Profil -- Data și ora publicării: 07.09.2021 13:09:31
NEM DUBROVNIK 2021 a început la șase septembrie în Croația reunind lideri internaționali ai industriei de televiziune
București (MEDIA EXPRES) / 7 sep 2021 / După o pauză de doi ani, liderii industriei TV s-au adunat, pentru a opta oară, la târgul de televiziune NEM Dubrovnik 2021 reunind, în perioada 6-10 septembrie, la Hotel Dubrovnik Palace, peste 500 de participanți care vor discuta despre noile tendințe și evoluția media după un an care a influențat foarte mult industria, potrivit unui comunicat difuzat de organizatori.
Agenția croată de marketing și servicii pentru industria TV Mediavision, organizatorul târgului, a întâmpinat oficial participanții pe terasa Hotelului Dubrovnik Palace la 6 septembrie, împreună cu Pavel Stantchev de la TV2 Media Group din Ungaria, care a vorbit despre posibilele ultime zile de televiziune liniară, sinergia cu telecomunicațiile și importanța interesului și satisfacției spectatorilor.
Prima prezentare în cadrul NEM Dubrovnik 2021 a fost „Televiziunea EON: De la TV la platforma de divertisment”, realizată de către United Group, unul dintre cei mai mari furnizori de telecomunicații și mass-media multi-play din sud-estul Europei. Adrian Ježina, CEO Telemach Croația și Telemach Slovenia, Srđan Đurđević, CEO United Cloud și Nikola Francetić, CEO NetTV plus au discutat despre transformarea și personalizarea televiziunii și modul în care conținutul TV afectează comportamentul spectatorilor.
După prezentări grupul GPM ETV din Rusia și-a prezentat conținutul TV de top, a prezentat o emisiune TV „Stream“, iar ziua s-a încheiat cu petrecerea Brid TV din Serbia.
Cea mai mare parte a programului NEM Dubrovnik 2021 va avea loc în aer liber, în conformitate cu măsuri epidemiologice impuse de autorități.
NEM Dubrovnik este un eveniment B2B care se concentrează în fiecare an pe dezvoltarea industriei TV din regiunea CEE. Vizitatorii obișnuiți sunt reprezentanți cheie ai televiziunilor cu plată, Free To Air, serviciilor de streaming, operatorilor de telecomunicații și altor furnizori de servicii de televiziune, dar și actori, producători, regizori, scriitori și alți furnizori pentru industria audiovizuală.
Anul acesta, Dubrovnik găzduiește, de asemenea, finaliștii concursului de scriere de scenarii NEM Network.
Până în prezent, NEM Dubrovnik a fost susținut de peste 180 de companii influente la nivel global și local, dintre care principalele sunt Eutelsat, Deutsche Telekom, A1 Telekom Austria Group, United Group, Comcast, Irdeto, Global Agency și HBO Adria, BBC Studios, ViacomCBS, All3Media International, NBCUniversal, Warner Bros., Fremantle, Sony Pictures Television, Pickbox, MGM, ITV Studios Global Entertainment, Viasat World, Telekom Srbija Group, ZDF, BETA Film, HRT, Nova TV, RTL Croația, RTL Ungaria și multe altele.
New Europe Market (NEM) este un nume colectiv pentru mai multe evenimente organizate de agenția de marketing și industria TV Mediavision. NEM Dubrovnik a fost completat în 2019 cu o ediție de iarnă numită NEM Zagreb, dedicată laturii creative a industriei TV. În 2020 a fost introdusă noua platformă NEM Network, astfel încât profesioniștii să poată rămâne conectați, indiferent de restricțiile fizice de călătorie.
Detaliile programului pentru NEM Dubrovnik 2021 vor fi publicate în continuare în următoarele săptămâni pe site-ul oficial NEM Dubrovnik 2021.
(MEDIA EXPRES)
Dacă tot ați ajuns aici…
Abonamentele vă oferă acces la
News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la
REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie.
Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine.
Abonament click aici