×


Timp liber -- Data și ora publicării: 25.06.2021 16:27:07

Motorola și Decathlon continuă demersul pentru mișcare în Parcul Mogoșoaia în cadrul campaniei HelloMișcare



Timp de trei weekend-uri, Motorola și Decathlon dau șansa câștigării a numeroase premii celor care vor să-și descopere sporturile preferate: 10 mingi de fotbal, 10 mingi de baschet și 10 seturi de badminton pe zi.

București (MEDIA EXPRES) / 25 iun 2021 / Motorola, în parteneriat cu Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, continuă campania HelloMișcare, o campanie de conștientizare a importanței sănătății digitale și a dezvoltării unui stil de viață echilibrat, prin facilitarea activităților fizice și a sportului în aer liber.

De aceea, începând de sâmbătă, 26 iunie, campania HelloMișcare continuă și în aer liber, în Parcul Mogoșoaia. Astfel în zilele de 26 și 27 iunie, în intervalul 12:00 – 18:00, în parcul Mogoșoaia va fi amenajată o zonă dedicată activităților sportive, unde distracția, mișcarea, socializarea și posibilitatea de a câștiga premii atractive vor fi elementele principale, asigurate de gazdele Motorola și Decathlon.

Activitatea se va desfășura timp de 3 weekend-uri, până pe 11 iulie, iar toți cei care vor să se bucure de timpul liber într-un mod activ și sănătos sunt așteptați în Parcul Mogoșoaia, la zona Motorola și Decathlon, unde au posibilitatea să participe și la concursurile sportive, ce pun în joc posibilitatea de a câștiga în fiecare zi din weekend 10 mingi de fotbal, 10 mingi de baschet și 10 seturi de badminton.

Todată, campania HelloMișcare a fost dezvoltată de către Motorola și Decathlon pentru a oferi celor pasionați de tehnologie și mișcare posibilitatea de îmbina cele două hobby-uri, dar și de a câștiga 5 trotinete Oxelo, o bicicletă Rockrider și 50 de vouchere în valoare de 200 de lei fiecare, pe care câștigătorii le pot folosi în toate magazinele Decathlon din țară.

În perioada 18 iunie – 18 iulie, orice telefon Motorola achiziționat online de pe site-ul Motorola sau din magazinele partenere, Altex, Media Galaxy, Orange, Vodafone, Digi, eMAG și Flanco, al cărui cod IMEI este înscris pe www.castigacumotorola.ro, are posibilitatea de a intra în tragerea la sorți pentru câștigarea unuia dintre premiile puse la dispoziție de către Decathlon.

Prin activitățile organizate în Parcul Mogoșoaia, în weekend-urile din perioada 26 iunie – 18 iulie, Motorola și Decathlon au dus demersul mai aproape de oameni, printr-o invitație la mișcare și distracție.

Pentru mai multe informații despre campania Hellomișcare și despre produsele Motorola, vizitați site-ul https://www.motorola.com/ro/ , pagina de Facebook, Instagram și YouTube.

Motorola Mobility LLC a fost achiziționată de Lenovo Group Holdings în 2015. Motorola Mobility este o subsidiară deținută integral de Lenovo, responsabilă de crearea și fabricarea tuturor telefoanelor mobile sub marca Moto și Motorola.

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) este o companie globală din top Fortune, în valoare de 45 mld. USD, care își propune să devină lider global în Transformare Inteligentă prin dispozitive și infrastructură smart care oferă cea mai bună experiență de utilizare. Lenovo deține în portofoliu cea mai diversă gamă de produse conectate, inclusiv smartphone-uri (Motorola), tablete, PC-uri (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) și stații de lucru, precum și dispozitive AR/VR și soluții inteligente pentru casă și birou. Soluțiile Lenovo pentru centre de date (ThinkSystem, ThinkAgile) contribuie în mod esențial la crearea capacității și generarea puterii de calcul necesare pentru schimbarea lumii de business și a societății. Lenovo urmărește să inspire elementul unic din fiecare și să contribuie la un viitor mai inteligent și prosper.

Decathlon, cel mai important retailer european al pieței de articole sportive, deține în momentul de față 28 de magazine la nivel național, la care se adaugă și platforma online, fiind prezent în retailul sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1500 de colaboratori în 2021. Decathlon oferă iubitorilor de sport, articole și echipamente pentru mai mult de 80 de sporturi, conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație din domeniu, păstrând în permanență obiectivul strategic de a face sportul accesibil cât mai multor români prin oferirea unui raport calitate - preț foarte bun.

Magazinele includ produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Btwin, Domyos, Nabaiji, etc, dar și altor mărci internaționale, adresându-se atât începătorilor, cât și sportivilor de nivel avansat sau profesionist. Începând cu 2018, Decathlon produce produse marcă proprie inclusiv în trei unități din România, pentru drumeții montane și trekking (încălțăminte), dar și pentru ciclism (articole textile și biciclete pentru adulți și copii), vândute în întreaga Europă cu eticheta "Fabricat în România".

Anumite caracteristici, funcționalități și specificații de produs pot depinde de rețea și stau sub rezerva unor termeni, condiții și taxe suplimentare. Toate pot fi modificate fără notificare. Logo-ul MOTOROLA și M stilizat sunt mărci înregistrate ale Motorola Trademark Holdings, LLC. Android este marcă înregistrată a Google LLC. Toate celelalte mărci înregistrate sunt proprietatea respectivilor deținători. LENOVO este marcă înregistrată Lenovo. ©2020 Motorola Mobility LLC. Toate drepturile rezervate.
(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Da Vinci advertising for educational programs

NEW EUROPE MARKET Dubrovnik 6-9 SEPTEMBER 2021 JOIN LIVE EVENt



Abonamentele la MEDIA EXPRES vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Noi ținem istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la digital și web.
Pentru abonamente click aici














© 2001 -  Media Expres SRL