×



Comunicaţii -- Data și ora publicării: 05.07.2022 11:55:25

Vodafone devine one stop shop de tehnologie și servicii IoT prin EasyTech



București (MEDIA EXPRES) / 5 iul 2022 / Vodafone oferă asigurare gratuită pentru ecranul smartphone-urilor - o premieră pentru România, noi game de produse IoT și gadgeturi devin disponibile în magazinele Vodafone, iar clienții vor beneficia și de servicii precum consultanță, buyback sau plata în rate, prin noua platformă EasyTech, potrivit unui comunicat difuzat de companie care anunță lansarea acesteia.

Platforma comercială EasyTech aduce o gamă extinsă de produse atât în magazinul online, cât și în magazinele fizice, cu noi dispozitive, de la electronice și electrocasnice mici, la gadgeturi și soluții IoT, dar și noi servicii, în completarea pachetelor de comunicații convergente existente.

Platforma integrează atât magazinele cât și site-ul Vodafone.ro/easytech unde sunt disponibile televizoare, produse audio, tablete, ceasuri inteligente și dispozitive conectate pentru locuință, dar și trotinete electrice, purificatoare de aer, aspiratoare robot, sisteme Wi-Fi Mesh, accesorii, disponibile într-o gamă variată de pachete de servicii.

Plățile se pot face în rate, un beneficiu disponibil în exclusivitate la Vodafone (înainte existând doar opțiunea de 24 luni). Smartphone-urile, gadgeturile și produsele IoT vor putea fi cumpărate la abonament în 6, 12, 18, 24 sau 36 de rate, fără dobândă, indiferent de dispozitivul ales sau de tipul de abonament mobil.

Totodată, Vodafone completează serviciile de comunicații convergente cu unele noi, precum asigurarea ecranului, consultanță în magazine și buyback. La cumpărarea unui smartphone nou Vodafone pune la dispoziție serviciul buyback, prin care dispozitivul vechi este înlocuit cu unul nou, cu o reducere mai mare la prețul de achiziție.

Telefoanele inteligente (smartphone) vor avea inclusă asigurarea de ecran, cu o înlocuire de ecran în primele 12 luni de la achiziție, pentru clienții noi care optează pentru un abonament începând cu RED12 și pentru clienții existenți conform condițiilor campaniei.

Noile game de produse vor fi disponibile în magazinele fizice și online, clienții beneficiind de consultanță din partea experților Vodafone atât în alegerea celui mai potrivit model de dispozitiv sau serviciu, cât și de consultanță tehnică, în domeniul securității cibernetice și service pentru dispozitive, disponibile direct în magazin.

„Odată cu introducerea platformei comerciale EasyTech, transformarea Vodafone dintr-un operator de servicii de comunicații electronice într-o companie de tehnologie se concretizează și în aria de retail și vine ca răspuns la nevoile în continuă schimbare ale clienților. Digitalizarea accelerată din ultimii doi ani a influențat profilul consumatorilor, acum mult mai orientați către soluții integrate, constând în dispozitive plus servicii, perfect adaptate nevoilor individuale, dar și ale familiei și având flexibilitate maximă la plată. Vodafone răspunde acestor nevoi, devenind partenerul de tehnologie pe care clienții se pot baza, atât acasă, cât și la birou”, a declarat Nedim Baytorun, Consumer Business Unit Director, Vodafone România.

Lansarea EasyTech este susținută de o campanie de comunicare integrată, ce va rula pe TV, în cinema, la radio, outdoor, digital, social media și în magazine sub sloganul: „Ai maxim de tehnologie cu Vodafone EasyTech! Flexibilitate, cu rate și servicii cum vrei tu”.

Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile si fixe in Europa si cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume. Platforma de tehnologie M-Pesa permite, in Africa, unui numar de peste 50 de milioane de oameni sa beneficieze de acces la plăți mobile și servicii financiare. Vodafone operează rețele mobile și fixe în 21 de țări și 49 de rețele mobile partenere. La 30 iunie 2021, Vodafone Group avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienți ai serviciilor TV și peste 130 milioane de dispozitive IoT conectate.

Vodafone ia masuri importante pentru a limita impactul companiei asupra planetei prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră cu 50% până în 2025 și până la net zero cu termen 2040, prin achiziția de 100% energie electrică din surse regenerabile până în 2025 și pana în iulie 2021 în Europa, reutilizând, revânzând și reciclând 100% din echipamentele de rețea care devin redundante.
(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




IBC2022 advertising for the live event in Amsterdam Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover

Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2021-2022 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover


Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL