×



ONLINE VOD OTT -- Data și ora publicării: 27.07.2022 15:51:42

Serviciul de conținut online al asocierii dintre Comcast și Paramount - SkyShowtime - se va lansa și în România până la sfârșitul acestui an



București (MEDIA EXPRES) / 27 iul 2022 / Un nou serviciu de conținut online cu plată de tipul Netflix va fi disponibil în România până la sfârșitul acestui an, SkyShowtime, rezultat după asocierea Comcast Corporation (NASDAQ: CMCSA) și a Paramount Global (NASDAQ: PARA, PARAA) și care reunește resursele combinate ale ambelor companii, experiența directă către consumator și cele mai bune filme și seriale originale de divertisment, de la Universal, Paramount, Sky, Showtime, DreamWorks și Nickelodeon.

Planurile SkyShowtime sunt de a putea fi recepționat în peste 90 de milioane de case, extinderea la nivel european fiind programată în țările Albania, Andorra, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Republica Cehă, Danemarca, Finlanda, Ungaria, Kosovo, Muntenegru, Țările de Jos, Macedonia de Nord, Norvegia, Polonia, Portugalia , România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania și Suedia.

Compania nu a anunțat detalii de preț și datele exacte de lansare, dar a anunțat cooptarea în echipa de conducere a doi foști directori de la HBO Max și Disney, Roberto Soto, Chief Strategy Officer, și John Heinemann, care va avea funcția de General Counsel Appointments.

CEO-ul SkyShowtime, Monty Sarhan, a anunțat la 27 iulie că fostul director al HBO Max, Roberto Soto, a fost numit Chief Strategy Officer, iar John Heinemann, fost membru al companiei Walt Disney, a fost numit General Counsel al SkyShowtime.

Cei doi se vor alătura companiei în cursul acestui an.

Înainte de a fi parte din SkyShowtime, Roberto Soto a lucrat pentru HBO Max, unde a ocupat funcția de Senior Vice President și Head of Growth Marketing pentru EMEA. El a condus echipele de marketing, PR, achiziție de abonați, CRM și analiză de creștere și a condus lansarea HBO Max pe toate piețele viitoare ale SkyShowtime, inclusiv Iberia, țările nordice, Țările de Jos, Polonia și Europa Centrală și de Est.

La SkyShowtime, Soto va conduce dezvoltarea și aplicarea strategiei, lucrând îndeaproape cu toate echipele din cadrul organizației.

Înainte de a lucra pentru HBO Max, Roberto Soto a ocupat funcții de conducere în marketing, dezvoltare de afaceri, strategie și distribuție la Paramount Global (fostă ViacomCBS), Fox International Channels și Liberty Global. De asemenea, a lucrat la start-up-urile de streaming MUBI și Tribes Media și a lucrat pe piețe globale distincte, din America Latină, Statele Unite și Europa, până în Africa și Orientul Mijlociu.

CEO-ul SkyShowtime, Monty Sarhan a declarat: „Experiența vastă a lui Roberto în serviciile de streaming de divertisment și sport, inclusiv lansări multiple în întreaga Europă, îl recomandă pentru a ajuta la definirea strategiei companiei noastre și pentru a conduce aplicarea acesteia în întreaga organizație. El va juca un rol esențial în a face din SkyShowtime următorul mare serviciu de streaming pentru Europa”.

Despre funcția pe care o va avea în SkyShowtime, Roberto Soto a declarat: „Sunt încântat să mă alătur echipei SkyShowtime și abia aștept să lucrez împreună cu Monty și echipa sa pentru a construi o ofertă unică și premium de brand de divertisment - o combinație de conținut iconic, de înaltă calitate din portofoliile celor mai importante studiouri din lume și o experiență de vizionare pe care publicul din Europa o va îndrăgi”.

John Heinemann a lucrat cinci ani în compania Walt Disney și a fost Associate Principal Counsel pentru țările nordice, baltice și MENA. Heinemann a făcut parte din echipa care a lansat Disney+ la nivel internațional, negociind acorduri multianuale în Europa și MENA.

În echipa SkyShowtime, John Heinemann va fi Director Juridic al companiei, acționând ca un consilier strategic al echipei de conducere și al Consiliului de Administrație. El va supraveghea întreaga funcție juridică, inclusiv chestiunile comerciale și tranzacționale, conformitatea, aspectele de reglementare, confidențialitatea și protecția datelor, licențiere de conținut și distribuție.

John Heinemann va avea sarcina de a construi cea mai bună echipă de Business & Legal în teritoriile SkyShowtime și va lucra îndeaproape cu echipele de distribuție și parteneriate SkyShowtime, unde experiența sa în lansarea Disney+ în multe dintre aceste teritorii își va spune cuvântul.

Înainte de Disney, John Heinemann a lucrat la Fox Network Groups, BBC Worldwide și Viasat Broadcasting.

CEO-ul SkyShowtime, Monty Sarhan a declarat: „Pe lângă abilitățile sale juridice formidabile, John aduce, de asemenea, și o mentalitate strategică. Cunoaște piețele noastre și înțelege ce este necesar pentru a lansa un serviciu de streaming de succes. Știu că va fi un consilier de încredere pentru întreaga echipă de conducere. Aștept cu nerăbdare să lucrez îndeaproape cu el.”

John Heinemann a declarat: „Este un moment foarte bun pentru serviciile de streaming și, cu oferta sa de conținut excepțională, SkyShowtime este gata să devină un jucător important în toată Europa. Abia aștept să încep să-l susțin pe Monty și echipa sa în aventura SkyShowtime.”
(MEDIA EXPRES)




IBC2022 advertising for the live event in Amsterdam Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover

Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2021-2022 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover


Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL