×


ONLINE / VOD / OTT -- Data și ora publicării: 12.04.2021 11:33:12

Digi a început să vândă publicitate în premieră în Europa Centrală și de Est pe platformele online și aplicațiile grupului folosind formatul Dynamic Ad Insertion



București (MEDIA EXPRES) / 12 apr 2021 / Platformele digitale Digi24, Digi Sport și Digi Online (aplicații și website) au lansat, în parteneriat cu Google, formatul Dynamic Ad Insertion (DAI), în premieră pentru mediul digital din Europa Centrală și de Est, informează compania printr-un comunicat din 12 aprilie.

Noul format este disponibil pe site-ul digi24.ro (variantele desktop și mobile) și a fost dezvoltat cu ajutorul Digi Soft IT. De asemenea, soluția este în curs de implementare atât pe site-ul digisport.ro (variantele desktop și mobile), cât și pe aplicațiile Digi24, Digi Sport și Digi Online.

Pe măsură ce televiziunea tradițională se aliniază cu mediul digital, utilizatorii își doresc o experiență a vizionării unitară și calitativă atât la TV, cât și online* și conținut personalizat relevant al reclamelor pentru fiecare utilizator în parte**. Dynamic Ad Insertion este o tehnologie nouă de inserare a reclamelor/ ad-urilor de tip video în streamurile live difuzate pe site-urile furnizorilor de conținut, care asigură o experiență fluidă pentru utilizatori, asemănătoare cu cea de la TV, oferind în același timp beneficiile de care dispune publicitatea online. De asemenea, DAI permite difuzarea reclamelor targetate în mod unic către fiecare utilizator pentru întreg conținutul și pentru toate dispozitivele.

Printre cele mai importante avantaje ale brandurilor care vor să își afișeze conținutul prin intermediul acestei tehnologii, se numară:
Oferă brandurilor posibilitatea de a-și afișa mesajele publicitare video pe un conținut premium și calitativ;
Brandurile beneficiează de monitorizare și raportare în detaliu a rezultatelor campaniei, specifice mediului online;
Brandurile au posibilitatea de a utiliza un număr mare de targetări (în funcție de: locația utilizatorului, de oră și zi), pot alege poziția din calupul publicitar în care vor să se afișeze ș.a.;
Oferă utilizatorilor o experiență fluidă, lipsită de întreruperi, crescând astfel șansele ca aceștia să interacționeze direct cu materialul publicitar.

În 2021, platforma Digi24 reprezintă, lună de lună, cea mai importantă sursă de informare la nivelul întregului univers de internet măsurat de Biroul Român de Audit Transmedia. Lunar, în 2021, Digi24 este sursă de informare pentru mai mult de 11 milioane de vizitatori unici care generează în medie peste 90 de milioane de afișări de pagină.

Digisport.ro este site-ul cu profil sportiv cel mai vizitat în 2020 (peste 23 de milioane de vizite medie lunară), dar și în 2021 (peste 26 de milioane de vizite medie lunară) din întreg universul de internet măsurat de Biroul Român de Audit Transmedia). De asemenea, este, lună de lună principala sursă de informare sportivă pentru cei mai mulți vizitatori unici interesați de subiecte de profil (aproximativ 4 milioane de vizitatori unici media lunara în 2020 și peste 4 milioane medie lunara în 2021).

Totodată, digisport.ro este site-ul de profil care, la nivel de lună, a ajuns la cel mai mare număr de clienți unici pe care un site de sport i-a înregistrat vreodată, conform Biroului Român de Audit Transmedia (peste 5,8 milioane).

Digi Online este platforma de streaming online și video-on-demand (VOD) a grupului DIGI, care le oferă clienților accesul la cele mai apreciate conținuturi TV din domeniul actualității, sportului, divertismentului, filmelor, documentarelor. Din Digi Online, utilizatorii pot viziona peste 75 de posturi retransmise de Digi TV și au acces la toate extra-opțiunile disponibile pentru serviciile de televiziune oferite de operator, dacă activează pachetele aferente acestora. Pentru a avea acces la Digi Online, clienții trebuie să dețină sau să își creeze un cont DIGI.ro și să aibă active serviciile de televiziune și internet, fiind necesar un singur set de credențiale. Serviciul este disponibil gratuit clienților Digi NET și Digi TV (servicii cumulate).

Note: * Conviva, How Consumers Judge Video Experience; **Google/Ipsos, Video Mobile Diary
(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Da Vinci advertising for educational programs



Abonamentele la MEDIA EXPRES va oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale dar interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente click aici














© 2001 -  Media Expres SRL