×


Revista presei -- Data și ora publicării: 11.05.2022 13:31:18

REVISTA PRESEI / 11 mai 2022 /



SURSE Șefii RADIOCOM vor să plece din funcție cu sacul de bani
Netflix ar putea introduce un abonament mai ieftin, susţinut de reclame, mai devreme decât era planificat / Compania vrea să combată și partajarea parolelor de către abonați
Cum au pierdut giganţii sectorului tehnologic american 1.000 de miliarde de dolari în trei şedinţe de tranzacţionare bursieră / Din cauza inflației, investitorii au migrat către buzunare mai sigure ale pieței
Apple renunţă la iPod după mai bine de 20 de ani
Valoarea de piaţă de activelor cripto a scăzut în ultima lună cu 800 de miliarde de dolari
Războiul din Ucraina: Guvernul vrea să interzică soluțiile antivirus ale rușilor de la Kasperky Lab din toate instituțiile publice - proiect de lege
Urmările atacului masiv cu SMS-uri capcană: Câte dosare penale a deschis Poliția și care sunt prejudiciile
Eurovision 2022 - Ucraina şi Moldova, între primele zece ţări calificate în finala concursului
Miniseria „România sălbatică”, difuzată din 12 mai pe HBO Max
Orange România îmbină inovația și arta într-un show inedit în Piața George Enescu din București, 20-22 mai
Film Café va avea un nou look din 10 mai 2022
„DIGI Days”, reducere de 50% timp de 6 luni
Sony lansează noul smartphone Xperia 1 IV cu primul obiectiv din lume cu zoom optic continuu
CE anunţă norme revizuite pentru politica antitrust, care vor ajuta toate tipurile de întreprinderi
Orange România a redus cu 80% timpul alocat pentru soluționarea cererilor de suport tehnic după ce a implementat o soluție de automatizare
Centrele de date din România consumă 3% din totalul de energie electrică utilizat la nivel național (Analiză)
ULTIMA ORĂ România începe curățenia la nivel național: Interzice în administrație soluțiile de securitate cibernetică produse de ruși. Pe întreaga durată a invaziei Ucrainei, până la semnarea unui tratat de pace cu despăgubiri și pedepse
Meta vrea să umble la banii pentru știri
Fostul ministru Teleman, în mandatul căruia Telekom a vândut rețelele fixe: Vânzarea rețelei mobile către companii cu acționariat rusesc sau având legături cu Rusia este foarte puțin probabil să se concretizeze
Fostul ministru Marius Bostan avertizează: Preluarea în România a rețelelor mobile Telekom de investitori care să aibă legături cu Federația Rusă și cu regimul criminal de la Kremlin reprezintă un pericol foarte mare
Smart Radio, în care Marius Tucă şi Adrian Sârbu sunt parteneri, pierde frecvenţa de la Ploieşti
„Cado”! Vom avea încă o televiziune de teleshopping. CNA a dat licenţă pentru Mediacom TV, deţinută de cetăţeni italieni
Ionuţ Cristache, de la TVR la Evenimentul zilei. Ce emisiuni va face şi de la ce oră
Reclama enervantă de la Jumbo, la CNA. „Este deranjantă şi poate provoca atacuri de elipsie”, s-au plâns telespectatorii. Ce a decis CNA
AUDIENŢE. Bătălia Survivor-Insula iubirii. Emisiunea în care s-au sărutat două concurente, locurile doi-trei pentru Antena 1
Filme poliţiste în premieră, producţii 2020-2021, în serile de miercuri la Diva
Spectacol Radio România Cultural pentru artiştii ucraineni, pe vocea actorului Şerban Pavlu. În Noaptea Muzeelor
Războiul Rizea - Romprest aduce încă o amendă la Realitatea Plus. Pentru acuzaţii neprobate la Orlando Valache şi alţi oameni din Romprest
Silviu Mănăstire a anunţat că pleacă de la B1 TV: „la un moment dat, te saturi de oameni, de locuri, alţii la rândul lor se satură poate de tine
După „modelul” Aleph, RCS primeşte încă o amendă pentru poziţionarea în grilă a televiziunii NCN
Cheil Centrade lansează divizia de Digital Media. Va fi condusă de fosta şefă Cable Direct
CNA, scrisoare de atenţionare pentru o reclamă în care Metropola TV se prezintă drept „singura televiziune care îţi spune adevărul”
Record absolut. Doctor Strange în Multiversul Nebuniei, cea mai puternica lansare de film din Romania din acest an
Silviu Mănăstire a plecat de la B1 și se laudă că a adus postului „un profit de peste 6 milioane de euro”
NOI SCHIMBĂRI ANUNȚATE DE NETFLIX. CÂND VOR APĂREA ABONAMENTELE CU RECLAME



…..



SURSE Șefii RADIOCOM vor să plece din funcție cu sacul de bani

Manevre de ultimă oră la Societatea Națională de Radiocomunicații (RADIOCOM sau SNR). În prag de a fi demiși, directorul general al societății, Dragoș Preda, și șeful său de cabinet Silviu Radu încearcă să-și „securizeze” posturile. Potrivit unor surse avizate din SNR, cei doi, împreună cu adepți din sindicatul societății, vor să modifice un articol din Contractul Colectiv de Muncă, pentru a putea beneficia, atât ei cât și alți 40 – 50 de angajați, de salarii compensatorii pentru o perioadă de încă 2-3 ani, dacă vor fi dați afară. Potrivit acelorași surse, directorul general Dragoș Preda, împreună cu un reprezentant al sindicatului, Eugen Nicolae, doresc să introducă în Comisia paritară, cel mai devreme marți, votul pentru introducerea în Contractului Colectiv de Muncă a unui paragraf legat de clauza de confidențialitate, potrivit căreia, în cazul în care angajații care nu mai lucrează la RADIOCOM, indiferent de cauză, inclusiv demitere din lipsă de performanță, să primească o indemnizație în cuantum de 100% din salariu timp de 2 ani. Potrivit legislației însă, Societatea Națională de Radiocomunicații este o instituție la care nu se poate aplica această măsură. Asta pentru că SNR este monopol de stat, neexistând o altă instituție similară și, deci, nici necesitatea de confidențialitate. Sursele Cetățeanul spun că directorul general Dragoș Preda și șeful său de cabinet Silviu Radu au aflat ca vor fi revocați din funcție în următoarele 10-12 zile de către noul ministru Sebastian Burduja și încearcă să forțeze aceste modificări complet ilegale.
https://cetateanul.net/articol-principal/surse-sefii-radiocom-vor-sa-plece-din-functie-cu-sacul-de-bani/

Netflix ar putea introduce un abonament mai ieftin, susţinut de reclame, mai devreme decât era planificat / Compania vrea să combată și partajarea parolelor de către abonați

Netflix ar putea introduce un abonament mai ieftin, susţinut de reclame, până la sfârşitul anului, mai devreme decât era planificat iniţial, a relatat marţi publicaţia New York Times, citată de Reuters. Pionierul streamingului intenţionează, de asemenea, să înceapă să combată partajarea parolelor de către baza sa de abonaţi cam în acelaşi timp, se arată în articol, care citează o notă internă adresată angajaţilor. Netflix nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii a Reuters. Compania a înregistrat luna trecută prima pierdere de abonaţi din mai bine de un deceniu şi a semnalat pierderi mai profunde în viitor, o schimbare puternică faţă de creşterea înregistrată în timpul pandemiei de Covid-19. Scăderea numărului de abonaţi a determinat Netflix să ia în considerare oferirea unei versiuni mai ieftine a abonamentului pentru serviciul său de streaming, susţinute de publicitate, invocând succesul ofertelor similare de la rivalii HBO Max şi Disney+. Directorul general, Reed Hastings, a declarat în conferinţa sa privind veniturile din aprilie că compania va ”va stabili planul în următorul an sau doi”. Netflix a spus, de asemenea, că va lua măsuri împotriva utilizatorilor care partajează parole, deoarece concurenţa şi partajarea parolelor fac mai dificilă creşterea.
https://www.g4media.ro/netflix-ar-putea-introduce-un-abonament-mai-ieftin-sustinut-de-reclame-mai-devreme-decat-era-planificat-compania-vrea-sa-combata-si-partajarea-parolelor-de-catre-abonati.html

Cum au pierdut giganţii sectorului tehnologic american 1.000 de miliarde de dolari în trei şedinţe de tranzacţionare bursieră / Din cauza inflației, investitorii au migrat către buzunare mai sigure ale pieței

Cele mai mari companii de tehnologie din lume au pierdut peste 1.000 de miliarde de dolari în doar trei sesiuni de tranzacţionare bursieră din Statele Unite, pe fondul declinului generalizat al pieţei, transmite CNBC, citată de Rador. Vânzările generalizate de acţiunile de pe Wall Street au început de când Rezerva Federală (Fed) a majorat miercurea trecută rata dobânzii de referinţă, dar sectorul tehnologic a fost mai afectat decât alte sectoare ale economiei americane. Investitorii sunt acum mai puţin interesaţi de ceea ce a susţinut afacerile pe o piaţă puternică în ultimii ani, inclusiv în timpul pandemiei, şi acum împing mai mulţi bani către buzunarele mai sigure ale pieţei, inclusiv producători de produse de bază precum Campbell Soup, General Mills şi J.M. Smucker. Apple, cea mai valoroasă companie publică din lume, a pierdut 220 de miliarde de dolari de la încheierea tranzacţiilor de miercuri, în ziua în care preşedintele Fed, Jerome Powell, a declarat că inflaţia este prea mare şi că nu există planuri pentru o majorare a dobânzii cheie cu mai mult de jumătate de punct procentual.
https://www.g4media.ro/cum-au-pierdut-gigantii-sectorului-tehnologic-american-1-000-de-miliarde-de-dolari-in-trei-sedinte-de-tranzactionare-bursiera-din-cauza-inflatiei-investitorii-au-migrat-catre-buzunare-mai-sig.html

Apple renunţă la iPod după mai bine de 20 de ani

Player-ul iPod nu va mai fi produs de Apple, care a anunţat renunţarea la acesta după mai bine de 20 de ani de când a lansat primul model din serie. Apple a anunţat că nu va mai produce iPod, legendarul player muzical a cărui lansare a însemnat revenirea Apple în al doilea mandat al lui Steve Jobs, transmite News.ro. Lansat în octombrie 2001, iPod a rămas exclusiv dedicat muzicii până când a fost lansat iPod Touch, un dispozitiv cu touchscreen, care semăna cu un iPhone dar era lipsit de componenta GSM. A şaptea şi ultima generaţie de iPod Touch a fost lansată în 2019. Cu iPhone lansat în 2007, moment din care a început o nouă eră pentru smartphone-uri, player-ele muzicale, la fel ca şi camerele foto compacte şi alte categorii de produse, erau deja condamnate.
https://www.g4media.ro/apple-renunta-la-ipod-dupa-mai-bine-de-20-de-ani.html

Valoarea de piaţă de activelor cripto a scăzut în ultima lună cu 800 de miliarde de dolari

Valoarea de piaţă de activelor cripto a scăzut în ultima lună cu 800 de miliarde de dolari, atingând marţi un minim de 1.400 de miliarde de dolari, potrivit site-ului de analiză a datelor CoinMarketCap, motivul fiind că sfârşitul politicii monetare relaxate diminuează apetitul pentru activele de risc, transmite Reuters, citată de News.ro. Bitcoin, care reprezintă aproape 40% din piaţa cripto, a atins marţi un minim al ultimelor 10 luni, înainte de a reveni la 31.450 de dolari pe unitate, la doar şase zile după ce ajunsele la 40.000 de dolari. Bitcoin este cu peste 54% sub maximul record 69.000 USD atins pe 10 noiembrie anul trecut. Preţurile activelor digitale au scăzut, reflectând un declin al acţiunilor provocat de temerile de majorări agresive ale dobânzilor pe tot globul, pentru a evita inflaţia care se află la maximele ultimelor decenii. Indicele Nasdaq a scăzut cu 28% faţă de nivelul maxim record din noiembrie 2021. Valoarea totală a pieţei cripto era pe 2 aprilie de 2.200 de miliarde de dolari, departe de vârful său istoric de 2.900 miliarde de dolari de la începutul lunii noiembrie, conform CoinMarketCap.
https://www.g4media.ro/valoarea-de-piata-de-activelor-cripto-a-scazut-in-ultima-luna-cu-800-de-miliarde-de-dolari.html

Războiul din Ucraina: Guvernul vrea să interzică soluțiile antivirus ale rușilor de la Kasperky Lab din toate instituțiile publice - proiect de lege

Toate autoritățile și instituțiile publice din România vor fi obligate să dezinstaleze și să nu mai cumpere și să utilizeze produse și servicii de tip antivirus de la entități provenind din Federația Rusă sau aflate sub controlul Federației Ruse, precum soluțiile Kaspersky Lab ori ale Group-IB, potrivit unui proiect de lege inițiat de Ministerul Digitalizării, condus de liberalul Sebastian Burduja. Versiunea finală a proiectului de lege a fost publicată pe site-ul Ministerului Digitalizării. „Rațiunile pentru care se instituie această interdicție sunt legate, pe de o parte, de contextul dat de războiul pornit de Federația Rusă asupra Ucrainei iar, pe de altă parte, de lipsa de independență a entităților rusești care furnizează soluții IT. Măsura legislativă este inițiată într-un context european mai larg în care state membre UE au interzis expres produsele și serviciile „Kaspersky Lab” și ale companiei „Group-IB” deoarece există informații conform cărora cele două entități permit guvernului rus să penetreze sistemele și rețelele informatice în care le sunt instalate programele software.”, se arată într-un draft de proiect de lege consultat de HotNews.ro. Proiectul, intitulat „Lege privind protecţia sistemelor informatice ale autorităților și instituţiilor publice în contextul invaziei declanşate de Federația Rusă” a fost semnalat marți seară pe contul său de Facebook de Andrei Nicoară, expert e-guvernare, acesta subliniind că deși se află pe site-ul Ministerului Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) nu este linkuit de nicio pagină din site. Metadatele documentului arată că acest proiect a fost creat în data de 10 mai 2022. Contactat miercuri dimineață de HotNews.ro, ministrul Sebastian Burduja a confirmat inițierea acestui act. „Acest proiect urmează să fie pus în consultare publică în forma finală propusă de Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID), în aproximativ o oră. La draftul de proiect se vor aduce mici corecturi de formă. Inițiativa a venit ca urmare a unor informații publice conform cărora instituții publice apeleaza la aceste solutii, inclusiv Primaria București și vine în urma unei analize prin care am constatat că alte state membre UE au luat măsuri similare”, a declarat pentru HotNews.ro Sebastian Burduja, ministrul Digitalizării.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-25548720-razboiul-din-ucraina-guvernul-vrea-interzica-solutiile-antivirus-ale-rusilor-kasperky-lab-din-toate-autoritatile-institutiile-publice-proiect-lege.htm

Urmările atacului masiv cu SMS-uri capcană: Câte dosare penale a deschis Poliția și care sunt prejudiciile

Poliția Română a avertizat luna trecută asupra unor mesaje malițioase cu SMS-uri capcană transmise masiv către populație, care vizau furtul de date personale ori instalarea unei aplicații prin care atacatorii preluau controlul telefonului și a tuturor datelor și activității online de pe respectivul dispozitiv. La solicitarea HotNews.ro, Poliția Română a precizat că a deschis 3 dosare penale și a comunicat prejudiciile create. Poliția Română a atenționat în data de 25 aprilie asupra unei campanii cu SMS-uri capcană, iar ulterior Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) a avertizat că unii români și-au instalau o aplicație malițioasă care îi putea spiona. Drept urmare, HotNews.ro a solicitat Poliției detalii legate de numărul românilor care au căzut victime acestei campanii malițioase, valoarea prejudiciilor, măsurile luate, precum și date despre evoluția fraudelor online la nivelul anului trecut.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-25546899-urmarile-atacului-masiv-sms-uri-capcana-cate-dosare-penale-deschis-politia-care-sunt-prejudiciile.htm

Eurovision 2022 - Ucraina şi Moldova, între primele zece ţări calificate în finala concursului

Ucraina cu şi Moldova se regăsesc pe lista celor zece ţări care s-au calificat în finala concursului cântecului Eurovision. Ucraina, reprezentată de Kalush Orchestra cu melodia „Stefania”, s-a calificat de asemenea în marea finală de sâmbătă. „Vă mulţumim că sprijiniţi Ucraina!”, a spus solistul Oleg Psyuk pe scena Arena Pala Olimpico. Republica Moldova a fost reprezentată de formaţia Zdob şi Zdub şi fraţii Advahov care au interpretat melodia „Trenuleţul”. Show-ul de marţi seară, de la Torino, a fost deschis cu melodia „The Sound of Beauty”, sloganul competiţiei. Laura Pausini, Alessandro Cattelan şi Mika au fost gazdele
show-ului. Semifinala a fost comentată pentru telespectatorii TVR de Bogdan Stănescu.
https://www.news.ro/cultura-media/eurovision-2022-ucraina-si-moldova-intre-primele-zece-tari-calificate-in-finala-concursului-video-1922401111002022050020702036

Miniseria „România sălbatică”, difuzată din 12 mai pe HBO Max

„România sălbatică”, realizat de Dan Dinu şi Cosmin Dumitrache, va putea fi vizionat de abonaţii platformei de streaming din 12 mai, pe parcursul a trei episoade. În iulie, miniseria va fi difuzată şi pe HBO. Recompensat la Premiile Gopo 2022 cu premiile pentru cel mai bun documentar, cea mai bună muzică originală şi cel mai bun sunet, filmul „România sălbatică”, a avut premiera la TIFF 2021 şi s-a bucurat de un mare succes în rândul publicului. Miniseria „România sălbatică” oferă publicului ocazia de vedea, într-o nouă formă, rezultatul muncii unei echipe care a adunat mii de kilometri parcurşi, sute de ore de filmare şi 10 ani de pre-producţie. Narate în limba română de Melania Medeleanu şi în versiunea în limba engleză de Peter Venn, cele trei episoade ne poartă într-o emoţionantă călătorie prin locuri spectaculoase şi greu accesibile, oferindu-ne poveşti unice despre biodiversitatea ţării. https://www.news.ro/cultura-media/miniseria-romania-salbatica-difuzata-din-12-mai-pe-hbo-max-foto-1922403310312022051220701432

Orange România îmbină inovația și arta într-un show inedit în Piața George Enescu din București, 20-22 mai

Orange România organizează în perioada 20-22 mai 2022, în Piața George Enescu din București, un eveniment inedit, cu acces gratuit, în care inovația și arta sunt elementele centrale. Pasionații de tehnologie, dar nu numai, se vor putea bucura de experiențe VR și vor putea să devină pentru câteva minute piloți de raliu. Toate acestea sunt posibile prin rețeaua Orange, certificată de auditori independenți drept cea mai rapidă rețea din România*. Totodată, în cadrul evenimentului, Orchestra Simfonică București va susține un concert live, anunță Orange Romania printr-un comunicat remis către HD Satelit România. În același timp, în cadrul Orange Expo, participanții vor putea alege să viziteze, cu ajutorul realității virtuale, Catedrala Notre Dame din Paris și să descopere acest simbol parizian și emblematic monument de arhitectură gotică, așa cum arăta înainte de 2019, sau să conducă de la distanță, prin intermediul rețelei 5G, o mașină pe un circuit din Franța.
https://www.hdsatelit.com/2022/05/orange-romania-imbina-inovatia-si-arta.html

Film Café va avea un nou look din 10 mai 2022

Începând cu 10 mai 2022, Film Café va avea un nou look. Imaginea proaspătă își păstrează principalele caracteristici, dar cu un aspect mai curat, mai modern și mai dinamic, anunță televiziunea printr-un comunicat remis către HD Satelit Romania. "Schimbarea de branding va veni în data de 10 mai, prin reîmprospătarea unor elemente artistice cheie din imaginea canalului. Scopul AMC Networks este de a simboliza atmosfera metropolitană și conținutul premium și sofisticat al "metropolei cinematografiei". Conceptul de brand al canalului rămâne confortabil, reflectând divertismentul de calitate, de aceea menținerea continuității vizuale a fost foarte importantă. Logo-ul nu se va schimba și va rămâne așa cum este în prezent, pentru o identificare ușoară. Elementele vizuale caracteristice canalului vor continua să prezinte clădiri metropolitane 3D, dar într-un mod mai abstract, mai grafic - zi și noapte, în funcție de momentul zilei. Coloana sonoră care însoțește spoturile televizate se schimbă, de asemenea, ușor; motivele muzicale rămân recognoscibile, dar sunt completate de zgomotul agitat și vibrant al orașului", se precizează în comunicat.
https://www.hdsatelit.com/2022/05/film-cafe-va-avea-un-nou-look-din-10.html

„DIGI Days”, reducere de 50% timp de 6 luni

În perioada 9 - 15 mai, DIGI își celebrează clienții existenți prin campania „DIGI Days” și oferă 50% reducere, timp de 6 luni, indiferent de serviciul contractat. Oferta este disponibilă exclusiv online, pe site-ul DIGI.ro sau în contul de client, și se aplică abonaților existenți care contractează servicii noi, extraopțiuni sau efectuează upgrade-uri, anunță compania printr-un comunicat remis către HD Satelit România. DIGI lansează cea de-a 4-a ediție a campaniei „DIGI Days”, prin care mulțumește abonaților existenți pentru loialitate și îi răsplătește cu o reducere de 50%, timp de 6 luni, la contractarea unui serviciu nou, a unei extraopțiuni, respectiv pentru upgrade. „DIGI Days” se desfășoară exclusiv online, în perioada 9 - 15 mai, și a fost creată special pentru a sărbători fidelitatea clienților și încrederea acestora în serviciile oferite de companie.
https://www.hdsatelit.com/2022/05/digi-days-reducere-de-50-timp-de-6-luni.html

Sony lansează noul smartphone Xperia 1 IV cu primul obiectiv din lume cu zoom optic continuu

Sony lansează astăzi noul smartphone Xperia 1 IV, dezvoltat special pentru utilizatorii care caută cele mai noi tehnologii în materie de smartphone-uri, precum tehnologie imagistică de ultimă generație, capabilități avansate de gaming și funcții audio puternice, toate într-un design compact și modern. Xperia 1 IV este o continuare interesantă a seriei Xperia”, a spus Nobuki Asahina, Head of Mobile Sales & Marketing. „La Sony, considerăm că nu există limite pentru creativitate, iar noul nostru flagship Xperia 1 IV este rezultat din această filozofie. Xperia inspiră utilizatorii să devină creatori, iar fiecare etapă a realizării de conținut poate fi gestionată folosind Xperia 1 IV. Pe lângă toate acestea, este și foarte rapid! Fiecare aspect al acestui dispozitiv a fost creat pentru a maximiza viteza de execuție. Fie că vorbim despre viteza camerei, sau viteza de răspuns în gaming, credem cu tărie că acest nou dispozitiv va fi o încântare pentru clienți.” Senzor de imagine de top și zoom optic pentru fotografie și înregistrare video de ultimă generație. Xperia 1 IV dispune de 3 obiective: unul ultra-wide de 16mm, unul wide de 24mm și un nou obiectiv unic telefoto 85-125mm cu zoom optic, pentru a le oferi creatorilor posibilitatea de a capta o gamă largă de conținut.
https://www.economica.net/sony-lanseaza-noul-smartphone-xperia-1-iv-cu-primul-obiectiv-din-lume-cu-zoom-optic-continuu_582800.html

CE anunţă norme revizuite pentru politica antitrust, care vor ajuta toate tipurile de întreprinderi

Comisia Europeană a adoptat noul Regulament de exceptare pe categorii aplicabil acordurilor verticale (Vertical Block Exemption Regulation - VBER), împreună cu noile orientări privind restricţiile verticale, în urma unei revizuiri aprofundate a normelor din 2010, informează un comunicat al Executivului comunitar. Normele revizuite asigură întreprinderilor reguli şi orientări mai simple, mai clare şi actualizate. Noile norme le vor ajuta să evalueze compatibilitatea acordurilor lor de furnizare şi distribuţie cu normele UE în materie de concurenţă, într-un mediu de afaceri remodelat de creşterea comerţului electronic şi a vânzărilor online. Versiunea revizuită a VBER şi orientările privind restricţiile verticale vor intra în vigoare la 1 iunie 2022, scrie Agerpres. Regulamentul revizuit de exceptare pe categorii aplicabil acordurilor verticale şi orientările privind restricţiile verticale sunt rezultatul unui proces de revizuire aprofundat. Noile norme vor oferi întreprinderilor orientări actualizate, adecvate pentru un deceniu şi mai digitalizat care se profilează la orizont. Normele sunt instrumente importante care vor ajuta toate tipurile de întreprinderi, inclusiv întreprinderile mici şi mijlocii, să îşi evalueze acordurile verticale în activitatea lor de zi cu zi, a declarat vicepreşedintele executiv Margrethe Vestager, responsabil cu politica în domeniul concurenţei.
https://www.economica.net/ce-anunta-norme-revizuite-privind-politica-antitrust-care-vor-ajuta-toate-tipurile-de-intreprinderi_582741.html

Orange România a redus cu 80% timpul alocat pentru soluționarea cererilor de suport tehnic după ce a implementat o soluție de automatizare

Realworld Eastern Europe a implementat o soluție de automatizare a suportului tehnic în cadrul Orange România, atât pentru serviciile sale de internet, cât și pentru cele de televiziune. Astfel, s-a obținut o eficientizare cu 80% a timpului alocat pentru tratarea solicitărilor de suport tehnic ale clienților și a rezultat o reducere în efortul echipei echivalentă cu 241 de zile pe an de procesări manuale. Etapa premergătoare implementării a presupus evaluarea proceselor existente în colaborare cu echipa internă de SMC – Service Management Center a Orange România, precum și a integrărilor necesare pentru automatizarea operațiunilor digitale. Procesele de lucru existente presupuneau acțiuni inițiale de prelucrare manuală a tichetelor la nivelul 1 de suport, incluzând detectarea tipului de defecțiune și a posibilelor soluții, urmate de eventuala înaintare a solicitării către inginerii de la departamentul tehnic. În acest context, s-a trecut la identificarea activităților cu complexitate medie și prioritate mare și eliminarea etapelor inutile, pentru ca ulterior angajații specializați să își investească timpul în sarcinile cu grad ridicat de complexitate.
https://www.economica.net/orange-romania-a-redus-cu-80-timpul-alocat-pentru-solutionarea-cererilor-de-suport-tehnic-dupa-ce-a-implementat-o-solutie-de-automatizare_582428.html

Centrele de date din România consumă 3% din totalul de energie electrică utilizat la nivel național (Analiză)

Centrele de date din România consumă anual circa 1,5 miliarde kwh energie electrică, ceea ce reprezintă circa 3% din totalul de circa 50.818 miliarde kwh la nivel naţional, relevă o analiză întocmită de o companie specializată pe acest segment și citată de Agerpres. Aproximativ 35-40% dintre cheltuielile operaţionale ale unui centru de date sunt alocate energiei electrice, susțin jucătorii din piață. Conform estimărilor Tema Energy, în 2019, ponderea se situa la 2,1% din total consum, însă digitalizarea intensă din ultimii ani, apariţia unor noi centre de date, precum şi a unor ferme de servere care procesează criptomonede contribuie la creşterea consumului. Estimările Comisiei Europene (CE) arată că, în 2030, consumul de energie electrică în centrele de date ar putea să depăşească 3,2% din total. “Având în vedere că 35-40% dintre cheltuielile operaţionale ale unui centru de date sunt alocate energiei electrice, majorările de preţ din ultimele luni vor afecta profitabilitatea jucătorilor de pe această piaţă şi implicit vor duce la majorarea preţurilor (…). În România, conform datelor bursiere, preţul energiei electrice pe piaţa spot (Piaţa pentru Ziua Următoare – PZU) în ianuarie 2022 a fost de 949 lei/MWh, adică de 3,5 ori mai mare decât preţul înregistrat în aceeaşi lună a anului trecut (271 lei/MWh). De asemenea, în februarie, preţul a fost de aproape patru ori (3,98) mai mare – 932 lei/MWh în 2022, faţă de 234 lei/MWh în februarie 2021″, notează sursa citată.
https://economedia.ro/centrele-de-date-din-romania-consuma-3-din-totalul-de-energie-electrica-utilizat-la-nivel-national-analiza.html#.Ynt7_-jMK5c

ULTIMA ORĂ România începe curățenia la nivel național: Interzice în administrație soluțiile de securitate cibernetică produse de ruși. Pe întreaga durată a invaziei Ucrainei, până la semnarea unui tratat de pace cu despăgubiri și pedepse

România se pregătește să interzică achiziționarea și utilizarea de către autoritățile și instituțiile publice, atât de la nivel central, cât și local, a produselor și serviciilor legate de securitatea cibernetică (antivirus, antimalware, firewall ș.a.) provenind din Federația Rusă sau aflate sub controlul direct sau indirect al unei persoane fizice sau firme din Rusia, relevă date analizate de Profit.ro. În acest sens va fi redactată o listă nominală cu produsele, serviciile și entitățile producătoare și furnizoare interzise. "Interdicția produce efecte pe întreaga durată a invaziei declanșată de Federația Rusă împotriva Ucrainei, până la data semnării unui tratat de pace sau a unui acord permanent de armistițiu care să consfințească integritatea teritorială a Ucrainei, reparații pentru prejudiciile suferite de țara invadată, precum și cooperarea Federației Ruse cu organismele naționale și internaționale competente pentru pedepsirea persoanelor care se fac vinovate de crime de război sau crime împotriva umanității", relevă un document oficial.
https://www.profit.ro/stiri/ultima-ora-romania-incepe-curatenia-nivel-national-interzice-administratie-solutiile-securitate-cibernetica-produse-rusi-intreaga-durata-invaziei-ucrainei-pana-semnarea-unui-tratat-pace-despagubiri-20701863

Meta vrea să umble la banii pentru știri

Publicațiile plătite de Meta pentru știrile postate în cadrul rețelelor sociale ale companiei ar putea primi, pe viitor, mai puțin bani de la gigantul american. Meta ia în calcul să plătească mai puțin instituțiilor media pentru știri, susțin surse anonime din cadrul companiei, citate de The Information. Rezultatele financiare și performanțele slabe din ultima vreme, pe fondul concurenței cu TikTok, a determinat Meta să caute soluții pentru a-și reduce cheltuielile. Printre cheltuielile companiei, deși nu se cunosc sumele exacte, se numără cele făcute pentru plata în special a marilor publicații pentru știrile postate pe Facebook. Însă, în ultima vreme, în special în Statele Unite după ce Donald Trump a pierdut alegerile, compania a observat o scădere a interesului utilizatorilor pentru știri și a numărului de click-uri pe link-urile către știri. Dincolo de asta, în ultimii ani, Facebook și-a tot modificat algoritmul pentru ca în Newsfeed să apară mai multe postări ale utilizatorilor și mai puține știri.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/meta-vrea-sa-umble-la-banii-pentru-stiri-20701011

Fostul ministru Teleman, în mandatul căruia Telekom a vândut rețelele fixe: Vânzarea rețelei mobile către companii cu acționariat rusesc sau având legături cu Rusia este foarte puțin probabil să se concretizeze

Vânzarea rețelei mobile din România ale Telekom către companii cu acționariat rusesc sau având legături cu Rusia este foarte puțin probabil să se concretizeze, având în vedere actualul context politic, regional, a afirmat la PROFIT NEWS TV fostul ministru al Digitalizării Ciprian Teleman, în mandatul căruia Telekom a vândut către Orange rețelele fixe. "Tatonări au fost și vor fi mereu, însă concretizarea lor într-o tranzacție în momentul de față pare aproape imposibilă dat fiind și contextul politic, regional, și în egală măsură dat fiind și pașii prin care trebuie să treacă un investitor pentru a realiza o astfel de tranzacție. Telekom este o companie care, printre altele, are nevoie de avizul CSAT pentru a face tranzacții. Așadar este foarte puțin probabil să se concretizeze o tranzacție în favoarea unor companii cu acționariat rusesc", a explicat fostul ministru, precizând că acest principiu este valabil și în cazul firmelor care au doar legături cu Rusia. El a arătat că tranzația va fi supervizată și de Comisia Europeană, existând și servicii de informații care asigură datele necesare pentru factorii de decizie.
https://www.profit.ro/profit-news-tv/profit-news-tv-fostul-ministru-teleman-mandatul-caruia-telekom-vandut-retelele-fixe-vanzarea-retelei-mobile-catre-companii-actionariat-rusesc-avand-legaturi-rusia-foarte-putin-probabil-concretizeze-20702037

Fostul ministru Marius Bostan avertizează: Preluarea în România a rețelelor mobile Telekom de investitori care să aibă legături cu Federația Rusă și cu regimul criminal de la Kremlin reprezintă un pericol foarte mare

Preluarea în România a rețelelor mobile ale Telekom de către un grup de investiții care să aibă legături cu Federația Rusă și cu regimul criminal de la Kremlin reprezintă un pericol foarte mare, fiind necesar ca statul, inclusiv prin avizarea de către CSAT, să supravegheze tranzacția de vânzare și să fie selectat un investitor corect, care respectă principiile economiei de piață și, în același timp, principiile pe care civilizația noastră le respectă, avertizează la PROFIT NEWS TV Marius Bostan, fost ministru al Comunicațiilor și ex-membru în board-ul Telekom din partea statului. În noiembrie 2019, Profit.ro a anunțat că fondul de investiții PPF Group, controlat atunci de cel mai bogat om de afaceri din Cehia, miliardarul Petr Kellner - decedat între timp, în urmă cu un an - care a preluat atunci proprietarul Pro TV, și grupul de telecomunicații și media United Group, fondat de sârbul Dragan Solak și al cărui pachet majoritar de acțiuni a fost preluat de fondul britanic de investiții BC Partners, și cu o finanțare americană, cu grecul Nikos Stathopoulos în poziția de Managing Partner, au venit la București pentru preluarea activelor Telekom România. La acel moment, pentru Telekom au fost vândute doar rețelele fixe, în luna noiembrie 2021 informațiile Profit.ro vizând faptul că Telekom Romania Communications (fosta Romtelecom) și Orange au ajuns la o înțelegere pentru preluarea operațiunilor aferente rețelelor fixe de către grupul francez fiind confirmate oficial. PPF și One United și-au păstrat interesul pentru Telekom, în discuție mai rămânând acum rețelele mobile.
https://www.profit.ro/profit-news-tv/profit-news-tv-fostul-ministru-marius-bostan-avertizeaza-preluarea-romania-retelelor-mobile-telekom-investitori-aiba-legaturi-federatia-rusa-regimul-criminal-kremlin-reprezinta-pericol-foarte-mare-20701412

Smart Radio, în care Marius Tucă şi Adrian Sârbu sunt parteneri, pierde frecvenţa de la Ploieşti

Smart Radio pierde o frecvenţă. Este vorba despre licenţa din Ploieşti a postului de radio, în care sunt parteneri, de mai mulţi ani, Marius Tucă şi Adrian Sârbu. Cum s-a ajuns aici? Concret, frecvenţa 95,9 FM din Ploieşti, a expirat la data de 6 mai 2022, iar reprezentanţii societăţii nu au făcut o solictare de prelungire cu încă nouă ani, aşa cum se întâmplă de obicei. Prin urmare, în şedinţa publică de astăzi, CNA nu a putut decât să ia la cunoştinţă expirarea frecvenţei. Potrivit discuţiilor de la CNA, titularul licenţei ştia de expirarea licenţei însă nu a depus documentele necesare pentru prelungire. Pierderea licenţei de la Ploieşti a Smart Radio, unde postul emitea deja de mai mulţi ani, este cel puţin ciudată, având în vedere că frecvenţele radio sunt „preţioase”. Acestea sunt disponibile în număr limitat, iar CNA le acordă doar prin concursuri, pe care le organizează destul de rar. Ultimul concurs de frecvenţe radio a fost în anul 2017. Smart Radio emitea la Ploieşti pe 95,9 FM, pe fost frecvenţă a radio Wyl FM. Era una dintre cele patru frecveţe ale fostului Wyl FM (Ploieşti, Câmpina, Snagov şi Târgovişte), pe care Marius Tucă le-a preluat şi integrat în Smart Radio în decembrie 2017, cu acordul CNA.
https://www.paginademedia.ro/cna/smart-radio-ploiesti-20701385

„Cado”! Vom avea încă o televiziune de teleshopping. CNA a dat licenţă pentru Mediacom TV, deţinută de cetăţeni italieni

Consiliul Naţional al Audiovizualului a acordat în şedinţa de astăzi o licenţă pentru o televiziune de teleshopping cu denumirea Mediacom TV, societăţii Rainbow Media Communication. Televiziunea se va lansa cu o investiţie de 100.000 de euro, potrivit informaţiilor prezentate în proiectul de la CNA. Rainbow Media Communication îi are acţionari pe oamenii de afaceri din Italia, Latagliata Emanuele (67%) şi Latagliata Rinaldo (33%). Emanuele Latagliata, prezent în şedinţa CNA, le-a povestit membrilor CNA că este în România încă din 2005 şi că în 2009 a încercat să lanseze trei posturi noi de televiziune, însă proiectul a eşuat deoarece companiile de cablu i-au transmis că nu au spaţiu pentru a adăuga canalele TV.
https://www.paginademedia.ro/cna/mediacom-televiziune-teleshopping-20701322

Ionuţ Cristache, de la TVR la Evenimentul zilei. Ce emisiuni va face şi de la ce oră

Ionuţ Cristache, fostul realizator al emisiunii Ora 9, de la TVR, va avea mai multe producţii pe online, la Evenimentul zilei. Ce va face, de când şi de la ce ore, în continuare. Cristache va fi LIVE online, pe canalul de youtube al EVZ, dar şi pe platformele sociale ale publicaţiei, aproape zilnic, de luni până joi. Ce emisiuni va realiza: 1. Cristache şi Cristoiu. Program cu jurnalistul Ion Cristoiu invitat permanent. Un "meci informaţional", după cum spune Ionuţ Cristache, o selecţie de ştiri comentate. Cristache şi Cristoiu va fi live lunea, de la ora 15.00
2. Istorie secretă. O serie de emisiuni de istorie recentă, poveşti şi interviuri cu istorici şi specialişti, subsumate genericului "Istorie secretă" al EVZ. Emisiunile de istorie recentă vor fi în fiecare marţi şi miercuri.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/ionut-cristache-evenimentul-zilei-tvr-20701520

Reclama enervantă de la Jumbo, la CNA. „Este deranjantă şi poate provoca atacuri de elipsie”, s-au plâns telespectatorii. Ce a decis CAN

Consiliul Naţional al Audiovizualului a analizat reclama TV pentru magazinele Jumbo, după ce forul audiovizualului a primit 12 reclamaţii de la telespectatori. Reclamanţii au catalogat reclama la Jumbo drept „derajantă”, „tortură psihică”, care „te distruge psihic”. Membrii CNA au vizionat spotul şi au conisiderat că, deşi enervantă, reclama nu încălcă legislaţia audiovizuală. „Nu ai ce să reproşezi. A fost o soluţie care pentru unii e enervantă, dar să ştiţi că şi copiii sunt enervanţi. Ar trebui întrebaţi copiii cum li se pare reclamă. Funcţia şi-o îndeplineşte spotul”, a comentat Mircea Toma, membru CNA.
https://www.paginademedia.ro/cna/reclama-jumbo-cna-20701580

AUDIENŢE. Bătălia Survivor-Insula iubirii. Emisiunea în care s-au sărutat două concurente, locurile doi-trei pentru Antena 1

Insula iubirii nu „supravieţuieşte“ mai departe de Survivor. Bătălia dintre cele două reality-show-uri s-a încheiat cu victoria Pro TV. Asta, deşi pe insula cu "tentaţii" s-a ajuns şi la momente în care două concurente s-au sărutat. Insula iubirii a strâns în faţa televizoarelor aproape 650.000 de români. Însă Survivor a avut de două ori mai mulţi. Drept urmare, Pro TV a fost lider de audienţă, iar Antena 1 s-a clasat pe locul trei. Între ele s-a strecurat Kanal D care a avut puţin peste un milion de fani ai serialului turcesc Fiica Ambasadorului. Naţional. Survivor continuă să fie lider de audienţă, deşi cifrele sunt aproape la jumătate faţă de primele ediţii. Competiţia din Republica Dominicană a fost urmărită luni seară de aproape 1,4 milioane de români (1.393.000, mai exact), poziţionând Pro TV pe primul loc în topul audienţelor. În acelaşi timp, show-ul de la Antena 1, Insula iubirii, a avut un public redus la jumătate, fiind vizionat de 646.000 de telespectatori. Între cele două reality-show-uri s-a poziţionat serialul turcesc Fiica Ambasadorului difuzat de Kanal D, la care s-au uitat puţin peste un milion de români (1.011.000, mai precis). Locurile patru şi cinci au fost ocupate de televiziunile de ştiri România TV (358.000 privitori) şi Antena 3 (354.000), ambele cu cifre apropiate.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-survivor-insula-iubirii-9-mai-20701618

Filme poliţiste în premieră, producţii 2020-2021, în serile de miercuri la Diva

Televiziunea Diva anunţă trei filme poliţiste noi, în premieră, pentru grila din luna mai. Producţiile sunt din anii 2020-2021 şi au fost programate pentru serile de miercuri, de la ora 21.00. Primul film va fi difuzat chiar mâine, 11 mai şi este prima parte dintr-o serie inspirată de cărţile lui Philip R. Craig. Misterele de pe Martha's Vineyard: Jaful de la galerie (Ships in the Night: A Martha's Vineyard Mystery, 2021) e despre un fost detectiv la poliţiei din Boston, Jeff Jackson (Jesse Metcalfe). Acesta revine la viaţa liniştită din Martha’s Vineyard. Aici se reîntâlneşte cu Dr. Zee Madieras (Sarah Lind), fiica şefului poliţiei, prietenă din copilărie şi examinator medical. Cei doi se aliază pentru a începe investigaţiile la o licitaţie de strângere de fonduri. Continuarea fimului, Misterele de pe Martha's Vineyard: Otrăvită în paradis (Poisoned In Paradise: A Martha's Vineyard Mystery, 2021), va fi difuzată miercuri, 18 mai, ora 21.00.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/filme-politiste-noi-diva-miercuri-seara-20701879

Spectacol Radio România Cultural pentru artiştii ucraineni, pe vocea actorului Şerban Pavlu. În Noaptea Muzeelor

Postul public Radio România Cultural susţine un spectacol într-o campanie dedicată artiştilor ucraineni, organizată chiar de Noaptea Muzeelor. Un monolog scris de un dramaturg ucrainean la doar câteva zile de la invazie face parte din campania intitulată Artişti români pentru artişti ucraineni, se arată într-un comunicat. Evenimentul este organizat de UNITER şi se va desfăşura sâmbătă, 14 mai, în Noaptea Muzeelor 2022, în Sufrageria Regală de la MNAR. Programul va începe la ora 22.00 cu un spectacol-lectură pe vocea actorulului Şerban Pavlu şi va continua cu un recital al Trupei Firma. Ambele momente sunt dedicate artiştilor din Ucraina.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/spectacol-radio-romania-cultural-noaptea-muzeelor-20701830

Războiul Rizea - Romprest aduce încă o amendă la Realitatea Plus. Pentru acuzaţii neprobate la Orlando Valache şi alţi oameni din Romprest

Realitatea Plus a atras încă o amendă de la CNA pentru un „festival” de acuzaţii aduse, fără probe, de fugarul Cristian Rizea, care de află de mai mult timp în Republica Moldova, după ce a fost condamnat definitiv la închisoare pentru corupţie. Postul a fost sancţionat cu 5.000 de lei de CNA, pentru emisiunea Newsroom din 6 aprilie, pentru că Rizea a adus tot felul de acuzaţii mai multor oameni din Romprest, în frunte cu administratorul Orlando Valache.
De altfel, cazul a ajuns în vizorul CNA în urma unei reclamaţii a lui Valache şi a soţiei acestuia. Sancţiunea a vizat două chestiuni: Intervenţia în direct a lui Cristian Rizea, în care fostul politician l-a acuzat pe Orlando Valache, administrator la Romprest, de tentativă de omor, dar şi că acesta ar patrona o reţea de prostituţie şi trafic de droguri. Pe de altă parte, în completarea intervenţiei în direct, postul a difuzat un material înregistrat, un fel de reportaj, în care se afirmă, printre altele, că maşinile de gunoi ale Romprest sunt folosite pentru a transporta droguri şi ţigări de contrabandă, „pentru că nimeni nu se gândeşte să percheziţioneze tocmai maşinile de gunoi”. Şi în acest caz sunt reluate numele lui Orlando Valache şi a altor şefi din Romprest. Întrebat în repetate rânduri de moderatoarea Saviana Rusu dacă are probe pentru acuzaţiile făcute, Rizea a spus simplu că da, fără a le prezenta.
https://www.paginademedia.ro/cna/realitatea-plus-amenda-rizea-romprest-20702574

Silviu Mănăstire a anunţat că pleacă de la B1 TV: „la un moment dat, te saturi de oameni, de locuri, alţii la rândul lor se satură poate de tine”

DOSAR ÎNCHIS. Silviu Mănăstire încheie Dosarul de Politician la B1 TV. Jurnalistul şi-a anunţat plecarea de la postul de ştiri unde a realizat principalul talk-show, după şapte ani. „Nu exista nicio teorie a conspiraţiei in ceea ce priveşte plecarea mea, deci trebuie sa ii dezamăgesc pe iubitorii de bârfe. Nu ma consider vedeta media şi aşa cum se întâmpla in viaţa fiecăruia dintre noi, din când in când, joburile se schimba, proiectele se schimba. (...) De ce am plecat? Pentru ca tot aşa cum se întâmpla in viaţa de zi cu zi a fiecăruia dintre noi, la un moment dat, te saturi de oameni, de locuri, alţii la rândul lor se satura poate de tine. Se numeşte rutina. Uneori e buna, de cele mai multe ori nu”, a anunţat Silviu Mănăstire într-o postare pe Facebook. În acelaşi mesaj, într-un post scriptum, jurnalistul a ţinut să sublinieze că, atât timp cât el a realizat Dosar de Politician, postul B1 TV a avut profit de peste 6 milioane de euro.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/silviu-manastire-b1-tv-20702534

După „modelul” Aleph, RCS primeşte încă o amendă pentru poziţionarea în grilă a televiziunii NCN

RCS face colecţie de amenzi din cauza modului în care grupează canalele de ştiri. În şedinţa de astăzi a CNA, cablistul a primit încă o amendă, de 10.000 de lei. De data aceasta, subiectul principal a fost televiziunea NCN, deţinută de Liviu Alexa. CNA a considerat că RCS încalcă legislaţia privind gruparea televiziunilor în funcţie de tematică, deoarece postul este poziţionat în alt pachet faţă de televiziunile de ştiri cunoscute, Antena 3, Romania TV, Digi 24, Realitatea sau B1 TV. RCS a mai primit în ultimul an două amenzi, una de 10.000 de lei şi alta de 20.000 de lei după ce cablistul s-a încăpăţânat să adauge Aleph News în lista televiziunilor de ştiri, alături de Antena 3, Realitatea TV sau B1 TV. Cazul a ajuns în atenţia CNA ca urmare a unei sesizări din partea televiziunii NCN.
https://www.paginademedia.ro/cna/rcs-amenda-ncn-grila-televiziuni-tematice-20701737

Cheil Centrade lansează divizia de Digital Media. Va fi condusă de fosta şefă Cable Direct

Agenţia Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al reţelei Cheil Worldwide, anunţă lansarea diviziei de Digital Media, la conducerea căreia a fost numită Ecaterina Matei, anunţă reprezentanţii agenţiei. În calitate de Head of Digital Media la Cheil | Centrade, Ecaterina Matei va coordona şi dezvolta operaţiunile departamentului, în strânsă colaborare cu liderii celorlalte divizii din agenţie, pentru a atinge obiectivele asumate pe termen lung, din punct de vedere strategic şi de business. Echipa de Digital Media va lucra cu Digital Intelligence and Analytics (DIA), departamentul intern de analiza datelor lansat de Cheil | Centrade în 2018.
Radu Florescu, CEO Cheil | Centrade South-East Europe. „Evoluţia alertă pe care agenţia noastră a avut-o în ultimii ani a identificat nevoia unui departament intern şi 100% integrat de digital media, care să completeze şi să valorifice suplimentar serviciile pe care le oferim deja.”
https://www.paginademedia.ro/adnews/cheil-centrade-divizie-digital-media-20701571

CNA, scrisoare de atenţionare pentru o reclamă în care Metropola TV se prezintă drept „singura televiziune care îţi spune adevărul”

„(...) găseşte singura televiziune care îţi spune adevărul şi te provoacă să afli mai mult.” Astfel suna mesajul unei reclame pentru Metropola TV, televiziunea Consiliului Local din Voluntari, difuzată pe Sport Total FM, deţinut de acelaşi Consiliu din Voluntari, condus de Florentin Pandele. Spotul a rulat câteva luni, în această formulă, până a fost reclamat la CNA, potrivit declaraţiilor reprezentantului postului. Între timp campania a fost şi oprită. De aceea, CNA a decis să trimită Sport Total FM, postul care a rulat reclama, doar o scrisoare de atenţionare. Cum s-a apărat reprezentantul postului: „Evident că este o greşeală, este o exagerare. Deja spotul a fost oprit.”
https://www.paginademedia.ro/cna/cna-scrisoare-atentionare-sport-total-fm-20701614

Record absolut. Doctor Strange în Multiversul Nebuniei, cea mai puternica lansare de film din Romania din acest an

Doctor Strange în Multiversul Nebuniei produs de Marvel Studios a avut un debut de excepţie. În primul weekend de la lansarea în cinematografele din România, care a avut loc pe data de 5 mai, producţia a înregistrat cel mai mare succes de box office al unui film din ultimii ani. „Doctor Strange în Multiversul Nebuniei” s-a lansat în forţă şi a generat cele mai mari încasări în România, înregistrând un record de 3.103.778 RON, ceea ce clasează filmul pe primul loc în box-office-ul românesc. Noul film din universul Marvel este un start extraordinar pentru sezonul de vară al blockbusterelor, fiind a doua cea mai bună deschidere pentru un film Disney din acest an în România (alături de animaţia „Turning Red”).
https://www.paginademedia.ro/comunicate/record-lansare-doctor-strange-20701911

Silviu Mănăstire a plecat de la B1 și se laudă că a adus postului „un profit de peste 6 milioane de euro”

The show must go on.O mulțime de binevoitori in sensul propriu al cuvântului dar și mulți alti binevoitori cu ghilimelele de rigoare ma întreabă direct sau prin intermediari dacă am plecat de la B1TV. Răspunsul este DA. Colaborarea mea cu aceasta televiziune s-a încheiat după șapte ani, a anunțat jurnalistul Silviu Mănăstire. „De ce am plecat? Pentru ca tot așa cum se întâmpla in viața de zi cu zi a fiecăruia dintre noi, la un moment dat, te saturi de oameni, de locuri, alții la rândul lor se satura poate de tine. Se numește rutina. Uneori e buna, de cele mai multe ori nu.(…)PS: atat timp cât Dosar de politician a fost emisiunea de prime time a televiziunii B1TV profitul acestui post de news& talk-show politic a fost de peste 6 milioane de euro”, a mai spus Mănăstire.
https://flux24.ro/silviu-manastire-a-plecat-de-la-b1-si-se-lauda-ca-a-adus-postului-un-profit-de-peste-6-milioane-de-euro/

NOI SCHIMBĂRI ANUNȚATE DE NETFLIX. CÂND VOR APĂREA ABONAMENTELE CU RECLAME

Netflix pregătește introducerea unui nou tip de abonament. Platforma ar putea lansa abonamente cu preț redus care să afișeze reclame clienților. Când ar putea fi disponibile noile planuri tarifare. Luna trecută, Netflix a raportat că a pierdut utilizatori pentru prima oară în mai mult de un deceniu. Mai mult, gigantul american de streaming a estimat că acest trend descendent va rămâne valabil și în lunile ce urmează. După acest anunț, acțiunile companiei s-au prăbușit. Vă reamintim că platforma s-a bucurat în schimb de o creștere fără precedent în perioada pandemiei.
https://www.tvmania.ro/noi-schimbari-anuntate-de-netflix-cand-vor-aparea-abonamentele-cu-reclame-352053

(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover

Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2021-2022 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover


Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL