×
Media Expres nr. 1
/ ianuarie 2023
Rasfoieste Anuarul
2022-2023
Media Expres nr. 12
/ decembrie 2022
Media Expres nr. 11
/ noiembrie 2022
Media Expres nr. 10
/ octombrie 2022
Media Expres nr. 9
/ septembrie 2022
Media Expres nr. 8
/ august 2022
Media Expres nr. 7
/ iulie 2022
Media Expres nr. 6
/ iunie 2022
Media Expres nr. 5
/ mai 2022
Media Expres nr. 4
/ aprilie 2022
Media Expres nr. 3
/ martie 2022
Media Expres nr. 2
/ februarie 2022
Media Expres nr. 1
/ ianuarie 2022
Rasfoieste Anuarul
2021-2022
Media Expres nr. 12
/ decembrie 2021
Media Expres nr. 11
/ noiembrie 2021
Media Expres nr. 10
/ octombrie 2021
Media Expres nr. 9
/ septembrie 2021
Media Expres nr. 8
/ august 2021
Media Expres nr. 7
/ iulie 2021
Media Expres nr. 6
/ iunie 2021
Media Expres nr. 5
/ mai 2021
Media Expres nr. 4
/ aprilie 2021
Media Expres nr. 3
/ martie 2021
Media Expres nr. 2
/ februarie 2021
Media Expres nr. 1
/ ianuarie 2021
Rasfoieste Anuarul
2020-2021
Powered by deep web learning from:
Complete Web Developer in 2023: Zero to Mastery
Login
Creează cont
Data de astăzi:
27.01.2023
; Data ultimei știri:
26.01.2023 12:43:57
REVISTA MEDIA EXPRES
TV LIVE ROMÂNIA
ULTIMELE ȘTIRI
Autorităţi
Cinema
Comunicaţii
ECO
Editorial
Externe
LEARN TO CODE
Legislaţie
MUZICĂ
ONG
ONLINE VOD OTT
Profil
Programe TV
Publicitate
Radio
Revista presei
Timp liber
Cine suntem
Abonamente
Publicitate in MEDIA EXPRES
Confidentialitate
Contact
Pentru
Adria
/ Za Adria Kliknite ovdje:
Adria
© 2001 - 2023 Media Expres S.R.L. 
Timp liber
-- Data și ora publicării:
25.06.2021 16:27:07
Motorola și Decathlon continuă demersul pentru mișcare în Parcul Mogoșoaia în cadrul campaniei HelloMișcare
Timp de trei weekend-uri, Motorola și Decathlon dau șansa câștigării a numeroase premii celor care vor să-și descopere sporturile preferate: 10 mingi de fotbal, 10 mingi de baschet și 10 seturi de badminton pe zi.
București (MEDIA EXPRES) / 25 iun 2021 / Motorola, în parteneriat cu Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, continuă campania HelloMișcare, o campanie de conștientizare a importanței sănătății digitale și a dezvoltării unui stil de viață echilibrat, prin facilitarea activităților fizice și a sportului în aer liber.
De aceea, începând de sâmbătă, 26 iunie, campania HelloMișcare continuă și în aer liber, în Parcul Mogoșoaia. Astfel în zilele de 26 și 27 iunie, în intervalul 12:00 – 18:00, în parcul Mogoșoaia va fi amenajată o zonă dedicată activităților sportive, unde distracția, mișcarea, socializarea și posibilitatea de a câștiga premii atractive vor fi elementele principale, asigurate de gazdele Motorola și Decathlon.
Activitatea se va desfășura timp de 3 weekend-uri, până pe 11 iulie, iar toți cei care vor să se bucure de timpul liber într-un mod activ și sănătos sunt așteptați în Parcul Mogoșoaia, la zona Motorola și Decathlon, unde au posibilitatea să participe și la concursurile sportive, ce pun în joc posibilitatea de a câștiga în fiecare zi din weekend 10 mingi de fotbal, 10 mingi de baschet și 10 seturi de badminton.
Todată, campania HelloMișcare a fost dezvoltată de către Motorola și Decathlon pentru a oferi celor pasionați de tehnologie și mișcare posibilitatea de îmbina cele două hobby-uri, dar și de a câștiga 5 trotinete Oxelo, o bicicletă Rockrider și 50 de vouchere în valoare de 200 de lei fiecare, pe care câștigătorii le pot folosi în toate magazinele Decathlon din țară.
În perioada 18 iunie – 18 iulie, orice telefon Motorola achiziționat online de pe site-ul Motorola sau din magazinele partenere, Altex, Media Galaxy, Orange, Vodafone, Digi, eMAG și Flanco, al cărui cod IMEI este înscris pe www.castigacumotorola.ro, are posibilitatea de a intra în tragerea la sorți pentru câștigarea unuia dintre premiile puse la dispoziție de către Decathlon.
Prin activitățile organizate în Parcul Mogoșoaia, în weekend-urile din perioada 26 iunie – 18 iulie, Motorola și Decathlon au dus demersul mai aproape de oameni, printr-o invitație la mișcare și distracție.
Pentru mai multe informații despre campania Hellomișcare și despre produsele Motorola, vizitați site-ul https://www.motorola.com/ro/ , pagina de Facebook, Instagram și YouTube.
Motorola Mobility LLC a fost achiziționată de Lenovo Group Holdings în 2015. Motorola Mobility este o subsidiară deținută integral de Lenovo, responsabilă de crearea și fabricarea tuturor telefoanelor mobile sub marca Moto și Motorola.
Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) este o companie globală din top Fortune, în valoare de 45 mld. USD, care își propune să devină lider global în Transformare Inteligentă prin dispozitive și infrastructură smart care oferă cea mai bună experiență de utilizare. Lenovo deține în portofoliu cea mai diversă gamă de produse conectate, inclusiv smartphone-uri (Motorola), tablete, PC-uri (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) și stații de lucru, precum și dispozitive AR/VR și soluții inteligente pentru casă și birou. Soluțiile Lenovo pentru centre de date (ThinkSystem, ThinkAgile) contribuie în mod esențial la crearea capacității și generarea puterii de calcul necesare pentru schimbarea lumii de business și a societății. Lenovo urmărește să inspire elementul unic din fiecare și să contribuie la un viitor mai inteligent și prosper.
Decathlon, cel mai important retailer european al pieței de articole sportive, deține în momentul de față 28 de magazine la nivel național, la care se adaugă și platforma online, fiind prezent în retailul sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1500 de colaboratori în 2021. Decathlon oferă iubitorilor de sport, articole și echipamente pentru mai mult de 80 de sporturi, conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație din domeniu, păstrând în permanență obiectivul strategic de a face sportul accesibil cât mai multor români prin oferirea unui raport calitate - preț foarte bun.
Magazinele includ produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Btwin, Domyos, Nabaiji, etc, dar și altor mărci internaționale, adresându-se atât începătorilor, cât și sportivilor de nivel avansat sau profesionist. Începând cu 2018, Decathlon produce produse marcă proprie inclusiv în trei unități din România, pentru drumeții montane și trekking (încălțăminte), dar și pentru ciclism (articole textile și biciclete pentru adulți și copii), vândute în întreaga Europă cu eticheta "Fabricat în România".
Anumite caracteristici, funcționalități și specificații de produs pot depinde de rețea și stau sub rezerva unor termeni, condiții și taxe suplimentare. Toate pot fi modificate fără notificare. Logo-ul MOTOROLA și M stilizat sunt mărci înregistrate ale Motorola Trademark Holdings, LLC. Android este marcă înregistrată a Google LLC. Toate celelalte mărci înregistrate sunt proprietatea respectivilor deținători. LENOVO este marcă înregistrată Lenovo. ©2020 Motorola Mobility LLC. Toate drepturile rezervate.
(MEDIA EXPRES)
Vă mulțumim că ați citit până aici. Acum vă învățăm un mic secret:
Abonamentele
vă oferă acces la
News Alerts pe e-mail
și zilnic la
REVISTA PRESEI
, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine.
Abonament
click aici
Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click:
Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2022-2023 este online!
Gratuit online, doar un click:
Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES
va oferă acces la
Alerta Știri!
pe e-mail,
Anuarul Media Expres
și zilnic la
REVISTA PRESEI
, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului.
Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente
click aici
© 2001 - Media Expres SRL