×


ECO -- Data și ora publicării: 23.03.2022 18:29:40

DRESSINGZ start-up-ul cu finalitate eco de tip social-marketplace pentru îmbrăcăminte de lux a anunțat prima rundă de investiții de 300.000 de euro



București (MEDIA EXPRES) / 22 martie 2022/ Dressingz - www.dressingz.com - primul social-marketplace pentru fashion de lux second hand destinat vânzării-cumpărării de haine premium din garderobele personale a anunțat prima rundă de finanțare de 300.000 de euro, de tip pre-seed, urmând să intre în a doua rundă înainte de sfârșitul anului, țintind extinderea pe piața europeană.

Fondatorii DRESSINGZ sunt Romina Tazlaoanu, cu peste 20 ani de experiență în marketing și branding, printre altele fostă Head of Brand & Convergence la Vodafone și Alexandru Andries, partener fondator Car-Rush, EuCeMananc (acum Tazz by Emag), TaxaTimbru, MyJustice si EzStick.

DRESSINGZ oferă comunității sale de utilizatori posibilitatea de a-și vinde, printr-un proces ușor și sigur, hainele pe care nu le mai poartă. Totodată, le oferă șansa iubitorilor de branduri premium, de a cumpăra articole de lux pre-owned, autentificate de experți, la un preț cu pana la 80% mai mic față de prețul de retail. Un lucru îmbucurător pentru utilizatori, și în același timp important pentru planetă, cand ne uităm la imaginea de ansamblu.

O REALITATE TRISTӐ
Industria modei se află în top 3 cele mai poluante industrii de pe glob, din cauza risipei și a proceselor de producție dăunătoare. Este responsabilă pentru 10% din emisiile de gaze la nivel global, mai mult decât transportul aviatic și maritim împreună (Sursa: Serviciul de Cercetare al Parlamentului European 2017, ONU 2018).

Această statistică tristă a alimentat ambiția fondatorilor de a începe proiectul și de a se alătura tendinței internaționale de accelerare a circularității în fashion. Tendință este deja în expansiune pe piețele internaționale, unde luxul second-hand devine o nouă normalitate, atât din perspectiva sustenabilității, cat și a accesibilității articolelor de lux.

Romina Tazlaoanu, co-fondator DRESSINGZ: „Chiar dacă iubim moda, trebuie să fim conștienți de impactul pe care industria de fashion îl are asupra mediului. 50% din producția fast-fashion se aruncă în mai puțin de 1 an. Un camion plin cu textile este transformat în gunoi sau ars în fiecare secundă în lume. (Source: Fundația Ellen McArthur). Produsele premium pre-owned (sau pre-loved, cum, pe bună dreptate mai sunt numite) sunt o soluție sustenabilă și eficientă – atât pentru mediu, cât și pentru garderobele și bugetele userilor. Pentru noi, sustenabilitatea nu e o modă, dar vrem sa facem moda sustenabilă. Produs cu produs, dressing cu dressing.”

MISIUNE. PROIECTE
DRESSINGZ își dorește să facă din misiunea socială un modus operandi, propunâdu-și pe termen lung să doneze 10% din profituri către cauze de susținere a mediului. Deși la început de drum, proiectele pe care le dezvoltă au deja o amprentă socială – un exemplu este popup store-ul celebrităților ‘RELOVED by You’ organizat luna trecută în București, cu participarea unor celebrități ca Mirela Bucovicean, Alexandru Abagiu, Ovidiu Buta, Cristina Craciun, Gabriela Atanasov, Silvia Cristescu sau Maria Marinescu. În urma evenimentului, 30% din încasări au fost donate către Crucea Roșie pentru susținerea poporului ukrainean.

CELEBRITӐŢI x DRESSINGZ
Cei mai bine îmbrăcați oameni din România - vedete, stiliști, influenceri sau designeri și-au creat deja conturi de utilizatori și oferă spre vânzare articole din garderobele personale. Unul dintre ei este apreciatul stilist internațional Ovidiu Buta, care este si consultantul de styling DRESSINGZ.

CUM FUNCŢIONEAZӐ?
Procesul de vânzare al unui produs este foarte simplu, complet digitalizat și 100% securizat. Orice utilizator poate înscrie un articol spre vânzare pe platformă sau în aplicație, cu doar câteva clicuri, accesând www.dressingz.com sau aplicația DRESSINGZ. Completează un formular rapid și intuitiv, încarcă imagini (făcute cu smartphone-ul), completează prețul de listare și este gata de vânzare. Înainte însa de a fi listat pe site, articolul este verificat de experții DRESSINGZ, specializați în autentificare de lux, pe baza fotografiilor încărcate de utilizator. Unele articole, după ce sunt vândute, ajung la sediul DRESSINGZ pentru verificare fizică, înainte de a ajunge în mâinile cumpărătorului.
Vânzătorul expediază gratuit produsul vândut, accesând eticheta gratuită de transport (AWB) din contul său de pe platformă, iar curierul ridică pachetul în 24 de ore. Vânzătorul primește banii în aprox. 5 zile lucrătoare de la livrarea produsului.

EXPERŢII DRESSINGZ
Toate produsele de pe platformă sunt verificate de o echipa de specialiști cu experiență în branduri de lux. De asemeni, DRESSINGZ a încheiat un parteneriat extern, cu firma Luxury Appraisal & Authentication din Statele Unite, pentru verificarea autenticității produselor de lux încărcate de utilizatori.

COMUNITATEA DRESSINGZ
După doar două luni de activitate, DRESSINGZ a reunit deja o comunitate de sute de iubitori de modă, confirmând încă o data faptul că românii apreciază moda de calitate, fiind în același timp receptivi la inițiativele de sustenabilitate. Fie că le vinzi sau le cumperi, alege să oferi o nouă viață hainelor tale cu ajutorul DRESSINGZ.
(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover

Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2021-2022 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover


Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL