×


Comunicaţii -- Data și ora publicării: 28.01.2022 11:00:11

Deutsche Telekom are o valoare de brand de 60,2 miliarde de dolari americani, fiind prima companie de comunicații din Europa



București (MEDIA EXPRES) / 28 ian 2022 / Valoarea mărcii Deutsche Telekom a ajuns la un nivel record, fiind cel mai valoros brand de telecomunicații din Europa și pe locul al doilea în topul celor mai importante companii de telecomunicații din lume, potrivit unui comunicat difuzat de la sediul companiei din Bonn.

Deutsche Telekom are o valoare de brand de 60,2 miliarde de dolari americani, conform Brand Finance Global 500, reprezentând o creștere de 18 procente față de anul precedent (51,1 miliarde de dolari americani).

"Succesele economice și tehnologice au permis mărcii Deutsche Telekom să continue să se dezvolte cu succes la nivel național și internațional", a declarat Ulrich Klenke, Chief Brand Officer la Deutsche Telekom. "Calitatea remarcabilă a rețelelor și produselor noastre menține oamenii conectați și demonstrează capacitatea noastră de inovare, dar și capabilitățile noastre pe toate piețele pe care activăm. Aceasta oferă tuturor șansa de a profita de oportunitățile oferite de digitalizare", a adăugat acesta.

Experții de la Brand Finance cataloghează Deutsche Telekom ca fiind, de departe, cel mai valoros brand de telecomunicații din Europa. Potrivit studiului, grupul Deutsche Telekom a urcat pe locul al doilea în topul companiilor de telecomunicații din lume - după Verizon și înaintea AT&T și China Mobile. De asemenea, se situează pe locul al doilea în topul celor mai importante companii germane din lume, după Mercedes-Benz.

Cel mai valoros brand la nivel mondial este Apple, care devansează Amazon și Google. Experții au clasat Deutsche Telekom pe locul 17 în clasamentul general.

În fiecare an, Brand Finance stabilește care sunt cele mai valoroase mărci din lume. Compania britanică de consultanță pune această creștere semnificativă a valorii mărcii Deutsche Telekom pe seama dezvoltării economice și tehnologice. Acest lucru se datorează, în primul rând, creșterii de business, dar și numărului de clienți, în special în Statele Unite. În plus, grupul Deutsche Telekom a câștigat puncte și datorită investițiilor sustenabile în calitatea rețelei, în tehnologiile digitale și în serviciile de suport clienți, ceea ce a conferit o dinamică suplimentară brandului. De asemenea, Deutsche Telekom este pregătită să dezvolte noi perspective de venituri datorită progreselor rapide înregistrate în implementarea tehnologiei mobile 5G și a rețelelor sale de fibră optică.

Brand Finance întocmește clasamentul celor mai valoroase mărci din lume în funcție de valoarea mărcii în dolari americani. Valorile mărcilor sunt calculate pe baza taxelor de licență pe care o companie ar trebui să le plătească dacă nu ar deține marca respectivă. În plus față de valoarea mărcii, fiecăreia dintre cele 500 de mărci i se atribuie un rating de marcă. Modelată după ratingul de credit, această valoare reprezintă un punct de referință pentru punctele forte, riscurile și potențialul unei mărci în comparație cu concurenții săi. Cei interesați pot afla mai multe informații despre raportul "Brand Finance Global 500" la adresa www.brandfinance.com.
(C MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover

Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2021-2022 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover


Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL