×


Știri Programe TV -- Data și ora publicării: 23.11.2021 16:16:24

Digi consultă publicul despre cele mai bune domenii de implicare în responsabilitatea socială



București (MEDIA EXPRES) / 23 nov 2021 / DIGI organizează în perioada 23 noiembrie – 7 decembrie 2021, pentru al treilea an consecutiv, studiul „Ce înseamnă pentru tine RESPONSABILITATEA?”, prin intermediul căruia respondenții sunt invitați să completeze un chestionar și să își exprime opinia cu privire la cele mai importante domenii în care ar trebui să se implice o companie responsabilă, din punct de vedere social. Chestionarul poate fi accesat pe site-ul DIGI.ro.

Studiul își propune să identifice interesele și preocupările publicului, în domeniul responsabilității sociale și, totodată, să evalueze percepția acestuia asupra proiectelor implementate și susținute de companie în ultimul an.

În 2021, DIGI a continuat să se implice în cauze care au avut impact important asupra angajaților, abonaților săi și față de întreaga comunitate, pentru care a realizat proiecte atât în domeniul sănătății (#DigiWell), cât și în cel al educației (#DigiEdu), al sustenabilității (#DigiBenefit) și digitalizării, pentru creșterea calității vieții și a integrării (#DigiActiv).

Printre proiectele importante derulate în 2021, amintim de cele cinci campanii de imunizare colectivă împotriva virusului SARS-CoV-2, organizate pentru angajații DIGI și familiile acestora, într-unul dintre sediile Grupului din București și în Vâlcea. Acțiunile au fost realizate cu sprijinul Direcției de Sănătate Publică.

O inițiativă de tradiție a companiei este susținerea Cursei Roz, organizată în luna octombrie, denumită și Luna Internațională a Conștientizării, Prevenției și Luptei împotriva Cancerului de Sân. Pe parcursul celor 4 ani de parteneriat între DIGI și Asociația Casiopeea, din donațiile făcute de companie, s-au oferit beneficiarelor asociației peste 40 de proteze mamare.

De asemenea, DIGI a organizat și în acest an o nouă ediție DIGI Donează Viață, în parteneriat cu Centrul de Transfuzie Sanguină București, pentru a crește gradul de conștientizare a angajaților în legătură cu necesitatea donării de sânge și stimularea participării recurente a acestora.

Totodată, prin parteneriatul cu Asociația Salvați Copiii, compania a continuat și în 2021 să ofere suport la 0800.070.009 - Family Tel, linia telefonică gratuită, unde părinții și tutorii copiilor au putut suna pentru a fi consiliați psihologic și ajutați să gestioneze cât mai bine starea emoțională a copiilor, conform unui protocol specific situațiilor generate de criză.

Un alt proiect de referință este DIGI CoRRRner, o inițiativă de încurajare a comportamentului eco-responsabil, prin care au fost amenajate spații de colectare în toate cele 458 de magazine din rețeaua DIGI. Compania a implementat cu succes proiectul în doar 10 luni de la lansare, asigurând, inclusiv pentru angajați, centre de colectare în sediile din București.

Grupul DIGI a continuat și în 2021 să ajute comunitățile aflate în nevoie, respectiv categoriile vulnerabile reprezentate de familiile din zonele rurale și izolate, oferindu-le servicii de telecomunicații necesare continuării școlii.

DIGI se autodefinește ca având un profil de companie responsabilă și implicată în problemele comunității.

În 2020, 81% dintre respondenți au evaluat DIGI drept o companie „categoric responsabilă” sau „mai degrabă responsabilă” din punct de vedere social. În privința domeniilor în care ar trebui să se implice companiile, în viitor, prin proiectele de CSR, respondenții au nominalizat educația de masă (39%), urmată de protecția mediului (37%), sănătate (19%), artă-cultură (3%) și sport (2%).

Grupul DIGI este liderul segmentului de servicii de internet fix, pay-tv și telefonie fixă după cotele de piață deținute în România și unul dintre operatorii europeni de top în domeniul comunicațiilor electronice convergente, derulând operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia. Compania deține cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune, ajungând la o acoperire de circa 9,8 milioane de gospodării în România și Ungaria, la finalul anului 2020.

În domeniul serviciilor mobile de voce și date, DIGI a fost mereu un adept al pionieratului, implementând de timpuriu cele mai avansate tehnologii. DIGI aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul serviciilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.
(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Da Vinci advertising for educational programs
Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2021-2022 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover


Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL