×


Televiziune -- Data și ora publicării: 29.04.2021 10:16:42

Veniturile totale ale Discovery au crescut dar profitul a scăzut cu 63% în trimestrul I 2021



București (MEDIA EXPRES) / 29 apr 2021 / Câștigurile din primul trimestru ale Discovery, Inc. la nivel global au scăzut cu mult sub estimările Wall Street potrivit unui comunicat de miercuri 28 aprilie, compania media înregistrând o scădere cu 63% a profitului net, la 140 milioane de dolari, în scădere de la 377 milioane de dolari în primul trimestru al anului 2020.

Între timp, veniturile totale au crescut cu 4% până la 2,79 miliarde de dolari, conform previziunilor.

Președintele și CEO al Discovery, David Zaslav, a declarat că serviciul Discovery + - care a fost lansat în ianuarie - are în prezent 15 milioane de abonați care plătesc direct, depășind valoarea de 13 milioane la sfârșitul primului trimestru.

Streamerul de non-ficțiune a fost lansat deocamdată pe Comcast Xfinity și Amazon Prime din SUA, Starzplay în Orientul Mijlociu și Africa de Nord și pe televizoarele inteligente Samsung și dispozitivele Amazon Fire TV din Marea Britanie și Irlanda.

Veniturile totale din rețelele americane au crescut cu 3%, până la 1,81 miliarde de dolari, comparativ cu trimestrul similar din 2020. Veniturile din publicitate au scăzut cu 4%, ceea ce Discovery pune pe seama ratingurilor generale mai mici, citând în același timp „scăderea istorică în ecosistemul TV cu plată și un inventar mai redus”.

Această scădere a fost parțial compensată de prețuri mai mari și monetizarea ofertelor de conținut de pe platformele Discovery - în primul rând Discovery + și TV Everywhere - a declarat compania în
raportul fiscal pe primul trimestru 2021.

Între timp, veniturile din distribuție au crescut cu 12% după lansarea Discovery +, creștere compensată parțial de o scădere a abonaților liniari.

La 31 martie, totalul abonamentelor liniare din America a scăzut cu 4% comparativ cu trimestrul corespunzători din anul precedent.

Pe plan internațional, veniturile totale au crescut cu 7%, până la 987 milioane dolari. Veniturile publicitare au oferit o imagine mai roz decât cifrele din SUA, deoarece au crescut cu 16%. Distribuția a fost aproape constantă, cu o scădere de 2%.

„Lansarea globală a Discovery + are un început fantastic. Valori cheie, inclusiv adăugarea de abonați, aderența clienților și păstrarea lor, depășesc așteptările noastre și demonstrează un impuls susținut în al doilea trimestru ”, a spus Zaslav într-un comunicat. Acesta a mai spus că extinderea acoperirii Discovery + continuă, iar în ultimul trimestru portofoliul cu plată Discovery a fost cel mai urmărit portofoliu de televiziune din SUA, fiind de asemenea al șaptelea trimestru consecutiv de creștere a rezultatelor la nivel internațional.
(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Da Vinci advertising for educational programs



Abonamentele la MEDIA EXPRES vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Noi ținem istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la digital și web.
Pentru abonamente click aici














© 2001 -  Media Expres SRL