×



Revista presei -- Data și ora publicării: 01.08.2022 21:05:59

REVISTA PRESEI / 1 aug 2022 /



Grupul RCS & RDS (Digi) a contractat un împrumut de 128 mil. euro pentru investiții
Orange România a înregistrat afaceri consolidate de 381 mil. euro în T2
Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL – IULIE 2022
Serviciul de streaming SkyShowtime se va lansa și în România până la sfârșitul acestui an
„Mogulul” Dan Șucu » Patronul Rapidului tocmai a cumpărat un trust de presă celebru
TVR trebuie să-i plătească 20.000 de lei lui Alexander Adamescu, după ce l-a numit ”fugar”. Apărare aproape hilară a Televiziunii Române
Amazon majorează prețul abonamentului la serviciul de streaming Prime
Meta raportează un declin peste așteptări al veniturilor trimestriale
Amazon își închide serviciul de stocare online Amazon Drive
Microsoft Teams introduce posibilitatea subtitrării și transcrierii în timp real în limba română
Câți bani face Theo Rose doar din YouTube. Vedeta Pro TV ar putea trăi liniștită din vizualizările clipurilor sale
Proprietarul “Sfinţilor” - celebrul club de fotbal Southampton din Premiere League - este în pole position pentru preluarea Telekom Romania Mobile
RCS & RDS şi subsidiara DIGI Spain Telecom au suplimentat cu 128 mil.euro o facilitate de credit din 2021, pentru a finanţa cheltuielile de pe piaţa spaniolă. Companiile au fost asistate de echipa de avocaţi Filip & Company
Achilleas Kanaris, CEO, Vodafone România: Accelerăm transformarea digitală şi punem accent pe tehnologie pentru a avea soluţii digitale reale pentru fiecare afacere din România
Daniel Rusen, Microsoft România: Trebuie să valorificăm avantajele competitive pe care le avem şi să transformăm România într-un „hotspot” digital
Arbitrul telecom: pe piaţa serviciilor de comunicaţii livrate companiilor mari şi statului e destulă concurenţă, nu e nevoie de intervenţia noastră
Netflix dă în judecată creatoarele unui musical neoficial cu tematica serialului „Bridgerton”
Fuziunea Orange - Telekom: Statul a primit doar o ofertă pentru consultanță și asistență juridică și mai încearcă o dată
Un film animat al DC, noul lider surprinzător la box office-ul nord-american
RAPORT: În România, publicitatea va creşte în următorii ani, până la 1,18 miliarde euro în 2026
Focus Sat aduce sute de filme în biblioteca video FilmBox OnDemand
Programul ANONIMUL 2022: Actriţa ucraineană Rita Burkowska din „Butterfly Vision”, invitată la Sfântu Gheorghe
Noutăţile lunii august pe Netflix: Serialul fantasy „The Sandman”, comedia „Day Shift”, primul film în limba daneză „Loving Adults”
Sebastian Stan şi-a uimit fanii cu transformarea sa de nerecunoscut din „A Different Man”
AUDIENŢE. Bruce Willis şi FCSB, "eroii" serii: au fost primii pe intervalele lor, pe Pro TV şi Digisport
Dan Şucu, proprietarul Mobexpert, a devenit creditorul principal la Mediafax Group, compania lui Adrian Sârbu
Echipa Pup-o, mă!, de pe Netflix, pe TV. Serial pe Prima TV cu actorii din film. Văru Săndel şi Laura Cosoi, printre ei
Cine sunt noii matinali Pro FM. Unul dintre ei a fost la Vorbeşte lumea, pe Pro TV, altul face stand-up
Splash! Vedete la Apă, concurenţii. Bănel Nicoliţă, Vlad Craioveanu, Vica Blochina şi Laurette, printre numele noului sezon
România TV, amendată pentru burtierele despre Valea Uzului
Clanul, un serial despre mafie, dar cu principii sustenabile. Cum are grijă Pro TV de mediu, şi pe ecran, şi la filmări
NUMIRE. TVR are un nou şef la Sport, după demisia lui Dorin Chioţea
AUDIENŢE FOTBAL. FCSB a câştigat şi pe teren, şi pe TV. Câţi suporteri s-au uitat la Universitatea Craiova
Când începe noul sezon Splash! Vedete la apă. Antena 1 a anunţat şi care sunt zilele de difuzare
SANCŢIUNE. România TV, somaţie publică pentru emisiuni cu Dana Budeanu, Dan Puric şi Lazarus
AUDIENŢE. Las Fierbinţi şi film cu Arnold Schwarzenegger, reţeta Pro TV pentru primul loc în clasament
CONFIRMARE Ministerul Turismului pregătește campanie în Marea Britanie și Germania pentru atragerea de turiști
Meta nu mai vrea să plătească pentru știri
A scăzut numărul de reclamații înregistrate de furnizorii de internet – ANCOM
România a recuperat puternic în Topul țărilor cu cel mai ieftin internet mobil
Telekom: În total, in ultimul an, au fost realizate îmbunătățiri ale calității rețelei în 1.200 de localități, cu 10,6 milioane de locuitori
Licitaţia 5G – ANCOM începe să lucreze la sinteza observaţiilor primite în legătură cu organizarea licitaţiei
Prima Doamnă a Ucrainei a acceptat o donație din partea HP pentru elevi, profesori și personal medical
Au crescut vitezele medii la nivel național de download prin internet
FILME PRO CINEMA, AUGUST 2022. PELICULE SF, DAR ȘI PRODUCȚII ROMÂNEȘTI, LA TV ÎN ULTIMA LUNĂ DE VARĂ
CARE SUNT PREMIERELE LUNII AUGUST 2022 LA NATIONAL GEOGRAPHIC ȘI NATIONAL GEOGRAPHIC WILD
„PENTRU MINE TU EȘTI CEAUȘESCU”, CEL MAI BUN DOCUMENTAR DE LA TIFF, ARE PREMIERA ÎN CINEMATOGRAFELE DIN ROMÂNIA
FILMUL „PUP-O, MĂ!” SE TRANSFORMĂ ÎN SERIAL DE TELEVIZIUNE. CE POST TV ÎL VA DIFUZA
„INFIDELUL”, SERIAL TURCESC NOU LA KANAL D. CÂND ÎNCEPE



Grupul RCS & RDS (Digi) a contractat un împrumut de 128 mil. euro pentru investiții

Casa de avocatură Filip & Company a asistat RCS & RDS S.A. și subsidiara DIGI Spain Telecom S.L.U la contractarea unui împrumut la termen, cu o valoare de 128 milioane de euro, pe o durată de cinci ani, în scopul realizării de investiții. Împrumutul este o suplimentare a contractului de facilitate, încheiat în iulie 2021, inițial în valoare de 132 de milioane de euro. Agentul băncilor creditoare este Banco Santander din Spania. “Digi continuă să investească în tehnologie de ultimă generație și are permanent proiecte de extindere și modernizare a rețelelor. Este una dintre companiile cu capital românesc care investește mult și în dezvoltarea subsidiarelor din afara țării. Suntem bucuroși că am avut din nou ocazia să lucrăm în echipă și le mulțumim pentru încredere”, a declarat Alexandru Bîrsan, partener și coordonatorul departamentului de Fuziuni, achiziții și piețe de capital al Filip & Company.
https://www.forbes.ro/grupul-rcs-rds-digi-a-contractat-un-imprumut-de-128-mil-euro-pentru-investitii-279714?fbclid=IwAR1KNtdc8EbcqN_NjPA1rP4kG7q1e4uW3qwzRjpgZe1x0pnoJijOwYNQWbo

Orange România a înregistrat afaceri consolidate de 381 mil. euro în T2

În al doilea trimestru al anului, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 381 de milioane de euro. Începând cu februarie 2022, ca urmare a achiziției a 54% din acțiunile operatorului de servicii fixe Orange Romania Communications, Orange România a schimbat modelul de raportare a rezultatelor financiare, pentru a se alinia la modelul grupului Orange și pentru a avea același referențial între Orange România – Orange Romania Communications. Astfel, perimetrul de consolidare al grupului de companii conține Orange România, Orange Romania Communications și Orange Money. De asemenea, în primele șase luni din 2022, cifra de afaceri s-a ridicat la 766 de milioane de euro. La 30 iunie 2022, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,4 milioane de clienți, servicii fixe în bandă largă către 1,3 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,5 milioane de clienți. “Suntem la mijlocul lui 2022, iar contextul geo-politic și economic global incert au transformat profund zona de business, dinamismul și reziliența specifice industriei noastre fiind puternic încercate. În acest peisaj atipic, am reușit să concretizăm multe dintre planurile începute, precum extinderea consistentă a rețelelor noastre, la care s-a adăugat și o nouă prezență 5G în zona de Nord-Est a țării, sau implementarea unor funcționalități suplimentare pentru canalele digitale și noile lansări YOXO, înregistrând și o creștere constantă în zona de B2B. Le mulțumesc echipelor Orange pentru implicarea și perseverența lor, care au asigurat performanța noastră în tot acest semestru”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.
https://www.forbes.ro/orange-romania-a-inregistrat-afaceri-consolidate-de-381-mil-euro-in-t2-279039

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL – IULIE 2022

În miezul verii, consumul de televiziune liniară (pe telecomandă) a continuat să scadă la nivel național. Sunt câteva excepții notabile: Kanal D, România TV, DigiSport 1 și TVR 2. Ne-am obișnuit ca, în ultimele veri, Kanal D să urce pe locul al doilea în topul celor mai urmărite televiziuni, devansând Antena 3. Nici această vară nu face excepție. Kanal D și-a adaptat programele („Jocul cuvintelor cu Dan Negru”, „Roata Norocului”, „Tu urmezi!”, serialul „Aripi frânte”) în așa fel a câștigat în iulie 31.000 de telespectatori față de luna precedentă, ajungând la un rating mediu de 364.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel național, conform măsurătorilor Kantar Media. Antena 3 a pierdut 20.000 de persoane față de iunie, dar în toamnă, când românii se vor întoarce din concedii, va recupera audiența pierdută în sezonul festival. De aceeași „boală” suferă și Pro TV care își păstrează confortabil poziția de lider, deși a pierdut 15.000 de persoane, având un rating de 520.000 de telespectatori/minut (toată ziua). România TV este singura televiziune de știri care a câștigat audiență: 14.000 de persoane în plus față de iunie. În mod firesc, televiziunea DigiSport 1 a câștigat telespectatori fiind favorizată de începerea campionatului intern de fotbal. A câștigat 24.000 de persoane față de iunie.
https://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-cu-cele-mai-mari-audiente-la-nivel-national-iulie-2022-279801

Serviciul de streaming SkyShowtime se va lansa și în România până la sfârșitul acestui an

SkyShowtime, un nou serviciu de conținut online cu plată de tipul Netflix, va fi disponibil în România până la sfârșitul acestui an. SkyShowtime este rezultatul asocierii Comcast Corporation (NASDAQ: CMCSA) și a Paramount Global (NASDAQ: PARA, PARAA). SkyShowtime reunește resursele combinate ale ambelor companii și cele mai bune filme și seriale originale de divertisment de la Universal, Paramount, Sky, Showtime, DreamWorks și Nickelodeon. Planurile SkyShowtime sunt de a putea fi recepționat în peste 90 de milioane de case, extinderea la nivel european fiind programată în țările Albania, Andorra, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Republica Cehă, Danemarca, Finlanda, Ungaria, Kosovo, Muntenegru, Țările de Jos, Macedonia de Nord, Norvegia, Polonia, Portugalia , România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania și Suedia, informează Media Expres. Compania nu a anunțat detalii de preț și datele exacte de lansare, dar a anunțat cooptarea în echipa de conducere a doi foști directori de la HBO Max și Disney, Roberto Soto, Chief Strategy Officer, și John Heinemann, care va avea funcția de General Counsel Appointments. CEO-ul SkyShowtime, Monty Sarhan, a anunțat la 27 iulie că fostul director al HBO Max, Roberto Soto, a fost numit Chief Strategy Officer, iar John Heinemann, fost membru al companiei Walt Disney, a fost numit General Counsel al SkyShowtime. John Heinemann: „Este un moment foarte bun pentru serviciile de streaming și, cu oferta sa de conținut excepțională, SkyShowtime este gata să devină un jucător important în toată Europa. Abia aștept să încep să-l susțin pe Monty și echipa sa în aventura SkyShowtime.”
https://www.forbes.ro/serviciul-de-continut-online-skyshowtime-se-va-lansa-si-in-romania-pana-la-sfarsitul-acestui-an-278925

„Mogulul” Dan Șucu » Patronul Rapidului tocmai a cumpărat un trust de presă celebru

Acționar la Rapid, cu 50% din acțiuni, Dan Șucu a realizat o mutare importantă pe piața media. Patron al companiei Mobexpert, Dan Șucu intră pe piața media și se implică la Mediafax Group. Acesta a cumpărat creanța pe care ING Bank o avea la trustul de presă aflat în insolvență de 7 ani. Potrivit unui comunicat emis azi, Mediamex, compania înființată de Dan Șucu, și ING Bank au semnat un contract prin care este cesionată creanța de 11,7 milioane de euro pe care banca o avea, anunță profit.ro. Administratorul judiciar a fost notificat cu privire la contractul de cesiune de creanță intervenit între MediaMex Investment și ING Bank, prin care creditorul garantat ING Bank NV a cesionat creanța sa totală deținută față de societățile din grup (în cuantum de 11.270.235 EUR, ulterior amendat prin act adițional până la un cuantum total de 11.770.235 EUR) către MediaMex Investment SRL. Administratorul judiciar a fost notificat și cu privire la semnarea Convenției de plată a debitelor în afara perioadei de reorganizare dintre Mediafax Group SA – prin administrator special - și Mediamex Investment SRL în calitate de creditor garantat - se arată în comunicatul care a dezvăluit tranzacția Astfel, Șucu deține acum peste 50% din masa credală, urmând a transforma creanța în active pentru a deveni acționarul majoritar.
https://www.gsp.ro/gsp-special/media/dan-sucu-rapid-mediafax-tranzactie-piata-media-670576.html?utm_source=libertatea.ro&utm_medium=widget&utm_campaign=Libertatea-HP-subopinii

TVR trebuie să-i plătească 20.000 de lei lui Alexander Adamescu, după ce l-a numit ”fugar”. Apărare aproape hilară a Televiziunii Române

Televiziunea Română trebuie să-i plătească omului de afaceri Alexander Adamescu despăgubiri în valoare de 20.000 de lei, în urma unei decizii luate de Tribunalul București. TVR a pierdut și apelul cu omul de afaceri Alexander Adamescu, fiul patronului firmei de asigurări Astra, Dan Adamescu, decedat în anul 2017. Tribunalul București a confirmat hotărârea din septembrie 2021 a Judecătoriei Sectorului 1, prin care Adamescu ar urma să primească despăgubiri morale de 20.000 de lei din partea Televiziunii Romne, după ce acesta fusese numit ”fugar” în cadrul jurnalului TVR. Inițial Alexander Adamescu a cerut 50.000 de lei pentru repararea prejudiciului moral constând în ”suferință psihică ce a fost cauzată de consecințe negative asupra reputației profesionale a reclamantului, în sensul discreditării acestuia”. Informația a fost difuzată pe 28 ianuarie 2021, în contextul în care Ministrul Justiției de atunci discutase cu ambasadorul Marii Britanii pe marginea repatrierii lui Alexander Adamescu, implicat la acea dată într-un dosar de corupție orchestrat de DNA. ”A fost utilizat termenul de ”fugar”, în condițiile în care s-ar fi emis un mandat european de arestare, fiind precizat în mod eronat că ar fi fost deja condamnat la o pedeapsă privativă de libertate de 4 ani și 4 luni.
https://www.fanatik.ro/tvr-trebuie-sa-i-plateasca-20-000-de-lei-lui-alexander-adamescu-dupa-ce-l-a-numit-fugar-aparare-aproape-hilara-a-televiziunii-romane-20098158

Amazon majorează prețul abonamentului la serviciul de streaming Prime

Amazon a anunțat că urmează să majoreze prețul serviciului său Prime pentru clienții din Marea Britanie din cauza costurilor de operare mai mari. Din septembrie, abonamentele lunare vor crește cu 1 liră sterlină, până la 8,99 lire sterline, iar abonamentul anual va crește de la 79 de lire sterline la 95 de lire sterline, în ciuda semnalelor că oamenii încep să renunțe la serviciile de streaming, potrivit BBC. Amazon susține că majorarea prețurilor, prima în Marea Britanie din 2014, s-a datorat parțial inflației, care este la cel mai ridicat nivel din ultimii 40 de ani. Alte servicii precum Netflix au crescut și ele prețurile abonamentului.
https://www.forbes.ro/amazon-majoreaza-pretul-abonamentului-la-serviciul-de-streaming-prime-278584

Meta raportează un declin peste așteptări al veniturilor trimestriale

Compania Meta, care deține Facebook și Instagram a fost lovită de o reducere a vânzărilor de publicitate în ultimul trimestru, ceea ce a cauzat prima scădere a veniturilor din istoria companiei. Venitul total al Meta a scăzut cu 1%, până la 28,8 miliarde de dolari, dar compania a evitat și o scădere a numărului de utilizatori, potrivit BBC. Rivali precum TikTok i-au erodat popularitatea, în timp ce mai multe firme concurează pentru cheltuielile publicitare. La începutul acestui an, Facebook a raportat prima scădere a numărului de utilizatori zilnici. Meta, care deține de obicei peste 20% din piața publicitară globală, a avertizat investitorii că vânzările de anunțuri ar putea scădea din nou în lunile următoare. CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg, a declarat ca firma va reduce angajările “în mod constant” în anul următor, ca răspuns la recesiune și planurile companiei de a muta investițiile în noi domenii.
https://www.forbes.ro/meta-raporteaza-un-declin-peste-asteptari-al-veniturilor-trimestriale-278938

Amazon își închide serviciul de stocare online Amazon Drive

Gigantul tehnologic Amazon a trimis e-mailuri vineri dimineață utilizatorilor Amazon Drive pentru a-i anunța că își va închide serviciul de stocare în cloud pe 31 decembrie 2023. „Profităm de oportunitatea de a ne concentra mai mult eforturile pe Amazon Photos pentru a oferi clienților o soluție dedicată pentru stocarea fotografiilor și a videoclipurilor”, clarifică Amazon, potrivit GeekWire. Compania asigură că fotografiile și videoclipurile din conturile Amazon Drive au fost salvate automat în Amazon Photos. „Dacă vă bazați pe Amazon Drive pentru stocarea fișierelor, va trebui să accesați site-ul web Amazon Drive și să vă descărcați fișierele până la 31 decembrie 2023”, a menționat Amazon.
https://www.forbes.ro/amazon-isi-inchide-serviciul-de-stocare-online-amazon-drive-279771

Microsoft Teams introduce posibilitatea subtitrării și transcrierii în timp real în limba română

Platforma Microsoft Teams permite subtitrarea și transcrierea în timp real în limba română, începând din luna iulie. “Disponibilitatea subtitrării și transcrierii în timp real în limba română facilitează îndeplinirea sarcinile zilnice și permite o mai bună planificare a timpului”, spune Lucian Ungureanu, Cloud Business Group Lead, Microsoft România. Ca urmare a tranziției de la munca la distanță la mediul de lucru hibrid, numărul de dispozitive active Teams Rooms s-a dublat de la un an la altul, iar Teams Phone are aproape 80 de milioane de utilizatori activi.
https://www.forbes.ro/microsoft-teams-introduce-posibilitatea-subtitrarii-si-transcrierii-in-timp-real-in-limba-romana-279332

Câți bani face Theo Rose doar din YouTube. Vedeta Pro TV ar putea trăi liniștită din vizualizările clipurilor sale

Theo Rose face bani frumoși doar din Youtube. Piesele sale se bucură de zeci de milioane de vizualizări, iar asta se traduce cu un trai liniștit, însă vedeta nu câștigă doar din asta!
Theo Rose e numele care stă pe buzele tuturor! Vedeta e în prim plan fie că ne gândim la cariera ei, una în plină ascensiune, fie că vorbim despre viața ei personală, destul de tumultuoasă mai ales în urma dezvăluirilor apărute în ultimele 24 de ore. Theo Rose ia, în medie, peste 9.000 de dolari pentru fiecare videoclip de pe Youtube. Cântăreața învârte banii pe degete și nu ne referim acum la onorariile pe care le primește din concerte ori de la PRO TV, unde face parte din două proiecte importante: serialul „Clanul” și Vocea României. Sumele diferă de la clip la clip, în funcție de vizualizări. Cântăreața a ajuns la o medie de 9.505 dolari per video, adică 45.657 lei!
https://www.fanatik.ro/cati-bani-face-theo-rose-doar-din-youtube-ar-putea-trai-linistita-din-vizualizarile-clipurilor-sale-20103416

Proprietarul “Sfinţilor” - celebrul club de fotbal Southampton din Premiere
League - este în pole position pentru preluarea Telekom Romania Mobile
Proprietarul “Sfinţilor” - celebrul club de fotbal Southampton din Premiere League - un om de afaceri care a creat de la zero în Balcani grupul de comunicaţii şi media United - se află în pole position pentru a prelua de la Deutsche Telekom (Germania) şi OTE (Grecia) compania Telekom România Mobile Communications, numărul patru de pe piaţa locală de telefonie mobilă, au declarat pentru ZF, sub rezerva anonimatului, surse din industrie. Telekom România Mobile, fostul operator de telefonie mobilă Cosmote, a fost parte din grupul Telekom România împreună cu compania de telefonie fixă Romtelecom. După ce s-au decis să iasă de pe piaţa din România, DT şi OTE au încercat să găsească un cumpărător pentru întregul grup, însă pentru că nu au reuşit au decis să vândă pe bucăţi grupul, astfel că divizia fixă, fostul Romtelecom, a fost achiziţionat de francezii de la Orange, tranzacţie finalizată în toamna anului 2021.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/proprietarul-sfintilor-celebrul-club-de-fotbal-southampton-din-21049322

RCS & RDS şi subsidiara DIGI Spain Telecom au suplimentat cu 128 mil.euro o facilitate de credit din 2021, pentru a finanţa cheltuielile de pe piaţa spaniolă. Companiile au fost asistate de echipa de avocaţi Filip & Company

RCS & RDS şi subsidiara DIGI Spain Telecom S.L.U au luat un împrumut de 128 milioane euro, pe o perioadă de cinci ani, pentru finanţarea cheltuielilor de pe piaţa spaniolă, contractul fiind o suplimentare a unui contractul de facilitate încheiat de companie în iulie 2021, iniţial în valoare de 132 de milioane de euro. ING Bank a acţionat în calitate de aranjor principal mandatat. Potrivit unui anunţ publicat la BVB, suma aferenta noului imprumut la termen va fi folosită pentru finanţarea cheltuielilor de capital în Spania şi costuri asociate cu personalul. RCS & RDS şi subsidiara DIGI Spain Telecom au fost asistate de echipa de avocaţi Filip & Company, formată din Alexandru Bîrsan (partener), Rebecca Marina (senior associate) şi Smaranda Văcaru (senior associate). “Digi continuă să investească în tehnologie de ultimă generaţie şi are permanent proiecte de extindere şi modernizare a reţelelor. Este una dintre companiile cu capital românesc care investeşte mult şi în dezvoltarea subsidiarelor din afara ţării. Suntem bucuroşi că am avut din nou ocazia să lucrăm în echipă şi le mulţumim pentru încredere”, a declarat Alexandru Bîrsan, partener şi coordonatorul departamentului de Fuziuni, achiziţii şi pieţe de capital al Filip & Company.
https://www.zf.ro/companii/rcs-rds-subsidiara-digi-spain-telecom-au-suplimentat-128-mil-euro-21049377

Achilleas Kanaris, CEO, Vodafone România: Accelerăm transformarea digitală şi punem accent pe tehnologie pentru a avea soluţii digitale reale pentru fiecare afacere din România

Compania îşi propune să devină „partenerul tehnologic de încredere“ al românilor în ceea ce priveşte nevoile individuale, ale familiei, ale afacerilor şi pentru întreaga societate. Tehnologia şi digitalizarea sunt cele două mari pariuri ale Vodafone România, compania anunţând o amplă operaţiune de transformare din unul dintre cei mai importanţi jucători din industria de telecomunicaţii într-un lider al tehnologiei. „Cred cu tărie că am depăşit momentul în care doar discutăm despre digitalizare şi smart city. Adoptarea tehnologiei şi implementarea unor soluţii smart pentru fiecare afacere din România sunt sinonime cu transformarea României. Am înţeles că antreprenorii nu le pot face pe toate, nu au cum să devină experţi în toate domeniile, iar din acest motiv am depus eforturi ca Vodafone să aibă o soluţie pentru fiecare afacere din România. Digitalizarea unei afaceri este cel mai eficient catalizator al schimbării şi în administraţia publică. Şi invers. Digitalizarea fluxurilor de zi cu zi ale unui antreprenor poate suna complicat, din acest motiv am căutat să devenim soluţia. De la consultanţă la implementare, toată povara să fie pe spatele specialiştilor noştri. Digitalizarea este cheia care deschide o lume nouă. Dacă este să avem o certitudine în lumea în care trăim, deja marcată de incertitudine economică şi tensiuni politice, acea certitudine este economia digitală. Vodafone are deja o expertiză solidă şi vedem rezultate palpabile în fiecare punct în care componenta digitală şi-a făcut deja simţită prezenţa prin Vodafone“, a declarat pentru ZF Achilleas Kanaris, CEO al Vodafone România.
https://www.zf.ro/supliment-zf-solutii-it/achilleas-kanaris-ceo-vodafone-romania-acceleram-transformarea-21041367

Daniel Rusen, Microsoft România: Trebuie să valorificăm avantajele competitive pe care le avem şi să transformăm România într-un „hotspot” digital

Peste 43% dintre absolvenţii din România au studiat în cadrul unor facultăţi cu profil tehnic. România are peste 200.000 de specialişti şi experţi IT – a doua cea mai mare populaţie de dezvoltatori software din Europa Centrală şi de Est. În industria IT locală activează peste 27.000 de companii, dintre care 100 sunt multinaţionale. Ecosistemul autohton de start-up-uri tech se dezvoltă într-un ritm accelerat. România ar putea deveni un „hotspot“ digital în regiunea Europei Centrale şi de Est dacă priorităţile pe termen mediu şi lung ale mediului de afaceri şi ale sectorului public ar fi adoptarea unor strategii de digitalizare conforme cu tendinţele din industrie şi nevoile companiilor, investiţia în dezvoltarea competenţelor tehnice şi digitale, adoptarea unui pachet legislativ care să faciliteze accesul la tehnologiile de tip „cloud computing”, realizarea continuă a proiectelor de transformare digitală şi integrarea soluţiilor de securitate cibernetică în orice proiect de transformare digitală, susţine Daniel Rusen, director de marketing şi operaţiuni în cadrul subsidiarei locale a gigantului IT american Microsoft.
https://www.zf.ro/supliment-zf-solutii-it/daniel-rusen-microsoft-romania-trebuie-sa-valorificam-avantajele-21041360

Arbitrul telecom: pe piaţa serviciilor de comunicaţii livrate companiilor mari şi statului e destulă concurenţă, nu e nevoie de intervenţia noastră

Piaţa serviciilor de comunicaţii electronice de calitate superioară, adică segmentul de piaţă reprezentat de furnizarea de servicii de telecom în scopul susţinerii utilizării unei game largi de aplicaţii IT, precum serviciile de acces la internet, reţele private pentru voce şi date, servicii furnizate în cloud şi altele, unde principalii furnizori sunt jucători precum Orange sau Vodafone, se bucură de un grad de concurenţă care nu necesită o intervenţie a autorităţilor prin reglementarea accesului la infrastructuri (piaţa de gros), conform unei analize realizate de Autoritatea de Reglementare în Comunicaţii. „Pe baza analizei de piaţă realizate în perioada 2017 – 2021, ANCOM consideră că piaţa cu amănuntul a serviciilor de comunicaţii electronice de calitate superioară furnizate la puncte fixe este concurenţială, în absenţa oricăror reglementări impuse la nivelul pieţei de gros corespunzătoare. Analiza actuală, care a avut în vedere modificările de pe piaţă în perioada 2017 – 2021, nu a evidenţiat existenţa unor probleme concurenţiale care să justifice introducerea de reglementări specifice la nivelul pieţei de gros corespunzătoare”, conform documentului care se află acum în consultare publică. Analiza concurenţială pe piaţa relevantă cu amănuntul a arătat că, atât la nivel de volum, cât şi la nivel de venituri, cotele de piaţă individuale ale principalilor operatori s-au situat sub 31%. De asemenea, piaţa din România este dinamică, în creştere, volumul vânzărilor pentru serviciile de calitate superioară fiind în creştere în cazul tuturor furnizorilor principali, în timp ce furnizorii alternativi au realizat investiţii semnificative în reţelele de fibră optică şi deţin capacitate disponibilă pentru a oferi servicii de calitate superioară către terţi (atât pe piaţa cu amănuntul, cât şi la nivel de gros). Barierele la intrarea şi dezvoltarea pe piaţa analizată sunt moderate, în special în mediul urban şi mediul rural dezvoltat, de unde provine majoritatea cererii pe piaţa cu amănuntul de servicii de calitate superioară. ANCOM nu se aşteaptă ca această situaţie să se modifice semnificativ pe parcursul perioadei de revizuire a acestei pieţe, reiterând faptul că, pe piaţa din România, au intrat 18 furnizori noi în perioada 2017 – 2020.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/arbitrul-telecom-pe-piata-serviciilor-de-comunicatii-livrate-21035207

Netflix dă în judecată creatoarele unui musical neoficial cu tematica serialului „Bridgerton”

Netflix a intentat proces la un tribunal din Washington D.C împotriva lui Abigail Barlow şi Emily Bear, compozitoarele „The Bridgerton Musical”, pentru că ar fi copiat elemente din serial, potrivit BFM TV, scrie News.ro. Creat pe TikTok de fanii serialului de succes, „The Chronicles of Bridgerton”, un show inițial non-profit, s-a născut din videoclipurile publicate de Abigail Barlow şi Emily Bear. În acestea, cele două tinere se distrează scriind cântece pentru un musical bazat pe serialul Netflix. Văzând că videoclipurile lor au succes, Abigail Barlow şi Emily Bear au decis să-şi includă melodiile într-un album numit „The Unofficial Bridgerton Musical”. Discul, care a avut un mare succes, a ajuns în fruntea topurilor iTunes în scurt timp şi chiar a câştigat un premiu Grammy. În acest spectacol, mai mult de zece cântece ar fi „copiat textul dialogului şi expresiile personajelor”, precum şi alte elemente din serialul „Bridgerton”, aşa cum afirmă Netflix în plângerea sa.
https://www.libertatea.ro/stiri/netflix-da-in-judecata-creatoarele-unui-show-inspirat-bridgerton-4229442

Fuziunea Orange - Telekom: Statul a primit doar o ofertă pentru consultanță și asistență juridică și mai încearcă o dată

Ministerul Digitalizării, condus de Sebastian Burduja, a publicat joi, 28 iulie, un nou anunț de consultare în care solicită oferte pentru achiziția de servicii de consultare și informare juridică în procesul de fuziune dintre fostul Romtelecom (ex Telekom Romania Communications) și Orange România. HotNews.ro a informat anterior că un anunț similar a fost publicat în data de 20 iulie, cu termen limită pentru transmiterea propunerilor data de 25 iulie. De ce a fost republicat acest anunț? Ministerul spune că a primit o singură ofertă. La solicitarea HotNews.ro de a explica motivele republicării acestui anunț de consultare, Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării a precizat: „Consultarea de piață are ca obiect obținerea unei valori estimate pentru achiziția de „Servicii de consultanta si de informare juridica în procesul de fuziune dintre Telekom Romania Communications S.A. (actuala Orange Romania Communications S.A.) şi Orange Romania S.A. Anunțul a fost postat în platforma e-licitație.ro și pe site-ul research.gov.ro. Pentru că în prima iterație am primit o singură valoare estimată, am decis să republicăm anunțul, tocmai pentru a ne asigura că primim valori estimate de la companiile relevante din acest sector. Pentru transparență deplină, și al doilea anunț a fost publicat pe ambele platforme: SEAP și site-ul Ministerului Cercetării, Inovării și Digitalizării.”, au precizat oficialii Ministerului. Ministerul așteaptă acum propuneri de oferte de preț până la data de 5 august 2022. Termenul limită de consultare este 9 august 2022.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-25705503-fuziunea-orange-telekom-statul-primit-doar-oferta-pentru-consultanta-asistenta-juridica-mai-incearca-data.htm

Un film animat al DC, noul lider surprinzător la box office-ul nord-american

Filmul de animaţie „DC League of Super-Pets” şi eroii săi canini dotaţi cu superputeri au ajuns în vârful box-office-ului nord-american, potrivit estimărilor de duminică ale companiei de specialitate Exhibitor Relations, informează AFP și Agerpres. Beneficiind de vocile mai multor vedete, precum Dwayne Johnson şi Kevin Hart, filmul urmăreşte aventurile lui Krypto, câinele lui Superman, care trebuie să-l salveze pe super-erou, împreună cu alte personaje patrupede. Pe a doua poziţie se află surpriza de weekendul trecut, filmul de groază Nope al regizorului Jordan Peele, cunoscut pentru terifiantulGet Out. Pelicula Nope, un film inclasificabil, parţial horror, parţial science-fiction, într-un decor western, a obţinut încasări în valoare de 18,5 milioane de dolari (80 de milioane de la lansare). Actorul premiat cu Oscar Daniel Kaluuya joacă rolul unui dresor de cai speriat de apariţia unor fenomene misterioase pe cerul de deasupra fermei sale. Însă, el şi sora sa (Keke Palmer) sunt împărţiţi între teamă şi dorinţa de a obţine faima prin surprinderea acestor scene pentru reţelele de socializare.
https://www.hotnews.ro/stiri-film-25711072-film-animat-noul-lider-neasteptat-box-office-nord-american.htm

RAPORT: În România, publicitatea va creşte în următorii ani, până la 1,18 miliarde euro în 2026

Publicitatea va domina piaţa de media şi divertisment de la nivel global în 2026, urmând să ajungă la o valoare de un trilion de dolari, din care trei sferturi vor fi generate de reclamele online. În România publicitatea (online, TV şi Out-of-home) va creşte în următorii ani, până la o valoare de 1,18 miliarde euro în 2026, de la 967 milioane euro anul acesta, dar nu va depăşi consumul de internet (2 miliarde euro) şi cheltuielile de consum (1,4 miliarde euro), potrivit unui raport PwC. ”Publicitatea va domina piaţa de media şi divertisment de la nivel global în 2026, urmând să ajungă la o valoare de un trilion de dolari, din care trei sferturi vor fi generate de reclamele online, pe fondul creşterii consumului de servicii digitale, de la cumpărături până la platformele de streaming şi la programele de exerciţii fizice. După un an 2020 în care companiile au frânat cheltuielile cu publicitatea din cauza incertitudinilor create de pandemia COVID-19, iar valoarea acestui sector a scăzut cu aproape 7% la nivel global, în 2021 a fost înregistrat un avans de peste 22%”, potrivit raportului Global Entertainment & Media Outlook 2022–2026 (GEMO) realizat de PwC. Industria de media şi divertisment se prefigurează din ce în ce mai digitală, orientată către media care atrage tinerii şi mai dependentă de publicitate în toate formele sale. În acest an publicitatea (32,2%) va depăşi cheltuielile pentru accesul la internet (31,9%), iar până în 2026 va surclasa şi cheltuielile consumatorilor, urmând să devină cel mai mare sector al industriei, cu o cotă de 35,1% din piaţă.
https://www.news.ro/economic/raport-in-romania-publicitatea-va-creste-in-urmatorii-ani-pana-la-1-18-miliarde-euro-in-2026-1922400328532022071720794111

Focus Sat aduce sute de filme în biblioteca video FilmBox OnDemand

Focus Sat, furnizor de servicii de televiziune digitală prin satelit şi online, parte din familia M7 Canal+ Group, anunţă noi titluri în oferta de conţinut video on demand din Aplicaţia Focus Sat. Biblioteca video se îmbogăţeşte cu o varietate impresionantă de genuri prin includerea catalogului FilmBox OnDemand în care se regăsesc sute de filme blockbuster, independente, clasice ale cinematografiei mondiale şi producţii prezentate la cele mai importante festivaluri de film. Dintre titlurile disponibile în catalogul FilmBox OnDemand: - „Ad Astra” - Inginerul spaţial Roy McBride (Brad Pitt) porneşte într-o expediţie la marginile sistemului nostru solar pentru a da de urma tatălui său (Tommy Lee Jones), dispărut într-o misiune care urmărea descoperirea vieţii extraterestre lângă Neptun, şi pentru a descoperi misterul ce ameninţă viaţa planetei noastre. - „Calmul dinaintea furtunii” („Serenity”) - Povestea misterioasă a căpitanului unui vas de pescuit, al cărui trecut este pe cale să-i distrugă viaţa liniştită pe o insulă caribiană, şi să-l arunce într-o nouă realitate în care nimic nu este ce pare a fi. Protagoniştii acestui thriller sunt laureaţii cu Oscar Matthew McConaughey şi Anne Hathaway. - „Averea lui Cookie” („Cookie’s Fortune”) - Excentrica doamnă Cookie, stâlpul moral şi financiar al micii societăţi din oraselul Holly Spring, se sinucide. Nepoata sa, autoritara Camille, temându-se că numele familiei va fi pătat din cauza acestui act necreştinesc, transformă scena sinuciderii în scena unui jaf cu crimă. Politiştii îl suspectează pe sărmanul Willis, omul de încredere al doamnei Cookie. Va reuşi el să-şi dovedească nevinovăţia? - „Salvează-mă” („Run”) - Se spune că de dragostea unei mame nu ai cum să scapi, dar, pentru Chloe, acesta nu este o alinare, ci o ameninţare. Diane (Sarah Paulson) a crescut-o pe fiica sa în izolare completă, controlându-i fiecare mişcare de când s-a născut, dar acum Chloe a început să suspecteze că exagerat de protectoarea ei mamă îi ascunde ceva.
https://www.news.ro/cultura-media/focus-sat-aduce-sute-de-filme-in-biblioteca-video-filmbox-ondemand-foto-1922401528462022071020793419

Programul ANONIMUL 2022: Actriţa ucraineană Rita Burkowska din „Butterfly Vision”, invitată la Sfântu Gheorghe

Rita Burkowska, actriţa ucraineană din „Butterfly Vision”, va ajunge la Sfântu Gheorghe pentru a sta de vorba cu publicul prezent la ANONIMUL, într-o discuţie amplă despre felul în care acest film, dar şi cinema-ul, în general, poate vorbi despre ororile unui război care schimbă vieţi. Programul celei de-a 19-a ediţii a Festivalului (8 - 14 august) de la Sfântu Gheorghe, este acum disponibil online. Festivalul se deschide luni, 8 august cu proiecţia în premieră în România a filmului „Mariupolis 2”, în regia regretatului cineast lituanian Mantas Kvedaravičius. Filmul a avut premiera mondială la Festivalul de Film de la Cannes 2022, într-o proiecţie specială. Programul Focus Ucraina - curatoriat împreună cu selecţionerul Ludmila Cvikova - din care face parte şi „Mariupolis 2” - se va închide vineri, 11 august, cu o altă proiecţie, tot în premieră în România, cea a filmului „Butterfly Vision” în regia lui Maksim Nakonechnyi, care a fost inclus în secţiunea Un Certain Regard, anul acesta la Cannes.
https://www.news.ro/entertainment/programul-anonimul-2022-actrita-ucraineana-rita-burkowska-din-butterfly-vision-invitata-la-sfantu-gheorghe-1922405701082022081520799655

Noutăţile lunii august pe Netflix: Serialul fantasy „The Sandman”, comedia „Day Shift”, primul film în limba daneză „Loving Adults”

Un amestec de mitologie modernă şi fantezie întunecată, vânători de vampiri în L.A. & triunghiuri amoroase în care nu vrei să fii. În august, Netflix prezintă: „The Sandman”, un serial fantasy bazat pe îndrăgita şi premiata serie de benzi desenate de la DC Comics, creată de Neil Gaiman, unde ficţiunea contemporană, drama istorică şi legenda se împletesc subtil în diferite lumi şi fire temporale; „Day Shift”, o comedie în care Jamie Foxx interpretează rolul unui tată care munceşte din greu, însă banala lui slujbă ascunde faptul că urmăreşte şi ucide vampiri; „Loving Adults”, primul film Netflix în limba daneză, un thriller plin de întorsături de situaţie şi în care nimic nu este ceea ce pare a fi. Pe lângă acestea, vor fi difuzate: „Carter, Delhi Crime: Sezonul 2”, „Echoes”, „History 101: Sezonul 2”, „Kleo, Locke & Key: Sezonul 3”, „Look Both Ways”, „Lost Ollie”, „Me Time”, „Never Have I Ever: Sezonul 3”, „Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles: The Movie”, „Royalteen”, „The Cuphead Show!: Partea 2”, „The Girl in the Mirror”, seria de filme ”Mission: Impossible”, trilogia „The Hangover”, „The Constant Gardener” şi multe altele. „The Sandman”, din 5 august. O altă lume ni se deschide când închidem ochii şi dormim, un loc numit „Visarea", unde Sandman, Stăpânul Viselor (Tom Sturridge), insuflă viaţă celor mai intime temeri şi fantezii. Dar când Visul este capturat în mod neaşteptat şi ţinut prizonier timp de un secol, absenţa sa declanşează o serie de evenimente care vor schimba atât lumea visării, cât şi pe cea a treziei pentru totdeauna. Pentru a restabili ordinea, Visul trebuie să călătorească în diferite lumi şi fire temporale pentru a repara greşelile făcute în lunga sa existenţă, a-şi vizita prietenii şi duşmanii şi a întâlni pe parcurs noi entităţi cosmice şi umane.
https://www.news.ro/entertainment/noutatile-lunii-august-pe-netflix-serialul-fantasy-the-sandman-comedia-day-shift-primul-film-in-limba-daneza-loving-adults-1922400001002022080720795738

Sebastian Stan şi-a uimit fanii cu transformarea sa de nerecunoscut din „A Different Man”

Actorul de origine română Sebastian Stan a prezentat o primă fotografie pe Instagram din viitoarea sa dramă indie „A Different Man”, care i-a uimit pe fani, potrivit Variety. Stan joacă rolul unui bărbat cu neurofibromatoză care suferă o intervenţie chirurgicală de reconstrucţie facială, doar pentru a deveni obsedat de un actor care îl joacă într-o piesă bazată pe viaţa lui. Renate Reinsve şi Adam Pearson joacă alături de Stan în acest film produs de A24. Drama, scrisă şi regizată de Aaron Schimberg, este în prezent în producţie la New York. Fotografiile de pe platou surprinse de paparazzi au dezvăluit pentru prima dată transformarea şocantă a lui Stan. Actorul a lansat apoi pe Instagram o primă imagine oficială a transformării sale bazate pe proteze. Stan este şi producător executiv al proiectului. Sebastian Stan a confirmat, pe reţeaua de socializare, că Mike Marino este responsabil pentru transformarea sa din film.
https://www.news.ro/entertainment/sebastian-stan-si-a-uimit-fanii-cu-transformarea-sa-de-nerecunoscut-din-a-different-man-foto-1922400628552022071120793476

AUDIENŢE. Bruce Willis şi FCSB, "eroii" serii: au fost primii pe intervalele lor, pe Pro TV şi Digisport

AUDIENŢE. Ultima duminică din luna lui cuptor a fost dominată de Bruce Willis şi de FCSB. Cu Greu de pensionat, Bruce Willis a fost pe primul loc. La fel DigiSport, cu meciul FCSB. Stand-up Revolution, de pe Antena 1, a fost pe locurile 2,3 şi ...4. Greu de pensionat: difuzat în intervalul orar 20.00-22.00, filmul s-a apropiat de două milioane de români pe interval. Pro TV a fost pe primul loc, pe toate targeturile de audienţă: naţional, urban şi comercial (adică urban, 21-54 de ani). FCSB-FCU Craiova: meciul de fotbal a încheiat seara (22.30-00.30). Cu 700.000 de români pe post, DigiSport 1 a fost cel mai urmărit canal pe interval, pe toate segmentele. De notat că şi celelalte posturi care au dat meciul (Prima Sport 1 şi Orange Sport 1) au intrat în top 10.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-greu-de-pensionat-pro-tv-fcsb-digisport-20799633

Dan Şucu, proprietarul Mobexpert, a devenit creditorul principal la Mediafax Group, compania lui Adrian Sârbu

Omul de afaceri Dan Şucu, proprietarul grupului Mobexpert, a cumpărat de la ING Bank creanţa pe care banca o mai avea asupra Mediafax Group, intrând, astfel, pe piaţa media, scrie Profit.ro. Mediafax Group, companie fondată de Adrian Sârbu, editează mai multe publicaţii, printre care Ziarul Financiar şi Business Magazin. Pentru preluarea creanţelor, Şucu a înfiinţat o firmă, Mediamex Investment, care, conform datelor prezentate acum public, a semnat convenţia de plată a debitelor, în afara perioadei de reorganizare a Mediafax Group, notează sursa citată. „Administratorul judiciar a fost notificat cu privire la contractul de cesiune de creanţă intervenit între MediaMex Investment şi ING Bank, prin care creditorul garantat ING Bank NV a cesionat creanţa sa totală deţinută faţă de societăţile din grup (în cuantum de 11.270.235 EUR, ulterior amendat prin act adiţional până la un cuantum total de 11.770.235 EUR) către MediaMex Investment SRL. Administratorul judiciar a fost notificat şi cu privire la semnarea Conventiei de plată a debitelor în afara perioadei de reorganizare dintre Mediafax Group SA – prin administrator special - şi Mediamex Investment SRL în calitate de creditor garantat", scrie în documentul citat de Profit.ro.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/dan-sucu-creditor-mediafax-group-20799548

Echipa Pup-o, mă!, de pe Netflix, pe TV. Serial pe Prima TV cu actorii din film. Văru Săndel şi Laura Cosoi, printre ei

O serie prezentă până acum doar pe Netflix se continuă într-un serial TV. Echipa care a realizat Pup-o, mă!, 1 şi 2, va face un serial pe Prima TV. Detalii, în continuare. Alin Panc - regizorul şi omul din spatele producţiei de pe Netflix (şi el are un rol), continuă povestea Pup-o, mă într-un serial de televiziune ce va fi difuzat din toamnă la Prima TV, sub numele de ,,Înfruntarea bacilor’’. Laura Cosoi şi Sandu Pop (Văru Săndel) sunt doar câteva dintre nume. “Prima TV va aduce noul în showbiz-ul românesc. Ne-am ales reciproc să facem un serial pentru bucuria oamenilor. Cred că, în primul rând, publicul o să fie câştigat de stilul unic şi umorul din serialul Pup-o, mă! Vom plusa la capitolul acţiune, umor, distribuţie, iar telepectatorii se vor bucura de un stil unic de filmare şi montaj”, spune regizorul Alin Panc.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/pupo-ma-serial-netflix-prima-tv-20799546

Cine sunt noii matinali Pro FM. Unul dintre ei a fost la Vorbeşte lumea, pe Pro TV, altul face stand-up

Postul de radio Pro FM va avea din toamnă o nouă echipă la emisiunea matinală. Schimbarea vine după ce Sebastian Coţofană şi Veve - Mădălina Petre au plecat din radio. Trei prezentatori vor fi dimineaţa la microfoane. Echipa matinală de la Pro FM va fi formată din Bogdan Ciudoiu, Raluca Cojocaru şi Bogdan Dracea. Primii doi realizează în prezent segmentul de drive-time (după-amiază) de la Pro FM. Bogdan Ciudoiu a fost prezentator la Vorbeşte lumea, pe Pro TV, până în urmă cu o lună, alături de Adela Popescu şi Shurubel, când postul TV a schimbat formula de prezentatori.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/noii-matinali-pro-fm-20799311

Splash! Vedete la Apă, concurenţii. Bănel Nicoliţă, Vlad Craioveanu, Vica Blochina şi Laurette, printre numele noului sezon

Luna august aduce un nou sezon Splash! Vedete la apă, în care 18 vede vor concura în show-ul de pe Antena 1, care va fi difuzat zilnic de joi până duminică. Antena 1 a anunţat prima serie de concurenţi care se vor întrece în salturi în bazin, pentru premiul săptămâna pus în joc, în valoare de 10.000 de lei. Este vorba despre Bănel Nicoliţă, surorile Ana şi Monica Odagiu, Vlad Craioveanu, Laura Muşuroaea, Irisha, Nick (N&D) şi Nick Casciaro, Vica Blochina, Maria Constantin, Gabi Jugaru, Jazzy Jo, Juno, Johny Romano, Laurette, Andreea Bododel, Shift şi Ion Şaulescu.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/concurenti-splash-vedete-la-apa-sezon-nou-20799358

România TV, amendată pentru burtierele despre Valea Uzului

Amendă luată de România TV pentru modul în care a relatat incidentele de la Valea Uzului, în luna iunie. Alte trei posturi au primit doar somaţii de la CNA: Naşul TV pentru conspiraţii, Taraf TV pentru concursurile interactive şi Antena 1 pentru Mireasa. Amendă. Burtierele au contat în amendă cu care România TV a fost sancţionată de CNA joi, 28 iunie. România TV a fost amendată cu 10.000 lei pentru pentru modul în care a fost abordat subiectul despre evenimentul organizat de Ziua Eroilor la Cimitirul din Valea Uzului. Ce burtiere a dat, printre altele, România TV, în emisiunea Ediţie de seară din 2 iunie: „Adunarea patrioţilor, cine ameninţă cu răzbunarea”, „George Simion, dezvăluiri despre instigarea în Ardeal”, „Sute de oameni chemaţi cu steaguri în cimitir”.
https://www.paginademedia.ro/cna/amenda-romania-tv-cna-20795934

Clanul, un serial despre mafie, dar cu principii sustenabile. Cum are grijă Pro TV de mediu, şi pe ecran, şi la filmări

Pro TV a anunţat intrarea în albert, o asociaţie BAFTA care promovează un climat sustenabil pe ecran şi dincolo de el. Iar noul serial românesc produs de Pro TV, Clanul, ce urmează să intre în grila de toamnă a postului, este prima producţie care aplică principiile de sustenabilitate albert, a transmis staţia. CME a anunţat încă de la sfârşitul anului 2021 faptul că este primul producător de conţinut TV şi VOD din Europa Centrală şi de Est care se alătură albert, asociaţie a Academiei Britanice de Film şi Arte Teatrale (BAFTA) care promovează prin intermediul membrilor săi sustenabilitatea mediului în audiovizual şi film.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/clanul-actori-pro-tv-grija-mediu-20795564

NUMIRE. TVR are un nou şef la Sport, după demisia lui Dorin Chioţea

TVR l-a numit pe Dan Vasile ca noul şef pe departamentul de Sport. Jurnalistul lucrează de peste 20 de ani în televiziunea publică. Numirea lui a venit după ce Dorin Chioţea, fostul şef al Departamentului Emisiuni şi Ştiri Sportive din TVR, şi-a dat demisia, după numai un an în această poziţie. Birocraţia sufocantă, după cum a spus pentru Paginademedia.ro. Chioţea le-a motivat colegilor săi într-un mesaj că decizia sa are „rădăcini solide în obligaţia legală de a depune declaraţia de avere“. Dan Vasile are 51 de ani şi deţine un contract cu televiziunea publică încă din 1999. El a spus, pentru Pro Sport, că are misiunea de a creşte valoarea producţiilor sportive de la TVR, dar şi de a „curăţa” imaginea gigantului media. „Încerc să duc mai departe munca începută de Dorin Chioţea şi să facem în aşa fel încât Sportul de la TVR să se ducă mai sus. Acum, sunt doar vorbe. Faptele trebuie să vorbească şi sper să o facă”, a declarat Dan Vasile pentru ProSport.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/dan-vasile-noul-sef-tvr-sport-dorin-chiotea-20794124

AUDIENŢE FOTBAL. FCSB a câştigat şi pe teren, şi pe TV. Câţi suporteri s-au uitat la Universitatea Craiova

Victorie pe linie joi seara. FCSB şi Universitatea Craiova au câştigat meciurile de fotbal, fiecare pe terenul ei. Dar şi televiziunile au avut audienţe bune. Care sunt cifrele? Meciul cu FCSB transmis pe Pro TV a fost cel mai urmărit program de la televizor joi seara. Aproape 1,3 milioane de români au stat pe meciul FCSB-Saburtalo (Georgia), începând cu ora 20.30. Partida s-a încheiat cu scorul de 4-2, ceea ce înseamnă că FCSB s-a calificat în etapa următoare. Simultan, pe Digi Sport 1 şi pe Prima Sport 1 a fost meciul celor de la Universitatea Craiova contra echipei Vllaznia din Albania, încheiat cu scor 3-0 pentru olteni. Fiind transmise în acelaşi timp, românii n-au avut de ales decât să se împartă între cele două partide. Care au fost cifrele de audienţă? Şi ce alternative la meciuri au avut telespectatorii? Meciul din Conference League al celor de la FCSB a fost cel mai urmărit program de pe TV. Aproape 1,3 milioane de români au ales să se uite la FCSB-Saburtalo, în timp ce partida Universitatea Craiova -Vllaznia a avut un public pe sfert la nivelul întregii ţări (aproape 330.000 de suporteri în total, din care cei mai mulţi au fost pe Digi Sport 1 - 260.000). FCSB a învins în topul audienţelor şi la oraşe. Meciul de pe Pro TV a fost pe primul loc în clasament, fiind urmărit de aproape 630.000 de orăşeni, în timp ce Digi Sport 1 a ieşit pe locul cinci cu cei 150.000 de suporteri ai echipei Universitatea Craiova. Victorie pentru FCSB şi pe publicul comercial. Echipa a avut cel mai bun scor şi pe acest target de audienţă. Aproximativ 300.000 de tineri orăşeni au urmărit meciul la televizor. Adică cifre de şase ori mai mari faţă de cele înscrise de postul Digi Sport 1 care a transmis partida Universităţii Craiova. Totuşi Digi Sport 1 a ocupat un loc patru în clasament pe acest segment de audienţă, având cifre peste media sa obişnuită.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-fcsb-28-iulie-meci-pro-tv-universitatea-craiova-20795445

Când începe noul sezon Splash! Vedete la apă. Antena 1 a anunţat şi care sunt zilele de difuzare

Splash! Vedete la apă revine la Antena 1 cu un nou sezon în luna august. Şi va avea patru zile de difuzare. Premiera noul sezon Splash! Vedete la apă a fost programată pentru joi, 11 august, a anunţat Antena 1. Iar zilele de difuzare sunt joi şi vineri, de la 20:30 şi sâmbătă şi duminică, de la 20:00. Cel de-al cincilea sezon Splash! Vedete la apă aduce şi noutăţi. În fiecare săptămână, vor exista ediţii de calificări, în urma cărora primii doi concurenţi cu cel mai mare punctaj vor ajunge direct în finala difuzată duminica, de la 20:00, la Antena 1. Aici vor concura pentru premiul săptămânal pus în joc în valore de 10.000 de lei.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/splash-vedete-la-apa-debut-nou-sezon-cand-incepe-antena-1-20793618

SANCŢIUNE. România TV, somaţie publică pentru emisiuni cu Dana Budeanu, Dan Puric şi Lazarus

SOMAŢIE. Sancţiune luată de România TV pentru o serie de emisiuni cu invitaţi ca Dana Budeanu, Dan Puric, Luis Lazarus, Ovidiu Zară şi Gheorghe Piperea. Toate legate de pandemie. Pentru toate s-a dat o somaţie. Explicaţia CNA: principiile de informare corectă încălcate şi lipsa de intervenţie a moderatorului. Ce au spus invitaţii, dar şi alte detalii, în continuare: Declaraţiile făcute de Dana Budeanu, Gheorhe Piperea, Ovidiu Zară, Luis Lazarus şi Dumitru Coarnă despre pandemia Covid-19 au fost în atenţia CNA. Forul a examinat 16 rapoarte pentru unele emisiuni de la România TV din luna februarie 2022. Patru au intrat în calcul pentru somaţie. A fost propusă şi o amendă de 10.000 de lei, dar a picat la vot.
https://www.paginademedia.ro/cna/romania-tv-somatie-dana-budeanu-puric-lazarus-20793364

AUDIENŢE. Las Fierbinţi şi film cu Arnold Schwarzenegger, reţeta Pro TV pentru primul loc în clasament

Pro TV a fost lider de audienţă pe linie marţi seară. Televiziunea a mers pe reţeta clasică: Las Fierbinţi şi film de acţiune. Ce a făcut Nea Mărin? Românii au stat aseară pe Pro TV. În medie, peste 1,4 milioane au ales serialul românesc Las Fierbinţi şi apoi 1,2 milioane au rămas şi la filmul de acţiune Eraser, cu Arnold Schwarzenegger în rol principal. În schimb, Antena 1, care a difuzat emisiunea Poftiţi pe la noi, o ediţie din sezonul trecut, a avut cifre la jumate. De Las Fierbinţi nu trece nici Nea Mărin şi nici serialul turcesc de la Kanal D. Serialul de comedie continuă să fie alegerea numărul unu a românilor care petrec seara în faţa televizoarelor. Astfel, Pro TV a fost lider de audienţă pe linie, pe toate targeturile, reuşind să atragă peste 1,4 milioane de telespectatori din întreaga ţară, din care puţin peste jumătate au fost de la oraşe (731.000, mai exact). De asemenea, Pro TV a câştigat şi publicul comercial, Las Fierbinţi fiind urmărit de 340.000 de tineri de la oraşe.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-26-iulie-las-fierbinti-nea-marin-20792660

CONFIRMARE Ministerul Turismului pregătește campanie în Marea Britanie și Germania pentru atragerea de turiști

Ministerul Turismului intenționează să deruleze, în perioada septembrie - octombrie 2022, o campanie de promovare online și TV a brandului turistic național în Germania și Marea Britanie în vederea creșterii notorietății destinației turistice a țării în rândul locuitorilor celor două state. Anterior, Profit.ro a anunțat că ministerul intenționează să apeleze la influenceri pentru a atrage turiști să viziteze România. "În vederea atingerii obiectivului strategic de creștere a notorietății destinației turistice România, prin comunicarea elementelor diferențiatoare, pe piețele externe vizate, este necesară dezvoltarea unei campanii integrate de marketing și comunicare, incluzând componentele TV și online, profitând de oportunitățile de pe piețele vizate, astfel încât promovarea să se realizeze într-o manieră sustenabilă, care să ajute la evidențierea valorilor românești. (...) După cum este cunoscut, în prezent, marketing-ul principalelor destinații turistice se realizează, în principal, online. Lipsa promovării online echivalează cu absența de pe piața turistică internațională. De aceea, obiectivele strategice ale promovării turistice online trebuie să urmărească creșterea conștientizării la nivel global a ofertei românești de turism și concentrarea pe produsele/piețele/segmentele cu cel mai mare potențial", se arată într-un document al Ministerului Turismului.
https://www.profit.ro/stiri/confirmare-ministerul-turismului-pregateste-campanie-in-marea-britanie-si-germania-pentru-atragerea-de-turisti-20793552

Meta nu mai vrea să plătească pentru știri

Publicațiile din Statele Unite vor rămâne fără banii pe care Meta îi plătește pentru conținutul care apare în secțiunea dedicată știrilor din Facebook. Vreme de trei ani, începând cu 2019, aproximativ 50 dintre cele mai mari publicații din Statele Unite au avut un acord cu Meta/Facebook prin care platforma socială plătea pentru preluarea știrilor. Acum, când a decis că produsele sale trebuie să fie mai mult ca TikTok, Meta nu mai vrea să prelungească înțelegerea și nu va mai plăti bani pentru știrile care apar în secțiunea special dedicată acestora.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/meta-nu-mai-vrea-sa-plateasca-pentru-stiri-20794814

A scăzut numărul de reclamații înregistrate de furnizorii de internet – ANCOM

În 2021, numărul de reclamații înregistrate de principalii furnizori de servicii de acces la internet, atât la puncte fixe, cât și mobile, a scăzut, și in contextul în care a scăzut numarul de incidente de securitate înregistrate anul trecut în sectorul telecom. Testele valide realizate anul trecut prin intermediul aplicațiilor Netograf indică faptul că au crescut vitezele medii de download la nivel național pentru internet, anunță Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM). Numarul reclamatiilor inregistrate in anul 2021 la o mie de conexiuni active pentru principalii furnizori de servicii de acces la internet la punct fix a scazut, incadrandu-se intre 67 si 384 de reclamatii in functie de furnizor. De asemenea, si in cazul serviciilor de acces la internet mobil, numarul reclamatiilor inregistrate la o mie de conexiuni active este in scadere si se incadreaza in intervalul 2–19 reclamatii. Testele efectuate de utilizatori pe platforma Netograf arata ca in anul 2021 viteza medie de download la nivel national pentru internetul fix a crescut cu aproape 40% fata de anul 2020, pana la 259,8 Mbps, in timp ce viteza medie de upload a inregistrat o crestere aproximativa de 60%, ajungand la 179,1 Mbps.
https://www.economica.net/a-scazut-numarul-de-reclamatii-inregistrate-de-furnizorii-de-servicii-de-acces-la-internet-ancom_602312.html

România a recuperat puternic în Topul țărilor cu cel mai ieftin internet mobil

România se află pe locul 26 în lume și pe locul al treilea în Europa de Est în clasamentul statelor cu cel mai ieftin internet mobil, în urcare cu 40 de poziţii faţă de raportul anterior, care ne situa pe locul 66 la nivel global şi pe locul 4 în regiune. Prețul mediu plătit în România pentru 1 GB de date mobile este de 0,45 dolari, potrivit unei analize a cable.co.uk. Studiul a analizat 16 planuri tarifare de la noi din ţară. Cel mai scump plan este de un dolar pentru 1GB, iar cel mai ieftin – 0,07 dolari. Ediția din primăvară a acestui raport arată că prețul mediu plătit în România pentru 1 GB de date mobile este de 1,18 dolari, cu cel mai scump plan la 11,83 dolari pentru 1GB, iar cel mai ieftin – 0,11 dolari.
https://www.economica.net/romania-a-recuperat-puternic-in-topul-tarilor-cu-cel-mai-ieftin-internet-mobil_601921.html

Telekom: În total, in ultimul an, au fost realizate îmbunătățiri ale calității rețelei în 1.200 de localități, cu 10,6 milioane de locuitori

Telekom Mobile anunță că și-a îmbunătățit constant rețeaua 4G în ultimul an, într-un ritm accelerat. În prezent, 100% din stațiile de bază sunt modernizate la standardul 4G/4G+, cu o acoperire extinsă pentru serviciile de date, comparabilă cu acoperirea de voce în tehnologia 2G. Potrivit companiei, în ultimele șase luni, lucrările de îmbunătățire au dus la o acoperire mai bună în peste 440 de zone urbane și rurale, cu un total de 345.000 de locuitori. Județele cu cele mai multe lucrări de îmbunătățire sunt Mureș, Prahova, Gorj, Buzău și Constanța. În total, in ultimul an, au fost realizate îmbunătățiri ale calității rețelei în 1.200 de localități, cu 10,6 milioane de locuitori.
https://www.economica.net/telekom-in-total-in-ultimul-an-au-fost-realizate-imbunatatiri-ale-calitatii-retelei-in-1-200-de-localitati-cu-106-milioane-de-locuitori_602302.html

Licitaţia 5G – ANCOM începe să lucreze la sinteza observaţiilor primite în legătură cu organizarea licitaţiei

Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) va începe să lucreze, săptămâna viitoare, la sinteza observaţiilor primite în legătură cu organizarea licitaţiei pentru tehnologia 5G, astfel încât în următoarea lună o să existe o imagine mult mai clară cu privire la perioada de licenţiere şi la taxe, a declarat, joi, Vlad Stoica, preşedintele Autorităţii, în videoconferinţa "Digitalizarea României". „Referitor la 5G bineînţeles, nu puteam să demarăm procedurile pentru acordarea licenţelor pentru noua tehnologie fără acest Cod al comunicaţiilor, pentru că deja încălcam nişte directive ale Uniunii Europene (…). În ceea ce priveşte licitaţia mult aşteptată, noi deja am scos în consultare propunerile statului în dialog cu Ministerul Cercetării, Digitalizării şi împreună cu domnul Burduja am lucrat mult, am discutat mult cu operatorii şi am venit cu nişte propuneri. Acum, chiar s-a încheiat perioada în care operatorii şi oricine a putut face observaţii, iar de săptămâna viitoare începem să lucrăm la sinteza observaţiilor, să chemăm la dialog pe toţi care au avut observaţii şi să argumentăm, de o parte şi de alta, pe care dintre observaţii ni le asumăm şi îmbunătăţim, pe care nu putem şi să argumentăm de ce nu putem, astfel încât în următoarea lună să avem o imagine mult mai clară cu privire la perioada de licenţiere, taxa de licenţiere, taxa de utilizare spectru, astfel încât atât mediul de afaceri cât şi noi, statul, să ajungem nu neapărat la consens, dar la un echilibru. Şi nevoia statului trebuie să fie acoperită, dar şi încurajarea operatorilor să facă investiţii”, a precizat Stoica, scrie Agerpres.
https://www.economica.net/licitatia-5g-ancom-incepe-sa-lucreze-la-sinteza-observatiilor-primite-in-legatura-cu-organizarea-licitatiei_602283.html

Prima Doamnă a Ucrainei a acceptat o donație din partea HP pentru elevi, profesori și personal medical

Prima Doamnă a Ucrainei, Olena Zelenska, s-a întâlnit cu reprezentanți ai HP Inc. și ai Global Business Coalition for Education, în Washington, D.C., pentru a accepta o donație de computere și materiale didactice care vor fi trimise în Ucraina. Inițiativa HP "Digital Equity for Ukraine" este un parteneriat de 30 de milioane de dolari cu Global Business Coalition for Education. „Poporul ucrainean a dat dovadă de un curaj incredibil în fața unor circumstanțe de neimaginat și suntem recunoscători pentru modul în care Prima Doamnă Olena Zelenska împreună cu alți responsabili încearcă să pună capăt acestui război”, a declarat Enrique Lores, CEO HP Inc. „HP continuă să mobilizeze resurse pentru a sprijini Ucraina. Prin parteneriatul nostru cu Global Business Coalition for Education, vom oferi computere familiilor care au fost strămutate. Sunt vremuri în care cu toții trebuie să luăm măsuri pentru a-i ajuta pe cei aflați în nevoie.”
https://www.economica.net/prima-doamna-a-ucrainei-a-acceptat-o-donatie-din-partea-hp-pentru-elevi-profesori-si-personal-medical_602849.html

Au crescut vitezele medii la nivel național de download prin internet

În 2021, numărul de reclamații înregistrate de principalii furnizori de servicii de acces la internet, atât la puncte fixe, cât și mobile, a scăzut, această diminuare venind și în contextul în care a scăzut numărul de incidente de securitate înregistrate anul trecut în sectorul telecom. Testele valide realizate anul trecut prin intermediul aplicațiilor Netograf indică faptul că au crescut vitezele medii de download la nivel național pentru internet, anunță ANCOM printr-un comunicat remis către HD Satelit România. Numărul reclamațiilor înregistrate în anul 2021 la o mie de conexiuni active pentru principalii furnizori de servicii de acces la internet la punct fix a scăzut, încadrându-se între 67 și 384 de reclamații în funcție de furnizor. De asemenea, și în cazul serviciilor de acces la internet mobil, numărul reclamațiilor înregistrate la o mie de conexiuni active este în scădere și se încadrează în intervalul 2–19 reclamații.
https://www.hdsatelit.com/2022/07/au-crescut-vitezele-medii-de-download.html

FILME PRO CINEMA, AUGUST 2022. PELICULE SF, DAR ȘI PRODUCȚII ROMÂNEȘTI, LA TV ÎN ULTIMA LUNĂ DE VARĂ

Ultima lună de vară se apropie cu pași repezi, iar PRO Cinema o marchează printr-o serie de filme nominalizate și premiate. Toată luna august, telespectatorii PRO Cinema pot urmări atât filme SF, pline de adrenalină, cât și unele dintre cele mai îndrăgite producții românești. În fiecare weekend din luna august, te vei putea bucura de comedii românești clasice, care au rămas reprezentative și sunt apreciate în continuare de publicul larg. Intră în lumea a trei bărbați care pleacă pe furiș într-o expediție, fără a da de știre membrilor familiei și află cum decurge aventura acestora în filmul de comedie Operațiunea Monstrul.
https://www.tvmania.ro/filme-pro-cinema-august-2022-366724

CARE SUNT PREMIERELE LUNII AUGUST 2022 LA NATIONAL GEOGRAPHIC ȘI NATIONAL
GEOGRAPHIC WILD

Luna august aduce în atenția publicului National Geographic noi serii documentare. Printre cele mai importante premiere ale acestei luni se numără: „VEDETE ÎN SĂLBĂTICIE, CU BEAR GRYLLS: PROVOCAREA”, „PRIMII ÎN ALASKA” sau „HITLER: BOMBA NUCLEARĂ”. Pe National Geographic WILD vor fi difuzate noi sezoane din „SECRETE LA ZOO” și „CESAR MILLAN: OM BUN, CÂINE BUN”. VEDETE ÎN SĂLBĂTICIE, CU BEAR GRYLLS: PROVOCAREA. ,,Vedete în sălbăticie, cu Bear Grylls: Provocarea” un documentar despre supraviețuire, revine cu un nou sezon. Cel mai faimos expert în supraviețuire de pe planetă își folosește talentul într-o aventură transformatoare în sălbăticie.
https://www.tvmania.ro/care-sunt-premierele-lunii-august-2022-la-national-geographic-si-national-geographic-wild-366792

„PENTRU MINE TU EȘTI CEAUȘESCU”, CEL MAI BUN DOCUMENTAR DE LA TIFF, ARE PREMIERA ÎN CINEMATOGRAFELE DIN ROMÂNIA

Aflat la limita dintre ficțiune și documentar, filmul de debut al regizorului Sebastian Mihăilescu, „Pentru mine tu ești Ceaușescu”, are premiera în cinematografele din România pe 29 iulie 2022. Câștigător al două premii (Best Central and East European Documentary Film, Best Cinematography) la Ji.hlava, unul dintre cele mai importante festivaluri de film documentar din lume și câștigător al premiului New Talent la DocLisboa, filmul a fost premiat de curând și la TIFF, unde a câștigat trofelu pentru ”Cel mai bun documentar”. „Pentru mine tu ești Ceaușescu” aduce în fața camerei tineri între 15 și 22 de ani, provenind din medii diferite, care participă la audiții pentru rolul lui Nicolae Ceaușescu în tinerețe, la mijlocul anilor 1930, încercând să găsească motivația din spatele acțiunilor sale. https://www.tvmania.ro/pentru-mine-tu-esti-ceausescu-cel-mai-bun-documentar-de-la-tiff-are-premiera-in-cinematografele-din-romania-366266

FILMUL „PUP-O, MĂ!” SE TRANSFORMĂ ÎN SERIAL DE TELEVIZIUNE. CE POST TV ÎL VA
DIFUZA

După succesul avut cu filmele „Pup-o, mă! 1” și „Pup-o, mă! 2”, Alin Panc a transformat continuarea poveștii într-un serial de televiziune. Cei doi frați ciobani, Tică (Alin Panc) și Horică (Sandu Pop, aka Văru’ Săndel), sunt, în sfârșit, stăpânii stânei și se cred o partidă pentru orice femeie. Însă soarta le pregătește noi surprize, asa că Tică și Horică ajung…vedete la TV, într-un show ce se numește “Înfruntarea bacilor”. 8 tinere frumoase intră în competiție pentru inima celor doi, pentru premiul de 50.000 de euro și titulatura de Băcița anului.
https://www.tvmania.ro/filmul-pup-o-ma-se-transforma-in-serial-de-televiziune-ce-post-tv-il-va-difuza-366940

„INFIDELUL”, SERIAL TURCESC NOU LA KANAL D. CÂND ÎNCEPE

Din 17 august, un nou serial turcesc începe la Kanal D. „Infidelul” (titlul original: “Sadakatsiz”) este adaptarea turcească a serialului britanic “Dr. Foster”, care la noi a fost difuzat de Diva. Producţia, o poveste realistă despre viață, iubire și trădare, va putea fi urmărită de miercuri până vineri, de la ora 20:00, la Kanal D. Rolul principal este interpretat de Cansu Dere, pe care o știți din producții de succes precum “Puterea destinului”, “Ezel” sau “Suleyman Magnificul”. În noul serial de la Kanal D, actrița va fi Asya Arslan, a cărei istorie personală este una cu totul emoționantă. Încă de la o vârstă fragedă, Asya a rămas orfană, iar dorința ei cea mai mare a devenit aceea de a-şi întemeia un cămin fericit.
https://www.tvmania.ro/infidelul-serial-turcesc-nou-la-kanal-d-cand-incepe-366956

(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




IBC2022 advertising for the live event in Amsterdam Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover

Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2021-2022 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover


Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL