×


ONLINE VOD OTT -- Data și ora publicării: 14.02.2022 16:10:44

EUROSPORT și-a depășit recordul de audiență pe platformele digitale la JO de Iarnă de la Beijing, comparativ cu PyeongChang 2018



București (MEDIA EXPRES) / 14 feb 2022 / Audiențele pe platformele digitale pentru Beijing 2022 le-au depășit pe cele înregistrate la PyeongChang 2018 după numai patru zile de competiție, iar abonamentele noi plătite pentru Beijing 2022 au depășit deja numărul înregistrat pentru întreaga competiție PyeongChang 2018. Totodată, de opt ori mai multă lume a urmărit conținut în regim de streaming comparativ cu aceeași perioadă de acum patru ani, iar audiențele televiziunilor liniare au rămas la un nivel bun, similar celor de la PyeongChang 2018, în ciuda consumului TV mai mic cu 10% față de acum patru ani, potrivit unui comunicat difuzat de Discovery/ Eurosport.

La nivel european, Discovery folosește platformele digitale Eurosport și discovery+ pentru difuzarea Jocurilor Olimpice, alături de rețeaua tradițională de televiziuni Eurosport.

Pentru perioada analizată, aproape 750 de milioane de minute de conținut au fost urmărite în regim de streaming pe platformele plătite Eurosport și discovery+, de peste 18 ori mai mult decât în aceeași perioadă pentru PyeongChang 2018.

Numărul mediu de minute urmărite per utilizator este mai mult decât dublu pe serviciile de streaming, în timp ce televiziunile au înregistrat o creștere de 29% a minutelor urmărite în medie față de ultima ediție a Jocurilor Olimpice de Iarnă.

Conținutul gratuit de știri și video de pe site-urile Eurosport și-a dublat, la rândul său, audiența.

Audiențele televiziunilor liniare au rămas la un nivel bun, similar celor de la PyeongChang 2018, în ciuda consumului TV mai mic cu 10% față de acum patru ani. Țările nordice, printre care Suedia și Norvegia, au înregistrat creșteri semnificative de audiență în acest an.

Jean-Briac Perrette, President & CEO, Discovery Streaming & International, a spus: „Jocurile Olimpice au început în forță pe toate platformele noastre, serviciile de streaming continuând să depășească așteptările în mod semnificativ”.

La rândul său, Andrew Georgiou, President of Sports, Discovery, a afirmat: „Creșterea de audiență și interacțiune pe care o vedem în această primă fază a Jocurilor Olimpice demonstrează cu adevărat plusvaloarea adusă de Discovery fanilor și partenerilor. Continuăm să oferim conținutul nostru olimpic către tot mai multă lume și pentru o durată tot mai îndelungată în rețeaua digitală Eurosport și discovery+”.

„Aceste lucruri indică un conținut impresionant prezentat cu ajutorul tehnologiei inovatoare, prin povești cu impact despre eroii locali. Abia așteptăm să aducem fanilor și restul acțiunii și cele mai mari noutăți de la Jocurile Olimpice”, a adăugat acesta.

De la începutul competiției, website-urile Eurosport, care includ versiunile locale, printre care și Eurosport.ro, au fost accesate de două ori mai mult decât în aceeași perioadă a PyeongChang 2018. Platforma continuă să-și extindă conținutul și le aduce fanilor actualizări în timp real, știri și materiale video de la Jocurile Olimpice.

Eurosport difuzează Jocurile Olimpice Beijing 2022 în 50 de piețe din Europa, mai puțin Rusia, având 11 producții la nivel național și acoperire în 19 limbi diferite. Eurosport oferă integral Jocurile Olimpice, pe platformele sale digitale.

Perioada măsurată acoperă primele opt zile întregi de competiție de la Jocurile Olimpice Beijing 2022 (5-12 februarie) și Ceremonia de Deschidere și competițiile desfășurate în zilele premergătoare acesteia (2-4 februarie). Pentru televiziunile liniare, perioada se întinde doar până pe 10 februarie.
C(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover

Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2021-2022 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover


Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL