×
Media Expres nr. 1
/ ianuarie 2023
Rasfoieste Anuarul
2022-2023
Media Expres nr. 12
/ decembrie 2022
Media Expres nr. 11
/ noiembrie 2022
Media Expres nr. 10
/ octombrie 2022
Media Expres nr. 9
/ septembrie 2022
Media Expres nr. 8
/ august 2022
Media Expres nr. 7
/ iulie 2022
Media Expres nr. 6
/ iunie 2022
Media Expres nr. 5
/ mai 2022
Media Expres nr. 4
/ aprilie 2022
Media Expres nr. 3
/ martie 2022
Media Expres nr. 2
/ februarie 2022
Media Expres nr. 1
/ ianuarie 2022
Rasfoieste Anuarul
2021-2022
Media Expres nr. 12
/ decembrie 2021
Media Expres nr. 11
/ noiembrie 2021
Media Expres nr. 10
/ octombrie 2021
Media Expres nr. 9
/ septembrie 2021
Media Expres nr. 8
/ august 2021
Media Expres nr. 7
/ iulie 2021
Media Expres nr. 6
/ iunie 2021
Media Expres nr. 5
/ mai 2021
Media Expres nr. 4
/ aprilie 2021
Media Expres nr. 3
/ martie 2021
Media Expres nr. 2
/ februarie 2021
Media Expres nr. 1
/ ianuarie 2021
Rasfoieste Anuarul
2020-2021
Powered by deep web learning from:
Complete Web Developer in 2023: Zero to Mastery
Login
Creează cont
Data de astăzi:
27.01.2023
; Data ultimei știri:
26.01.2023 12:43:57
REVISTA MEDIA EXPRES
TV LIVE ROMÂNIA
ULTIMELE ȘTIRI
Autorităţi
Cinema
Comunicaţii
ECO
Editorial
Externe
LEARN TO CODE
Legislaţie
MUZICĂ
ONG
ONLINE VOD OTT
Profil
Programe TV
Publicitate
Radio
Revista presei
Timp liber
Cine suntem
Abonamente
Publicitate in MEDIA EXPRES
Confidentialitate
Contact
Pentru
Adria
/ Za Adria Kliknite ovdje:
Adria
© 2001 - 2023 Media Expres S.R.L. 
Publicitate
-- Data și ora publicării:
18.06.2021 13:35:24
Telekom Romania, Clientul Anului și cea mai înaltă performanță la Gala Effie 2021 cu Parcul Online care a primit Grand Effie 2021
București (MEDIA EXPRES) / 18 iun 2021 / Gala Effie 2021, cea mai importantă competiţie a industriei de publicitate din România, a adus șapte premii pentru Telekom România, ca o recunoaștere a eficienței și impactului campaniilor asupra rezultatelor de business și brand, potrivit unui comunicat difuzat de Telekom.
Telekom Romania a primit 2 Gold Awards pentru campania Parcul Online, în categoriile Timely Opportunity și Social Good Brands, 3 Silver Effie Awards pentru campaniile Ghiță portat la Telekom și Smart TV Stick, în categoria Telecommunications, precum și FanAfaceriMici, în categoria Business to Business, plus 1 Bronze Award pentru FanAfaceriMici, în categoria Timely Opportunity. În plus, campania Parcul Online a primit și marele premiu al galei, Grand Effie 2021, iar Telekom Romania a primit, pentru al patrulea an consecutiv, titlul de Clientul Anului, fiind brandul cu cea mai înaltă performanță în comunicare din România.
„Pentru Telekom Romania, Effie reprezintă certificarea performanței eforturilor de comunicare, a impactului măsurabil și demonstrabil pe care munca echipei noastre și munca agențiilor partenere îl au asupra rezultatelor de business și de brand. În același timp, premiile Effie înseamnă dovada eficienței cu care investim bugetele de promovare, validarea strategiei de brand, comunicare și media și, totodată, înseamnă motivație și recunoaștere, ambele foarte valoroase pentru echipele implicate. Desemnarea pentru al patrulea an consecutiv drept Clientul Anului ne onorează și ne determină să continuăm cu aceeași ambiție, de a oferi beneficii reale clienților noștri, dar și de a realiza proiecte cu o componentă socială importantă”, a declarat Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidențial, Telekom Romania.
„Suntem mândri să primim recunoașterea industriei atât pentru eficiența campaniilor noastre tactice, care ne-au ajutat să ne atingem obectivele de business și să atragem clienți de la competiție, precum Ghiță portat la Telekom sau Telekom Smart TV Stick, și, în același timp, pentru performanța și impactul proiectelor noastre cu obiective mai presus de venituri și cotă de piață, acele proiecte care definesc brandul Telekom ca "brand cu un scop înalt", precum Parcul Online sau FanAfaceriMici. Prin intermediul acestor campanii, Telekom a reconfirmat dorința și implicarea de a pune tehnologia să lucreze în folosul binelui românilor, pentru a le schimba viața în bine, pentru a ajuta ca nimeni să nu fie lăsat în urmă și a veni cu soluții pentru punctele nevralgice ale societății, fie că vorbim despre siguranța copiilor sau antreprenorii afectați de pandemie”, a completat Ruxandra Rău, Director Comunicare și Strategie de Marcă, Telekom Romania.
Toate campaniile premiate au fost realizate cu sprijinul agenției Leo Burnett, câștigătoare a distincției Agenția Anului în ultimii patru ani.
Effie este cel mai important premiu din industria de publicitate din România, deoarece onorează singura realizare cu adevărat importantă în domeniu: Rezultatele. Este premiul acordat anual ca recunoaștere a celor mai eficiente campanii publicitare, care au obținut rezultate superioare în îndeplinirea sau depășirea obiectivelor pentru care au fost realizate. Effie este un premiu național răspândit la nivel internațional și este organizat din 1968.
(MEDIA EXPRES)
Vă mulțumim că ați citit până aici. Acum vă învățăm un mic secret:
Abonamentele
vă oferă acces la
News Alerts pe e-mail
și zilnic la
REVISTA PRESEI
, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine.
Abonament
click aici
Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click:
Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2022-2023 este online!
Gratuit online, doar un click:
Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES
va oferă acces la
Alerta Știri!
pe e-mail,
Anuarul Media Expres
și zilnic la
REVISTA PRESEI
, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului.
Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente
click aici
© 2001 - Media Expres SRL