×


ONLINE / VOD / OTT -- Data și ora publicării: 04.12.2020 12:36:55

DISCOVERY+-LANSARE INTERNAȚIONALĂ / DISCOVERY, INC. A anunțat lansarea globală a serviciului de streaming DISCOVERY+ începând cu 4 ianuarie 2021



București (4 dec 2020) – Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) a anunțat la 3 decembrie lansarea globală a discovery+ (www.discoveryplus.com), serviciul de streaming cu abonament al emisiunilor inspirate din realitate, care va debuta în SUA pe 4 ianuarie 2021.

După SUA, discovery+ se va lansa global în mai multe etape, prin intermediul unor parteneriate locale cu diferite companii de comunicații sau servicii de streaming, faza inițială acoperind 25 de teritorii și fiind deja începută cu India, Marea Britanie și Irlanda de anul acesta. Se pare că România nu figurează între primele țări de extindere a discovery+.

Am încercat site-ul discoveryplus.com la 4 decembrie, din Olanda, de exemplu, și acolo într-adevăr pagina anunță lansarea serviciului în această țară anul viitor, în 2021, dar deschizând pagina din România site-ul trimite la o pagină internațională în care anunțul este „WE'RE SORRY. THIS SERVICE IS NOT YET AVAILABLE IN YOUR REGION.” (Ne pare rău. Acest serviciul nu este încă disponibil în regiunea Dvs., trad. Media Expres).

După modelul Disney+, anunțul Discovery arată că serviciul se axează la lansare în principal pe piețele bogate și cu populație semnificativă, estul Europei cu multe națiuni mici și cu multe limbi diferite, poate cu excepția Poloniei și a țărilor vorbitoare de limba rusă, fiind lăsate la urmă.

În comunicatul de presă din 3 decembrie se mai arată că, la nivel internațional, Discovery va utiliza librăria de conținut în limbi locale, precum și portofoliul de sport în direct, pentru a duce oferta către consumatori în mai mult de 25 de teritorii, inclusiv în zona țărilor nordice, Italia, Olanda și Spania, având de asemenea planuri de lansare în America Latină, inclusiv Brazilia, în 2021.

Discovery a dezvoltat relații cu parteneri de distribuție precum Sky odată cu lansarea discovery+ în Marea Britanie și Irlanda luna trecută. Sky oferă discovery+ milioanelor de abonați Sky Q timp de 12 luni fără un cost suplimentar. discovery+ va fi mai departe distribuit de Telecom Italia în Italia și Megogo în Europa de Est.

În Europa, discovery+ va cuprinde și oferta premium de sport relevant la nivel local, a Eurosport, care include transmisiuni multi-sport precum turneele de Grand Slam de tenis, Marile Tururi de ciclism, motorsport, fotbal și sporturi de iarnă. Începând cu Jocurile Olimpice din Tokyo de anul viitor, discovery+ va deveni Gazda Jocurilor Olimpice* în materie de streaming și singurul serviciu unde utilizatorii pot urmări fiecare minut, fiecare medalie decernată și fiecare erou atât în direct, cât și la cerere.

La lansare, discovery+ va avea cea mai cuprinzătoare ofertă de conținut a oricărui serviciu de streaming, inclusiv o varietate de serii exclusive și originale bazate pe pilonii populari în care brandurile Discovery au o poziționare puternică – lifestyle și relații, casă și mâncare, crime adevărate, paranormal, aventură și istoria naturii, precum și știință, tehnologie și mediu, dar și documentare exclusive.

În SUA, discovery+ va oferi peste 55.000 de episoade într-un singur loc, cu peste 2.500 emisiuni clasice și actuale care fac parte din portofoliul emblematic de canale al Discovery, ce include HGTV, Food Network, TLC, ID, OWN, Travel Channel, Discovery Channel și Animal Planet.

Utilizatorii din SUA vor avea acces și la o serie de francize și personalități emblematice precum Chip și Joana Gaines, Will Packer și Kevin Hart, 90 de zile până la nuntă, Bobby Flay și Giada De Laurentiis, Duff Goldman, Amy Schumer, Carla Hall, David Schwimmer, Sir David Attenborough, Ben Napier, Sebastian Maniscalco, Joe Kenda, Mike Rowe și multe altele.

discovery+ va oferi și o colecție de emisiuni despre natură și mediu, având în prim-plan accesul exclusiv prin streaming la oferta vastă a emisiunilor de istorie naturală a BBC, inclusiv seriile „Planet Earth” și „Blue Planet”, alături de conținutul digital al The Dodo.

Pe lângă acestea, discovery+ va fi locul în care conținutul brandurilor concurente A&E - History și Lifetime - se va contopi cu brandurile Discovery pentru prima dată. Cele peste 1.500 de episoade din francizele de top ale A&E vor include „The First 48”, „Dance Moms”, „Ice Road Truckers”, „Pawn Stars”, „Duck Dynasty”, „Ancient Aliens”0, „Married at First Sight”, „Storage Wars” și „60 Days In”.

Aceste achiziții întăresc poziția discovery+ drept cel mai important serviciu de streaming de divertisment inspirat din realitate.


JB Perrette, Președinte și CEO Discovery International, a spus: 
„Cu decenii de experiență conectând publicul din toate colțurile lumii cu vocile și poveștile pe care le iubește, Discovery emană inspirație, aspirații și loialitate precum puține alte branduri media. discovery+ va pune în aplicare modelul și strategia noastră unice pentru a deservi fanii în peste 25 de teritorii în următorul an, ajutându-ne să aducem lumea divertismentului inspirat din realitate utilizatorilor într-un mod complet nou.”

David Zaslav, Președinte și CEO of Discovery, Inc., a declarat:
„Am lucrat metodic în ultimii doi ani pentru a duce toate avantajele noastre strategice înspre lansarea discovery+, inclusiv parteneriate de distribuție și publicitate în toată lumea, o ofertă de talie mondială a unor branduri de calitate, personalități autentice și cea mai mare plajă de conținut la lansare, precum și o vastă gamă de emisiuni exclusive. Prin discovery+ avem oportunitatea de a livra produsul definitoriu al lumii în ce privește poveștile inspirate din realitate, aducând în orice casă și utilizatorilor de pe dispozitivele mobile o ofertă clară și vastă care acoperă o varietate de stiluri de viață și situații reale. Credem că discovery+ este completarea perfectă a oricărui portofoliu de streaming și suntem extrem de încântați de parteneriatul cu Verizon care le va aduce acest conținut incredibil utilizatorilor ei.”

Discovery și Verizon au semnat un parteneriat exclusiv de distribuție care va permite utilizatorilor să urmărească divertisment de calitate de acasă sau de pe mobil odată cu lansarea discovery+. Prin acest parteneriat, abonații Verizon se vor bucura de până la 12 luni de discovery+ la viteze ultra-rapide.

„Conectarea oamenilor cu pasiunile lor este o parte esențială a ceea ce facem, iar adăugarea discovery+ în portofoliul nostru este o modalitate fenomenală de a deservi utilizatorii care iubesc poveștile despre lifestyle, acasă, mâncare, crime adevărate și istorie naturală, venit de la unul dintre cele mai populare branduri care produce conținut video,” a spus Ronan Dunne, CEO Verizon Customer Group.

„Planurile noastre Mix & Match oferă deja o valoare fără egal în divertisment, așa că suntem încântați să le oferim abonaților noștri până la 12 luni de discovery+, crescând și mai mult valoarea și alegerile utilizatorilor în timp ce noi continuăm să ne creștem ecosistemul cu parteneri și servicii incredibile.”

*Drepturile Jocurilor Olimpice exclud Rusia. Eurosport va fi un Difuzor Oficial pentru Tokyo 2020 în Franța și Marea Britanie.

Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) este lider mondial în divertismentul inspirat din realitate, furnizând conținut care inspiră, informează și delectează o audiență de fani pasionați din întreaga lume. Cu peste 8.000 de ore de conținut original anual, disponibil în 220 de teritorii și 50 de limbi, Discovery este liderul unor genuri TV îndrăgite în întreaga lume, puse la dispoziția fanilor pe toate ecranele: de la portofoliul de aplicații GO și Discovery Kids Play, servicii de streaming pentru consumatori, cum ar fi Eurosport Player și Motor Trend OnDemand, și până la conținutul digital al grupului Nine Media.

Portofoliul de branduri premium al companiei cuprinde Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, Investigation Discovery, Travel Channel, Turbo / Velocity, Animal Planet, Science Channel, precum și OWN: Oprah Winfrey Network în S.U.A., Discovery Kids în America Latină și Eurosport, principalul furnizor de conținut sport premium, relevant la nivel local, și gazdă a Jocurilor Olimpice în Europa. Mai multe informații sunt disponibile pe www.corporate.discovery.com și pe platformele sociale @DiscoveryInc.
(MEDIA EXPRES)

    Dacă ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici

    Since you’re hereSubscription contributions provide access to News Alerts on e-mail, free Yearbook online, and the daily Press Review, but perhaps more important help us so others with less means still have access to information. If everyone who reads our reporting, who likes it, helps to support it, our existence would be secured. Subscribe click here



Da Vinci advertising for educational programs



Abonamentele la MEDIA EXPRES vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Noi ținem istoria audiovizualului. Dacă nu credeți, citiți aici prima știre online publicată de mediaexpres.ro: Click aici pentru prima nostră știre online când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la digital și web.
Pentru abonamente click aici














© 2001 -  Media Expres SRL