×


ONLINE / VOD / OTT -- Data și ora publicării: 07.07.2021 12:21:26

Studiu Cartoon Network: schimbările climatice au devenit o preocupare pentru copii



București (MEDIA EXPRES) / 7 iul 2021 / Cartoon Network a publicat la 7 iulie rezultatele unui studiu la nivel EMEA care analizează punctele de vedere și comportamentele copiilor cu vârsta cuprinsă între 6 și 12 ani referitoare la schimbările climatice, promovând un comportament responsabil la adresa online cartoonnetworkclimatechampions.com/ro-ro .

Cercetarea arată clar faptul că sănătatea planetei este o prioritate pentru copii. Din numărul total de respondenți, 91% sunt preocupați de schimbările climatice și asociază fenomenul cu sentimente negative precum frică, supărare și îngrijorare. Schimbările climatice sunt la fel de alarmante și pentru copiii din România, 98% dintre aceștia asociind fenomenul cu stări negative.

Dintre cei 200 de copii români care au participat la sondaj, 90% sunt gata să lupte împotriva schimbărilor climatice, dar au nevoie de mai multe cunoștințe și oportunități și, totodată, se simt responsabili pentru îngrijirea mediului. Întrebați cine îi inspiră cel mai mult să-și dorească să contribuie la combaterea schimbărilor climatice, 70% dintre copiii români chestionați au nominalizat „mama” drept cel mai mare erou al lor care îi poate sprijini în combaterea schimbărilor climatice. „Tata” și „profesorii” au fost, de asemenea, menționați ca modele de urmat.

În țări apropiate precum Republica Cehă și Polonia, 87% și respectiv 88% dintre cei mici au declarat că sunt la curent cu provocările schimbărilor climatice și se simt îngrijorați, speriați și triști. În același timp, 84% dintre copiii din Polonia susțin că sunt pregătiți să lupte împotriva problemelor de mediu, spre deosebire de Republica Cehă, unde doar 49% dintre copii sunt dispuși să își asume misiunea aceasta. Mama este sursa de inspirație când vine vorba de protejarea mediului pentru mai bine de 60% dintre copiii atât din Cehia, cât și din Polonia, un rol la fel de important avându-l și tatăl sau educatorii.

Aproape toți copiii care au răspuns la sondaj din cele trei țări susțin că au participat activ la cel puțin o activitate de protejare a mediului.

Totodată, rezultatele arată că 80% dintre respondenții din România, 78% din Polonia și aproximativ 40% din Republica Cehă au nominalizat Cartoon Network drept organizația care îi motivează și îi ajută să lupte împotriva schimbărilor climatice.

WarnerMedia a comandat sondajul online reprezentativ la nivel național cu un eșantion de 4.124 de copii cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani din 13 țări din regiunea EMEA (Germania, Franța, Italia, Polonia, EAU, Belgia, Olanda, Luxemburg, Marea Britanie, Africa de Sud, România, Turcia și Republica Cehă), realizat de Quantilope, în intervalul 28 mai – 11 iunie 2021.

Studiul face parte din campania de conștientizare a schimbărilor climatice, Campionii Climei, lansată în toată EMEA la 1 iunie 2021, și care se desfășoară în mai multe state și în mai multe limbi. Inițiativa dezvoltată în parteneriat cu WWF își propune să încurajeze copiii să rezolve mici provocări zilnice, care reprezintă o diferență semnificativă pentru sănătatea planetei noastre.

Vanessa Brookman, Head of Kids, WarnerMedia EMEA: „Cercetarea suține ceea ce am obținut deja din conversațiile cu tinerii- copiilor le pasă foarte mult de planetă și sunt dornici să se implice. Aceste rezultate se reflectă direct în crearea și lansarea Cartoon Network „Campionii Climei”- o inițiativă personalizată de conștientizare a schimbărilor climatice, care invită copiii din EMEA să facă față provocărilor zilnice care ajută mediul. Deși campania a fost demarată de la 1 iunie, 300.000 de provocări au fost deja finalizate, ceea ce dovedește dorința copiilor de a acționa. Ne face plăcere să motivăm în acest fel fanii tineri și suntem impresionați de modul în care își unesc forțele pentru a face diferența”.

Cartoon Network este o divizie WarnerMedia și televiziunea de desene animate numărul 1 la nivel mondial, oferind cel mai bun conținut original pentru copii și familii, cu seriale precum Ben 10, Craig și dumbrava, Steven Univers, Uimitoarea lume a lui Gumball, Fetițele Powerpuff sau Aventurile fraților urși. Urmărit în 187 de țări, în peste 450 de milioane de case și în 33 de limbi, Cartoon Network inspiră următoarea generație de creatori și inovatori prin implicarea publicului său la granița dintre creativitate și tehnologie. Inițiativele sale sociale premiate, cum ar fi Cartoon Network Clubul Prieteniei, sunt resurse recunoscute și deseori utilizate de copii și adulți care caută ajutor în rezolvarea problemelor de bullying.

WarnerMedia este o companie lider în domeniul mass-media și al divertismentului care creează și distribuie conținut premium și popular dintr-o gamă diversă de povestitori și jurnaliști talentați, către audiențe globale, prin brandurile sale, inclusiv: HBO, HBO Now, HBO Max, Warner Bros., TNT, TBS, truTV, CNN, DC, New Line, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies și altele. WarnerMedia face parte din AT&T Inc. (NYSE: T). Organizația include, de asemenea, suita Xandr de soluții avansate de publicitate concepute pentru a ajuta la îmbunătățirea publicității pentru mărci, editori și consumatori.

Birourile Warner Media Romania sunt în București, strada Buzești nr. 76-80, etaj 5, sector 1.
(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Da Vinci advertising for educational programs

NEW EUROPE MARKET Dubrovnik 6-9 SEPTEMBER 2021 JOIN LIVE EVENt



Abonamentele la MEDIA EXPRES vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Noi ținem istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la digital și web.
Pentru abonamente click aici














© 2001 -  Media Expres SRL