×

Publicitate -- Data și ora publicării: 16.11.2020 18:11:35

PR-CONCURS-ONLINE / PR Arena se ține exclusiv online dar s-a extins la nivel național



București (MEDIA EXPRES) / 16 nov 2020 / A treia ediție a concursului pentru studenți PR Arena organizat de Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării se desfășoară exclusiv online în 16-17 noiembrie și s-a extins la nivel național, potrivit unui comunicat de presă difuzat de organizatori.

Peste 100 de studenți de la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (Universitatea din București), Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, Universitatea Transilvania din Brașov, Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, Universitatea „Ovidius” din Constanța și Universitatea de Vest din Timișoara au ocazia să lucreze alături de 20 de mentori, cu peste 10 ani de experiență în domeniu, în cadrul proiectului PR Arena.

A treia ediție PR Arena, care are loc în totalitate online anul acesta și se desfășoară pe parcursul a două zile, în perioada 16-17 noiembrie.

Prima zi este destinată lucrului în echipă, alături de un mentor GWPR, pentru a găsi cele mai creative și eficiente soluții la problemele dintr-un brief real. În această ediție brief-ul vine din partea Asociației Blondie. În cea de-a doua zi, fiecare echipă susține prezentarea în fața unui juriu format din reprezentanți ai GWPR, FJSC și Asociației Blondie.

Timp de 24 de ore cele 20 de echipe trebuie să rezolve un brief și să vină cu propuneri pentru o campanie a Asociației Blondie. Pentru a oferi studenților o experință de PR sută la sută reală și relevantă, echipa câștigătoare va implementa campania gândită alături de echipa ONG-ului care a venit cu brief-ul.

Ediția din acest an vine cu multe momente inedite. Una dintre surprizele pregătite pentru studenți este oferită de Overground Music și Sublime România care au facilitat un moment online inedit. Cornel Ilie, Lucia și Alex Ștefănescu o să încânte participanții la PR Arena cu un moment de muzică live, pe zoom, chiar înainte de momentul aflării câștigătorilor.

„Mă bucură să văd cât de frumos crește acest proiect de la o ediție la alta. Din acest an PR Arena nu mai este un proiect local, ci a devenit un proiect național care ajunge, iată, la studenții de la comunicare din 6 orașe. Când am lansat proiectul, ne-am propus să construim o platformă perfectă pentru tinerii care își doresc o carieră în PR și comunicare, iar rezultatele de până acum ne-au arătat că suntem pe drumul cel bun. Să poți gândi o campanie sub îndrumarea unor profesioniști cu ani de experiență în domeniu, în doar 24 de ore și apoi să implementezi ideile este o adevărată probă de foc în care se călesc mințile viitorilor profesioniști în PR ”, a spune Ana-Maria Diceanu, Președinte și co-fondator GWPR România.


Mentorii acestei ediții PR Arena sunt: Alexandra Radu (Rogalski), Andreea Paleologu (SAG Media Communications), Anca Oreviceanu (Michelin), Andreea Pistritu (Arbo Media), Carina Sava (Watermelon Agency), Corina Vasile (Raiffeisen Bank Romania), Cristina Hanganu (Lidl), Cristina Butunoi (Golin), Crenguta Rosu (DC Communication), Dana Dobrescu (Mondelez), Dana Nae Popa (Pastel), Elena Neicu (NN), Irina Roncea (Golin), Manuela Ciugudean (coach), Maria Mihai (Lidl), Mihaela Savu (Idea Bank), Nicoleta Deliu (BCR), Roxana Diba (Golin), Silvia Mihăilescu (ING Bank), Silvia Jalea (ING Bank).

„Marea provocare a acestei ediții a fost să adaptăm experiența studenților și a mentorilor la noua realitate, online, creată de pandemia care ne-a dat peste cap viețile și activitățile didactice și profesionale. Am căutat să înlocuim procesele de lucru, să creăm noi modalități de conectare mentor-echipă de studenți, să recompensăm efortul participanților, care este unul imens în cele două zile de lucru. Și ne bucurăm că reușim să ducem mai departe experiența PR Arena chiar și în condițiile acestea extrem de dificile”, a declarat lector univ.dr. Anamaria Nicola, FJSC.

„Deși ne-a forțat să ducem competiția în mediul online, pandemia ne-a oferit și o oportunitate: aceea de a extinde PR Arena la nivel național. Este important să construim rețele de interacțiune între industrie și diferitele centre universitare, între studenți din diferite orașe ale țării, între profesioniști și noi, profesorii. Avem nevoie de inițiative cum este PR Arena pentru a crea proiecte comune între facultățile de profil și pentru a oferi studenților din întreaga țară posibilitatea de a trece dincolo de teorie”, a declarat prof.univ.dr. Camelia Cmeciu, FJSC.

Anul acesta premiile pentru echipele de pe podium vin din partea Curtea Veche, Mondelez, BCR, Idea Bank, Lidl, Dajar Magazin, DC Communication, SAG Media Communications, Watermelon Agency, Vunk, Overground Music.

De asemenea, tinerilor din echipa câștigătoare li se oferă posibilitatea unui internship în companiile ING Bank, Pastel Communication, Brain 4 Strategy și Watermelon Agency.

Lansată în iunie 2018 și având peste 70 de membre, GWPR România este prima comunitate a profesionistelor cu o experiență de peste 10 ani în PR, care își propune să consolideze reputația industriei, să contribuie la educarea tinerei generații și să ofere interacțiuni cu rețeaua globală de profesioniști. Un alt obiectiv este acela de a susține ascensiunea profesionistelor din industrie în board-ul de conducere al companiilor.

Membrii fondatori ai asociației sunt: Ana Maria Diceanu (Brain4Strategy), Corina Vasile (Raiffeisen Bank), Cristina Hanganu (Lidl România), Irina-Ileana Ionescu (Coca-Cola Hellenic Bottling Company), Ioana Mănoiu (GMP PR), Crenguta Roșu (DC Communications), Cristina Popescu (Danone), Gabriela Lungu (WINGS Creative Leadership Lab), Anca Ungureanu (UniCredit Bank), Irina Roncea (Golin), Oana Mateescu (Ursus Breweries), Lidia Solomon (Honeywell); Dana Oancea (Forum for International Communications) și Cristina Butunoi (Golin).

GWPR este o organizație globală care conectează profesionistele din PR din întreaga lume. Comunitatea oferă oportunități de a împărtăși idei, experiențe și resurse. GWPR oferă oportunități de networking, insight-uri și leadership cu privire la practicile flexibile pentru programul de muncă, reducerea diferențelor salariale dintre femei și bărbați cu scopul de a avea un echilibru în echipele de conducere a companiilor și un climat de muncă mai bun.

Fondată în 2015, GWPR (www.globalwpr.com) este o organizație non-profit și parte importantă a ICCO – International Communications Consultancy Organisation, reprezentând peste 2.500 de firme de PR din întreaga lume și 40 de asociații de comerț.

FJSC este singura facultate din România care oferă un program de studii complex în domeniul Științele comunicării, având trei direcții de studiu: Jurnalism, Comunicare şi relaţii publice şi Publicitate. Alături de cadre didactice specializate în acest domeniu, la FJSC predau unii dintre cei mai cunoscuţi profesionişti din domeniu.

Fondată în 1990, FJSC (http://www.fjsc.unibuc.ro/) îşi propune să prezinte studenților bazele comunicării de masă, tehnicile şi exigenţele morale ale jurnalismului, înțeles ca reflectarea curentă şi raţională a evenimentelor, prin presa scrisă, audiovizuală sau online. FJSC oferă posibilitatea aprofundării cunoștințelor în domeniul comunicării cu aplicații în sfera relațiilor publice şi a publicităţii.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover

Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover


Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL