×

Revista presei -- Data și ora publicării: 19.04.2022 12:31:22

Cele mai importante știri despre media, TV, conținut și informații apărute în mediul online - 19 aprilie 2022



...
Raportul TVR pe 2021. Câţi bani a cheltuit televiziunea publică. Viaţa Satului, printre cele mai urmărite emisiuni de la TVR //
De ce refuză Romatsa să intre în cloud-ul gestionat de SRI și STS: //
Dragoș Cristian VLAD, ADR: Provocările ADR sunt noțiunile de Cloud guvernamental și interoperabilitatea //
Uniunea Agențiilor de Publicitate din Romania are un nou Consiliu Director pentru perioada 2022-2025 //
Telekom Mobile anunţă noi abonamente cu mesajul „cât vezi, atât plătești!” //
Google anunţă o investiţie de 9,5 miliarde de dolari pentru construirea de noi birouri în 2022 //
Mitul puternicei cyber-securități românești, demolat: locul 62 în lume în clasamentul UIT. Sub Bangladesh, Rwanda sau Benin //
Jason Momoa ar putea juca în filmul live-action „Minecraft” produs de Warner Bros. //
Gala Radio România Cultural a revenit la Teatrul Odeon, după doi ani de absenţă. Lista premianţilor //
Când difuzează Antena 1 seria Iisus din Nazareth //
AUDIENŢE. Neatza de Weekend, liderul audienţelor în Duminica Floriilor //
Filme noi şi seriale, la Diva. Care sunt premierele lunii mai //
Superscrieri premiază cele mai bune materiale jurnalistice. Jurnalişti de la Libertatea, Vice, Europa FM, Recorder sau Buletin de Bucureşti, printre finalişti //
Vedeta Populară, cea mai urmărită emisiune de la TVR, revine cu sezonul opt //
Emisiuni sau meci? Duminică, seara Survivor. iUmor, mai norocoasă ca Roata Norocului. Digi Sport 1, înaintea Kanal D //
Meciul amical de fotbal CFR Cluj - Dinamo Kiev, în exclusivitate la Prima TV //
Premieră în outdoor-ul digital: primul ecran 3D din România //
SRI cumpără aproape 800 de camere de supraveghere. Află cine aprovizionează spionii cu tehnică special //
Survivor România 2022 a luat faţa concurenţei! Kanal D şi Antena 1 nu au avut nicio şansă. Este dezvăluirea momentului în televiziune //

...
Raportul TVR pe 2021. Câţi bani a cheltuit televiziunea publică. Viaţa Satului, printre cele mai urmărite emisiuni de la TVR
 
An zbuciumat pentru TVR în 2021. Postul public a rămas fără preşedintele Doina Gradea în prima parte a anului 2021. Apoi postul public a avut un şef interimar, pe Ramona Săseanu, cu atribuţii limitate. Abia pe 15 noiembrie 2021 Parlamentul a numit un nou preşedinte plin pentru postul public: pe Dan Cristian Turturică, potrivit paginademedia. Este al cincilea an de când TVR nu mai „trăieşte” din taxa TV, ci exclusiv din  alocaţie bugetară de la stat. Astfel că, anul trecut, postul public a primit de la stat 373 de milioane de lei (75,8 milioane de euro). La acestea se adaugă şi alte subvenţii, venituri, plus cele din publicitate, astfel că postul public a avut „pe mână” un buget de peste 84 de milioane de euro şi i-a cheltuit aproape pe toţi. Datele reies din raportul de activitate al TVR, pe care instituţia l-a depus la Parlament. Postul public a atras, din reclame, puţin peste 4 milioane de euro. Cu un an înainte, în 2020, TVR a avut 3,4 milioane de euro din reclame. Raportul mai arată că „preţurile minime” pentru un spot de 30 de secunde au fost de 110 euro la TVR 1 şi 75 de euro la TVR 2, pe targetul de vânzare 18-55 urban. Este vorba de CPP, cost per punct de audienţă. Pe publicul All Urban, preţul a fost de 85 de euro la TVR 1 şi 60 de euro la TVR 2. În 2021 TVR avea 2.054 de angajaţi, dintre care 1.575 erau angajaţi cu salariu minim pe funcţie. Anul trecut 120 de angajaţi ai postului public s-au pensionat. Vârsta media a angajaţilor este de 48,5 ani, mai arată raportul. Televiziunea publică a avut anul trecut un buget de 416,3 milioane de lei (în jur de 84,6 milioane de euro). Din aceştia, „grosul” a fost subvenţia de la stat, 373 de milioane de lei (74,8 milioane de euro), la care se adaugă veniturile din publicitate de aproximativ 21,1 milioane de lei şi Alte venituri, care s-au ridicat la 27,2 milioane de lei.
https://psnews.ro/raportul-tvr-pe-2021-cati-bani-a-cheltuit-televiziunea-publica-viata-satului-printre-cele-mai-urmarite-emisiuni-de-la-tvr-652760/
 
De ce refuză Romatsa să intre în cloud-ul gestionat de SRI și STS:
Serviciile de navigație aeriană fac obiectul tratatelor europene / O altă instituție susține că e o neînțelegere
 
Romatsa, una din cele șase instituții care au comunicat că „nu consideră necesară sau posibilă utilizarea infrastructurii viitorului Cloud Guvernamental„ gestionat de SRI și STS, își motivează refuzul prin faptul că serviciile de navigație aeriană fac obiectul tratatelor europene. Pe de altă parte, Agenția de burse de studii din Ministerul Educației susține că deși are un astfel de sistem, nu exclude să adere și la cloud-ul guvernamental. Cloud-ul guvernamental, infrastructura IT finanțată cu 375 milioane de euro din PNRR, ar trebui să găzduiască sistemele IT ale instituțiilor publice și să îmbunătățească interacțiunea cetățenilor cu statul. Proiectul a stârnit însă multe controverse atât în mediul privat, dar și public. Toată infrastructura IT a cloud-ului ar urma să fie găzduită în centre de date ale STS, iar securitatea cibernetică ar urma să fie asigurată de SRI. Un Memorandum adoptat joi, 14 aprilie, de Guvern arată că 6 instituții, respectiv Direcția Națională Anticorupție (DNA), Curtea Constituțională, Autoritatea Electorală Permanentă (AEP), Registrul Comerțului (ONRC), Agenția de credite și Burse de Studii - ACBS din Ministerul Educației și Administrația Română a Serviciilor de Trafic - ROMATSA au comunicat că „nu consideră necesară sau posibilă utilizarea infrastructurii viitorului Cloud guvernamental”. Luni, 18 aprilie, oficialii Romatsa au transmis următoarele explicații: „Serviciile de navigație aeriană pe care le furnizează Romatsa sunt servicii publice non-economice, pe care Guvernul României le-a delegat instituției noastre prin HG nr. 74/1991 privind înființarea Regiei Autonome Romatsa; în acest context, menționăm că Romatsa nu este instituție publică. În legătură cu natura serviciilor de navigație aeriană, acestea sunt integrate la nivel european și global, în baza Convenției de la Chicago din 1944, la care România a aderat, precum și a Tratatului de aderare la Uniunea Europeană. În consecință, furnizarea acestor servicii de navigație aeriană, implicit dezvoltarea și digitalizarea acestora, fac obiectul tratatelor și reglementărilor internaționale (europene). Din această cauză, aceste servicii nu pot face obiectul completării formularului transmis de către Autoritatea pentru Digitalizarea României.”, au precizat pentru HotNews.ro oficialii Romatsa. Romatsa are ca obiect principal de activitate furnizarea de servicii de navigație aeriană, incluzând servicii de trafic aerian, servicii de comunicații aeronautice, navigație și supraveghere în domeniul aeronautic, servicii meteorologice aeronautice, servicii de informare aeronautică, precum și servicii-suport pentru misiunile de căutare a aeronavelor aflate în pericol.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-25504058-refuza-romatsa-intre-cloud-gestionat-sri-sts-serviciile-navigatie-aeriana-fac-obiectul-tratatelor-europene-alta-institutie-sustine-neintelegere.htm
 
Dragoș Cristian VLAD, ADR: Provocările ADR sunt noțiunile de Cloud guvernamental și interoperabilitatea
 
Provocările ADR sunt noțiunile de Cloud guvernamental și interoperabilitatea, a apreciat Dragoș Cristian VLAD, Președintele Autorității pentru Digitalizarea României, la cea de-a patra ediție a evenimentului Cybersecurity Online Forum organizat de Financial Intelligence, pe 13 aprilie 2022. El a spus: “Nu putem realiza Cloud-uri sau infrastructuri de Cloud fără cadrul legal și fără mecanisme de interoperabilitate, alături de componente de securitate cibernetică pentru toate tranzacțiile, pentru toate mecanismele de conexiune între date și centre de date.” Domnia sa a amintit că ADR este o instituție tânără, de doi ani de zile, care continuă proiecte ale Ministerului Comunicațiilor Societății Informaționale. Dragoș Cristian VLAD a menționat că se încearcă transpunerea noțiunii de Cloud într-o strategie coerentă și logică, precizând că se dorește adoptarea legislației înainte de a avea investiția și construcția respectivă: “Proiectul de Ordonanță de Urgență a Cloud-ului guvernamental a fost în dezbatere publică și urmează a fi revizuit. A fost o oglindă fidelă a unor atribuții și a unor responsabilități trasate foarte clar în actualul Program Național de Redresare și Reziliență, pentru componenta de reformă”.
https://financialintelligence.ro/dragos-cristian-vlad-adr-provocarile-adr-sunt-notiunile-de-cloud-guvernamental-si-interoperabilitatea/
 
Uniunea Agențiilor de Publicitate din Romania are un nou Consiliu Director pentru perioada 2022-2025
 
Uniunea Agențiilor de Publicitate din Romania (UAPR) are, începând de pe 14 aprilie 2022, un nou Consiliu Director, ales de către Adunarea Generala a Membrilor. Dana Nae Popa, Managing Director pastel, a fost aleasă în funcția de președinte al asociației pentru urmatorii trei ani. Noul Consiliu Director îl are ca vicepresedinte pe Stefan Iordache (Lion Communication), iar membrii sunt: Dana Bulat (United Media Services), Andrei Cohn (Cohn & Jansen Advertising), Ionuț Datcu (WOPA Communication), Bogdan Sântea (FCB Bucharest), Cătălin Găitănaru (Mindshare Media). Dana Nae Popa, președintele Uniunii Agențiilor de Publicitate din Romania: „Le mulțumesc colegilor de breaslă pentru încrederea oferită. După 4 ani în care am fost membru UAPR, sunt bucuroasă să accept acest rol, și știu că, împreună cu noul board, cu actualii și viitorii membri UAPR, vom contribui la a face industria de publicitate un pic mai bună. În această formulă, vom demara acțiuni noi, care să aducă valoare adăugată domeniului nostru, dar vom continua și proiectele care și-au dovedit în timp beneficiile pentru industrie. Etica, transparența, empatia, onestitatea și pasiunea pentru acest domeniu sunt pilonii pe care mi-am bazat activitatea, atât în perioada în care mi-am desfășurat studiile, cât și în businessul pe care l-am fondat și îl conduc. Aceaste valori mă vor ghida și în noul și onorantul mandat”. De asemenea, UAPR își propune să mențină colaborarea cu European Association of Communications Agencies (EACA), cel mai important for european de comunicare, dar și cu toate asociațiile importante locale – IAA, IAB, ARMA, BRAT, ARA, RAC etc. Adunarea Generala a aprobat raportul de activitate pentru mandatul 2020-2022, precum și o actualizare a statutului asociației.
https://www.forbes.ro/uniunea-agentiilor-de-publicitate-din-romania-are-un-nou-consiliu-director-pentru-perioada-2022-2025-258648
 
Telekom Mobile anunţă noi abonamente cu mesajul „cât vezi, atât plătești!”
 
Telekom Romania Mobile lansează noi abonamente ”NELIMITAT”. Clienții beneficiază de planuri tarifare cu prețuri clare, fără configurații complicate, menținând minutele, mesajele şi internetul nelimitate pe teritoriul României şi adăugând noi beneficii. Noua ofertă este comunicată sub umbrela „Cât vezi, atât plăteşti”. Ca şi până acum, noile abonamente, împreună cu Bonusul Net Nelimitat, au conectivitate nelimitată voce și internet pe teritoriul României și sunt destinate atât clienților existenți la prelungirea contractului, cât și clienților noi. În plus, toate abonamentele nou lansate, care au perioadă minimă contractuală, au acces la serviciul de roaming în Spațiul Economic European (SEE) chiar de la activare, conform reglementărilor Roam Like at Home, aplicabile tuturor clienţilor din SEE. Astfel, clienții se vor bucura şi în roaming de minutele şi SMS-urile nelimitate incluse în abonament, precum şi de un număr de GB de internet în roaming SEE (între 4,7GB şi 12GB), în funcție de planul tarifar ales.  Operatorul își păstrează totodată abordarea lansată anul trecut: aceleași abonamente şi pentru clienții rezidențiali (B2C) şi pentru cei de business (B2B). Acestă abordare are în vedere în principal clienţii small business (SOHO), a căror nevoie este asemănătoare cu cea a unui client rezidenţial şi pentru care compania doreşte să ofere o experiență similară în magazine. În același timp, toți clienții business care doresc o experiență personalizată, vor beneficia de tot sprijinul consultanților Telekom Mobile dedicați. „Suntem în permanenţă conectaţi la nevoile şi aşteptările clienţilor noştri, pentru a afla ce își doresc, pentru a le oferi o experiență mai bună, corectă și simplificată. Noul portofoliu pe care îl lansăm azi urmează promisiunea brandului nostru, de a oferi Mobil așa cum vrei – simplu și corect. Ne bucurăm să vedem că 8 din 10 clienți care interacționează cu Telekom Mobile recomandă serviciile noastre. Și nu ne vom opri aici”, a declarat Andreea Cramer, Chief Commercial Officer, Telekom Romania Mobile Communications S.A.
https://www.economica.net/577637_577637.html

Google anunţă o investiţie de 9,5 miliarde de dolari pentru construirea de noi birouri în 2022
 
Google a declarat că va investi 9,5 miliarde de dolari în birouri şi centre de date din SUA în 2022 în încercarea de aduce angajaţii înapoi la sediile companiei, potrivit Bloomberg. Compania deţinută de Alphabet Inc., cu sediul în Mountain View, California, a declarat că va începe construirea de noi campusuri în întreaga ţară, aşteaptăndu-se să creeze aproximativ 12.000 de noi locuri de muncă în urma investiţiei, a declarat directorul executiv, Sundar Pichai, într-un comunicat oficial. Companiile de tehnologie s-au străduit să echilibreze aducerea lucrătorilor înapoi la birou fără a provoca nelinişte în rândul personalului lor, care este adesea la mare căutare.
https://www.zf.ro/zf-24/google-anunta-o-investitie-de-9-5-miliarde-de-dolari-pentru-20741992
 
Mitul puternicei cyber-securități românești, demolat: locul 62 în lume în clasamentul UIT. Sub Bangladesh, Rwanda sau Benin
 
Mitul puternicei cyber-securități românești, demolat: România este pe locul 62 în lume, în clasamentul pe anul 2020 al Uniunii Internaționale pentru Telecomunicații (UIT), o organizație internațională în domeniul telecomunicațiilor, aflată în prezent sub egida Organizației Națiunilor Unite. Clasamentul a apărut în vara anului trecut, nu a a părut un altul, mai nou, iar în România nu s-a discutat despre el aproape deloc. Azi, premierul Estoniei a atras atenția asupra sa, în contextul invaziei rusești din Ucraina. Global Cybersecurity Index (GCI) măsoară angajamentele de securitate cibernetică a 193 de state membre UIT și a Palestinei. GCI își propune să identifice lacunele, să servească drept foaie de parcurs pentru a ghida strategiile naționale și a promova o cultură a securității cibernetice. Ultimul GCI publicat prinde informații din 2020. Statele din clasament au răspuns la 82 de întrebări, pentru a se putea stabili ierarhia. GCI are cinci piloni: a) cel legal, care analizează cadrul legislativ din fiecare țară, b) cel tehnic – capacitatea de apărare prin diferite agenții – c) cel organizațional, d) capacitatea de dezvoltare (care măsoară inclusiv capacitatea educațională) și e) cooperarea, atât între instituții, cât și între state.
https://defapt.ro/mitul-puternicei-cyber-securitati-romanesti-demolat-locul-62-in-lume-in-clasamentul-uit-sub-bangladesh-rwanda-sau-benin/
 
Jason Momoa ar putea juca în filmul live-action „Minecraft” produs de Warner Bros.
 
Actorul Jason Momoa ar putea fi eroul unui film live-action „Minecraft” pentru Warner Bros., scrie Variety. Starul din „Aquaman” şi „Dune” este în discuţii pentru a se alătura unei producţii live-action bazată pe extrem de popularul joc video Minecraft, care este cel mai bine vândut din toate timpurile cu peste 238 de milioane de copii de la lansarea în 2011.  Jared Hess, cunoscut pentru că a realizat „Napoleon Dynamite”, „Nacho Libre”, va regiza filmul. Mary Parent şi Roy Lee îl vor produce. Jon Berg, Cale Boyter şi Jon Spaihts vor fi producători executivi. Mojang Studios, dezvoltatorul jocului video suedez aflat în spatele Minecraft, va fi producător prin Lydia Winters şi Vu Bui. Minecraft, lansat în 2011 a devenit imediat un succes mondial. Jucătorii îşi pot crea propriile lumi 3D folosind blocuri colorate prin extragerea materialelor şi obiecte meşteşugite. În 2021, erau aproape 140 de milioane de utilizatori lunar.
https://www.news.ro/entertainment/jason-momoa-ar-putea-juca-in-filmul-live-action-minecraft-produs-de-warner-bros-1922404319442022040820678868
 
Gala Radio România Cultural a revenit la Teatrul Odeon, după doi ani de absenţă. Lista premianţilor
 
Eveniment reluat în lumea culturală. După doi ani de pauză, Gala Premiilor Radio România Cultural şi-a desemnat câştigătorii. Ajunsă la ediţia a XXI-a, Gala s-a desfăşurat pe scena Teatrului Odeon luni seara, 18 aprilie 2022. La eveniment au participat mai multe personalităţi ale lumii culturale şi artistice, jurnalişti şi critici, dar şi un public numeros. Un moment deosebit al serii a fost recitalul Nicu Alifantis& ZAN, se mai arată într-un comunicat al postului public de radio. Pe lângă categoriile obişnuite de premianţi, au fost acordate trei premii speciale şi un premiu de excelenţă. Acestea recunosc reuşite şi evenimente extraordinare din perioada pandemiei.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/gala-premiilor-radio-romania-cultural-20679068
 
Când difuzează Antena 1 seria Iisus din Nazareth
 
Antena 1 va difuza şi în acest an deja tradiţionalul film Iisus din Nazareth, în regia lui Franco Zeffirelli, dar la o oră mai târzie. Postul de televiziune, care în alţi ani a scos audienţe bune cu seria Iisus din Nazareth, a programat filmul în trei părţi. Când va difuza Antena 1 Iisus din Nazareth: Prima parte va fi joi, 21 aprilie, de la ora 23.30. A doua parte va fi vineri, 22 aprilie, de la 23.30. Partea a treia va fi sâmbătă, de la 15.30. Filmul, realizat de regizorul italian Franco Zeffirelli, prezintă viaţa, moartea şi învierea lui Iisus din Nazaret, aşa cum sunt ele prezentate de Noul Testament. Este un film realizat la cererea Papei Paul al VI-lea.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/iisus-nazareth-antena-1-20679091
 
AUDIENŢE. Neatza de Weekend, liderul audienţelor în Duminica Floriilor
 
Neatza de Weekend a fost prima în audienţe în Duminica Floriilor. Emisiunea prezentată de Răzvan Simion, Dani Oţil, Răzvan Ristei şi Diana Munteau a condus audienţele pe publicul urban şi pe cel comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani.  Naţional. La nivel naţional, emisiunea prezentată de Răzvan şi Dani, a avut aproape jumătate de milion de telespectatori în cele patru ore de emisie. Antena 1 a fost pe locul al doilea, după Pro TV, care era urmărit de 560.000 de persoane. Locul al treilea a fost al Romania TV, urmărit de 300.000 de persoane. Urban. Antena 1 a condus în audienţele la nivel urban, unde emisiunea Neatza de Weekend a fost urmărită de 285.000 de persoane. Locul al doilea a fost al Pro TV, urmărit de 270.000 de persoane, în timp ce pe trei a fst tot Romania TV, cu o medie de 160.000.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/audiente-neatza-de-weekend-antena-1-20678242
 
Filme noi şi seriale, la Diva. Care sunt premierele lunii mai
 
Două filme romantice vor avea premiera în luna mai la postul Diva. Iar serialul poliţist „Magnum, detectiv particular“ revine cu un nou sezon, tot în mai, a anunţat postul de televiziune. Diva a rezervat primele două duminici de luna viitoare pentru fanii filmelor romantice. „Apartament pentru doi” (Flip That Romance, 2018) – duminică, 1 mai, de la ora 16:00. Atunci când doi rivali care se ocupă de renovări sunt angajaţi să lucreze în acelaşi duplex, se reaprind vechi sentimente romantice. „Chiar în faţa mea” (Right in Front of Me, 2012) – duminică, 8 mai, de la ora 16.00. Carly primeşte a doua şansă să reînvie o iubire din facultate dar nu e sigură cum îl poate impresiona până când noul prieten, Nick, o ajută cu un sfat.
https://www.paginademedia.ro/tip-audienta/seriale/seriale-filme-diva-premiere-mai-20678151
 
Superscrieri premiază cele mai bune materiale jurnalistice. Jurnalişti de la Libertatea, Vice, Europa FM, Recorder sau Buletin de Bucureşti, printre finalişti
 
Gala Superscrieri, ediţia 11, premiază cele mai bune materiale de presă, pe 16 mai. Anul acesta, 44 de materiale (presă scrisă, audio, video şi foto) au fost selectate de un juriu format din 21 specialişti din media şi sunt nominalizate la cele 8 categorii de concurs: Audio/Podcast, Debut jurnalistic, Investigaţie, Opinie, Reportaj, Presă Locală, TV&VIDEO-jurnalism, Fotojurnalism. Alături de acestea, vor fi anunţate premiile onorifice şi premiile speciale. Până pe 9 mai, oricine poate vota pentru premiul special al publicului, Superscrierea Cititorilor – un premiu în valoare de 3000 de euro, oferit pentru materialul cu cele mai multe voturi.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/premiile-superscrieri-2022-20678149
 
Vedeta Populară, cea mai urmărită emisiune de la TVR, revine cu sezonul opt
 
Un nou sezon al emisiunii Vedeta Populară ia startul la TVR 1, din această săptămână. Show-ul, prezentat de Iuliana Tudor, ia startul pe 24 aprilie, de la ora 21.00, anunţă postul public de televiziune. De la masa juriului, Grigore Leşe, Cornelia Rednic, Niculina Stoican, Elise Stan şi Bogdan Mihai Simion vor urmări cu ochi de specialişti evoluţia pe scenă a concurenţilor. Emisiunea Vedeta Populară a fost, în 2021, cea mai urmărită emisiune de la TVR 1, după cum menţionează şi raportul de activitate al postului public. Iuliana Tudor:  „Faptul că am ajuns la cel de-al optulea sezon ’Vedeta populară’ se datorează nu doar muncii unor echipe de profesionişti – oameni de televiziune şi ansambluri artistice – ci şi telespectatorilor care ne privesc în număr mare şi ne aşteaptă să revenim pe micul ecran, precum şi concurenţilor care ne calcă pragul. M-am bucurat să văd că, în acest sezon, avem acoperită şi zona de rapsozi – artişti aflaţi la vârsta maturităţii, care, lăsând la o parte teama pe care pandemia ne-a strecurat-o în inimă, dar şi emoţia firească de a nu dezamăgi, s-au prezentat la preselecţii. Vom avea, aşadar, participanţi de toate vârstele, iar juriul va avea din nou dificultăţi în a decide cine merită să meargă mai departe în concurs. Publicul nostru va beneficia, aşadar, de aceeaşi calitate a programului cu care s-au obişnuit, iar acesta este cel mai bun motor pentru noi. Vă aştept în seara de Paşti şi în fiecare duminică seară, de la ora 21.00, la TVR 1.”
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/cedeta-populara-sezon-nou-tvr-20677945
 
Emisiuni sau meci? Duminică, seara Survivor. iUmor, mai norocoasă ca Roata Norocului. Digi Sport 1, înaintea Kanal D
 
Seară cu meci şi cu emisiuni. Care a reuşit să câştige cel mai mult public? Survivor nu cedează primul loc în clasamentul audienţelor. Show-ul de la Pro TV a fost urmărit de mai bine de un milion şi jumătate de români. Locul doi a fost câştigat de iUmor, însă a fost o bătălie strânsă între show-ul umoristic de la Antena 1 şi emisiunile de la Kanal D - Roata Norocului şi 40 de întrebări cu Denise Rifai. Astfel, iUmor a fost urmărit de 948.000 de români, în timp ce la postul turcesc s-au uitat 912.000, clasându-se pe locul trei la nivel naţional şi la oraşe.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-survivor-iumor-meci-cfr-fcsb-20677922
 
Meciul amical de fotbal CFR Cluj - Dinamo Kiev, în exclusivitate la Prima TV
 
În exclusivitate în România, Prima TV transmite meciul CFR Cluj - Dinamo Kiev. Campioana României și campioana Ucrainei se întâlnesc într-o partidă amicală cu semnificatii adânci. Elevii lui Dan Petrescu primesc echipa de Champions League a lui Mircea Lucescu. În avanpremiera partidei, pe arena din Cluj-Napoca va avea loc un spectacol de sunet și lumină iar câștigatoarea Eurovision, Ruslana, si Adela Todoran vor interpreta melodia Imagine a lui John Lennon. Meciul pentru pace, care incepe la ora 21.30, face parte dintr-un turneu european. Dinamo Kiev a jucat anterior si la Varșovia.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/media-advertising-csr/meciul-amical-de-fotbal-cfr-cluj-dinamo-kiev-in-exclusivitate-la-prima-tv-20679101
 
Premieră în outdoor-ul digital: primul ecran 3D din România
 
Companiile Mobexpert și Euromedia dezvoltă un parteneriat pentru amplasarea de ecrane digitale de mari dimensiuni pe magazinele Mobexpert. Primele doua proiecte au fost finalizate la începutul lunii martie, cu primul ecran pe colț din România. Acesta este amplasat pe pereții exteriori ai magazinului Mobexpert din Baneasa Shopping Center,  are 111 metri pătrați și poate difuza inclusiv spoturi publicitare 3D. Primul ecran 3D din România, de 111 metri pătrați, a fost amplasat pe pereții exteriori ai magazinului Mobexpert din Băneasa Shopping Center, în urma unui parteneriat cu Euromedia, un al doilea panou fiind pe acoperișul magazinului Mobexpert din Pipera.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/media-advertising-csr/foto-premiera-in-outdoor-ul-digital-primul-ecran-3d-din-romania-20678326
 
SRI cumpără aproape 800 de camere de supraveghere. Află cine aprovizionează spionii cu tehnică special
 
SRI schimbă camerele de supraveghere folosite de ofițeri. Institutul de Tehnologii Avansate a cumpărat aproape 800 de camere pentru spionaj. În total s-au plătit un milion și jumătate de euro pentru această afacere. Află cum vor arăta camera pe care ofițerii SRI le vor utilizat în teren. Serviciul Român de Informații prin Insitutul pentru Tehnologii Avansate a atribuit un contract în valoare totală de peste 6,5 milioane de lei fără TVA, adică peste 1,3 milioane de euro, plus TVA. Contractul este împărțit în 6 loturi și presupune achiziția unui sistem de supraveghere ce include 780 de camere de supraveghere și televiziune cu circuit închis. Procedura pentru atribuirea contractului s-a încheiat pe data de 28 decembrie 2021. Cinci dintre loturile contractului în valoare totală de 4,3 milioane de lei fără TVA au fost atribuite unei firme abonată contractelor cu statul. Tot acestă firmă s-a ocupat în ultimii ani și de livrarea sistemelor de supraveghere pentru Parlamentul României.
https://lumeapolitica.ro/anchete/sri-cumpara-aproape-800-de-camere-de-supraveghere-afla-cine-aprovizioneaza-spionii-cu-tehnica-speciala/
 
Survivor România 2022 a luat faţa concurenţei! Kanal D şi Antena 1 nu au avut nicio şansă. Este dezvăluirea momentului în televiziune
 
PRO TV continuă să-şi consolideze supremaţia în prime-time. Luni seara, cea mai mare televiziune din România a făcut ravagii cu Survivor România 2022. Kanal D şi Antena 1 nu au avut nicio şansă. Cifrele de audienţă de pe tronsonul naţional stau mărturie. PRO TV nu a dat nicio şansă concurenţei nici luni seara. În prime-time, toţi românii s-au uitat la Survivor România 2022. Antena 1 şi Kanal D au avut cifre de audienţă de 3-4 ori mai mici faţă de cea mai mare televiziune din România. Luni seara, de la ora 20.30, a început pe PRO TV Survivor România 2022. Antena 1 a încercat să contracareze, de la aceeaşi oră, cu Chefi fără limite, în timp ce pe Kanal D începuse chiar de la ora 20.00 un nou episod din serialul turcesc, Fiica ambasadorului. PRO TV nu le-a dat însă nicio şansă celor de la Antena 1 şi Kanal D. Toţi românii au preferat Survivor România. 7.2 şi 9.1 rating a avut PRO TV cu Survivor România 2022 pe primele sloturi de audienţă ale emisiunii. Kanal D a fost în spatele PRO TV, iar Antena 1 nu a reuşit, nici de această dată, să ţină pasul cu concurenţa în prime-time. De la ora 21.00, cifrele de audienţă ale PRO TV au urcat şi mai mult, fără nicio şansă pentru Antena 1 şi Kanal D. Cifrele Survivor România 2022 au urcat la un rating de peste 10. În intervalul 21.45 – 22.00, PRO TV a avut cele mai bune cifre ale serii din România. 11.4 rating, la o diferenţă imensă faţă de concurenţă.
https://evz.ro/survivor-romania-2022-a-luat-fata-concurentei-kanal-d-si-antena-1-nu-au-avut-nicio-sansa-este-dezvaluirea-momentului-in-televiziune.html
(MEDIA EXPRES)



Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover



Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL