×

Revista presei -- Data și ora publicării: 08.08.2022 09:26:17

REVISTA PRESEI / 8 aug 2022 /



HBO Max şi Discovery+ vor fuziona anul viitor într-o singură platformă de streaming
Profesioniștii nimicului
ZF Tech Day. Gigantul SES, unul dintre cei mai mari operatori globali de sateliţi, va gestiona din Bucureşti noua sa constelaţie de sateliţi O3b mPOWER - supranumită „fibra din cer“ - în care a investit 2 mld. Dolari
Telekom România Mobile a avut în trim. II un profit operaţional de 14 mil. euro, mai mare cu 105%, la afaceri de 78 mil. euro, plus 5%. Investiţile s-au ridicat la 5,5 mil. euro, faţă de 13,4 mil. euro în aceeaşi perioadă a anului trecut
Bitdefender a trecut de afaceri de 1 miliard de lei
Netflix îşi accelerează extinderea pe piaţa jocurilor video, dar numărul jucătorilor este deocamdată mic
„Bullet Train”, producţia Sony cu Brad Pitt, a debutat pe primul loc la box office-ul nord-american
Începe Festivalul de Film Independent ANONIMUL, la Sfântul Gheorghe
Warner TV a programat în fiecare duminică din august filme pentru fanii genului horror
Seriale noi, filme, sport şi cele mai de succes animaţii, în august pe VOYO
PLUS LA SALARIU. Angajaţii Pro TV au primit tichete de vacanţă. Ce valoare au?
TOP Audienţe în luna iulie. Cele mai urmărite televiziuni, după media zilnică. Pro TV, jumătate de milion de telespectatori în fiecare zi. Kanal D trece peste Antena 1, la nivel naţional
Încă un nume se alătură jurnaliştilor TVR. Ana-Maria Onisei, jurnalist cu experienţă pe cultură şi fost om de comunicare la Festivalul Enescu
"Poate lumina va veni de la Gabriela Firea!". Realitatea, amendată pentru "anti-jurnalism". Ce au zis moderatoarele Alexandra Păcuraru şi Anca Alexandrescu
EXCLUSIV. Regizorii „The Gray Man”, cel mai scump film Netflix: „Distribuitorii digitali au făcut mai mult pentru diversitate în cinci ani decât a făcut Hollywoodul într-o sută”
Cornel Palade participă la „Sunt celebru, scoate-mă de aici”. Romică Țociu l-a dat de gol: „Până la capăt! Până în fiere!”
Apple lucrează la patru dispozitive pentru casă. Ce funcții vor avea noile difuzoare și ecrane inteligente
„The Sandman”: Vise, timp, nemurire, moarte și criminali în serie în cel mai nou serial Netflix
Instagram extinde suportul pentru NFT-uri
MIHAI MITOȘERU, ANUNȚ DESPRE ÎNTOARCEREA LUI TEO TRANDAFIR LA TV



HBO Max şi Discovery+ vor fuziona anul viitor într-o singură platformă de streaming

Compania Warner Bros. Discovery a anunţat că va combina serviciile de streaming Discovery+ şi HBO Max într-unul singur. Serviciul rezultat va fi lansat în vara anului 2023 în Statele Unite, după care va fi extins treptat pentru a fi distrinuit şi în alte regiuni. Nu se ştie, deocamdată, cum se va numi viitorul serviciu, dar există planuri pentru două versiuni – o versiune premium şi una cu reclame care va costa mai puţin, informează News.ro. Compania rezultată din fuziunea Warner Bros. cu Discovery a raportat pierderi de 3,4 miliarde de dolari, după ce a obţinut venituri de 9,8 miliarde de dolari, sub cele așteptate de 11,91 miliarde de dolari. HBO, HBO Max şi Discovery+ au în prezent 92,1 milioane de abonaţi, în creştere cu 1,7 milioane faţă de trimestrul anterior. În SUA, cele trei platforme au pierdut 300.000 de abonaţi în al doilea trimestru al anului 2022.
https://www.forbes.ro/hbo-max-si-discovery-vor-fuziona-anul-viitor-intr-o-singura-platforma-de-streaming-280586

Profesioniștii nimicului

În anul și jumătate în care principalele formațiuni politice din România, aflate în tandem la guvernare, au distribuit către presă peste 21 de milioane de euro, pentru multe organe media de mare audiență din țară câteva fapte nici măcar nu au existat. Presa românească a mai trecut prin epoca sacoșei, a conștiințelor cumpărate la kilogram și vândute publicului ca nestemate ale gândirii nesupuse. Nu-i prima dată când traversăm un ev media fără memorie și fără scrupule, în care banii atrofiază orice glandă morală și orice tresărire profesională, iar șpăgile nu lasă nicio altă urmă în afara siluetei unei țări ruinate. Poate că n-ați citit niciodată Culoarea banilor, un editorial publicat în vara anului 1997 de Cornel Nistorescu, care descrie de fapt o întâlnire a gazetarului cu omul de afaceri Sorin Ovidiu Vîntu. Lecturate astăzi, rândurile sunt înspăimântătoare nu doar prin actualitate, ci mai ales prin perenitate. EU NU LAS NICIO URMĂ! TOTUL LA GEAMANTAN! , îi mărturisea Vîntu lui Nistorescu, încercând să îl atragă într-o serie de afaceri de presă. Cum vedea SOV presa? Ca pe o lume a marionetelor fără chip și fără conștiință. Atent dirijate, marionetele urmau să execute întocmai comenzile date de la distanță. Angajăm un redactor-şef şi acesta execută ordinele prin telefon. Eventual punem şi o cameră video ca să aveţi sentimentul că vorbiţi cu cineva. Să-l vedeţi cum transpiră când daţi ordine, îi descria Vîntu lui Nistorescu rețeta afacerii. SOV a fost o expresie (una dintre cele mai vizibile) a relației otrăvite dintre o formă de putere (cu ambiții publice) și organizațiile mass-media dispuse să servească subteran intereselor și obiectivelor acelei puteri. Un profesionist al răului, SOV știa că geamantanele de bani îi pot aduce sub stăpânire în presa română o armată de sclavi. Au trecut 25 de ani de la acea întâlnire din vara anului 1997. Culoarea banilor nu s-a schimbat prea mult – iar presa românească e încă o dată în epoca geamantanului. Șpăgile de astăzi sunt însă perfect legale, căci grupurile de interese care căpușează statul român, patronând peste o țară ruinată, au inventat rețeta perfectă: subvenții lunare de milioane de euro pentru partidele politice, din care acestea pot achita după bunul plac servicii de presă și propagandă, fără obligația raportării lor publice și fără necesitatea marcării lor ca publicitate politică. Peste 21 de milioane de euro au virat către presă cele două mari partide din România, PSD și PNL, în ultimele 18 luni (ianuarie 2021 – iunie 2022). Nu știm exact cui. Nu știm exact pentru ce. Știm doar că formațiunile politice raportează către Autoritatea Electorală Permanentă situația generică a cheltuielilor efectuate din subvențiile primite. Și atât. În anul și jumătate în care principalele formațiuni politice din România, aflate în tandem la guvernare, au distribuit către presă peste 21 de milioane de euro, pentru multe organe media de mare audiență din țară câteva fapte nici măcar nu au existat. N-a existat, de pildă, expunerea mecanismelor finanțării presei din subvențiile partidelor, un cert subiect de interes public prezent doar în câteva publicații și deloc pe TV. N-a existat, de asemenea, chestiunea plagiatului lui Nicolae Ciucă. După cum inexistentă pe TV a fost și odiseea mișmaș-urilor judiciare prin care s-a stopat procesul verificării formale a tezei de doctorat a premierului. Sunt doar câteva exemple, inventarul complet al absențelor fiind mult mai stufos. Iar lucrurile sunt atât de grave în realitate încât Comisia Europeană a plasat deja România în categoria țărilor cu risc ridicat pentru libertatea de exprimare, iar Adunarea parlamentară a Consiliului Europei se pregătește în toamnă să consemneze formal pericolul la adresa pluralismului democratic reprezentat de finanțarea oneroasă a conținuturilor media.
https://beta.dela0.ro/profesionistii-nimicului/?fbclid=IwAR3iq1Aq5fFQJat7E_T3L6ODGuWI7z57uZipuW0-Ju508-5P2rluyMsi_RE

ZF Tech Day. Gigantul SES, unul dintre cei mai mari operatori globali de sateliţi, va gestiona din Bucureşti noua sa constelaţie de sateliţi O3b mPOWER - supranumită „fibra din cer“ - în care a investit 2 mld. Dolari

Steve Collar, CEO: Acum avem 70 de oameni în România, dar vom ajunge la 100 până la finele anului, astfel că vom mai închiria un etaj în clădirea de birouri în care ne aflăm. Gigantul SES (Société Européenne des Satellites) din Luxemburg, unul din­tre cei mai mari operatori de sateliţi din lume, va gestiona din Bucureşti, dintr-un nou centru, cea mai mare investiţie realizată până acum de companie - în valoare de 2 miliarde de dolari - noua constelaţie de sateliţi O3b mPOWER - astfel că va angaja alte câteva zeci de oameni în biroul său din România. „Cea mai importantă investiţie rea­lizată de noi la SES, în a doua generaţie de sateliţi pe orbită medie, are o valoare de 2 miliarde de dolari, iar ope­raţiu­nile, interacţiunea principală cu clienţii noş­tri, vor fi gestionate de aici, de la Bucureşti“, a declarat într-un interviu exclusiv cu ZF Steve Collar, CEO global al SES. Compania, fondată în anii ’80 în Luxemburg, şi-a dezvoltat discret în ultimii ani un alt centru, dedicat zonei de video, de unde sunt monitorizate circa 4.000 de posturi TV din întreaga lume, iar succesul acelei operaţiuni a determinat compania să investească o sumă de ordi­nul „milioanelor de euro“ în noul centru pentru noua constelaţie de sateliţi, a explicat Collar. „Am început aici, în Bucureşti, doar cu o mână de oameni. Acum avem 70 de oameni aici şi vom fi peste 100 până la sfârşitul anului. Închi­riem şi un alt etaj în această clădire, două etaje mai sus. Şi chiar creştem şi ne extindem cu adevărat. Nu eram siguri când ne-am plasat operaţiunile aici că vor avea succes. Dar pot să vă spun că energia pe care o găsim aici, în România şi în Bucureşti, mentalitatea oamenilor, dorin­ţa de a învăţa, toate facilitează un mediu foarte, foarte bun. Şi de aceea ne creştem investiţiile aici“. Întrebat ce tip de oameni caută pentru centrele sale, Collar a spus că este vorba de oameni cu pregătire tehnică, adăugând că atitudinea cântă­reşte cel mai mult în procesul de re­crutare. „Căutăm un amestec de ingineri şi operatori tehnici. Dar ceea ce căutăm cu adevărat este atitudinea - oamenii care au capacitatea de a învăţa, oamenii care vor să lucreze pentru o companie spaţială. Din câte ştiu, aceasta este prima compa­nie spaţială din România, şi este o indus­trie grozavă. Eu m-am alăturat SES acum 30 de ani din întâmplare şi nu am mai plecat. Şi asta îi pasionează pe oameni. Şi ne dorim acea pasiune. Vrem ca oame­nii să vină să lucreze pentru noi pentru că sunt interesaţi de spaţiu şi sunt interesaţi să ofere servicii clienţilor de top, expe­rien­ţă de top pentru clienţi. Vestea bună este că găsim aceşti oameni“. Steve Collar a explicat în discuţia cu ZF şi de ce a fost nevoie de investiţii de „milioane de euro“ în România. „Centrul s-a deschis anul acesta, începând cu luna martie. Oamenii vor monitoriza tot ce înseamnă reţeaua terestră pentru reţeaua mPower şi prin reţeaua terestră, adică tot ce înseamnă reţelistică, networking, partea de microunde până în uplink-ul către satelit pentru ceilalţi clienţi. Ca să se înţeleagă mai bine de fapt care este tot rolul acestui satelit - acesta este să ajungem cu internet în locaţie izolate“, a explicat şi Adrian Popescu, Manager, NOC Operations, SES Satellites. Centrul dedicat serviciilor video a fost deschis în 2020, a explicat Gabriel Ştefan, Operation Manager, Service Management Center, SES Satellites. „Centrul s-a deschis aici în locaţia pe care o avem undeva în 2020. Scopul principal a fost migrarea diverselor servicii pe care le aveam la momentul respectiv în alte locaţii împrăştiate în lume şi consolidarea tuturor serviciilor acestora aici în România. La momentul respectiv echipa SES de aici era mică, acoperea preponderent serviciile din România. Odată cu extinderea echipei şi migrarea serviciilor de peste tot prin lume aici echipa a crescut. Am crescut de la 12 oameni în faza iniţială până la 30 de oameni. Asta înseamnă 25 de oameni care fac suport exclusiv pentru servicii video din toată lumea. La momentul acesta facem monitorizare, suport pentru undeva la 4.800 de canale de televiziune din locaţia asta, iar ca număr de clienţi facem suport pentru 283 de clienţi. Avem clienţi care vin cu un număr foarte mare de servicii, preponderent clienţi din America. Avem clienţi care vin cu un număr mai mic de servicii, dar adunând toate la un loc sunt 4.800.“
https://www.zf.ro/techday/zf-tech-day-gigantul-ses-unul-dintre-cei-mari-operatori-globali-21048965

Telekom România Mobile a avut în trim. II un profit operaţional de 14 mil. euro, mai mare cu 105%, la afaceri de 78 mil. euro, plus 5%. Investiţile s-au ridicat la 5,5 mil. euro, faţă de 13,4 mil. euro în aceeaşi perioadă a anului trecut

Telekom România Mobile, fostul Cosmote, numărul patru de pe piaţa locală de telefonie mobilă, companie controlată de Deutsche Telekom (Germania) şi OTE (Grecia), a raportat pentru al doilea trimestru din 2022 venituri, profit şi un număr de clienţi în creştere, evoluţia pozitivă fiind influenţată şi de derularea unor contracte cu fosta companie din grup - Telekom Fix - controlată acum de Orange, care nu sunt recurente şi astfel nu vor mai produce efecte în viitor. Compania a raportat astfel un profit operaţional (EBITDA) ajustat de 13,7 mil. euro, dublu faţă de anul anterior, la venituri totale de 78 mil. euro, mai mari cu 5% faţă de anul precedent. Veniturile din servicii - adică banii încasaţi de companie doar din vânzarea de servicii de comunicaţii - au fost de 50,5 mil. euro, în scădere cu 7%, pe fondul reducerii unor tarife reglementate (de interconectare, mai exact). Grupul elen OTE subliniază că datele reflectă şi existenţa unor contracte a căror valabilitate va înceta în curând. “Veniturile totale reflectă în mare parte un proiect specific legat de vânzarea de telefoane / tablete, cât şi alte activităţi legate de acorduri care sunt programate să înceteze în lunile viitoare”.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/telekom-romania-mobile-avut-trim-ii-profit-operational-14-mil-euro-21060972

Bitdefender a trecut de afaceri de 1 miliard de lei

Cifra de afaceri a companiei Bitdefender a crescut anul trecut cu 25%, la 1,08 miliarde de lei. În 2020, compania a raportat afaceri de 869 milioane de lei, potrivit datelor Ministerului de Finanțe. Profitul companiei a crescut cu aproape 55%, la 217,2 milioane de lei, față de 140,4 milioane de lei în 2020. Numărul de angajați ai Bitdefender a rămas relativ constant, la 1.350. Compania este controlată de soții Florin și Măriuca Talpeș.
https://www.forbes.ro/bitdefender-a-trecut-de-afaceri-de-1-miliard-de-lei-280774

Netflix îşi accelerează extinderea pe piaţa jocurilor video, dar numărul jucătorilor este deocamdată mic

Netflix îşi accelerează extinderea pe piaţa jocurilor video cu planuri de a-şi dubla catalogul de oferte până la sfârşitul anului, dar, deocamdată, puţini dintre abonaţii gigantului de streaming se şi joacă, transmite CNBC. Din noiembrie anul trecut, compania a lansat jocurile ca o modalitate de a menţine utilizatorii implicaţi între lansările de filme. Jocurile sunt accesibile numai abonaţilor, dar trebuie descărcate ca aplicaţii separate.
https://www.news.ro/economic/netflix-isi-accelereaza-extinderea-pe-piata-jocurilor-video-dar-numarul-jucatorilor-este-deocamdata-mic-1922400908002022080820808360

„Bullet Train”, producţia Sony cu Brad Pitt, a debutat pe primul loc la box office-ul nord-american

„Bullet Train”, producţia Sony cu Brad Pitt în rol principal, a deschis box office-ul nord-american în primul weekend de la lansare cu încasări de 30,1 milioane de dolari. „Bullet Train” a fost regizat de David Leitch, care a fost odată cascador pentru Pitt, înainte de a trece în spatele camerei şi a coordona filme precum „Atomic Blonde” şi „Deadpool 2”, potrivit Variety. Filmul îl prezintă pe personajul lui Pitt, asasinul Ladybug, asumându-şi aparent cea mai uşoară slujbă, deoarece i se cere să găsească o valiză într-un tren de mare viteză şi apoi să coboare. „DC League of Super-Pets”, producţia animată de la Warner Bros., a obţinut locul doi cu 11,2 milioane de dolari încasări. „Nope” de la Universal a ajuns pe locul al treilea cu venituri obţinute de 8,5 milioane de dolari. Astfel, thrillerul întortocheat OZN regizat de Jordan Peele a adunat 97,9 milioane de dolari la box office-ul naţional, un rezultat impresionant.
https://www.news.ro/entertainment/bullet-train-productia-sony-cu-brad-pitt-a-debutat-pe-primul-loc-la-box-office-ul-nord-american-1922402008262022080820808601

Începe Festivalul de Film Independent ANONIMUL, la Sfântul Gheorghe

Festivalul Internaţional de Film Independent ANONIMUL, un proiect cultural co-finanţat de Ministerul Culturii, îşi deschide porţile, luni, la Sfântu Gheorghe. Cea de a XIX-a ediţie a festivalului, care are loc în luna august a fiecărui an, se desfăşoară până duminică, 14 august, şi va fi deschisă de „Mariupolis 2”, ultimul film (neterminat) al regizorului lituanian Mantas Kvedaravičius, capturat de armata rusă şi ucis în regiunea Mariopol. Documentarul a fost montat în timp record de logodnica regizorului, Hanna Bilobrova, împreună cu producătorii proiectului, pentru a putea fi prezentat la Festivalul de la Cannes.
https://www.news.ro/entertainment/incepe-festivalul-de-film-independent-anonimul-la-sfantul-gheorghe-1922404708292022080820808641

Warner TV a programat în fiecare duminică din august filme pentru fanii genului horror

Serile de duminică din luna august la Warner TV sunt dedicate fanilor filmelor horror, iar producţii de gen vor fi difuzate de la ora 22.00. În program sunt incluse două lungmetraje regizate de John Carpenter, cineast emblematic pentru filmele de groază. Lungmetrajul horror SF „Ei trăiesc/ They Live” va fi difuzat pe 14 august. Filmul lui John Carpenter din 1988 este bazat pe povestirea „Eight O’Clock in the Morning” a lui Ray Nelson. Cu Roddy Piper, Keith David şi Meg Foster în distribuţie, filmul urmăreşte un pierde-vară care descoperă, cu ajutorul unor ochelari speciali, că lumea este condusă de extratereştri. Ei îşi ascund înfăţişarea reală şi, cu mesaje subliminale transmise prin intermediul media, manipulează oamenii să consume, să se înmulţească şi să se conformeze.
https://www.news.ro/entertainment/warner-tv-a-programat-in-fiecare-duminica-din-august-filme-pentru-fanii-genului-horror-1922400205052022081020805051

Seriale noi, filme, sport şi cele mai de succes animaţii, în august pe VOYO

Platforma online VOYO a programat în august filme şi seriale, unele dintre cele mai iubite desene animate, gale UFC pentru fanii sportului de contact, şi "La oraş", primul serial produs local. Pentru copii, în ultima lună de vacanţă de vară, vor fi filme de animaţie de succes precum "Paw Patrol", "Pinguinii din Madagascar", "Spongebob", "Kung Fu Panda" şi episoade noi din "ARPO: Robot Babysitter". Pe lângă acestea, va fi disponibilă pe VOYO şi o serie de animaţii educaţionale - "CoComelon", "Litlle Red Bus", "Digley & Dazey", "The Sharksons", "Blippi", "Little Baby Bum", "My Magic Pet Morphle". Din 8 august, VOYO va difuza primul sezon al serialului dramă "Your Honor", cu Bryan Cranston în rolul principal, actor nominalizat la Golden Globes 2021. Serialul este centrat pe povestea unui judecător care îşi confruntă convingerile în momentul în care fiul său este implicat într-un atentat ce vizează o familie din mafia crimei organizate. Aflat în faţa unor alegeri imposibile, descoperă cât de departe poate merge un tată pentru a-i salva viaţa fiului său.
https://www.news.ro/cultura-media/seriale-noi-filme-sport-si-cele-mai-de-succes-animatii-in-august-pe-voyo-1922402305262022080920805019

PLUS LA SALARIU. Angajaţii Pro TV au primit tichete de vacanţă. Ce valoare au?

PLUS LA SALARIU pentru angajaţii din Pro TV. Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, postul de televiziune a acordat, în premieră, vouchere de vacanţă pentru toţi salariaţii staţiei. Conform surselor Paginademedia.ro, angajaţii Pro TV au primit, în premieră, tichete de vacanţă în valoare de 2.000 de lei. Din informaţiile Paginademedia.ro, dintre televiziuni au mai dat tichete de vacanţă Televiziunea Publică. În TVR, valoarea lor a fost de 1450 de lei pentru fiecare angajat. Ce sunt voucherele de vacanţă? Tichetele de vacanţă, cu care se pot acoperi costuri la insituţiile din turism din ţară, sunt acordate de angajatori celor care au contracte de muncă. Sunt, practic, venituri-extrasalariale oferite de angajator. Potrivit legii "bilete de valoare care se acordă angajaţilor pentru acoperirea unor cheltuieli ocazionate de efectuarea concediului de odihnă în regim de turism intern".
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/pro-tv-tichete-vacanta-20805677

TOP Audienţe în luna iulie. Cele mai urmărite televiziuni, după media zilnică. Pro TV, jumătate de milion de telespectatori în fiecare zi. Kanal D trece peste Antena 1, la nivel naţional

Câţi români se uită vara la televizor? Cum arată audienţele, după media pe zi, în luna iulie? Ca de obicei, Pro TV deţine suprmaţia, cu o medie zilnică de 520.000 de telespectatori, la nivel naţional. Kanal D a trecut peste Antena 1, după media pe zi, la fel ca şi în prime-time. Digi Sport 1 a revenit în top 10 audienţe odată cu reluarea meciurilor din Liga 1, dar şi cu difuzarea câtorva partide din preliminariile europene. Naţional. Pro TV, cel mai urmărit post al unii, a avut în iulie o medie zilnică de 520.000 de telespectatori. Postul a fost în uşoară scădere faţă de iunie. Kanal D a ucrat peste Antena 1, după media pe zi. Kanal D a avut o medie zilnică de 365.000 de persoane, în timp ce Antena 1 avea 335.000 media. Regăsim în top zece audienţe Happy Channel, cu o medie de aproape 80.000 de persoane, Antena Stars, cu 70.000 sau Digi Sport 1 cu 60.000. TVR 1 este a zecea televiziune în topul audienţelor, cu o medie la nivel naţional, de 51.000 de telespectatori. TVR 2 este la mică distanţă cu 46.000 de telespectatori media.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/sinteze-lunare/audiente-iulie-2022-media-zi-20803636

Încă un nume se alătură jurnaliştilor TVR. Ana-Maria Onisei, jurnalist cu experienţă pe cultură şi fost om de comunicare la Festivalul Enescu

Ana Maria Onisei, jurnalist şi om de comunicare cu experienţă pe zona de cultură, se alătură posului public, după ce a câştigat concursul pentru funcţia de jurnalist senior la TVR 2. Jurnalista are o lungă experienţă pe zona de cultură, atât în presă, cât şi în comunicare. A lucrat pentru titluri precum Mediafax, Cotidianul şi Adevărul, dar s-a ocupat, timp de mai mulţi ani, şi de comunicarea Festivalului Internaţional George Enescu. Ana Maria Onisei este fiica regretatului Ioan Onisei, fost director general interimar al Teatrului Naţional Bucureşti şi fost membru CNA. Jurnalista a intrat în presă în 2004, cu o colaborare la Suplimentul de Cultură, de la Iaşi.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/ana-maria-onisei-tvr-20804630

"Poate lumina va veni de la Gabriela Firea!". Realitatea, amendată pentru "anti-jurnalism". Ce au zis moderatoarele Alexandra Păcuraru şi Anca Alexandrescu

Realitatea Plus, două moderatoare, două derapaje, două amenzi. Cu Anca Alexandrescu, fosta consilieră a lui Liviu Dragnea, acum moderator şi Alexandra Păcuraru, fata proprietarului postului, Maricel Păcuraru, şi ea realizatoare. O amendă (de 5.000 de lei) a pornit de la ce a spus Alexandra Păcuraru despre Gabriela Firea. O a doua (de 10.000 de lei) a fost dată pentru cum a moderat Anca Alexandrescu o emisiune cu Călin Georgescu. Cu Gabriela Firea în studio, Alexandra Păcuraru s-a lansat într-o serie de laude la adresa fostului primar al Capitalei. Şi într-o serie de acuzaţii (fără ca acesta să-şi spună părerea), la adresa actualului primar Nicuşor Dan.
https://www.paginademedia.ro/cna/amenda-realitatea-firea-nicusor-dan-20805015

EXCLUSIV. Regizorii „The Gray Man”, cel mai scump film Netflix: „Distribuitorii digitali au făcut mai mult pentru diversitate în cinci ani decât a făcut Hollywoodul într-o sută”

Regizorii și producătorii americani Anthony și Joe Russo au vorbit pentru Libertatea despre cum funcționează industria cinematografică: dacă vrei să faci filme de artă, trebuie să faci mai întâi blockbustere care să ți le finanțeze. În cadrul unui interviu acordat mai multor jurnaliști străini, la care a participat și Libertatea, frații Russo, celebri pentru seriile Marvel „Căpitanul America” și „Răzbunătorii”, au vorbit despre subtilitățile socio-politice ale celui mai nou film pe care l-au regizat. Thrillerul „The Gray Man”, cu Ryan Gosling, Chris Evans, Ana de Armas și Billy Bob Thornton în rolurile principale, a avut premiera pe 22 iulie și este al doilea cel mai vizionat film al anului pe Netflix. #200 de milioane de dolari a fost bugetul investit în „The Gray Man”, fiind cea mai costisitoare producție a platformei de streaming.
https://www.libertatea.ro/entertainment/regizorii-the-gray-man-cel-mai-scump-film-netflix-distribuitorii-digitali-au-facut-mai-mult-in-cinci-ani-pentru-diversitate-decat-a-facut-hollywood-ul-intr-o-suta-4233738

Cornel Palade participă la „Sunt celebru, scoate-mă de aici”. Romică Țociu l-a dat de gol: „Până la capăt! Până în fiere!”

Cornel Palade, în vârstă de 70 de ani, este concurent la „Sunt celebru, scoate-mă de aici”, show-ul care va începe în curând la PRO TV. Romică Țociu, bunul său prieten, l-a dat de gol. Filmările pentru „Sunt celebru, scoate-mă de aici” au început deja și vor dura două luni. Adela Popescu și Cabral sunt prezentatorii show-ului de la PRO TV și au plecat împreună cu familiile lor în Republica Dominicană. Se pare că Cornel Palade este unul dintre concurenți, iar Romică Țociu l-a dat de gol, scrie Fanatik. Cei doi sunt colegi și prieteni de peste trei decenii. Romică Țociu filmează pentru „Splash! Vedete la apă” și nu a putut semna cu PRO TV. „Nu m-am dus cu Cornel în Dominicană pentru ca am fost la Splash până acum o săptămână. Eu am prins acolo, el a prins în partea cealaltă…”, a spus actorul pentru sursa mai sus menționată.
https://www.libertatea.ro/entertainment/cornel-palade-participa-la-sunt-celebru-scoate-ma-de-aici-4235768

Apple lucrează la patru dispozitive pentru casă. Ce funcții vor avea noile difuzoare și ecrane inteligente

Cel puţin patru difuzoare şi ecrane inteligente se află în lucru în laboratoarele Apple, urmând a fi lansate pe parcursul următorilor ani, potrivit Bloomeberg, citat de News.ro. Apple nu a renunţat la ideea de a vinde difuzoare inteligente, chiar dacă HomePod a fost unul dintre marile eşecuri recente ale companiei, produs pe care încetat să-l mai producă anul trecut fără a anunţa un înlocuitor. În fapt, compania americană lucrează nu la unul, ci la două difuzoare inteligente, conform surselor citate de Bloomberg. Unul dintre acestea va arăta şi va avea aceleaşi caracteristici pe partea de sunet ca difuzorul HomePod. Al doilea va fi un fel de HomePod Mini - va fi mai mic şi, probabil, va oferi un set mai restrâns de funcţii pentru a fi vândut mai ieftin. Pe lângă cele două difuzoare, Apple ar mai avea în lucru şi două ecrane inteligente. Unul dintre acestea combină funcţiile unui iPad cu cele ale unui difuzor şi va fi promovat cu un accesoriu pentru bucătărie, ce va putea fi folosit pentru a consulta reţete şi a cere sfatul Siri sau pentru a asculta muzică. Al doilea ecran este considerat de companie un accesoriu pentru sufragerie. Acesta aduce la un loc funcţiile unui difuzor inteligent, ale unei camere video şi ale lui Apple TV, oferind funcţii de entertainment şi comunicare.
https://economie.hotnews.ro/stiri-gadget-25722352-apple-lucreaza-patru-dispozitive-pentru-casa-functii-vor-avea-noile-difuzoare-ecrane-inteligente.htm

„The Sandman”: Vise, timp, nemurire, moarte și criminali în serie în cel mai nou serial Netflix

„The Sandman”, serialul lansat de Netflix pe 5 august, ne propune o călătorie fascinantă și pe alocuri terifiantă pentru a explora teme precum trecerea timpului, nemurirea, moartea, dragostea și, după cum sugerează chiar titlul, lumea viselor. Probabil primul lucru de știut despre noul serial al Netflix e că se bazează pe seria de benzi desenate cu același nume scrise de autorul britanic Neil Gaiman și considerată de mulți una dintre cele mai bune, dacă nu chiar cea mai bună, scrise vreodată. Chiar dacă la noi benzile desenate sunt probabil mai degrabă asociate cu filme ca Superman, X-men, franciza Thor și altele de genul, universul comic books nu se rezumă la povești cu supereroi. De exemplu, A History of Violence, lungmetrajul din 2005 al regizorului David Cronenberg, și serialul The Walking Dead, la fel caseriile spin-off pe care le-a inspirat, sunt bazate tot pe benzi desenate.
https://www.hotnews.ro/stiri-film-25721824-the-sandman-netflix-vise-nemurire-moarte-criminali-serialul-exploreaza-natura-umana.htm

Instagram extinde suportul pentru NFT-uri

Mark Zuckerberg, CEO-ul Meta, a anunțat joi că începe extinderea internațională a suportului NFT pe Instagram. Astfel, utilizatorii și companiile din peste 100 de țări din Africa, Asia-Pacific, Orientul Mijlociu și continentul american vor putea să-și partajeze NFT-urile pe Instagram. Până acum, serviciul era disponibil doar pentru anumiți creatori din SUA, potrivit TechCrunch. Serviciul permite utilizatorilor să conecteze un portofel digital, să partajeze NFT-uri și să eticheteze automat atât un creator, cât și un colecționar. „Înțelegem că tehnologia blockchain și NFT-urile ridică întrebări importante cu privire la sustenabilitate”, au spus reprezentanții companiei în timpul lansării inițiale a serviciului pentru NFT-uri în luna mai. „Meta va ajuta la reducerea impactului emisiilor care ar putea fi asociat cu afișarea NFT-urilor pe Instagram prin achiziționarea de energie regenerabilă.”
https://www.forbes.ro/instagram-extinde-suportul-pentru-nft-uri-280664

MIHAI MITOȘERU, ANUNȚ DESPRE ÎNTOARCEREA LUI TEO TRANDAFIR LA TV

Mihai Mitoșeru și Teo Trandafir se cunosc de 25 de ani. Au fost și colegi de televiziune , și amici, iar prezentatorul emisiunii ”Se strigă darul” are numai vorbe de laudă la adresa simpaticei prezentatoare tv. Începusem Tele Euro Bingo Show – Zi-le Domnu Geo! – și, la un moment dat, trebuia să mă duc dimineața să dau cartoane la emisiunea ei, dădeam premii și să-mi promovez emisiunea mea și așa ne-am cunoscut, după care am fost împreună o viață. Am învățat foarte multe. Eu am făcut școala de televiziune cu Teo, fără să îmi dau seama că am făcut-o și fără să îi dau bani! I-am mulțumit tot timpul și o să-i mulțumesc toată viața mea. Important e ca om. E la fel ca mine. Mai mult, cei doi au făcut echipă după plecarea lui Bursucu, care era mâna dreaptă a lui Teo, la matinalul Kanal D, “Dimineața cu noi”. Mitoșeru o apreciază extrem de mult și e de părere că ea este cel mai bun om de televiziune de la noi și o să reapară cât mai repede pe post, a mai precizat acesta, fără a putea să ofere mai multe informații despre proiectul la care lucrează Teo.
https://www.tvmania.ro/mihai-mitoseru-anunt-despre-intoarcerea-lui-teo-trandafir-la-tv-367514

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL