×


ONLINE / VOD / OTT -- Data și ora publicării: 27.05.2021 23:47:21

CONȚINUT ONLINE: Dorian Popa & Cheluțu a lansat jocul “Înoată Cheluţu” cu MediaPro Music & Universal Music România



București (MEDIA EXPRES) / 27 mai 2021 / Superstarul Chelutu, cel mai cunoscut cățel din S-E Europei, și-a lansat aplicație, jocul “Înoată Cheluţu”, cu Dorian Popa, alături de MediaPro Music & Universal Music România, potrivit unui comunicat de presă al companiilor de pruducție muzicală.

Aplicația este disponibilă în App Store: https://apps.apple.com/ro/app/înoată-chelutu/id1563800809 și Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.FloDev.Chelutu&hl=ro&gl=US.

Fenomenul din online “Înoată Chelutu” a ajuns la un nou nivel, o premieră în România, se mai arată în comunicatul de presă care anunță lansarea. Dorian Popa, alături de casele lui de discuri, MediaPro Music & Universal Music România, au lansat un joc disponibil gratuit pentru descărcare, în care utilizatorii îl ajută pe celebrul câine Cheluțu să înoate și să ajungă cât mai departe.

Pentru utilizatorii români, jocul se numește “Înoată Chelutu”, iar pentru publicul internațional - “Frenchie The Swimmer”.

Personajele din joc sunt Dorian Popa și cățelul lui, Chelutu. Tema aplicației este de tip “casual game – runner”, cu controale ușoare, accesate prin “swipe up” și “tap”. Aplicația dispune și de topuri online, bazate pe performanțele utilizatorilor. În plus, jocul va beneficia de update-uri în funcție de fiecare etapă din viața lui Chelutu și / sau anotimp.

Dorian Popa a lansat proiectul “Înoată Chelutu” în vara anului 2020, devenit un mare succes în primele ore de la lansare. În mai puțîn de 8 ore, Cheluțu și Dorian Popa au ajuns pe prima poziție în YouTube Trending, un record foarte greu de egalat, iar în aproximativ 12 ore proiectul a strâns un milion de vizualizări pe YouTube.

Înainte de lansarea oficială a single-ului, fanii au creat o piesă prototip, compusă din replicile lui Dorian din mai multe vloguri.

Cheluțu este unul dintre cei mai îndrăgiți și cunoscuți câini din România. Dorian Popa l-a adoptat în aproape doi ani, iar de atunci acesta este starul vlogurilor sale.

Expresia “Înoată Cheluțu” a devenit virală pe internet în urma unui vlog al artistului. De atunci, Dorian Popa a lansat și o colecție de produse dedicată cățelului.

În prezent, „Înoată Cheluțu" a ajuns la 23,4 milioane de vizualizări pe YouTube și a devenit una dintre cele mai folosite melodii de pe Tik Tok (comunicatul nu precizează dar probabil că din România, n.red. Media Expres).

Povestea celor doi a continuat de sărbători cu „Cheluțu cu brăduțu", melodie care a adunat în câteva ore peste 300.000 de vizualizări pe YouTube și peste 40.000 de aprecieri.

Link-ul video al clipului "Inoata Chelutu" pe YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=IeOPcRQ2V5I
(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Da Vinci advertising for educational programs

NEW EUROPE MARKET Dubrovnik 6-9 SEPTEMBER 2021 JOIN LIVE EVENt



Abonamentele la MEDIA EXPRES vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Noi ținem istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la digital și web.
Pentru abonamente click aici














© 2001 -  Media Expres SRL