×


    ONLINE / VOD / OTT -- Data și ora publicării: 04.01.2021 14:34:14

    VODAFONE-DISCOVERY+-PARTENERIAT / Discovery leagă lansarea platformei de conținut online discovery+ de un parteneriat cu Vodafone inclusiv în România



    București (MEDIA EXPRES) / 4 ian 2021 / Discovery, Inc. și Vodafone au semnat un parteneriat pe termen lung pentru difuzarea televiziunilor lineare din pachetul Discovery care include și lansarea discovery+ pentru abonații Vodafone din 12 țări din Europa inclusiv România.

    Serviciul de streaming online și mobil discovery+ are o bibliotecă de programe ce include aproape tot conținutul difuzat sub brandurile emblematice ale Discovery din întreaga lume.

    Parteneriatul vizează clienții Vodafone de TV și de telefonie mobilă din România, Cehia, Ungaria, Marea Britanie (în Marea Britanie parteneriatul exclude emisiunile BBC de istoria naturii), Germania, Turcia (în Marea Britanie și Turcia, discovery+ va fi disponibil doar clienților de telefonie mobilă Vodafone), Italia, Spania, Portugalia, Grecia, Irlanda și Islanda.

    La momentul lansării, care însă nu a fost precizat în comunicatul Discovery difuzat în 4 ianuarie 2021, discovery+ va include seriile originale de lifestyle și relații; amenajări interioare și gătit; crime adevărate; paranormal; aventură și istoria naturii; știință, tehnologie și mediul înconjurător, precum și documentare de calitate.

    Începând cu Jocurile Olimpice din Tokyo din 2021, discovery+ va deveni Gazda Jocurilor Olimpice în Europa în materie de streaming, „oferind acces la fiecare minut, fiecare medalie și fiecare erou, în direct și la cerere”.

    Vodafone acoperă aproximativ 100 de milioane de abonați TV și de telefonie fixă și mobilă în Europa, pentru care discovery+ va fi disponibil pentru o perioadă promoțională care va fi comunicată distinct pentru fiecare piață în parte. Lansările vor fi susținute de campanii de marketing ce vor include activități promoționale de tip „always on”, atât pe platformele Vodafone, cât și Discovery.

    Lansările în cele 12 țări vor avea loc pe parcursul anilor 2021 și 2022. Canalele TV liniare ale Discovery vor putea fi urmărite și după lansarea discovery+ în continuare de clienții Vodafone din România, Cehia, Ungaria, Germania, Italia, Spania, Portugalia, Grecia, Irlanda și Islanda.

    David Zaslav, Președinte & CEO Discovery, Inc. a declarat: „Suntem încântați să anunțăm acest parteneriat care acoperă mai multe teritorii și mai multe platforme. Relația strânsă pe care Vodafone o are cu clienții săi va oferi discovery+ o dezvoltare solidă, pe măsură ce aducem această destinație a divertismentului inspirat din realitate clienților europeni. Acordul cu Vodafone susține strategia noastră la scară largă de a extinde distribuție liniară pentru a oferi conținutul nostru popular consumatorilor pe o multitudine de platforme și dispozitive.”

    Ahmed Essam, Chief Commercial Operations and Strategy Officer, Vodafone Group, a spus: „Sunt extrem de încântat pentru acest acord cu Discovery, care extinde parteneriatul nostru existent și consolidează poziția Vodafone drept una dintre cele mai mari platforme de conținut din Europa. Discovery va reprezenta o parte-cheie a ofertei noastre de divertisment, cu o largă selecție de conținut care îmbunătățește experiențele consumatorilor Vodafone în ce privește serviciile de streaming și de TV de calitate.”

    Kasia Kieli, Președinte & MD, Discovery EMEA, a declarat: „discovery+ va dezvolta oferta noastră unică și puternică de conținut global și local pentru a deservi fanii în Europa, aducând cel mai bun divertisment inspirat din realitate fanilor noștri. Suntem foarte bucuroși că relația noastră cu Vodafone continuă să se dezvolte. Datorită acestui nou parteneriat strategic, audiența noastră și clienții Vodafone vor avea acces direct la cel mai bun conținut global și local Discovery, oriunde, oricând.”

    Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) este lider mondial în divertismentul inspirat din realitate, furnizând conținut care inspiră, informează și delectează o audiență de fani pasionați din întreaga lume. Cu peste 8.000 de ore de conținut original anual, disponibil în 220 de teritorii și 50 de limbi, Discovery este liderul unor genuri TV îndrăgite în întreaga lume, puse la dispoziția fanilor pe toate ecranele: de la portofoliul de aplicații GO și Discovery Kids Play, servicii de streaming pentru consumatori, cum ar fi Eurosport Player și Motor Trend OnDemand, și până la conținutul digital al grupului Nine Media.

    Portofoliul de branduri premium al companiei cuprinde Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, Investigation Discovery, Travel Channel, Turbo / Velocity, Animal Planet, Science Channel, precum și OWN: Oprah Winfrey Network în S.U.A., Discovery Kids în America Latină și Eurosport, principalul furnizor de conținut sport premium, relevant la nivel local, și gazdă a Jocurilor Olimpice în Europa. Mai multe informații sunt disponibile pe www.corporate.discovery.com și pe platformele sociale @DiscoveryInc.
    (MEDIA EXPRES)

    Dacă ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici

    Since you’re hereSubscription contributions provide access to News Alerts on e-mail, free Yearbook online, and the daily Press Review, but perhaps more important help us so others with less means still have access to information. If everyone who reads our reporting, who likes it, helps to support it, our existence would be secured. Subscribe click here



Da Vinci advertising for educational programs



Abonamentele la MEDIA EXPRES vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Noi ținem istoria audiovizualului. Dacă nu credeți, citiți aici prima știre online publicată de mediaexpres.ro: Click aici pentru prima nostră știre online când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la digital și web.
Pentru abonamente click aici














© 2001 -  Media Expres SRL