×


Publicitate -- Data și ora publicării: 15.07.2020 19:49:59

JAZZ-CAMPANIE-ING / ING Bank România lansează ‘do your thing’ cu Jazz Communications



București (MEDIA EXPRES) / 15 iul 2020 / Agenția Jazz Communications a realizat și implementează de luni, 13 iulie, noua direcție de brand din marketingul și comunicarea ING Bank România, cu elemente de brand noi precum un stil diferit de fotografie, un logo audio și semnarea tuturor materialelor de promovare cu sloganul ‘do your thing’.

Campania va fi desfășurată pe parcursul mai multor luni prin TV, radio, outdoor, online și presă.

Noua direcție de brand face parte din strategia „Think Forward” a băncii, un concept condensat în trei cuvinte care are la bază ideea că oamenii sunt liberi să facă ce contează cel mai mult pentru ei atât în viața personală, cât și în cea profesională, banca eliminând grijile privind banii și banking-ul.

Jazz Communications a produs trei spoturi video intitulate „Piscina”, „Balconul” și „Maratonul” pentru campanie, cu povești construite în jurul ofertei băncii pentru noul pachet de salariu, care oferă ”și, și, și”, adică „și plăți mobile, și un curs valutar avantajos disponibil non-stop, și taxe zero la orice bancomat”, pentru clienții care „își aduc salariul la ING”.

Spoturile pot fi vizionate online la adresele:
Piscina: https://www.youtube.com/watch?v=jSzOAeu2oZQ
Balconul: https://www.youtube.com/watch?v=qcSD46shUF8
Maratonul: https://www.youtube.com/watch?v=oWbet_uBXjU

Spoturile TV au fost create cu ajutorul regizorului danez Sune Sorensen, care a folosit filmarea dintr-un singur cadru (single-shot), pentru o acțiune naturală și fluidă, iar la ilustrarea sonoră au fost folosite piesele trupei românești „We singing colors”.

Din partea Jazz Communications responsabilii pentru campanie au fost Irina Pencea, Managing Partner și Director de Strategie Jazz Communications și Valentin Suciu, Creative Partner Jazz Communications, iar din partea băncii Silvia Mihăilescu, Director Marketing, Communicare și CSR ING Bank Romania.

ING Bank România, înființată în 1994, este a cincea bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, și singura bancă cu creștere organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci, având peste 1,4 milioane de clienți din trei segmente de business: 1. persoane fizice (retail), 2. companii IMM-uri și Mid-Corporate și 3. Wholesale Banking.

Jazz Communication este o agenție de publicitate înființată în 2012 de către Irina Pencea (partener), Valentin Suciu (partener si creative director) si Diana Benko (partener si BTL director), trei publicitari avand peste 15 ani experienta în industrie. Primii clienți ai agenției în 2012 au fost Danone, Lay’s, Star Krax și Ciuc Radler.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Da Vinci advertising for educational programs

NEW EUROPE MARKET Dubrovnik 6-9 SEPTEMBER 2021 JOIN LIVE EVENt



Abonamentele la MEDIA EXPRES vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Noi ținem istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la digital și web.
Pentru abonamente click aici














© 2001 -  Media Expres SRL