×


Profil -- Data și ora publicării: 05.07.2021 16:27:49

GfK a anunțat o investiție pentru dublarea eșantionului din Consumer Panel pentru o înțelegere mai bună a consumatorilor



București (MEDIA EXPRES) / 5 iul 2021 / Monitorizarea continuă a nivelului consumului casnic și a comportamentului de cumpărare din România trece la un alt nivel, prin dublarea eșantionului GfK Consumer Panel, de la 3.000 la 6.000 de gospodării, începând cu ianuarie 2022, a anunțat compania de cercetare a pieței printr-un comunicat de presă.

Eșantionul este și va continuă să fie unul reprezentativ național pentru populația țării. Gospodăriile parte din eșantionul GfK Consumer Panel, scanează zilnic cumpărăturile făcute și transmit datele la GfK în timp real.

Cu o experiență bogată pe piață, GfK monitorizează continuu, încă din anul 1997, consumul casnic al familiilor din România, din zona bunurilor de larg consum, cu scopul de a oferi pieței informații relevante, bazate pe cumpărături reale, despre obiceiurile de cumpărare în continuă schimbare.

Având la baza consumatorul, GfK Consumer Panel culege informații relevante despre comportamentul de cumpărare și trendurile din toate canalele de vânzare și toți retailerii din România. Prin investițiile făcute în dublarea eșantionului de gospodării, atât producătorii, cât și retailerii din piață de bunuri de larg consum, vor putea accesa informații mai detaliate despre ce și cum se cumpără, pentru a își înțelege mai bine consumatorii și a crea pentru aceștia produse și servicii superioare.

Mai mult decât atât, dublarea eșantionului de cercetare va ajută jucătorii din piață să combine datele reale de cumpărături cu insight-uri legate de motivațiile și percepțiile consumatorilor, pentru a avea o înțelegere completă a ceea ce se cumpără și de ce. GfK Consumer Panel este, de peste 20 de ani, partener de încredere pentru producătorii și retailerii din România, pentru studii precum Shopper Behavior, Category Management, Innovation Tracking, Pricing, Brand Health and Brand Performance.

GfK se prezintă ca o companie care conectează datele și ştiinţa, oferind soluţii inovatoare de cercetare pentru a da răspunsuri la întrebări esențiale de business legate de consumatori, pieţe, branduri şi media, acum şi în viitor. GfK le promite clienților săi din toată lumea „creştere prin cunoaștere”.

Pentru mai multe detalii, vizitaţi www.gfk.com/ro.
(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Da Vinci advertising for educational programs

NEW EUROPE MARKET Dubrovnik 6-9 SEPTEMBER 2021 JOIN LIVE EVENt



Abonamentele la MEDIA EXPRES vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Noi ținem istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la digital și web.
Pentru abonamente click aici














© 2001 -  Media Expres SRL