×



Revista presei -- Data și ora publicării: 16.09.2022 12:36:40

REVISTA PRESEI / 16 sep 2022 /



Discovery Channel difuzează în premieră documentarul „Donald Trump: Fără precedent”
Statul speră să încaseze aproape 700 de milioane de euro din concesionarea spectrului suplimentar pentru comunicații mobile
Niciun post de televiziune nu a prezentat publicului în principalul jurnal de știri tema banilor cheltuiți de partidele de la guvernare pe TV
DNA ANCHETEAZĂ AFACERILE PSD CU PRESA
Partidul, banii noștri, propaganda lor
Pandele plusează la rectificarea bugetară. Încă 5 milioane de lei pentru FC Voluntari și Metropola TV
Antena 3 continuă să primească bani de la primăria pesedistului Băluță: Sectorul 4 împarte două milioane de lei către televiziuni pentru „menținerea unei imagini (…) pozitive”
Proiect curajos încheiat între familia Păcuraru și familia Păunescu - investiții în media, energie și imobiliare. Cea mai ambițioasă strategie de business
DERAPAJ la PRO TV. Înjurături repetate la o oră de maximă audiență, în timpul emisiunii „Sunt celebru, scoate-mă de aici!”
Anca Mitran, directorul CNC: “Toți regizorii noștri fac filme pentru festivaluri, filme de artă. Și atunci, ducem o lipsă acută de filme pentru public.”
Oana Solomon, Senior Manager Legal and Data Privacy Vodafone: „Prevenția este cea mai bună strategie de apărare împotriva pierderii datelor”
Bogdan Putinică, general manager, Microsoft România: Discutăm cu Ministerul Educaţiei lansarea anul viitor a unui program de educaţie în cybersecurity pentru elevii din 200 de licee
Guvernul a păstrat taxele minime pentru licitaţia 5G la 693 mil. euro. Şeful ANCOM: Suntem acum pe ultima sută de metri pentru lansarea acestei licitaţii
Mihai Bendeac s-a supărat foc pe șefii de la Antenă și a dispărut de pe post! De unde a pornit scandalul: ”E bătaie de joc!”
Serialul „Brousko”, o nouă poveste de dragoste, de joi, la AXN White
„Regină pentru eternitate”, un program special Prima TV dedicat funeraliilor reginei Elisabeta a II-a
"Casa noastră", filmul câştigător al trofeului Transilvania la TIFF 2022, în cinematografe din 16 septembrie
Cineaştii români ai momentului se întâlnesc cu publicul la Noaptea Albă a Filmului Românesc, pe 16 septembrie. Programul filmelor
DokStation Music Documentary Film Festival: Poveşti despre Cesária Évora, a-ha, Kate Bush, Leonard Cohen şi Jim Morrison, între 21-25 septembrie la Bucureşti
Astra Film Junior, program complex de educaţie prin film documentar, revine în calendarul Astra Film Festival (9-16 octombrie)
La fiecare 11 secunde, undeva în lume, o organizație e atacată cu ransomware: Noi reguli de securitate cibernetică propuse în UE
Consumul de energie al Facebook, Amazon, Apple, Netflix și Google îl egalează pe cel al României. Despre impactul deloc neglijabil al industriei digitale asupra mediului
Presa plătită de partide, atac la Recorder după investigaţia zilei. Un articol din Newsweek, preluat de Antena 3, Evz, Capital şi Realitatea
YouTube afișează 10 reclame consecutive, care nu pot fi oprite, într-o singură pauză publicitară
Șeful ANCOM: Licitaţia de spectru va impulsiona conectivitatea în România
TVR Cultural Viu
ROMICĂ ȚOCIU, LA „40 DE ÎNTREBĂRI CU DENISE RIFAI”. „L-AȚI IERTAT PE ALEXANDRU ARȘINEL CĂ V-A DAT AFARĂ DE LA TEATRU?”



Discovery Channel difuzează în premieră documentarul „Donald Trump: Fără precedent”

Documentarul „Donald Trump: Fără precedent” va fi difuzat, în premieră, la Discovery, duminică, 18 septembrie, începând cu ora 22:00, seria de trei episoade conținând interviuri exclusive și imagini încă nedifuzate public cu familia Trump din timpul campaniei electorale din 2020. Cele trei episoade urmăresc acțiunea ultimelor șase săptămâni ale campaniei prezidențiale din 2020 și reacțiile care au avut loc la anunțul rezultatelor alegerilor din Statele Unite ale Americii, notează Media Expres. Documentarul include interviuri „unu la unu” necenzurate cu președintele Trump și membrii familiei sale, fiica Ivanka Trump, ginerele Jared Kushner, fiii Donald Trump Jr. și Eric Trump, dar și perspectivele jurnaliștilor care au acoperit evenimentele acelei perioade. Având un acces fără precedent în cadrul familiei Președintelui Trump, inclusiv cel ce avea să fie ultimul său interviu din perioada petrecută la Casa Albă, „Donald Trump: Fără precedent” prezintă o perspectivă unică asupra istoriei recente, duminică, 18 septembrie. „Donald Trump: Fără precedent” este un documentar produs de AJH Films și Alex Holder despre Donald J. Trump și familia sa.
https://www.forbes.ro/discovery-channel-difuzeaza-in-premiera-documentarul-donald-trump-fara-precedent-288326

Statul speră să încaseze aproape 700 de milioane de euro din concesionarea spectrului suplimentar pentru comunicații mobile

Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a anunțat pe 15 septembrie condițiile pentru licitația de alocare a spectrului radio în benzile de frecvente de 700 MHz, 1500 MHz, 2600 MHz si 3400-3800 MHz și tariful de utilizare a spectrului, aprobată în ședință de guvern. Valoarea cumulată a prețurilor de pornire pentru licitație, stabilite prin hotărârea guvernului nr. 1139/2022, este de 693 de milioane de euro, pentru drepturi de utilizare care vor intra în vigoare din 2023, respectiv 2026 și vor avea durata de valabilitate de 25 de ani, respectiv 22 de ani. Excepție fac drepturile din banda 2600 MHz, pentru care durata de valabilitate va fi de 6 ani și 3 luni, necesară pentru alinierea cu celelalte drepturi existente în această bandă. Taxa de licență va fi achitată esalonat, în primii ani de valabilitate a licențelor, notează Media Expres. În cadrul licitației vor fi disponibili 555 MHz în cele patru benzi de frecvențe, operatorii urmând să acopere cu servicii de bandă largă minim 70% din populația țării, majoritatea zonelor urbane, autostrăzile existente, aeroporturile internaționale și căile ferate modernizate, precum și un număr de 480 de localități identificate ca neacoperite sau slab acoperite cu servicii de comunicații mobile.
https://www.forbes.ro/statul-spera-sa-incaseze-aproape-700-de-milioane-de-euro-din-concesionarea-spectrului-suplimentar-pentru-comunicatii-mobile-288335

Niciun post de televiziune nu a prezentat publicului în principalul jurnal de știri tema banilor cheltuiți de partidele de la guvernare pe TV

Nici televiziunea publică, TVR, nu a abordat subiectul. Joi, TVR 1, ProTV, Antena 1, Digi 24, România TV, Realitatea, B1, Aleph News, Euronews sau Antena 3 nu au alocat, în principalul jurnal de știri, nicio secundă informării sau dezbaterii felului în care își folosesc PSD și PNL finanțarea publică. Documentată în mod constant de Radio Europa Liberă, tema a fost completată de Recorder. Miercuri seara la ora 20:00, site-ul a publicat o investigație în care, pornind de la documentele venite pe un e-mail anonim, a dezvăluit noi sume și contracte ale felului în care PSD și PNL bagă bani în televiziuni. Doar printr-o singură firmă, potrivit Recorder, au fost direcționate 3,1 milioane de euro către Antena 3 și Antena Group și 3 milioane de euro pentru postul România TV. Împreună, cele două partide de guvernământ au alocat zeci de milioane de euro în ultimii trei ani către unele organizații de presă.
https://www.libertatea.ro/stiri/posturi-tv-jurnale-stiri-tema-bani-cheltuiti-partide-promovare-recorder-4278720

DNA ANCHETEAZĂ AFACERILE PSD CU PRESA

DNA tocmai dezgroapă contractele PSD cu presa, arată un document emis acum două săptămâni. Procurorii anticorupție au cerut celui de-al doilea partid de guvernământ, pe 30 august 2022, facturile, chitanțele, contractele și orice alte înscrisuri care dovedesc relația comercială a PSD cu opt firme. „Faptele cu privire la care se efectuează cercetări vizează și utilizarea subvențiilor acordate de la bugetul de stat în anul 2019 Partidului Social Democrat”, enunță ordonanța DNA de la sfărșitul lunii trecute. Umărirea penală mai include acuzații de spălare a banilor, precum și de folosire a influenței de lider politic în vederea obținerii de foloase necuvenite. Dintre cele opt companii luate în vizor se remarcă trei entități controlate de oamenii lui Sebastian Ghiță și conectate la postul România TV (Ridzone Computers, Ridzone Creative, Euromedia Group). Sunt totodată verificate judiciar contracte cu institutul sociologic al lui Marius Pieleanu, cu o firmă acționară la Romprest (preluată între timp de afaceristul Andrei Drăcea de la Radu Budeanu, fondatoprul Cancan) sau cu tipografia pe bani publici a unui liberal (Amma Print). Tranzacțiile analizate sunt din 2019, anul în care s-a deschis și dosarul la DNA. Două campanii electorale au avut loc atunci: europarlamentarele (mai) și prezidențialele (noiembrie). Consiliul European tocmai a cerut României să desecretizeze contractele partidelor cu presa și să reformeze legislația în sensul transparentizării plăților făcute din bani publici. Cazul este anchetat la Secția de combatere a infracțiunilor asimilate corupției din cadrul DNA.
https://captura.ro/in-timp-real/dna-ancheteteaz-contractele-psd-cu-presa/

Partidul, banii noștri, propaganda lor

Propaganda de partid – mai ales a PSD și PNL, dar nu numai – se revarsă zilnic de pe ecrane, se aude la radio, se vede pe platforme online, bloguri și rețele sociale. Multe structuri media încasează bani de la partide. Bani pe care formațiunile politice și i-au dat singure din bugetul de stat. Liviu Dragnea a crescut de zece ori finanțarea pentru partide în 2018. Între timp, ajuns la pușcărie, dar măsura lui în favoarea politicienilor sindicalizați a fost apreciată, așa că băieții cu săgeți și trandafiri au păstrat-o. Partidele mainstream vor să mențină monopolul politic, să păstreze și eventual să extindă publicul captiv, iar rețelele de propagandă să ofere breaking news-uri apocaliptice, să producă subiecte irelevante, să inventeze competențe acolo unde este doar nepricepere sau prostie pură, să mute atenția de la ceea ce este important pentru societate pe nonsubiecte, pe bârfe de bodegă. Aflăm de la trompetele vopsite jurnalistic că avem o guvernare de nivel european, că creșterea economică este fără egal, că viitorul nostru este promițător. Ni se spune că președintele Klaus Iohannis are o imagine internațională fără cusur, că e îndreptățit să se creadă un fel de monarh fără coroană, că ar merita un post înalt la NATO, chiar dacă asta ar însemna să părăsească funcția de președinte al României înainte de termen. Premierul Nicolae Ciucă ar fi un mare patriot, chiar dacă duce în raniță un scandal de plagiat și are un vocabular de recrut care confundă Guvernul cu GAZ-ul. Președintele Marcel Ciolacu și ministrul Sorin Grindeanu ar fi oameni serioși, competenți, piloni ai stabilității politice, construiesc autostrăzi în Moldova, care ar merita să le poarte și numele, chiar dacă ei sunt doar niște mediocri tari în coate. Bogdan Aurescu ar fi un nou Titulescu la Externe, deși omul nu a făcut decât să schimbe găști politice și să jure credință unora mai puternici. Lucian Bode de la Interne ar fi un ministru de mână forte, chiar și când se face că nu știe că serviciul secret din subordinea lui își depășește atribuțiile ori că șoferul personal încalcă regulile de circulație sub ochii săi. Petre Daea ar fi un agricultor priceput și mare apărător al gastronomiei strămoșești, deși este un biet șef de colhoz rătăcit în politică. Mai aflăm din propaganda de partid și de stat că problemele noastre interne au drept cauză exclusiv războiul din proximitate, că tocmai de aceea nu trebuie să schimbăm nici premierul, nici coaliția, eventual să se conserve totul până la judecata de apoi. Investigațiile sau articolele publicate de câteva platforme media – Europa liberă, Recorder, G4Media, Spotmedia, PressHub etc. –, pozițiile publice ale asociațiilor civice – Centrul pentru Inovare Publică, Expert Forum, ActiveWatch, Mișcarea pentru Dezvoltarea Moldovei ș.a. –, textele de opinie ale unor jurnaliști critici sau activiști civici au atras atenția asupra cumpărării unei bune părți a presei de către partide. Oricât s-ar bate cu pumnul în chept, la televiziunile sau pe site-urile cumpărate, ciutacii, gâzii, ciuvicii, chiriacii, burcii și alți mercenari de serviciu, iar de cealaltă parte a mesei iohannișii, ciucii, ciolacii, rareșbogdanii, murarii și fireapandelii vopsiți în roșu sau galben, realitatea poate fi lesne văzută de oricine nu este mufat la banii partidelor sau nu își pune ochelari de tablă. Reducerea la tăcere, controlarea câinelui de pază al democrației reprezintă o vulnerabilitate majoră pentru România. Celor din partidele corupte le convine situația actuală, pentru că este un mediu în care ei pot înăbuși concurența, unde se pot reproduce, unde pot prospera.
https://presshub.ro/partidul-banii-nostri-propaganda-lor-238812/

Pandele plusează la rectificarea bugetară. Încă 5 milioane de lei pentru FC Voluntari și Metropola TV

Bugetul local al orașului Voluntari a fost rectificat în iulie, dar doar prin mutarea banilor de la o categorie de cheltuieli la alta. Cel mai mult a avut de câștigat Direcția Educație Cultural Sportivă și Identitate Comunitară , 6 milioane de lei, și care, la rândul ei a făcut rectificare bugetară în aceeași ședință. 5 din cele 6 milioane în plus vor ajunge la Metropola TV și FC Voluntari. În total, anul acesta, echipa de fotbal și televiziunea lui Florentin Pandele vor primi din banii locuitorilor din Voluntari 16 milioane de lei. Bugetul total estimat al orașului Voluntari este, în 2022, de 439,141 de milioane de lei. Anul trecut administrația locală n-a reușit să strângă decât 341 de milioane deși a colectat mai multe din surse proprii decât prognozase, dar a ratat absorbția de fonduri europene. Mai încearcă și anul acesta încă o dată. În 2021, echipa de Fotbal FC Voluntari a primit de la bugetul local 16.4 milioane de lei, iar Metropola TV via Publivol 2.54 milioane de lei.
https://buletin.de/bucuresti/pandele-pluseaza-la-rectificarea-bugetara-inca-5-milioane-de-lei-pentru-fc-voluntari-si-metropola-tv/

Antena 3 continuă să primească bani de la primăria pesedistului Băluță: Sectorul 4 împarte două milioane de lei către televiziuni pentru „menținerea unei imagini (…) pozitive”

Antena 3 continuă să primească bani de la primăria pesedistului Daniel Băluță: primăria Sectorului 4 a decis să împartă două milioane de lei către trei televiziuni – Antena 3, RTV și Realitatea TV – pentru „menținerea unei imagini (…) pozitive”. Potrivit anunțului din SEAP al primăriei Sectorului 4, scopul contractelor cu aceste televiziuni este „construirea, promovarea și menținerea unei imagini instituționale pozitive prin comunicarea către un număr cât mai mare de cetățeni și către societatea civilă a unor informații obiective, echidistante în timp util”. Tehnicile de filmare și sunet utilizare vor fi complexe, scrie în caietul de sarcini. Edilul își dorește filmări aeriene, cameră mobilă pe șine, stabilizator de imagine și camere digitale performante. Totodată, „materialele vor menționa obligatoriu denumirea instituției”, arată site-ul Buletin de București. Același site scria, în iunie 2021, că peste o sută de conturi false îl susțin și îl apără pe primarul sectorului 4 pe Facebook. „Trolii care îl elogiază pe Daniel Băluță se ascund în spatele unor poze furate, de la o damă de companie din Israel, până la o cântăreață din Mexic sau chiar o jucătoare de volei din București. Atunci când nu postează comentarii pe pagina edilului, armata digitală din sectorul 4 distribuie articole pe diverse grupuri sau comentează pe paginile unor publicații de presă”, scria buletin.de. Antena 3 a mai primit bani de la primăria condusă de Daniel Băluță. În 2017, 2018 și 2019, postul controlat de Dan Voiculescu a primit mai multe contracte – cu sume ceva mai mici, de câteva zeci de mii de euro – de la primăria de sector. În 2020, primăria a mai distribuit două milioane de lei către televiziuni, dar a refuzat să precizeze ce posturi au beneficiat de acești bani. Majoritatea contractelor erau acordate fără licitație. Pe site-ul Antenei 3 se poate constata efectul acestor contracte. Iată câteva titluri: „Bucureștiul va avea, în sfârșit, patinoar! Daniel Băluță, Primarul Sectorului 4: ”Am început lucrările la fundația noii construcții!”. „Primarul Daniel Băluță, reales cu unanimitate de voturi președinte al Organizației PSD Sector 4”. „Primăria sectorului 4 face primii paşi pentru a primi miliardele salvatoare din PNRR”. „Primarul Daniel Băluță propune soluții europene pentru dezvoltarea Sectorului 4, după o vizită în Franța”. În 2021, direcția de taxe a Sectorului 4 a dat 28.000 de euro către diferite publicații, printre care Ziarul Financiar și Digi 24.
https://defapt.ro/antena-3-continua-sa-primeasca-bani-de-la-primaria-pesedistului-baluta-sectorul-4-imparte-doua-milioane-de-lei-catre-televiziuni-pentru-mentinerea-unei-imagini-pozitive/

Proiect curajos încheiat între familia Păcuraru și familia Păunescu - investiții în media, energie și imobiliare. Cea mai ambițioasă strategie de business

Realitatea PLUS și postul B1 TV s-au lansat într-un proiect media, imobiliar și energetic curajos, primul parteneriat din România de acest fel. Anunțul care dinamitează piața media din România a fost făcut la Realitatea PLUS, în emisiunea Legile Puterii. Prin această asociere, ambele grupuri de firme își consolidează pozițiile și strategiile pe piața de business. Grupul de firme REALITATEA MEDIA PHG, reprezentat prin Maricel Păcuraru și Alexandra Păcuraru, și grupul de firme B1GCP, reprezentat prin George Constantin Păunescu și Bobby Păunescu, au încheiat un protocol care are drept scop investiții în energie, media și imobiliare în țară și în străinătate. Este o premieră pentru România, iar proiectul curajos se anunță unul de succes. "După cum știți bine, GCP e un brand. E vorba de George Constantin Păunescu, tatăl meu, și Bobby Păunescu, susbsemnatul. Am întâlnit un antreprenor care a dovedit că se poate - este vorba despre Maricel Păcuraru și grupul de firme Realitatea Media PHG. Pe această cale, vă anunț că am semnat acest parteneriat care pune bazele unor investiții curajoase în media, energie și imobiliare, și invit și alți antreprenori români care vor să facă ceva în țara asta să ni se alăture. Nu avem parteneri doar din România, ci și din America, Franța, Anglia, și asta întrucât am făcut, am dovedit. De data asta, lucrurile se vor schimba. Avem șansa să devenim nr. 1 pe piața media", a punctat Bobby Păunescu, marți seara, într-o intervenție la Realitatea PLUS, în emisiunea Legile Puterii, amintind, totodată, de parteneriatul pe care acesta l-a semnat, în urmă cu 20 de ani, cu News Corporation. În luna martie 2002, Marty Pompadur, președintele pentru Europa al grupului american News Corporation, controlat de miliardarul Rupert Murdoch, și Grupul Păunescu au parafat o înțelegere prin care partea americană a devenit investitor în televiziunea B1, din România. News Corp. este unul dintre cele mai mari grupuri de media din lume, deținând companii de televiziune (rețeaua Fox), televiziune prin cablu, studiouri de film (20th Century Fox), case de editură (Harper Collins), ziare, reviste, stații de radio și companii de panotaj în America, Europa, Asia, Australia și Noua Zeelandă.
https://www.realitatea.net/stiri/actual/proiect-curajos-incheiat-intre-familia-pacuraru-si-familia-paunescu-investitii-in-media-energie-si-imobiliare-cea-mai-ambitioasa-strategie-de-business_62f2cb94f33e324629071b73

DERAPAJ la PRO TV. Înjurături repetate la o oră de maximă audiență, în timpul emisiunii „Sunt celebru, scoate-mă de aici!”

Cornel Palade a fost înjurat și jignit în ultimul hal de Bia Khalifa în emisiunea „Sunt celebru, scoate-mă de aici!”, difuzată de PRO TV. Momentul neașteptat a avut loc într-una din edițiile trecute și a stârnit reacții revoltătoare, mai ales că s-a folosit un limbaj total nepotrivit. Discuțiile aprinse dintre cei doi au avut loc înainte ca actorul să fie eliminat din junglă. Cornel Palade și Bia Khalifa nu s-au mai înțeles în junglă, s-au certat la cuțite, iar discuțiile dintre cei doi i-au îngrijorat până și pe ceilalți concurenți. Întreaga conversație o puteți urmări în video de mai jos. „Du-te-n… Ești fake, toată lumea trebuie să vadă că ești mincinos. Spune în p… mea tot subiectul. Nu mai manipula că nu te crede nici dracu. Nu trebuie să îți dau ție explicații, nu tu m-ai crescut. Când vorbesc eu trebuie să taci. Dă-te în p… mea!. Eu nu merit să vorbească cineva în numele meu. Nu vreau să se mintă. Sunt singura persoană care recunoaște că ești fake”, i-a spus Bia Khalifa lui Cornel Palade.
https://www.libertatea.ro/stiri/derapaj-la-pro-tv-cornel-palade-injurat-si-jignit-in-ultimul-hal-de-bia-khalifa-4277678

Anca Mitran, directorul CNC: “Toți regizorii noștri fac filme pentru festivaluri, filme de artă. Și atunci, ducem o lipsă acută de filme pentru public.”

Centrul Național al Cinematografiei a anunțat recent organizarea primului concurs de proiecte cinematografice pe 2022. Potrivit legii, CNC ar trebui să organizeze anual două sesiuni de finanțare, însă Anca Mitran, directorul instituției, explică într-un interviu pentru Cultura la dubă de ce acest lucru nu este posibil tot timpul. Potrivit acesteia, sumele colectate din mediul privat la Fondul Cinematografic ar trebui să cumuleze măcar 20 de milioane de lei pentru o sesiune de finanțare, fiindcă altfel, banii alocați filmelor ar fi prea puțini. Totuși, la actuala sesiune se pun la bătaie 40 de milioane de lei, după cum urmează: 49% – 19.600.000 lei pentru filmele de ficţiune de lungmetraj; 15 % – 6.000.000 lei pentru filmele de ficțiune de lungmetraj debut; 10% – 4.000.000 lei pentru filmele de ficțiune de lung și scurtmetraj tematice; 10% – 4.000.000 lei pentru filmele documentare; 10% – 4.000.000 lei pentru filmele de animaţie; 5% – 2.000.000 lei pentru filmele de ficțiune de scurtmetraj; 1% – 400.000 lei pentru dezvoltarea proiectelor de filme de lungmetraj ficţiune, documentare și de animaţie, din care 300.000 lei – ficțiune; 50.000 lei – documentar și 50.000 lei – animație. Anul acesta, la secțiunea film tematic, CNC invită cineaștii să depună scenarii pentru filme pentru copii și adolescenți, considerând că România duce lipsă de astfel de producții și că, spune Anca Mitran, „avem nevoie de filme de public”. “Ați anunțat recent mult așteptata sesiune de finanțare pe 2022. De ce abia acum? Este prima sesiune pe acest an. Din păcate, durează foarte mult sesiunile, ca timp. Cu cât sunt mai multe proiecte, cu atât timpul cerut de comisii pentru a citi scenariile este mai mare, plus că există legal o perioadă de o lună de contestații și atunci sesiunile se lungesc destul de mult. Ce are specific această sesiune? În primul rând, suma pe care o scoatem pentru producția de filme este aproape dublă și din cauza faptului că nu reușim să organizăm două sesiuni am zis să cumulăm cumva cele două sesiuni. Apoi, am modificat câteva lucruri în regulamentul de participare la concurs. Cum ar fi? De exemplu, era un măr al discordiei, comisia la ficțiune era formată din 5 oameni, la documentar și la animație din 3 oameni. În regulament exista o prevedere prin care nota minimă și nota maximă se exclud. Acest lucru era posibil doar la ficțiune, unde comisia avea 5 persoane. Am scos această prevedere și se iau în considerare toate notele, iar dacă există diferențe, e obligativitatea de a-și apropia notele. Anul acesta aveți o secțiune dedicată filmului tematic – film pentru copii și adolescenți. De ce ați ales această temă? Nu am ales-o eu, ci Consiliul de Administrație. Sunt câteva discuții în Consiliu. În general, sesiunea tematică a fost pusă în lege tocmai din dorința de a face filme de public, de a face filme comerciale. În ultima vreme, toți regizorii noștri fac filme pentru festivaluri, filme de artă. Și atunci, ducem o lipsă acută de filme pentru public, care să nu aibă pretenții pentru premii la festivaluri, ci să aibă pretenții la mulți spectatori, că de fapt asta ne dorim, pentru asta facem filme, ca să aducem spectatorii în sălile de cinematograf. Și atunci, secțiunea asta tematică în decursul timpului a avut mai multe tematici care, din păcate, la un moment dat o să înceapă să se reia. Au fost filme de aventură, policier, SF, filmul istoric…
https://culturaladuba.ro/anca-mitran-directorul-cnc-toti-regizorii-nostri-fac-filme-pentru-festivaluri-filme-de-arta-si-atunci-ducem-o-lipsa-acuta-de-filme-pentru-public/

Oana Solomon, Senior Manager Legal and Data Privacy Vodafone: „Prevenția este cea mai bună strategie de apărare împotriva pierderii datelor”

Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) a devenit lege în România încă din 2018. Persoanele fizice și juridice trebuie să respecte principiile, trebuie să-și cunoască drepturile și obligațiile și, într-un context marcat de amenințări cibernetice, să-și protejeze datele. Având o experiență solidă în domeniul juridic și al protecției datelor cu caracter personal, Oana Solomon, Senior Manager Legal and Data Privacy Vodafone, a vorbit în emisiunea ReINVENTarea României despre ce înseamnă GDPR, care sunt principiile după care trebuie să se ghideze orice operator care prelucrează date, care sunt drepturile persoanelor fizice, dar și cum pot preveni și reacționa oamenii, companiile și instituțiile, în cazul unui atac cibernetic. „Datele despre noi au devenit din ce în ce mai importante și, într-o eră digitală bazată pe algoritmi avansați de prelucrare, am devenit din ce în ce mai expuși și mai previzibili. Individul nu se mai bucură de intimitatea de care are nevoie conform propriilor principii și valori“, a justificat ea necesitatea GDPR. Întrebată care ar fi o definiție pe care o poate da Regulamentului General privind Protecția Datelor, Oana Solomon, făcând o paralelă cu industria modei, spune că, asemenea unei rochii pe care o alegem în funcție de cât și cum vrem să ne expunem privirilor celorlalți, tot așa procedăm și cu informațiile pe care le facem disponibile public și accesul pe care îl dăm la ele. În contextul în care informațiile au devenit „noul petrol”, interesul pentru colectarea cât mai multor date este din ce în ce mai mare, însă Regulamentul General privind Protecția Datelor intervine tocmai să protejeze indivizii și datele acestora și să reglementeze în cazul operatorilor de date modul în care colectează, accesează, prelucrează și protejează datele.
https://www.forbes.ro/oana-solomon-senior-manager-legal-and-data-privacy-vodafone-preventia-este-cea-mai-buna-strategie-de-aparare-impotriva-pierderii-datelor-288213

Bogdan Putinică, general manager, Microsoft România: Discutăm cu Ministerul Educaţiei lansarea anul viitor a unui program de educaţie în cybersecurity pentru elevii din 200 de licee

Subsidiara locală a gigantului american Microsoft, una dintre cele mai mari companii de IT din lume, este în discuţii cu Ministerul Educaţiei pentru lansarea de anul viitor a unui program de educaţie în securitate cibernetică pentru elevii din 200 de licee. "Anul viitor estimăm că vom putea lansa împreună cu Ministerul Educaţiei o programă de cybersecurity în 200 de licee pe plan naţional, împreună cu 200 de profesori pe care îi vom pregăti să poată transmite mai departe aceste cunoştinţe", a declarat pentru ZF Bogdan Putinică, general manager al Microsoft România. Proiectul este lansat în condiţiile în care România există puţine cunoştinţe în această zonă, a explicat liderul subsidiarei locale a Microsoft. "Suntem ultimii în Europa din punct de vedere al penetrării tehnologice, sunt nenumărate studii care vorbesc despre aceasta şi eminamente poziţia noastră ca Microsoft este că suntem acolo datorită unui gol enorm de competenţă şi de cunoştinţe. Asta e ceea ce îmi propun să aducem în România mai mult, există programe pe care le-am desfăşurat şi până acum şi care au pregătit specialişti într-un parteneriat public privat absolut funcţional şi transparent, specialişti ai statului român. Sunt programe pe care le desfăşurăm acum, care ridică nivelul de competenţă în mediul educaţional".
https://www.zf.ro/business-hi-tech/bogdan-putinica-general-manager-microsoft-romania-discutam-cu-21166494

Guvernul a păstrat taxele minime pentru licitaţia 5G la 693 mil. euro. Şeful ANCOM: Suntem acum pe ultima sută de metri pentru lansarea acestei licitaţii

Autoritatea Naţională de Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) va organiza în „câteva săptămâni“ aşa-numita licitaţie 5G, prin care scoate la vânzare spectru radio necesar operatorilor de telecom pentru a extinde pe scară largă reţele folosind tehnologia amintită, aceasta fiind cea mai mare licitaţie de acest tip organizată din 2012 încoace. Ultimul pas necesar s-a consumat miercuri după ce guvernul a aprobat şi a trimis la Monitorul Oficial tabelul cu preţurile minime de pornire pentru licitaţie, a căror sumă cumulată este de 693 mil. euro. „Licitaţia de spectru va impulsiona conectivitatea în România prin creşterea cantităţii de spectru radio necesar pentru ca economia şi societatea să beneficieze de servicii de comunicaţii electronice de bandă largă, bazate pe noile tehnologii. Suntem acum pe ultima sută de metri pentru lansarea acestei licitaţii“, a declarat Vlad Stoica, preşedintele ANCOM. Operatorii ar trebui să-şi cântărească bine opţiunile, a spus Bogdan Iana, vicepreşedinte al ANCOM. „O nouă etapă de punere la dispoziţia pieţei comunicaţiilor a unei cantităţi importante de spectru radio va avea loc în câteva săptămâni şi va fi baza pentru înviorarea dinamicii sectorului.“ „Sperăm ca operatorii să îşi cântărească bine ofertele, căci spectrul e valoros, durata licenţelor este mare, iar anii ce vor urma sunt provocatori din mai multe puncte de vedere. Noi, echipa ANCOM, am făcut eforturi importante pentru a creşte încrederea operatorilor în perspectivele pe termen lung ale comunicaţiilor mobile în România“.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/guvernul-a-pastrat-taxele-minime-pentru-licitatia-5g-la-693-mil-euro-21166147

Mihai Bendeac s-a supărat foc pe șefii de la Antenă și a dispărut de pe post! De unde a pornit scandalul: ”E bătaie de joc!”

Actorul Mihai Bendeac (39 de ani), jurat la emisiunea „iUmor” de la Antena 1, a intrat în conflict cu șefii postului în urma unui episod neplăcut petrecut pe platoul de filmare. Astfel, conform informațiilor obținute de Cancan.ro, Mihai Bendeac intenționează să renunțe la colaborarea cu Antena 1. Scandalul a pornit de la faptul că Mihai Bendeac a fost filmat într-o pauză, în momentul unei discuții private cu Mugur Mihăescu, pe seama celor care cred în vaccinul anti-Covid. Cei doi s-au tachinat reciproc, fără să știe că sunt filmați cu intenția de a fi dați pe post. „Asta este bătaie de joc! Sunt în timpul meu liber și voi mă filmați? Așa ceva nu se face, mă luați la mișto. Ștergeți imediat filmarea! E urât rău, nu e de dat la TV așa ceva!” ar fi spus actorul. Ca urmare, Mihai Bendeac a întrerupt orice legătură cu realizatorii emisiunii, puși acum în situția ingrată de a-i pregăti un înlocuitor.
https://ziare.com/mihai-bendeac/mihai-bendeac-suparat-foc-sefii-antena-si-disparut-post-de-unde-a-pornit-scandalul-1761530

Serialul „Brousko”, o nouă poveste de dragoste, de joi, la AXN White

„Brousko”, un serial a cărui acţiune se desfăşoară în Creta şi Cipru, va avea premiera pe AXN White, joi, de la ora 21.00. Melina şi Achilleas sunt doi tineri pe care soarta îi aduce împreună şi care trăiesc o incredibilă poveste de iubire, care le va da întreaga lume peste cap. Producţia va fi difuzată de luni până vineri şi prezintă două familii puternice care conduc afaceri profitabile în industria vinului, Mattheou (din Cipru) şi Yannakakis (din Creta). Ambele crame produc un soi de vin, extrem de cunoscut, Brousko. Fiul mai mare al familiei Mattheou vrea ca cele două companii să îşi unească forţele şi împreună să exporte vinurile la nivel global. Un secret din trecut opreşte aceasta fuziune, însă, nu pentru mult timp.
https://www.news.ro/cultura-media/serialul-brousko-o-noua-poveste-de-dragoste-de-joi-la-axn-white-1922401515592022091720860108

„Regină pentru eternitate”, un program special Prima TV dedicat funeraliilor reginei Elisabeta a II-a

Prima TV aduce un omagiu celui mai longeviv monarh al Marii Britanii, Regina Elisabeta a-II-a, a cărei dispariţie a marcat o lume întreagă. Luni, 19 septembrie, începând de dimineaţă, postul de televiziune din Grupul Clever va difuza un program special, intitulat „Regină pentru eternitate”, care cuprinde documentare despre viaţa suveranului britanic, corespondenţe speciale de la Londra, transmisiuni în direct, mărturii ale celor care au cunoscut-o sau au fost marcaţi de simpla ei prezenţă. Marius Saizu, corespondent special al Focus, şi Alin Petrică, corespondent Prima TV în capitala Marii Britanii, vor urmări pas cu pas ceremonia înmormântării Majestăţii Sale. De la ora 08.45, începe documentarul „Cu propriile ei cuvinte: Regina Elisabeta a-II-a”, un film care documentează, cu ajutorul unui bogat tezaur de imagini de arhivă, viaţa remarcabilă a Reginei, începând cu tinereţea - când puţini se aşteptau să poarte vreodată coroana - şi abdicarea unchiului ei, Edward al VIII-lea, urmată de încoronarea tatălui ei ca George al VI-lea. De la ora 10.00, telespectatorii Prima TV vor urmări o ediţie specială Focus, care conţine o serie de transmisiuni în direct, documentare, invitaţi, mărturii ale unor oameni care au cunoscut-o şi care vor vorbi despre marea personalitate a Reginei care a inspirat lumea în două secole diferite.
https://www.news.ro/cultura-media/regina-pentru-eternitate-un-program-special-prima-tv-dedicat-funeraliilor-reginei-elisabeta-a-ii-a-1922403815582022091820860212

"Casa noastră", filmul câştigător al trofeului Transilvania la TIFF 2022, în cinematografe din 16 septembrie

"Casa noastră", debutul cinematografic al regizorului bolivian Alejandro Loayza Grisi, câştigător în acest an şi la Sundance Film Festival în secţiunea World Cinema Dramatic Competition, va putea fi urmărit în cinematografele din toaţă ţara începând cu 16 septembrie. O combinaţie sublimă de tehnică cinematografică şi realism magic care pune în lumină povestea comunităţilor din ţinuturile înalte ale Boliviei, din ce în ce mai vulnerabile în faţa schimbărilor climatice şi supuse constant provocărilor de a rămâne în locurile natale şi de a-şi păstra cultura, obiceiurile şi valorile. În mijlocul stepei boliviene, doi vârstnici din tribul Quechua au parte de o existenţă lipsită de evenimente, cu fiecare zi aidoma celei dinaintea ei. O secetă neobişnuit de lungă le ameninţă traiul, iar Virginio şi soţia lui, Sisa, sunt puşi în faţa unei alegeri dificile: să reziste sau să capituleze în faţa trecerii timpului? Când nepotul lor, Clever, li se alătură, toţi trei trebuie să înfrunte în propriu-i fel natura, necesitatea schimbării şi însuşi sensul vieţii.
https://www.news.ro/entertainment/casa-noastra-filmul-castigator-al-trofeului-transilvania-la-tiff-2022-in-cinematografe-din-16-septembrie-video-1922401316522022091020860843

Cineaştii români ai momentului se întâlnesc cu publicul la Noaptea Albă a Filmului Românesc, pe 16 septembrie. Programul filmelor

Noaptea Albă a Filmului Românesc, un maraton cinematografic care aduce pe ecrane cele mai aşteptate producţii autohtone, începe vineri, la ora 18.00, în Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara. În Bucureşti, publicul va avea ocazia să întâlnească şi o parte dintre regizorii şi producătorii filmelor. Ediţia a 13-a a Nopţii Albe a Filmului Românesc se va desfăşura în 11 cinematografe şi spaţii alternative, cu peste 20 de proiecţii în tandem. Regizorul Victor Canache şi producătoarea Luana Georgiţă vor fi prezenţi la Cinema Elvire Popesco, de la ora 20:00, pentru proiecţia filmului "Capra cu Trei Iezi". O adaptare horror a cunoscutei poveşti scrisă de Ion Creangă, "Capra cu Trei iezi" îi aduce pe ecran pe Maia Morgenstern şi Marius Bodochi.
https://www.news.ro/entertainment/cineastii-romani-ai-momentului-se-intalnesc-cu-publicul-la-noaptea-alba-a-filmului-romanesc-pe-16-septembrie-programul-filmelor-1922404016052022090820860702

DokStation Music Documentary Film Festival: Poveşti despre Cesária Évora, a-ha, Kate Bush, Leonard Cohen şi Jim Morrison, între 21-25 septembrie la Bucureşti

Cele mai noi filme despre muzică se văd la DokStation, ajuns la a şasea ediţie, singurul festival din ţară dedicat documentarelor muzicale revine, în perioada 21-25 septembrie, cu o selecţie de 29 de filme, majoritatea în premieră naţională, ce vor fi proiectate în mai multe spaţii din Bucureşti. Sinéad O’Connor, Cesária Évora, Sheryl Crow, a-ha, Kate Bush, Leonard Cohen şi Jim Morrison sunt doar o parte dintre artiştii ale căror poveşti vor putea fi urmărite pe marele ecran şi la volum maxim, în cadrul DokStation Music Documentary Film Festival, la Control Club, Apollo111, Expirat şi Grădina cu Filme.
https://www.news.ro/entertainment/dokstation-music-documentary-film-festival-povesti-despre-cesaria-vora-a-ha-kate-bush-leonard-cohen-si-jim-morrison-intre-21-25-septembrie-la-bucuresti-foto-video-1922400515282022091320859835

Astra Film Junior, program complex de educaţie prin film documentar, revine în calendarul Astra Film Festival (9-16 octombrie)

Astra Film Junior, primul și cel mai complex program de educație prin cinema din România, revine la Sibiu în perioada 9-16 octombrie. Gândit pentru trei categorii de vârstă (6+, 11+ şi 15+), programul educativ AF Junior include proiecţii cinematografice în săli de cinema şi full-dome cinema 360 (Astra Film New Media Full Dome), urmate de activităţi didactice în săli de clasă, concurs de benzi desenate şi un atelier de film. Detalii despre programul Astra Film Festival, pe site-ul https://www.astrafilm.ro/program-2022. Astra Film Junior prezintă o selecţie din ceea ce este mai bun pe piaţă la ora actuală în materie de filme documentare narative pentru copii şi adolescenţi.
https://www.news.ro/entertainment/astra-film-junior-program-complex-de-educatie-prin-film-documentar-revine-in-calendarul-astra-film-festival-9-16-octombrie-1922404515372022091820860223

La fiecare 11 secunde, undeva în lume, o organizație e atacată cu ransomware:
Noi reguli de securitate cibernetică propuse în UE

Comisia a propus joi, 15 septembrie un nou act legislativ privind securitatea cibernetică la nivelul UE. Fabricanții vor avea obligații mai stricte în materie de responsabilitate, aceștia trebuind să furnizeze sprijin în materie de securitate și actualizări de software pentru a aborda vulnerabilitățile identificate. Actul legislativ, care a fost anunțat de președinta Comisiei Europene, Ursula von der Leyen, în septembrie 2021, prevede obligații mai stricte pentru producătorii de echipamente digitale și o mai bună informare a consumatorilor cu privire la securitatea cibernetică a produselor pe care le cumpără și le utilizează. „La fiecare 11 secunde, undeva în lume, o organizație este ținta atacurilor de tip ransomware; se estimează că, la nivel mondial, costul anual al criminalității informatice s-a ridicat la 5,5 mii de miliarde euro în 2021. În aceste condiții, este mai important ca niciodată să se asigure un nivel ridicat de securitate cibernetică și să se reducă vulnerabilitățile produselor digitale, care constituie una dintre principalele căi prin care pot reuși atacurile.”, spune Comisia Europeană.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-25792316-fiecare-11-secunde-undeva-lume-organizatie-atacata-ransomware-noi-reguli-securitate-cibernetica-propuse.htm

Consumul de energie al Facebook, Amazon, Apple, Netflix și Google îl egalează pe cel al României. Despre impactul deloc neglijabil al industriei digitale asupra mediului

O rafinărie emană în jurul său miros de petrol, un combinat siderurgic umple aerul cu fum negru, o fabrică de ciment cu o pulbere deschisă la culoare. Toate sunt parte din industrii al căror impact asupra mediului este cunoscut și ușor de perceput fără instrumente sofisticate. Când vine vorba însă despre industria digitală, situația este diferită. Clipurile, filmele și informațiile pe care le accesăm în mediul online par la fel de imateriale ca propriile gânduri, iar gadgeturile care ni le aduc în față, bijuterii pe care trebuie să le ferim constant de impuritățile din lumea exterioară, necum invers. Este greu de imaginat adevăratul cost pentru mediu ascuns în spatele unui telefon, al unui apel video sau al unui serial pe care îl urmărim liniștiți în casă. Însă el există și este măsurabil. O analiză dată publicității în vară arată că cinci giganți tech - Facebook, Amazon, Apple, Netflix și Google (FAANG), consumă într-un an la fel de multă energie ca România. În anul 2020, cele cinci corporații au consumat o cantitate de energie egală cu 49,7 milioane de megawați oră (MWh), mai mare decât cea consumată de Portugalia (48,4 milioane MWh) și de Grecia (46,2 milioane MWh) și foarte apropiată de consumul anual al României, care a fost de 50 milioane MWh, relevă raportul realizat de Karma Metrix. Mai mult decât atât, consumul celor cinci companii s-a triplat în 2020 față de 2018, de la 16,6 milioane de megawați oră la 49,7 milioane de megawați oră.
https://republica.ro/consumul-de-energie-electrica-al-facebook-amazon-apple-netflix-si-google-il-egaleaza-pe-cel-al-romaniei

Presa plătită de partide, atac la Recorder după investigaţia zilei. Un articol din Newsweek, preluat de Antena 3, Evz, Capital şi Realitatea

Mai multe publicaţii s-au încolonat şi au atacat Recorder după investigaţia despre banii pe care îi plătesc partidele PSD şi PNL către zeci de instituţii de presă. Tonul a fost dat de Newsweek, publicaţie condusă de Sabin Orcan, şi unul dintre titlurile care apar pe lista celor care primesc bani de la partidele politice. Doar de la PSD, Newseek ar primi 3.000 de euro pe lună. Plus alţi 5.000 de euro pe lună, de la PNL, după cum arată dezvăluirile Europa Libera. „Nu comentez, nu mă interesează subiectul. Nu mă interesează acest subiect”, a fost răspunsul directorului Newsweek atunci când a fost sunat de jurnalistul Recorder. Newsweek a venit, însă, la nici 24 de ore de la materialul Recorder, cu propria investigaţie intitulată „Mogulii din umbră. Un ambasador cumunist, garantat de Predoiu de la SIE - omul din spatele Recorder”, despre omul din spatele publicaţiei. Textul a fost preluat, la foc automat, de Evz, Capital, B1, Antena 3 şi Realitatea.net, toate aflate în lista publicaţiilor care primesc sume generoase de la partide.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/newsweek-ataca-recorder-20860459

YouTube afișează 10 reclame consecutive, care nu pot fi oprite, într-o singură pauză publicitară

Cea mai mare platformă video online continuă să exagereze cu volumul de reclame afișate și ajunge la nu mai puțin de 10 reclame care nu pot fi oprite în cadrul unei singure întreruperi. Volumul foarte mare de reclame de pe YouTube este o chestiune de notorietate, de care utilizatorii se plâng deja de multă vreme. Însă, platforma deținută de Google, care în urmă cu mai mulți ani promitea că nu va afișa decât reclame text, arată că se poate și mai rău. Mulți utilizatori scriu pe platformele sociale că au văzut, mai nou, chiar și 10 reclame consecutive într-o singură pauză. Mai rău, este vorba de reclame „unskippable”, care trebuie urmărite până la capăt. Genul acesta de reclamă are 5-6 secunde, deci o astfel pauză poate dura între 50 și 60 de secunde. Și nu există nicio garanție că, așa cum a crescut numărul de reclame, YouTube nu crește și lungimea acestora. Contul TeamYouTube a răspuns pe Twitter unuia dintre utilizatorii care se plângeau de numărul mare de reclame de pe YouTube, spunând că acest nou calup se numește „bumper ads” și este afișat înainte să înceapă derularea clipului - ceea ce nu îmbunătățește cu nimic situația.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/youtube-afiseaza-10-reclame-consecutive-care-nu-pot-fi-oprite-intr-o-singura-pauza-publicitara-20860646

Șeful ANCOM: Licitaţia de spectru va impulsiona conectivitatea în România

Vlad Stoica, preşedintele ANCOM, consideră că licitaţia de spectru va impulsiona conectivitatea în România prin creşterea cantităţii de spectru radio necesar pentru ca economia şi societatea să beneficieze de servicii de comunicaţii electronice de bandă largă, bazate pe noile tehnologii. „Licitaţia de spectru va impulsiona conectivitatea în România prin creşterea cantităţii de spectru radio necesar pentru ca economia şi societatea să beneficieze de servicii de comunicaţii electronice de bandă largă, bazate pe noile tehnologii. Suntem acum pe ultima sută de metri pentru lansarea acestei licitaţii, după, într-adevăr, o serie de evenimente care a dus la întârzierea organizării acesteia. Cu o bună colaborare şi un constant dialog între instituţiile statului, reprezentanţii Guvernului, cetăţeni şi industria de profil, am ajuns, sper eu, la un echilibru atât în privinţa condiţiilor de utilizare a spectrului scos la licitaţie, cât şi a taxei de licenţă şi a tarifului de utilizare a spectrului. Salut pe această cale aprobarea în şedinţa de Guvern a preţurilor de pornire în licitaţie, taxe care se vor constitui venit la bugetul de stat”, a declarat Vlad Stoica.
https://www.economica.net/seful-ancom-licitatia-de-spectru-va-impulsiona-conectivitatea-in-romania_612086.html

TVR Cultural Viu

Lumea a fost foarte scandalizată când s-a închis TVR Cultural. Și 99% din cei scandalizați au fost ceva de genul: „Bă, ești nebun, mai există TVR Cultural? Și cum să fie închis, e inacceptabil, e ca și cum am dărâma Cozia!“. Rar ceva mai discret în istoria omenirii decât TVR Cultural. La marile petreceri de familie sunt aduși uneori străbunicii – într-un puseu genealogic. Petrecere de la cei mai mici la cei mai în vârstă. De fiecare dată există un străbunic care a suspendat de ceva vreme ambasada cu lumea asta și care e pus într-un colț, pe un scaun, cu un pahar de suc în mână. Acela e TVR Cultural. Acum, discuții peste discuții, ce facem cu TVR Cultural, pentru că trebuie să reapară, nu se poate altfel. Păi, ar trebui făcut cu TVR Cultural ceea ce ar trebui făcut cu TVR 1 și cu toate celelalte TVR-uri: ar trebui să ajungă la oameni. Să-i caute, să-i creeze, să-i aibă. Dacă asta nu se întâmplă, cum nu s-a întâmplat nici până acum, atunci TVR Cultural nu-și are rostul. În marea sa parte din viață a fost o prostie. Și probabil va fi o prostie și acum, când i se vor insufla din nou viață și bani.
https://www.catavencii.ro/tvr-cultural-viu/

ROMICĂ ȚOCIU, LA „40 DE ÎNTREBĂRI CU DENISE RIFAI”. „L-AȚI IERTAT PE ALEXANDRU ARȘINEL CĂ V-A DAT AFARĂ DE LA TEATRU?”

Romica Țociu este invitatul ediției de sâmbătă, 17 septembrie 2022, al emisiunii „40 de întrebări cu Denise Rifai”. Actorul va fi nevoit să răspundă mai multor întrebări incomode și directe. Iată cine este Romică Țociu, dar și cum sună o parte din întrebările care îi vor fi adresate. Romică Țociu, îndragitul actor român, este invitatul ediției de sâmbăta aceasta, la “40 de întrebări cu Denise Rifai”, emisiunea de interviuri unice, difuzată de la ora 22:00, la Kanal D! De mai bine de trei decenii, Romică Țociu reprezintă „jumătatea agitată”, dar mereu plină de optimism a renumitului cuplu umoristic “Țociu și Palade”.
https://www.tvmania.ro/romica-tociu-la-40-de-intrebari-cu-denise-rifai-374256

(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




IBC2022 advertising for the live event in Amsterdam Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover

Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2021-2022 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover


Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL