Goldstick (Pretty Little Liars, Ugly Betty, Desperate Housewives). Un imperiu vestimentar se ridică din cenușa acestui oraș sfâșiat de război. Lui Paul Sabine, creator de modă, fermecător și nemilos de meticulos, i se oferă cheile regatului modei Paris și un nou parteneriat de afaceri care i-ar putea transforma afacerile. Astfel, Casa Sabinei atinge noi limite în lumea modei postbelice. Dar în spatele strălucirii și eleganței se află un secret ce amenință cu distrugerea succesului delicat al companiei. Este, de fapt, Claude, fratele mai mic, hedonist și volatil, al lui Pavel, adevăratul geniu din spatele etichetei, a cărui viziune nouă este responsabilă pentru această nouă eră în haute couture.
https://tvmania.ro/serialul-noua-colectie-the-collection-the-deal-va-fi-difuzat-incepand-cu-2-aprilie-in-fiecare-joi-seara-la-epic-drama-268556.html

Telenovela „Triumful dragostei”, cu Maite Perroni și William Levy, va putea fi revăzută la Happy Channel
Happy Channel continuă să difuzeze telenovele clasice, care au avut succes cu mai mulți ani în urmă. Astfel, din 4 aprilie, puteți revedea „Triumful dragostei' („Triunfo del amor'), o producție mexicană din 2010, cu Maite Perroni și William Levy în rolurile principale. Maximiliano (William), fiul vitreg al unui celebru designer de modă, Victoria (Victoria Ruffo), se îndrăgostește de Maria Desamparada (Maite), o tânără modestă care se angajează ca model la casa de modă a Victoriei. Dragostea celor doi va fi pusă însă la grele încercări. Tatăl lui Maximiliano este jucat de Osvaldo Rios, iar din distribuție mai fac parte, printre alții, Erika Buenfil, Daniela Romo, Diego Olivera, Livia Brito, Pablo Montero, Carmen Salinas și Dominika Paleta.
https://tvmania.ro/telenovela-triumful-dragostei-va-putea-fi-revazuta-la-happy-channel-din-4-aprilie-268562.html

Cine sunt concurenții show-ului matrimonial „Mireasa” de la Antena 1
Luni, 23 martie, a debutat pe micile ecrane emisiunea matrimonială „Mireasa' de la Antena 1. Deși debutul a fost amânat cu 2 zile, Diana Dumitrescu, prezentatoarea emisiunii ne-a făcut cunoștință cu tinerii care își vor căuta perechea în cadrul show-ului. Emisiunea este difuzată de luni-vineri de la ora 14.00 și sâmbăta de la ora 17.00. Alexa Trăilă are 22 de ani și locuiește în Craiova, unde lucrează ca nail artist. Este pasionată de arta frumosului, astfel că fotografia și moda sunt în topul hobby-urilor ei. Alexa este o fire caldă, glumeață, cu o personalitate specifică vârstei – e dornică de experiențe noi și își dorește să își găsească sufletul pereche.
https://tvmania.ro/foto-cine-sunt-concurentii-show-ului-matrimonial-mireasa-de-la-antena-1-268568.html

Iuliana Tudor și Crucea Roșie Română lansează campania „România salvează România”
Iuliana Tudor și Crucea Roșie Română lansează campania națională de strângere de fonduri România salvează România' în cadrul căreia se pot dona 2 euro prin numărul special de SMS 8827, valabil în toate rețelele de telefonie mobilă din țară, fără costuri suplimentare. Donații pot fi făcute și prin intermediul site-ului Crucii Roșii Române: www.crucearosie.ro sau direct în contul campaniei RO59BRDE410SV24517324100 (Lei), deschis la BRD Agenția Piața Romana. Iuliana Tudor, jurnalist TVR, ambasador al Crucii Roșii Române este ambasadorul oficial al campaniei umanitare de strângere de fonduri România salvează România'. „În aceste vremuri incerte, știm sigur un lucru: bunătatea și solidaritatea ne fac mai puternici. Pandemia COVID19 este o urgență de sănătate globală care afectează viața și programul zilnic al fiecărei persoane. Am credința că fiecare dintre noi poate ajuta la înfrângerea acestui virus. Este timpul să fim uniți, este timpul să ne implicăm. Salvarea vine de la noi. România salvează România!', a declarant Iuliana Tudor, ambasador al Crucii Roșii Române.
https://tvmania.ro/iuliana-tudor-si-crucea-rosie-romana-lanseaza-campania-romania-salveaza-romania-268582.html

E! va difuza o nouă emisiune de tip concurs, „The Funny Dance Show”. Când va avea loc premiera
Prezentatorii și juriul: Prezentatori, scenariști și producători executivi: Justine Marino și Heidi Heaslet
Juriul: Loni Love (comedian și co-host pentru The Real), Allison Holker (So You Think You Can Dance și Dancing with the Stars) și Justin Martindale (comediant și vedetă de televiziune). Despre emisiune: Producția realizată de Justine Marino și Heidi Heasletlive, care are ca decor celebrul club de comedie Comedy Store, The Funny Dance Show, combină un concurs de dans și comedia. Noul show arată ce se poate întâmpla când cei mai amuzanți comedianți, unii dintre ei lipsiți de ritm, se întrec într-un concurs de dans. Indiferent de talentul la dans, sau lipsa acestuia, rezultatul este absolut amuzant. În fiecare săptămână, doi comedianți, ajutați de prieteni și coregrafi profesioniști, încearcă să își îmbunătățească tehnica pentru evoluția lor în fața juriului. În seara spectacolului, concurenții încearcă să câștige cei $10,000 pentru cauza caritabilă pentru care luptă fără să nu se rănească în fața publicului din club.
https://tvmania.ro/postul-de-televiziune-e-va-difuza-o-noua-emisiune-de-tip-concurs-the-funny-dance-show-cand-va-avea-loc-premiera-268609.html

Emisiunea-concurs „The Funny Dance Show”, din aprilie la postul E!
Emisiunea-concurs „The Funny Dance Show”, în care un grup de comedianţi se vor întrece pentru un premiu în valoare de 10.000 de dolari, va debuta pe 3 aprilie la postul E!. Producţia realizată de Justine Marino şi Heidi Heasletlive combină un concurs de dans şi comedia. Noul show, ce are ca decor clubul Comedy Store, arată ce se poate întâmpla când cei mai amuzanţi comedianţi, unii dintre ei lipsiţi de ritm, se întrec într-un concurs de dans. În fiecare săptămână, doi comedianţi, ajutaţi de prieteni şi coregrafi profesionişti, încearcă să îşi îmbunătăţească tehnica pentru evoluţia lor în faţa juriului. Echipele care vor evolua pe scenă sunt: Jessimae Peluso şi Flula Borg vs. Candice Thompson şi Maz Jobrani; Jade Catta-Preta şi Marcella Marcella Arguello vs. Daniel Franzese şi Irene Choi; Fortune Feimster şi Willie Hunter vs. Fahim Anwar şi Becky Robinson; Ron Funches şi Blair Socci vs. Adam Ray şi Brad Williams; Kel Mitchell şi Carly Jibson vs. Yamaneika Saunders şi Jeremiah Watkins.
https://www.news.ro/cultura-media/emisiunea-concurs-the-funny-dance-show-din-aprilie-la-postul-e-1922401724352020031119313484

Scrisoare deschisă către Ministrul Culturii - 65 de artişti şi compozitori solicită ca posturile de radio şi televiziune să difuzeze mai multe producţii muzicale româneşti pe perioada stării de urgenţă
Posturile de radio şi tv româneşti să difuzeze producţii muzicale care să includă cel puţin contribuţia unui autor român sau interpretate de un cetăţean român într-o proporţie de minimum 50% din totalul de muzică difuzată zilnic pe perioada stării de urgenţă, precum şi să transmită muzică în limba română într-o proporţie de minimum 50%, sunt cerinţele unui grup de artişti şi compozitori care i-au adresat o scrisoare deschisă ministrului Culturii, Bogdan Gheorghiu, în contextul măsurilor luate de prevenire a Covid-19. 65 de artişti şi compozitori, reprezentaţi de companiile Global Records, HaHaHa Production şi Quantum Music, au solicitat Ministerului Culturii să intervină asupra impactului pe care acestea le vor avea asupra industriei muzicale din România şi, cu precădere, asupra artiştilor interpreţi, printr-o scrisoare, trimisă astăzi, luni. La scurt timp după apelul făcut de artişti, ministrul Culturii Bogdan Gheorghiu a spus că susţine măsurile propuse în scrisoarea trimisă de către aceştia.
https://www.news.ro/cultura-media/scrisoare-deschisa-catre-ministrul-culturii-65-artisti-compozitori-solicita-posturile-radio-televiziune-difuzeze-multe-productii-muzicale-romanesti-perioada-starii-urgenta-1922403823002020032119313086

Netflix şi regizoarea Ava DuVernay au obţinut respingerea procesului în care erau acuzate de calomnie
Platforma Netflix şi regizoarea Ava DuVernay au obţinut respingerea procesului în care o companie le acuza de calomnie, potrivit Variety. În octombrie 2019, compania şi regizoarea au fost date în judecată de firma John E. Reid and Associates care a iniţiat o controversată tehnică de interogare folosită de poliţie şi care susţinea că a fost calomniată în serialul „When They See Us”. Tehnica este adusă în discuţie în al patrulea episod al serialului lansat de Netflix în mai 2019 care vorbeşte despre cazul Central Park Five din 1989. Un personaj îl confruntă pe detectivul Michael Sheehan de la NYPD şi susţine că a forţat o mărturie din partea celor cinci acuzaţi, care au fost apoi exoneraţi.
https://www.news.ro/cultura-media/platforma-netflix-si-regizoarea-ava-duvernay-au-obtinut-respingerea-procesului-in-care-erau-acuzate-de-calomnie-1922403524332020030719313257

Grupul k-pop BTS lansează un serial online prin care îşi învaţă fanii limba coreeană
Grupul k-pop BTS lansează marţi un serial online prin care cei şapte cântăreţi şi dansatori îşi vor învăţa fanii limba coreeană. Grupul va susţine 30 de lecţii pe aplicaţia Weverse, începând cu 24 martie, potrivit BBC. Epsoadele au menirea de a ajuta fanii din întreaga lume care au dificultăţi în a înţelege muzica BTS din cauza barierei limbii, a transmis casa de discuri a grupului. Acest program a fost plănuit înainte de izbucnirea pandemiei de Covid-19. Compania de management Big Hit Entertainment a anunţat serialul în luna februarie, când în Coreea de Sud numărul infectărilor şi al deceselor nu crescuse mult. Ideea s-a născut după ce fanii au cerut subtitrări în limba engleză pentru videoclipurile grupului.
https://www.news.ro/entertainment/grupul-k-pop-bts-lanseaza-un-serial-online-prin-care-isi-invata-fanii-limba-coreeana-1922405524002020030819313277

„România salvează România“, campanie de strângere de fonduri lansată de Iuliana Tudor şi Crucea Roşie Română: cum poţi dona
Iuliana Tudor şi Crucea Roşie Română lansează campania naţională de strângere de fonduri „România salvează România“. Iuliana Tudor şi Crucea Roşie Română lansează campania naţională de strângere de fonduri „România salvează România“ în cadrul căreia se pot dona 2 euro prin numărul special de SMS 8827, valabil în toate reţelele de telefonie mobilă din ţară, fără costuri suplimentare. Donaţii pot fi făcute şi prin intermediul site-ului Crucii Roşii Române: www.crucearosie.ro sau direct în contul campaniei RO59BRDE410SV24517324100 (Lei), deschis la BRD Agenţia Piaţa Romana.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/romania-salveaza-romania-campanie-strangere-fonduri-lansata-iuliana-tudor-crucea-rosie-romana-poti-dona-1_5e79e16c5163ec427125e8e6/index.html

Telekom, Prime Telecom și alte firme, interesate să participe la elaborarea politicii de comunicații în bandă largă a României
Ministerul Comunicațiilor a primit două oferte în cadrul unei licitații care vizează achiziționarea de servicii de consultanță pentru elaborarea propunerii de politică publică în domeniul comunicațiilor în bandă largă (broadband) din cadrul proiectului "Stabilirea cadrului de referință în domeniul dezvoltării rețelei de bandă largă în România". Contractul a fost estimat la 4,27 milioane de lei, fără TVA, pentru 14 luni. Ofertele au fost depuse de asocierile formate din Telekom Romania Communications (lider) și Clarity Solutions, respectiv Cima Data Analytics (lider), Prime Telecom și Ciga Energy. Viitorul câștigător al licitației va prezenta o propunere de politică publică în domeniul comunicațiilor în bandă largă care va conține evalurea deficitului național de investiții care trebuie acoperit pentru a atinge obiectivele privind conectivitatea în gigabiți, justificarea intervenției publice planificate pe baza unor modele de investiții sustenabile, se arată în caietul de sarcini al licitației.
https://www.profit.ro/stiri/telekom-prime-telecom-si-alte-firme-interesate-sa-participe-la-elaborarea-politicii-de-comunicatii-in-banda-larga-a-romaniei-19302298

Filmul lui Selly, pe Netflix. Când intră pelicula cu Selly, 5Gang, Micutzu și Bromania?
Filmul lui Selly intră pe Netflix. Producția 5Gang: Un altfel de Crăciun va fi pe Netflix de la sfârșitul lunii aprilie. Producția care a făcut furori după lansarea din cinematografe, în decembrie anul trecut, se va vedea pe platforma de streaming din 27 aprilie. Regizorul filmului este Matei Dima, mai cunoscut ca Bromania, iar printre actorii din distribuție se numără membrii trupei 5Gang – Dia, Pain, Mădălin și Gami, dar și comedianul Micutzu (Cosmin Nedelcu) sau Dorian Popa.
https://www.paginademedia.ro/2020/03/film-selly-5gang-netflix


Schimbări importante în grila Pro TV. Filmările au fost întrerupte pentru mai multe producții. Gospodar fără pereche, mutat în altă zi
Începând de săptămâna viitoare, Pro TV va aduce schimbări în grila de programe, măsuri ce vin în contextul crizei generate de coronavirus. Postul a decis astfel amânarea difuzării mai multor show-uri, precum și întreruperea filmărilor pentru unele dintre ele. Sunt schimbări ce vizează producții precum serialul Vlad, care nu se va mai vedea la TV, Imperiul leilor a dispărut din grilă, iar filmările pentru Las Fierbinți, Vlad, Ce spun românii, Pe bune? sau noul show Masked Singer au fost întrerupte. Și emisiunea România, te iubesc a fost suspendată.
https://www.paginademedia.ro/2020/03/schimbari-in-grila-pro-tv-masuri-coronavirus
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL