×


Publicitate -- Data și ora publicării: 14.04.2021 16:09:04

Leo Burnett a câștigat aurul la ANDY Awards 2021 la New York cu o campanie pentru Telekom



București (MEDIA EXPRES) / 14 apr 2021 / Campania „Parcul Online”, realizată de Leo Burnett Bucharest pentru Telekom Romania în mai 2020, a obținut aurul la competiția internațională ANDY Awards 2021, premiul fiind anunțat luni, 12 aprilie, și singurul câștigat de o agenție și de o companie din România și Europa Centrală și de Est la ediția de anul acesta a festivalului.

„Parcul online” a fost creat de Leo Burnett Bucharest pentru Telekom Romania pentru a promova beneficiile aplicației Kaspersky Safe Kids Premium, disponibilă tuturor abonaților Telekom de telefonie mobilă. Având cea mai rapidă viteză de internet din Europa la cel mai mic preț din lume, România se confruntă cu o problemă unică. Internetul este locul de joacă preferat al copiilor români pentru a învăța, explora și a-și face prieteni – ceea ce, inevitabil, îi expune la pericole online.

Cu toate acestea, amenințările online sunt adesea abstracte și greu de identificat, iar mulți părinți nu folosesc niciun instrument software pentru a-și proteja copiii. Pentru a promova aplicația pentru siguranța copiilor, Telekom a trebuit să educe părinții despre pericolele online și să le arate cât de reale sunt. Campania „Parcul online” s-a născut pentru a aduce la viață pericolele online în ochii părinților.

Un experiment social a fost realizat în cel mai mare parc de amuzament din București, în cadrul căruia au fost create „atracții” speciale. Fiecare atracție imita un pericol online – de la cyberbullying la filme porno online și prădători digitali. Părinții au fost „invitați” la atracții, unde au trecut prin pericolele online transpuse în lumea reală. Videoclipul „Parcul online” a devenit viral imediat, iar siguranța copiilor a ajuns în topul subiectelor discutate în mass-media și a atras interes considerabil.

Campania a schimbat semnificativ nivelul de conștientizare din jurul pericolelor pentru copii, la nivel național. Aceasta a ajuns la 88% din părinții din România, care și-au schimbat radical abordarea, 80% dintre aceștia luând acum în considerare achiziția de instrumente online de protecție versus 16%, procentul înregistrat înainte de campanie. În același timp, aplicația a fost descărcată de 800% mai multe ori.

Videoclipul înscris în competiție este disponibil la adresa: https://www.youtube.com/watch?v=db6auZYODPo, iar cel al campaniei poate fi accesat la adresa https://www.youtube.com/watch?v=aENsBCAkwXc.

Echipa Leo Burnett Bucharest:
Chief Creative Officer Jorg Riommi CCO CEE, Vasilije Corluka CCO, Adriatic
Group Creative Director Andreas Aron
Senior Art Director Viorel Holovach
Brand Communication Director Mihai Lucanu
Group Account Manger Maria Ilea
Senior Account Manager Magdanela Cernat
Planning Director Corina Bratu
Managing Director Diana Alexa
Assoc. Dir. & Chief Strategy Victor Stroe
Production House Saga Film
Director Giovanni Fantoni Modena

Echipa Telekom Romania:
Chief Commercial Officer, Residential Segment, Telekom Romania: Andreas Elsner
Brand & Communication Strategy Director: Ruxandra Rău
Corporate Communications Director: Ruxandra Vodă
Senior Product Manager Communication and Brand Strategy: Ștefania Rusu
Head of Media: Ciprian Postelnicu
Senior Media Relations & External Communications Specialist: Cristina Iliescu
Design Team Lead & Product Owner: Andreea Popescu

„Suntem încântați și recunoscători pentru premiul obținut de inițiativa «Parcul Online» la Premiile ANDY. Pregătirea proiectului a durat mai bine de un an și a trebuit să gestionăm multe provocări logistice pe parcurs. Suntem, însă, mândri de rezultate și fericiți că, alături de clientul nostru Telekom Romania, am putut contribui la un subiect atât de important precum siguranța online a copiilor. Un proiect de asemenea complexitate nu ar fi putut fi realizat fără efortul comun al echipelor de creație, client service, strategie, producție și, desigur, al clientului – și aș vrea să le mulțumesc tuturor pentru energia enormă și pasiune”, a spus Vasilije Corluka, Chief Creative Officer, Leo Burnett Bucharest.

„Sunt incredibil de mândru de acest rezultat la Premiile ANDY – o competiție foarte strânsă cu un juriu de excepție, format din președinții echipelor de jurizare din celelalte festivaluri mari. Cu siguranță, faptul că aceasta este o competiție globală a pus reflectorul pe forța creativă a echipei. Având în vedere că este prima competiție majoră din cursul unui an, toți profesioniștii din industrie sunt cu ochii pe ea, iar rezultatele tind să dea tonul pentru restul anului – ceea ce reprezintă o recunoaștere majoră pentru echipă. După premiile obținute anul trecut de Publicis, cu campania Moldy Whopper, cel de anul acesta obținut de Telekom și Leo Burnett Bucharest este încă o dovadă a impactului și calității produsului creativ din zona ECE și a abilității noastre de a realiza campanii recunoscute global cu toate brandurile din Grup și din regiune”, a spus Jorg Riommi Chief Creative Officer, Publicis Groupe Central Eastern Europe.

International ANDY Awards este un festival anual dedicat creației din publicitate care este orgadinzat de peste 50 de ani în SUA. În prezent, sunt acceptate în competiție campaniile agențiilor, firmelor de producție, brandurilor, publisherilor, studio-urilor, companiilor de PR, persoanelor și studenților.

Festivalul este produs The ADVERTISING Club of New York, un ONG dedicat industriilor de advertising, media, marketing și de publicitate și tehnologii.

În 2021, competiția ANDY Awards a acordat 78 premii în total.

Publicis Groupe România, prezent de 25 ani pe piața locală, este cel mai mare grup de marketing, comunicare și transformare digitală din România, având la bază sinergia dintre Creativitate și Tehnologie. Grupul oferă clienților acces la cele mai avansate Servicii și Instrumente de lucru, concentrate în patru arii de expertiză: Comunicare, Media, Data și Tehnologie.

Cu o expertiză solidă în toate verticalele de business relevante, Publicis Groupe România asigură, prin modelul său de business - Power Of One - un Management fluid al Resurselor și Competențelor alocate fiecărui Client în parte.

În portofoliul Publicis Groupe România se află unele dintre cele mai puternice agenții de marketing și comunicare din lume: Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice, Zenith, Starcom și Spark Foundry.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România. Brandul Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.
(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Da Vinci advertising for educational programs



Abonamentele la MEDIA EXPRES va oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale dar interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente click aici














© 2001 -  Media Expres SRL