×


Profil -- Data și ora publicării: 17.06.2021 18:20:23

NEM DUBROVNIK 2021 a anunțat primii participanți care vor susține prezentări



București (MEDIA EXPRES) / 17 iun 2021 / Târgul de media și conținut NEM Dubrovnik care plănuiește revenirea la evenimentul cu participare fizică în 6-9 septembrie, a anunțat primii participanți care vor susține prezentări la Dubrovnik Palace Hotel.

Primii vorbitori confirmați pentru NEM Dubrovnik 2021 sunt: Bill Wijdeveld, vicepreședinte Platform Content Services la M7 Group, Frank Spotnitz, CEO și producător executiv la Big Light Productions, Peter Parmenter, SVP, Business Development la DAZN, Peter Kolosi, CEO adjunct și director de programe la RTL Ungaria, Stanislav Georgiev, CEO la Bulsatcom, Natalija Gorščak, director la TV SLO, Guy Bisson, director de cercetare la Ampere Analysis, Maria Rua Aguete, director executiv și de tehnologie la Omdia, Katarina Pavlović, director de programe la Prva Srpska și O2 și Richard John Brešković, director de marketing la Hrvatski Telekom.

Agenda din acest an se va concentra din nou pe întâlnirile de tip networking în timpul celor trei zile de prezentări, proiecții și sesiuni de întrebări și răspunsuri iar a patra și ultima zi este rezervată pentru schimbul de impresii și relaxare.

Organizatorii se concentrează în special pe adaptarea evenimentului în funcție de măsurile epidemiologice. NEM Dubrovnik 2021 va avea loc mai ales în aer liber, astfel încât toți participanții să se simtă în siguranță, bucurându-se de briza verii.

NEM Dubrovnik este un eveniment B2B care își propune să dezvolte industria TV din regiunea CEE reunind reprezentanți ai televiziunilor cu plată și free-to-air, serviciilor de streaming, operatorilor de telecomunicații și altor furnizori de servicii de televiziune, dar și actori, producători, regizori, scriitori și alți participanți care au legătură cu industria audiovizuală.

Anul acesta, Dubrovnik va găzdui, de asemenea, finala concursului de scenarii NEM Network, unde creatorii vor avea șansa de a se întâlni cu potențiali parteneri, cumpărători și / sau investitori din industrie.

Până în prezent, NEM Dubrovnik a fost susținut de peste 180 de companii influente la nivel global și local, principalul sponsor fiind Eutelsat, urmat de companii precum Deutsche Telekom, A1 Telekom Austria Group, United Group, Comcast, Irdeto, Global Agency și HBO Adria, precum și BBC Studios, ViacomCBS, Disney, NBCUniversal, Warner Bros., Fremantle, Sony Pictures Television, Pickbox, MGM, ITV Studios Global Entertainment, Viasat World, Telekom Srbija Group, ZDF, BETA Film, HRT, Nova TV, RTL Croația, RTL Ungaria și altele.

New Europe Market (NEM) este un nume colectiv pentru mai multe evenimente organizate de agenția de marketing și servicii pentru industria TV Mediavision. În 2020 târgurile din vară și cel din iarnă de la Zagreb au fost anulate, fiind organizată doar o ediție online pe platforma NEM Network.

Atât detaliile programului pentru NEM Dubrovnik 2021 care vor apărea în următoarele săptămâni, cât și informațiile despre eveniment și costul taxelor de participare sunt publicate pe site-ul oficial NEM Dubrovnik 2021.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Da Vinci advertising for educational programs



Abonamentele la MEDIA EXPRES va oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale dar interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente click aici














© 2001 -  Media Expres SRL