×



Externe -- Data și ora publicării: 22.07.2022 12:40:20

IBC2022 revine cu evenimentul fizic în 9-12 septembrie la AMSTERDAM - lista scurtă a premiilor pentru inovație și impactul social



București (MEDIA EXPRES) / 22 iul 2022 / IBC a anunțat la începutul lunii iulie lista scurtă pentru 2022 pentru premiile dedicate inovației și impactului social, care recompensează eforturile de colaborare în dezvoltarea de noi soluții pentru provocările din lumea reală și recunosc noile eforturi în materie de egalitate, diversitate, preocupări de mediu și sociale.

Toți câștigătorii vor fi anunțați într-o prezentare online unică, digital first, luni 5 septembrie, de la ora 16.00 BST, iar trofeele vor fi înmânate la un eveniment special de networking, în timpul IBC2022, duminică seara, pe 11
septembrie.

Dick Hobbs, producător executiv al IBC Awards și președinte al juriului premiilor pentru inovare, a declarat: „Văzând ce este mai bun din ceea ce poate realiza industria noastră, Premiile IBC indică întotdeauna punctele înalte actuale, unde tehnologia și creativitatea satisface așteptările publicului și preocupările globale. Premiile pentru inovație din acest an aduc în lumină multe inovații pentru realitatea augmentată, iar Premiile Social Impact arată că industria se unește pentru a crea o lume mai echitabilă, mai stabilă – și una în care industria media poate continua să joace un rol cheie”.

Există trei categorii în Premiile pentru inovare. Lista scurtă de anul acesta a celor mai prestigioase proiecte în creația de conținut sunt:
• Expo Dubai și frumoasa sa experiență Xplorer cross-reality pentru vizitatori reali și virtuali;
• Green Planet AR, o experiență captivantă în lumea incredibilă a plantelor;
• Alter Ego, o competiție muzicală realizată de Fox în care concurenții apar în direct ca avatare.

În distribuția de conținut, finaliștii sunt:
• Oracle Red Bull Racing și implicarea fanilor la lansarea mașinii sale de Formula 1 din 2022;
• Muzeele Imperiale de Război, găsind noi modalități de a face milioanele de articole din colecția sa accesibilă tuturor;
• SuperSport în Africa de Sud, aducând sportul școlar unui public mai larg, sporind participarea și dezvoltarea talentelor.

Cei trei finaliști în aplicații pentru conținut de pretutindeni ne duc înapoi la îmbunătățirea experienței media:
• BT Sport, folosind 5G pentru a adăuga grafică bazată pe date la acțiunea live în timpul evenimentului;
• PGA TOUR AR, oferind fanilor o experiență captivantă printr-un program augmentat aproape în timp real - aplicație de realitate;
• Sky Sports, care a adăugat distracție angajamentului competiției de cricket The Hundred cu avatarurile celor mai buni jucători.

IBC a introdus premii pentru impactul social în 2019. Președintele juriului este Ade Rawcliffe. „Am fost copleșiți de profunzimea și calitatea înregistrărilor din acest an – felicitări și mulțumiri tuturor celor care s-au înscris”, a spus ea.

„Calitatea finaliștilor din întreaga lume este o dovadă a importanței impactului social pentru mulți afaceri și companii creative”, a explicat Rawcliffe. „Nu mai este doar un „placut de a avea”, ci o parte esențială a acestuia orice strategie de companie. Având în vedere platforma pe care o avem în mass-media, este responsabilitatea noastră să conducem schimbarea societății, să creeze societăți mai echitabile și mai incluzive și să încurajeze comportamente durabile”.

Din nou, există trei categorii, cu doi finaliști în prima, impact social:
• Paramount, pentru poziția sa îndrăzneață de a sărbători drepturile LGBTQ+ în timp ce găzduiește MTV EMA 2021 în Ungaria;
• Ethekwini Filmmakers Association, care încurajează noile talente creative în KwaZulu-Natal și prin Africa de Sud.

Pentru progresele în diversitate și incluziune, lista scurtă este:
• Learning to Sign Together, proiectul EQ4ALL pentru a ajuta copiii surzi născuți în familii cu auz;
• Break the Codes, o inițiativă belgiană care se concentrează pe provocările pe care le au femeile pentru a avea un impact în sectorul tehnologiei;
• Rise Up Academy, care urmărește să inspire, să educe și să informeze tinerii despre oportunități disponibile în tehnologia media.
• RAMPD, coaliția pentru artiști înregistrări și profesioniști din muzică cu dizabilități.

Finaliștii proiectelor de mediu și durabilitate sunt:
• Sky Sports pentru Game Zero, un meci de fotbal din Premier League cu acoperire completă de televiziune și net zero în impactul CO2;
• WaterBear, susținut de Nikon, o platformă interactivă de streaming dedicată viitorului planetei;
• SmartFM, progrese în tehnologia emițătoarelor pentru a reduce consumul de energie și emisia de CO2 cu 40%.

„Premiile IBC sunt o parte integrantă a întregii experiențe IBC, reflectând și sărbătorind oportunități pentru echipele creative, de afaceri și tehnice să se reunească și să caute cum pot oferi rezultate excelență”, a spus Hobbs.

„Anul acesta avem finaliști uimitori la toate aceste categorii și sunt încântat să pot felicită-i pe toți în persoană la Amsterdam în septembrie.”

Programul IBC Awards include, de asemenea, recunoașterea celei mai bune lucrări tehnice din cadrul conferinței, premii pentru cea mai bună design stand în expoziție și alte premii. Cel mai prestigios premiu este onoarea internațională IBC pentru Excelența se adresează unei persoane sau organizații care a avut un impact remarcabil pe o perioadă extinsă perioada de timp. Câștigătorii anteriori ai distincției internaționale pentru excelență includ Sir David Attenborough, film regizorii Ang Lee și Peter Jackson, dar și creatorul Sesame Street Joan Ganz Cooney.

După două ediții anulate din cauza COVID, evenimentul de la Amsterdam IBC2022 revine cu participare fizică și va reuni expozanți, vorbitori, vizitatori și întreaga comunitate, astfel încât să poată interacționa unul cu celălalt, debloca oportunități de afaceri, pot descoperi cele mai recente inovații și pot explora cele mai interesante evoluții dedicate creației și distribuției de conținut.

Pe lângă expoziția și conferința mondială, IBC mai cuprinde IBC Daily și IBC365. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: https://show.ibc.org/.
(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




IBC2022 advertising for the live event in Amsterdam Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover

Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2021-2022 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover


Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL