×

Programe TV -- Data și ora publicării: 19.06.2020 13:22:12

PRO TV-ȘTIRI-SONDAJ / Românii au cea mai mare încredere în PRO TV și știrileprotv.ro



București (MEDIA EXPRES) / 19 iun 2020 / Televiziunea și mediul online sunt principalele surse de informare ale românilor, iar PRO TV și stirileprotv.ro conduc topurile locale în preferințele românilor, potrivit celui mai recent sondaj de media realizat de Reuters Institute.

Într-un comunicat difuzat de televiziunea din Pache Protopopescu se arată că PRO TV continuă să fie cel mai puternic brand media din țară, cu o diferență de 20 de puncte procentuale față de televiziunea de pe locul secund. Unul din doi oameni a declarat că s-a uitat de mai mult de trei ori la PRO TV în săptămâna de dinaintea interviului pentru sondaj. În mediul online, stirileprotv.ro este site-ul în care au cea mai mare încredere.

Sondajul a fost realizat de Reuters Institute de la Universitatea Oxford, în partenerial cu Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării București, în perioada ianuarie – februarie 2020, pe un eșantion de 2017 persoane cu o distribuție urbană, cu acces mai mare la tehnologie și cu posibilități financiare mai mari.

De la începutul anului, aproximativ 7 milioane de vizitatori unici au intrat lunar pe stirileprotv.ro și s-au documentat despre diverse subiecte la nivel național sau internațional. În total, în perioada ianuarie – mai 2020, pe site-ul stirileprotv.ro au fost peste 300 de milioane de vizualizări.

„La nivel global au fost înregistrate câteva trenduri clare care au fost generate de criza sanitară. Pe scurt este vorba de o digitalizare puternică, foarte multă lume la nivel global a început să renunțe la presa scrisă și să se mute în online. În al doilea rând este vorba de consumul de informație și de divertisment pe telefonul mobil care schimbă un pic modul în care poți să transmiți o știre pentru că are ecranul mai mic, atenția este redusă pentru că ești pe telefonul mobil. Există tot mai mulți membri ai audiențelor dispuși să plătească informația online, ceea ce este îmbucurător. Inclusiv în România, 16% din audiențele digitale au declarat că au plătit în 2019 într-un fel sau altul informațiile online. Este îmbucurător pentru că în timpul pandemiei au dispărut de pe piață foarte multe venituri din publicitate și redacțiile trebuie să găsească alte soluții de venit și o soluție este că redacțiile trebuie să explice publicului că știrile bune trebuie să fie susținute financiar”, a declarat Raluca Radu, Raportor Digital News Report pentru România, într-un interviu difuzat pe Pro TV Plus.

Reuters Institute realizează sondaje în peste 40 de state din întreaga lume printre care se numără și România. Sondajul mai arată că încrederea românilor în presă a crescut în 2020, comparativ cu anul trecut.
(MEDIA EXPRES)



Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover



Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL