×



Revista presei -- Data și ora publicării: 20.09.2022 15:22:06

REVISTA PRESEI / 20 sep 2022 /



Tranzacție: Cloudsys Telecom preia Ines Group, unul dintre cei mai mari operatori independenți de telecomunicații din România
TABEL Licitația 5G a fost lansată: Cum vrea statul să atragă aproape 700 milioane de euro la buget
Pune televizorul pe mut. Ce înțelegi? Cum este să te uiți la TV în România dacă nu auzi
Cum șpăguiește Boc televiziunile de știri din banul public
Clotilde promite ca Romania TV va ajunge la ghena: „Va veni o vreme cand vor plati pentru felul in care denigreaza, incita la ura si mint seara de seara cetatenii”
De unde are Recorder documentele despre România TV și PSD. Despre ipocrizia presei “independente”
Vodafone și BCR, amendate cu câte 2.000 de euro pentru accesarea ilegală a datelor unor clienți: Terțe persoane au cumpărat în mod fraudulos telefoane noi
Dragoş Mitran şi Remus Iosub s-au calificat direct în finala „iUmor” sezonul 13
De necrezut! Cu câți lei e plătit un „aplaudac” la iUmor de la Antena 1. Cum a reacționat Cheloo când a aflat
Presa – în genunchi în faţa partidelor. Vizionarul Traian Băsescu
Filmul ”Imaculat”, regizat de Monica Stan şi George Chiper-Lillemark, este propunerea României pentru Premiile Oscar 2023
McKinsey: Economia digitală a României ar putea creşte de 3,5 ori în următorii opt ani, până la 52 mld. euro, impulsionată de investiţiile în IT&C şi comerţul digital. Ponderea în PIB ar ajunge la 9,6%, de la 6% în 2021
Prima TV va difuza documentare şi imagini unice de la Londra în ziua înmormântării reginei Elizabeth II
INTERVIU - Al Jean, producător şi scenarist al serialului „The Simpsons”: „Oamenii încă încearcă să relaţioneze cu această familie”
Les Films de Cannes à Bucarest, între 21 şi 30 octombrie. „Triangle of Sadness”, Palme d’Or 2022, proiectat în premieră naţională
„Bilet pentru paradis”, cu Julia Roberts şi George Clooney, a debutat pe primul loc la box office-ul românesc de week-end
Orange lansează o aplicaţie dedicată tuturor sporturilor
Antena 1 aduce încă un sezon Stand-Up Revolution. Va fi pus la bătaie cu Vocea României
Şapte filme care testează limitele convenţionale ale cinema-ului, în competiţia BIEFF 2022
SkyShowtime se lansează în mai multe țări europene pe 20 septembrie 2022
ANCOM lansează licitația de spectru radio pentru servicii de comunicații electronice de nouă generație
„CHEFI LA CUȚITE”, 20 SEPTEMBRIE 2022. IULIA ALBU VINE SĂ-I SURPRINDĂ PE JURAȚI. „PĂPUȘA UMANĂ KEN”, PRINTRE CONCURENȚI
„LAS FIERBINȚI”, SEZONUL 21. NOUL PROGRAM DE DIFUZARE AL SERIALULUI DE COMEDIE DE LA PRO TV
Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal a amendat Vodafone România
Cheltuielile pentru publicitate din industria auto americană au scăzut cu 4% în primele șapte luni ale acestui an, din cauza deficitului de stocuri



Tranzacție: Cloudsys Telecom preia Ines Group, unul dintre cei mai mari operatori independenți de telecomunicații din România

Cloudsys Telecom, un business anul trecut de peste 61 milioane lei, controlat de Alexandru Gradea, preia Ines Group, unul dintre cei mai mari operatori independenți de telecomunicații din România. Tranzacția este în analiza Consiliului Concurenței. Alexandru Gradea deține și firmele accessNet International și Ecoparc Industrial, din Ploiești. Cloudsys Telecom furnizează în România servicii de comunicații electronice, fiind autorizată să furnizeze rețele publice terestre cu acces la punct fix sau cu mobilitate limitată, servicii de telefonie destinate publicului, servicii de linii închiriate, servicii de transmisiuni de date și servicii de acces la internet. Anul trecut a avut afaceri de 61,6 milioane lei și un profit net de 11,2 milioane lei, cu doar 5 angajați. Ines Group Ines Group este unul dintre cei mai mari operatori independenți de telecomunicații din România, furnizor de servicii de comunicații electronice, fiind autorizat pentru rețele publice terestre cu acces la punct fix sau cu mobilitate limitată și servicii de telefonie destinate publicului, servicii de linii închiriate, servicii de transmisiuni de date și servicii de acces la internet, servicii de retransmisie a serviciilor de programe media audiovizuale liniare către utilizatorii finali și alte servicii de comunicații electronice.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/tranzactie-cloudsys-telecom-preia-ines-group-unul-dintre-cei-mai-mari-operatori-independenti-de-telecomunicatii-din-romania-20864411

TABEL Licitația 5G a fost lansată: Cum vrea statul să atragă aproape 700 milioane de euro la buget

Toți operatorii de comunicații interesați să depună oferte la licitația pentru acordarea licențelor de utilizare a frecvențelor radio în benzile de 700 MHz, 1500 MHz, 2600 MHz și 3400-3800 MHz pot să-și depună candidatura începând de astăzi, a anunțat Autoritatea de reglementare în comunicații (ANCOM). Recent, Guvernul a adoptat prețurile de pornire și condițiile de plată ale taxelor de licență în așa numita licitație 5G, care ar urma să fie organizată în acest an, procedură din care statul speră să obțină aproape 700 milioane de euro. Licențele vor fi acordate pe 25 de ani, nu pe 20 de ani cum s-a propus inițial, iar tariful anual de utilizare a spectrului radio va fi redus cu 30%, concesii făcute operatorilor în perioada de consultare publică. Licențele ar fi trebuit să fie deja acordate până la finele acestei luni, conform unui jalon asumat de România în PNRR. Proiectul de act normativ stabilește prețurile minime de la care se pleacă în procedura de selecție competitivă pentru acordarea unor drepturi de utilizare a frecvențelor radio disponibile în benzile 700 MHz, 1500 MHz, 2600 MHz și 3400-3800 MHz, precum și a condițiilor de plată a taxei de licență.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/tabel-licitatia-5g-a-fost-lansata-cum-vrea-statul-sa-atraga-aproape-700-milioane-de-euro-la-buget-20863760

Pune televizorul pe mut. Ce înțelegi? Cum este să te uiți la TV în România dacă nu auzi

„Ca persoană cu deficiență de auz, cred că televizorul e o necesitate. Dar dacă nu oferă accesibilitatea de a înțelege o știre, nu mai este” - Maria Vintilă, 55 de ani, pensionară și persoană cu deficiențe de auz. *Interviul cu Maria a avut loc prin mesaje text. În general, când deschid televizorul, oamenii văd imagini, aud explicații și află ceva, indiferent dacă e vorba despre știri sau despre emisiuni culinare care pot oferi idei de noi rețete. Iar filmele, concertele, concursurile de talente vin cu emoție și cu relaxare. În cazul persoanelor cu deficiențe de auz, televizorul este, deseori, doar un obiect de decor. Informații neînțelese, emisiuni de divertisment anoste - cu alte cuvinte, stări de confuzie. Conform unei prevederi care urmează să împlinească anul acesta 8 ani, televiziunile cu acoperire națională și locală trebuie să asigure cel puțin 30 de minute pe zi interpretarea în limbajul semnelor și subtitrarea informațiilor din programele de știri, analize și dezbateri pe teme de actualitate. Este suficient de accesibilă televiziunea pentru cele 23.500 de persoane cu probleme de auz din România? Nu, spun clar oamenii fără auz, asociațiile pentru drepturile omului, dar reprezentanții statului. Maria Vintilă are 55 de ani și este pensionară. Nu se uită foarte mult la televizor, fiindcă are deficiențe de auz, iar programele de știri și diversele emisiuni nu sunt atât de accesibile pentru ea. Totuși, în timp, analizând mai multe canale, și-a format o listă de posturi pe care le poate urmări. Unele alocă o perioadă de interpretare mimico-gestuală mai mare, altele aduc prezentatorii și reporterii în prim-plan, făcând labiolectura, adică cititul pe buze, mai ușoară. „Ceea ce nu este deloc ușor pentru un surd”, spune aceasta. Limbajul semnelor este utilizat de televiziuni, de regulă, în cursul dimineții. „Însă nu toți surzii pot vedea știrile la acele ore”. Momentul din urmă cu opt ani, din 2014, când legislația audiovizuală a fost modificată, prin adăugarea prevederilor referitoare la alocarea celor minimum 30 de minute pe zi pentru persoanele cu deficiențe de auz a fost un „pas important înainte”, spune interpretul Bogdan Anicescu, care crede că, pe viitor, se pot face mai multe. „La nivelul acesta cred că nu există o implicare suficientă. Pe dimensiunea accesibilizării materialelor informative, a știrilor, s-au făcut pași importanți înainte, dar, în continuare, mai sunt multe lucruri de pus la punct. Atât din punctul de vedere al televiziunii, cât și din punct de vedere al interpreților, până la urmă”. Bogdan Anicescu atrage atenția că, dincolo de accesul la informațiile esențiale, și-ar dori și ca emisiunile culturale și de divertisment difuzate la TV să fie traduse pentru persoanele cu probleme de auz. „Aceste chestiuni sunt mai degrabă ignorate, cel puțin la nivel de televiziune. Și e păcat, din punctul meu de vedere, pentru că nevoile oamenilor sunt mai complexe decât acestea pe care noi le identificăm ca fiind de bază”, spune Anicescu.
https://romania.europalibera.org/a/acces-informatii-tv-persoane-fara-auz/32022847.html

Cum șpăguiește Boc televiziunile de știri din banul public

Emil Boc joacă mereu rolul băiatului de la țară, modest și cinstit. Nu vrea să deranjeze, dar, de fapt, e implicat până în gât în influențarea deciziilor PNL sau ale premierului Nicolae Ciucă. Lasă în presă declarații că nu vrea să candideze la Președinție, dar vă spunem noi că ăsta e visul sau cel mai mare. Și Boc se pregătește intens și subteran pentru asta, așteptând oportunități pe care să le folosească. Până una alta, Emil Boc șpăguiește discret și constant televiziunile naționale. Le știe de frică din perioada în care era premier, nu a uitat mai ales scatoalcele primite de la Antena 3. Așa că, încă din 2020, le-a cumpărat liniștea plătindu-le zeci de mii de euro anual sub formă de publicitate. Face publicitate la proiecte infime, dar ce contează?! Televiziunile se mulțumesc cu orice pe praful asta. Ca să nu fie discuții, Boc a găsit și soluția financiară pentru a nu plăti chiar din bugetul primăriei. Instituția primăriei primește periodic sponsorizări de sute de mii de lei de la diverse firme. Din acele fonduri plătește Boc televiziunile naționale și are câtă liniște vrea, ba chiar și laude. Tot bani publici sunt, dar din alt capitol bugetar. Presa locală pupincuristă se mulțumește cu firimituri. Boc le aruncă ziarelor locale care îl laudă bani de o ciorbă, mai rău ca la niște prostituate media. Dar cu televiziunile mari, e altceva. Toate posturile de știri încasează de la Boc așteptând cuminți semnalul pentru campania “mare” prezidențială.
https://strictsecret.ro/spaguieste-televiziunile-stiri-banul-public/

Clotilde promite ca Romania TV va ajunge la ghena: „Va veni o vreme cand vor plati pentru felul in care denigreaza, incita la ura si mint seara de seara cetatenii”

Primarul Sectorului 1, Clotilde Armand, reactioneaza dur dupa ce Romania TV i-a alaturat numele de „viol” si promite ca „va veni o vreme cand vor plati”. „‘Clotilde se teme de viol’. Asta comunica televiziuna unui fugar si abonata la banii publici. Pentru asemenea mizerii se platesc bani multi de care partidele PSD si PNL. A demonstrat recent Recorder cum se platesc aceste linsaje prin firmele de partid. Totusi, s-a ajuns prea jos si prea departe cu ceea ce tot incerca de vreo doi ani sa-mi faca acesti nefericiti. Va veni o vreme cand vor plati pentru felul in care denigreaza, incita la ura si mint seara de seara cetatenii. Imi dau seama cat de disperati sunt toti cei anchetati sau trimisi in judecata de mine pentru ca au devalizat bugetul primariei. Imi mai dau seama insa ca autoritatile statului sunt in colaps si nu reactioneaza in fata acestor infractori de presa”, a anuntat, duminica, Clotilde Armand. „Recorder” a realizat o noua investigatie care scoate in evidenta lipsa de moralitate a liderilor principalelor partide din Romania, PSD si PNL. PSD si PNL au pompat in ultimii trei ani zeci de milioane de euro in conturilor principalelor posturi de televiziune pentru „propaganda”, cumparandu-si astfel din bani publici bunavointa „jurnalistilor” TV. PSD a refuzat in mod constant sa dezvaluie ce sume a livrat catre fiecare post de televiziune, desi recunoaste ca are contracte pentru „presa si propaganda”. Jurnalistii de la Recorder au primit pe email, anonim, documente care i-au ajutat sa ia urma banilor plecati de la PSD catre televiziuni.
https://www.aktual24.ro/clotilde-promite-ca-romania-tv-va-ajunge-la-ghena-va-veni-o-vreme-cand-vor-plati-pentru-felul-in-care-denigreaza-incita-la-ura-si-mint-seara-de-seara-cetatenii/

De unde are Recorder documentele despre România TV și PSD. Despre ipocrizia presei “independente”

A apărut un nou reportaj video marca Recorder, portalul de investigații foarte independent și foarte finanțat de publicul #rezist și companii străine care reacționează la “îndemnul” ambasadelor străine și sponsorizează acest proiect jurnalistic, nu de alta, dar să existe mereu o gură de tun în caz că politicul românesc trebuie pus puțin la zid. Tema reportajului de azi nu este originală, ba aș putea să spun că este un furtișag, dar e un furtișag din “familie”, din familia editorială a site-urilor de dreapta care mestecă la comun aceleași abordări: finanțarea ocultă a presei românești de către partide din banii AEP. De altfel, nimic ilegal, doar foarte imoral, e singura chestie cu care sunt de acord în ceea ce privește abordarea Recorder. În fapt, adevăratele căutări pe acest subiect, dar și adevăratele dezvăluiri, le-a făcut jurnalistul Cristian Andrei de la RADIO Europa Liberă. Cristian Andrei este un jurnalist onest, o zic fără ironie, și s-a aplecat cu multă constanță asupra transparentizarii utilizării de către partidele politice a banilor de propagandă proveniți de la AEP și transferați presei. Datorită lui am aflat, într-un exercițiu rar de sinceritate comunicațională venit din partea PNL, că Realitatea Plus, de exemplu, primește de la liberali pentru mica audiență pe care o are circa 100 000 de euro pe lună. Andrei s-a chinuit luni de zile să îl facă și pe Marcel Ciolacu, șeful PSD, să scoată datele. Vedeți însă, boieri dumneavoastră, Ciolacu face pe niznaiul, fiindcă știe că datele de la PSD sunt blindate de clauze de confidențialitate și că în doar trei ipostaze pot fi făcute publice: să dea cineva “din casă” – asta s-a întâmplat doar în 2018 când fostul secretar general al PSD Marian Neacșu a “scăpat” situația banilor dați de partid către presă și case de sondare către Newsweek (așa am apărut și eu acolo, cu firma pe care am licență de televiziune de știri, cu totul adevărat. Ce nu s-a mai știut apoi, dar o pot dovedi, e că sunt singurul caz de colaborator al PSD, prin intermediul SRL-ului meu, care a reziliat contractul cu partidul după nici 4 luni de existență, datorită ingerințelor editoriale ale lui Liviu Dragnea care mă tot suna să nu îi mai critic pe baroni, motiv pentru care am renunțat). să dea cineva din casa AEP – la acest moment 100 la sută IMPOSIBIL. Am încercat și eu, și cred că am surse foarte bune, și alți jurnaliști buni de investigații, nimeni de la AEP “nu se riscă”. să dea un procuror “marfă” – 100% POSIBIL, așa cum e cazul Recorder de azi (voi dezvolta mai jos). De altfel, Recorder e “înțepat” bine la DNA, vezi “investigația” Valiza cu documente Teldrum găsită sub pod. Ce nu înțelege jurnalistul Cristian Andrei “e” următoarele lucruri: partidele nu pot fi obligate să fie transparente decât atunci când legea o să fie “ameliorată” în acest sens. firmele editoare și de televiziune nu pot fi nici ele obligate să fie transparente. chiar și dacă s-ar afla traseul real al banilor, “opinia publică” ar fi la fel de “mneah”. Publicul e atât de polarizat politic, încât pe un fan PSD sau PNL sau USR îl doare în cot de acest “detaliu”. iindependența” organelor de presă românești care primesc finanțare de la partide via AEP e egală cu “independența” RADIO Europa Liberă, pe care eu o consider azi o escrocherie mediatică, departe de ceea ce a fost în trecut. Să mă explic. Nu există un radio RADIO Europa Liberă în România. Folosindu-se de brandul respectat în trecut, o gașcă de jurnaliști “de dreapta”, în fapt, niște izolați profesional care nu au făcut pui în nicio redacție datorită fițelor sau lenei, și-au găsit ca ultim refugiu acest simulacru de instituție media scoasă în geamul opiniei publice, așa cum era scoasă la geam bunica moartă în bancurile cu poștașul ce aduce pensia. Nu există un radio, pentru că nu există nicio licență de radio eliberată de CNA pe teritoriul României, așa cum are, de pildă, RFI. Dacă observați cu atenție, escrocii care se folosesc de acest brand au tăiat din logo cuvântul “radio”, deși la capitolul “Misiune” sunt obligați de la “centru” să nu renunțe la denumirea originală. Domnule Cristian Andrei, până să îl înjurați în reportajul Recorder sau pe Europa Liberă pe alunecosul de Marcel Ciolacu de lipsă de transparență, ar fi fain să admiteți că lucrați la o instituție media inexistentă în România sau cel puțin la una care utilizează o butaforie cleioasă. Vedeți dumneavoastră, domnule Cristian Andrei, despre Radio France Internațional știm că există în România: există un SRL și o cifra de afaceri făcută pe teritoriul României. Dar “radio”Europa Liberă România pe ce firmă funcționează în România? Aaaaa, nu funcționează pe o firmă? Ahaaaa, funcționează pe un ONG, căci nu e nici în stare să producă publicitate și pentru că prin ONG-uri și suveici se “cordesc” mai bine proveniențele finanțărilor? Ahaaaaa, am înțeles. Păi, înseamnă că dumneavoastră, domnule Cristian Andrei, ca și iobag al ONG-ului de mai jos sunteți obișnuit să primiți solda de la “stăpânire” și nu înțelegeți cu adevărat mecanismele economiei de piață în ceea ce privește entitățile mass-media “locale” care trebuie să facă rost de venituri din publicitate, nu primesc din Cer sau de la Licurici 500 000 de euro pe an ca să presteze cu trompeta?!
https://strictsecret.ro/de-unde-are-recorder-documentele-despre-romania-tv-si-psd-despre-ipocrizia-presei-independente/

Vodafone și BCR, amendate cu câte 2.000 de euro pentru accesarea ilegală a datelor unor clienți: Terțe persoane au cumpărat în mod fraudulos telefoane noi

Datele personale a peste 560 de clienți BCR au fost transmise via e-mail dintr-o eroare tehnică a unei aplicații IT către alți clienți, motiv pentru care banca a fost amendată cu 2.000 de euro, a anunțat luni Autoritatea pentru protecția datelor (ANSPDCP). O amendă similară pentru accesarea ilegală a datelor clienților a primit și Vodafone.
Autoritatea a anunțat luni că investigația a fost demarată ca urmare a unei notificări de încălcare a securității datelor care a fost transmisă de Banca Comercială Română (BCR), în baza dispozițiilor art. 33 din Regulamentul General privind Protecția Datelor (n.a GDPR). „Astfel, potrivit celor menționate în formularul de notificare, încălcarea securității prelucrării datelor s-a produs ca urmare a unei erori tehnice a unei aplicații IT a operatorului. În cadrul investigației s-a constatat că au fost transmise e-mailuri conținând datele cu caracter personal ale unor clienți către alți clienți. Această încălcare a securității datelor a condus la divulgarea neautorizată sau accesul neautorizat la anumite date cu caracter personal, cum ar fi: nume și prenume, CNP, adresa de domiciliu, număr de telefon, adresa de e-mail, alături de informații financiare generate eronat privind câștigul cumulat, pierderea cumulată, câștigul net, pierderea netă, impozitul datorat cumulat, impozitul de plată, impozit de recuperat, fiind afectat de incident un număr de 564 persoane fizice vizate, clienți ai bancii. Totodată, Autoritatea Națională de Supraveghere a constatat că Banca Comercială Română nu a luat măsuri tehnice și organizatorice adecvate în vederea asigurării unui nivel de securitate corespunzător riscului prelucrării, încălcându-se astfel prevederile art. 25 alin. (1) și art. 32 alin. (1) lit. b), d) și alin. (2) din Regulamentul General privind Protecția Datelor.”, se arată în comunicat. BCR a fost sancționată contravențional cu amendă în cuantum de 9864,8 lei (echivalentul sumei de 2000 euro).
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-25798264-vodafone-bcr-amendate-cate-2-000-euro-pentru-accesarea-ilegala-datelor-unor-clienti-terte-persoane-cumparat-mod-fraudulos-telefoane-noi.htm

Dragoş Mitran şi Remus Iosub s-au calificat direct în finala „iUmor” sezonul 13

Dragoş Mitran şi Remus Iosub au cucerit juraţii şi publicul iUmor cu momentele lor din cele mai noi ediţii iUmor, difuzate vineri şi duminică, la Antena 1 şi au ajuns direct în finala celui mai nou sezon al show-ului. Dragoş Mitran s-a prezentat pe scena iUmor cu un moment de stand-up care a fost atât de mult pe placul juraților, încât aceștia au fost dezamăgiți când s-a terminat. „Mai vrem!”, i-au spus la unison Delia şi Mihai Bendeac, actorul completând: „În momentul în care cineva intră şi reuşeste să modifice starea pe care am avut-o, înseamnă că omul este realmente bun!”. „Ne-ai salvat. Mi-a plăcut, am râs, au fost niște momente foarte interesante”, a dezvăluit și Iulia Vântur, juratul surpriză al acestei ediții. La final, Dragoș Mitran a primit 4 like-uri, ajungând în aplicaţia Antena 1, de unde telespectatorii l-au trimis direct în marea finală a show-ului iUmor. Conectează-te cu Libertatea.ro!
https://www.libertatea.ro/entertainment/dragos-mitran-si-remus-iosub-in-finala-iumor-sezonul-13-4283010

De necrezut! Cu câți lei e plătit un „aplaudac” la iUmor de la Antena 1. Cum a reacționat Cheloo când a aflat

În ediția de vineri, a treia a sezonului cu numărul 13 de la „iUmor”, a participat o concurentă care (surpriză!), este de meserie „aplaudacă”. Raluca Strugaru are 21 de ani și este studentă la Politehnică. Concurenta a dezvăluit că, în timpul liber, este model și hostess la evenimente. Tânăra a lucrat, preț de câteva ediții, „aplaudacă” tocmai la iUmor, pentru a-și rotunji veniturile. Vorba vine, pentru că suma oferită per ediție nu este una tocmai „de rotunjit”. „Eu am venit să vă povestesc experiența mea de a fi public ca și voi, cei din spate. N-am cum să uit acea zi. Totul începuse de când primisem suma aceea de …wow…sincer îmi este cam greu să zic suma asta așa în public… Oare am voie? De când primisem suma de 40 de lei, îi număram leu cu leu, doar ca să mă asigur că banii pe care îi primisem erau corecți, însă da, doamna îmi dăduse corect banii, că eram cu fratele meu, e acolo. Cât timp eram cu fratele meu și am primit acea frumoasă sumă făcută din cât ai bate din palme, i-am spus „ai grijă, că ne așteaptă zile de ospăț”, însă ce nu voi uita eu niciodată este momentul în care unul dintre oamenii din producție a venit la noi doi și ne-a zis: „tu și tu, veniți să vă luați sandvișul”.
https://www.gandul.ro/actualitate/de-necrezut-cu-cati-lei-e-platit-un-aplaudac-la-iumor-de-la-antena-1-cum-a-reactionat-cheloo-cand-a-aflat-19842975

Presa – în genunchi în faţa partidelor. Vizionarul Traian Băsescu

Investigaţia realizată de jurnaliştii de la publicaţia Recorder, ajunsă între timp la peste şase sute de mii de vizualizări, a pus reflectoarele pe relaţia extrem de toxică care s-a creat în ultimii ani între marile trusturi de presă şi partidele politice. Complicitatea dezvoltată între media şi politic, finanţată cu foarte mulţi bani direct de la bugetul statului, a condus la o distorsionare gravă a jocului democratic. Astfel, dulăul fioros, care avea rolul de a păzi şi de a apăra principiile democraţiei, s-a transformat peste noapte într-un pudel care execută toate comenzile venite de la noul său stăpân, politicul. Celebrele protocoale încheiate între DNA şi SRI, care au scandalizat o mare parte din opinia publică, au fost înlocuite în regimul Klaus Iohannis de noile protocoale realizate, de data aceasta, între televiziuni şi partidele politice. Dacă protocoalele încheiate între justiţie şi serviciile de informaţii, declarate neconstituţionale de către judecătorii CCR, au avut drept principal obiectiv stârpirea şi combaterea corupţiei, cele realizate între presă şi partide au drept ţintă manipularea opiniei publice şi ascunderea incompetenţei partidelor aflate la guvernare prin deformarea completă a realităţii. „Statul Paralel” a fost înlocuit acum de „Agenda Media Paralelă”. Însă, dacă protocoalele încheiate între cele două instituţii extrem de temute au ajuns, totuşi, să fie făcute publice şi chiar contestate la CCR, contractele încheiate între presă şi partide, pe banii românilor, sunt clasificate „STRICT SECRET”. Dacă fosta conducere a PNL, din perioada mandatului lui Florin Câţu, a mai dat dovadă de ceva transparenţă şi a făcut publice date legate de contractele media încheiate de partid, PSD-ul lui Marcel Ciolacu conduce detaşat topul nesimţirii politice. Cu fostul trezorier condamnat definitiv la 5 ani de închisoare, pentru că a dat iama în subvenţia încasată de PSD de la bugetul de stat şi şi-a dus toate neamurile în vacanţe exotice, şi cu DNA pe urma banilor cheltuiţi din subvenţie în anul 2019, nu poţi să nu te întrebi ce şmenuri şi învârteli s-au făcut în mandatul lui Marcel Ciolacu? Într-o atmosferă atât de toxică şi de sulfuroasă nu este de mirare că puţinii jurnalişti care încă îşi mai fac meseria şi dezvăluie publicului toate ticăloşiile puse la cale de către actuala putere se trezesc că sunt atacaţi şi ameninţaţi în stil mafiot chiar de către preşedintele României. Astfel că, în contextul în care anestezierea presei cu bani de la bugetul de stat a devenit o imensă vulnerabilitate, unii dintre aceştia se întreabă, pe bună dreptate, dacă România are ce căuta în Schengen sau dacă nu are trebui că Bruxelles-ul să se sesizeze în cazul acestui deraj grav de la statul de drept şi să blocheze banii pentru România?
https://adevarul.ro/blogurile-adevarul/presa-in-genunchi-in-fata-partidelor-2206401.html

Filmul ”Imaculat”, regizat de Monica Stan şi George Chiper-Lillemark, este propunerea României pentru Premiile Oscar 2023

”Imaculat”, regizat de Monica Stan şi George Chiper-Lillemark, este propunerea României pentru o nominalizare la categoria „Cel mai bun lungmetraj internaţional” din cadrul Premiilor Academiei Americane de Film – Oscars 2023. Comitetul anual de selecţie a filmului ce va reprezenta România în competiţia pentru o nominalizare la Premiile Academiei Americane de Film – Oscars, la categoria Film Internaţional 2023, format din cinci critici de film – Dana Duma, Ionuţ Mareş, Irina Trocan, Cătălin Olaru şi Cristina Corciovescu – a desemnat producţia „Imaculat”. La Centrul Naţional al Cinematografiei, s-au înscris în cursă şase producţii româneşti: „Imaculat”, regizat de Monica Stan şi George Chiper-Lillemark, „Metronom”, regizat de Alexandru Belc, „Copacul dorinţelor. Amintiri din copilărie”, în regia lui Andrei Huţuleac, „Miracol”, regizat de Bogdan George Apetri, „Crai Nou”, regizat de Alina Grigore şi „R.M.N.”, în regia lui Cristian Mungiu. Pelicula a fost premiată în 2021 la Festivalul Internaţional de Film de la Veneţia cu trei mari premii: premiul pentru regizori aflaţi la debut – „Luigi De Laurentiis Award Lion of the Future”, premiul principal al secţiunii – „Giornate degli Autori Director’s Award” precum şi premiul „Autrici under 40” din partea „Venezia a Napoli. Il cinema esteso” acordat autoarei Monica Stan pentru cel mai bun scenariu. „Imaculat” spune o poveste în care resorturile interioare ale personajelor construiesc o lume atât de autentică, ce aproape stârneşte revoltă. Daria (Ana Dumitraşcu), o tânără dependentă de heroină, pătrunde într-o clinică de dezintoxicare. Într-o lume străină. O lume aflată în contrast cu tot ceea ce a reprezentat mediul ei de până atunci. La 18 ani, pare naivă şi inocentă, dar încă mai păstrează trăsăturile fetei de familie bună, cu principii, educată şi dornică să-şi ia Bac-ul şi să urmeze o facultate. Însă izbirea de lumea în care intră, declanşează în ea efecte ce o transformă. „Imaculat” este produs de Axel Film, distribuit în România de Follow Art Distribution, distribuit în Statele Unite ale Americii de Syndicado Inc. şi vândut internaţional de Syndicado Film Sales.
https://www.g4media.ro/video-filmul-imaculat-regizat-de-monica-stan-si-george-chiper-lillemark-este-propunerea-romaniei-pentru-premiile-oscar-2023.html

McKinsey: Economia digitală a României ar putea creşte de 3,5 ori în următorii opt ani, până la 52 mld. euro, impulsionată de investiţiile în IT&C şi comerţul digital. Ponderea în PIB ar ajunge la 9,6%, de la 6% în 2021

Economia digitală a României ar putea creşte de 3,5 ori până în 2030, la aproximativ 52 de miliarde de euro, comparativ cu 14,8 miliarde de euro anul trecut, principalii factori de creştere fiind investiţiile în IT&C şi comerţul digital, notează raportului Digital Challengers on the Next Frontier realizat de McKinsey&Company. Astfel, economia digitală a României ar putea ajunge să însemne în jur de 9,6% din PIB în 2030, comparativ cu aproximativ 6% din PIB în 2021. Raportul compară potenţialul a zece economii din Europa Centrală şi de Est - Bulgaria, Croaţia, Cehia, Ungaria, Letonia, Lituania, Polonia, România, Slovacia şi Slovenia, denumite Digital Challengers, cu alte două grupuri din Europa: Belgia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Irlanda, Luxemburg, Ţările de Jos, Norvegia şi Suedia, denumite Digital Frontrunners şi Big 5 - grupul celor cinci mari economii europene representant de Franţa, Germania, Italia, Spania şi Regatul Unit. În 2021, economia digitală a celor zece ţări din CEE a fost de 124 de miliarde de euro, comerţul digital reprezentând 68 de miliarde de euro, IT&C - 49 de miliarde de euro, iar cheltuielile offline pentru produse digitale - 8 miliarde de euro. În prezent, România este a treia piaţă ca economie digitală între cele zece ţări Digital Challengers, după Polonia (44 miliarde de euro) şi Cehia (18 miliarde de euro). Valoarea este împărţită între comerţul digital (9,8 miliarde de euro), cheltuielile pentru IT&C (3,5 miliarde de euro) şi cheltuielile offline pentru produse digitale - de 1,6 miliarde de euro.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/mckinsey-economia-digitala-romaniei-ar-putea-creste-3-5-ori-21175676

Prima TV va difuza documentare şi imagini unice de la Londra în ziua înmormântării reginei Elizabeth II

Prima TV marchează ziua în care întreaga planetă îşi ia „adio” de la cel mai longeviv şi iubit monarh al Marii Britanii. Elizabeth II, prin documentare, invitaţi speciali şi imagini unice transmise de la Londra. În direct de la Londra, din punctele cheie prin care va trece cortegiul funerar, Alin Petrică şi Marius Saizu, corespondenţii speciali Prima TV, vor transmite telespectatorilor desfăşurarea evenimentelor. „Am străbătut câteva străzi din centrul Londrei în mai bine de o oră. Sunt mii de oameni. Nu sunt trişţi, nu plâng, nu jelesc. Au o emoţie în priviri care mă trimite cu gândul la Decembrie 2017 şi la Palatul Regal. Sunt lucruri care cu greu pot fi descrise. La Windsor Castle, unde sunt, au ajuns deja zeci de mii de oameni şi britanicii continuă să vină. Autorităţile estimează că numai aici vom avea peste 300.000 de persoane ce vor participa la funeraliile Reginei”, spune Marius Saizu. Din inima Londrei, Alin Petrică va transmite în cadrul ediţiilor speciale Focus de la 10.00, 12.00, 14.00 şi 18.00.
https://www.news.ro/cultura-media/prima-tv-va-difuza-documentare-si-imagini-unice-de-la-londra-in-ziua-inmormantarii-reginei-elizabeth-ii-1922403019102022091220863370

INTERVIU - Al Jean, producător şi scenarist al serialului „The Simpsons”: „Oamenii încă încearcă să relaţioneze cu această familie”

Al Jean, producător şi scenarist al serialului „The Simpsons”, vorbeşte, într-un interviu pentru News.ro, despre noul scurtmetraj „Bun-venit în Club”, lansat pe Disney+, în care Lisa Simpson devine „rea”, despre cum a influenţat celebrul serial publicul de-a lungul celor peste 30 de sezoane şi de ce continuă să aibă succes în toată lumea. Scurtmetrajul „Bun-venit în Club!” a fost lansat de ziua Disney+. Lisa Simpson e hotărâtă să se transforme în prinţesa perfectă. După ce cunoaşte unii dintre cei mai faimoşi ticăloşi ai universului Disney, Lisa e surprinsă să afle că ar putea fi mai distractiv să fie rea. Sezonul 34 al serialului „The Simpsons” va avea premiera în 25 septembrie, la Fox. Cum rămâne serialul „The Simpsons” în viaţă? Al Jean: Cred că sunt trei motive: Primul ar fi că a fost realizat iniţial de Matt Groening, James L. Brooks şi Sam Simon; este vast, un mare univers. Apoi, cred că trăim vremuri grele. Iar oamenii încă încearcă să relaţioneze cu această familie care încearcă să o scoată la capăt. Vă aminţiţi un impact major asupra publicului? Ce a schimbat el? Al Jean: Încă de la început, oamenii spuneau, ironic, că a durat ceva până serialul a prins rădăcini, dar de la primul episod difuzat pe Fox Network, îmi amintesc că mergeam pe stradă şi îi auzeam pe oameni că vorbesc despre serial. A fost foarte ciudat. De acolo, a ajuns în viaţa tuturor şi asta a fost ceva uimitor pentru mine.
https://www.news.ro/entertainment/interviu-al-jean-producator-si-scenarist-al-serialului-the-simpsons-oamenii-inca-incearca-sa-relationeze-cu-aceasta-familie-1922401820002022091120864305

Les Films de Cannes à Bucarest, între 21 şi 30 octombrie. „Triangle of Sadness”, Palme d’Or 2022, proiectat în premieră naţională

Les Films de Cannes à Bucarest, ediţia a 13-a, are loc între 21 şi 30 octombrie. Filmul premiat anul acesta cu Palme d'Or la Cannes, „Traingle of Sadness”, de Ruben Östlund, va fi proiectat în premieră naţională, anunţă organizatorii. „Am devenit interesat de regia de film pentru că imaginea e foarte, foarte puternică atunci când vine vorba de schimbarea comportamentului uman” spunea şi regizorul suedez Ruben Östlund, laureat cu Palme d'Or în 2022 pentru încă o capodoperă caustică, inclasabilă, care va fi prezentată în cadrul Les Films de Cannes à Bucarest în premieră naţională. „Satire sălbatice”, aşa pot fi descrise filmele unuia dintre cei mai originali cineaşti europeni. Copil teribil al cinematografiei suedeze contemporane, Ruben Östlund nu vrea ca publicul său să fie confortabil. El propune un cinematograf al disconfortului, care străpunge în mod hilar pretenţiile burgheze şi demontează structurile fragile ale societăţii contemporane. „Personajele lui Östlund sunt invariabil şarlatani vanitoşi şi egoişti, care merită să fie pedepsiţi atunci când un eveniment de viaţă catastrofal le distruge aparenţele de respectabilitate. Bărbaţii, în special, nu o duc deloc uşor în ordinea cosmică a lui Östlund, unde vârful ascuţit al băţului său satiric este păstrat pentru a distruge pompozitatea slabă a ego-ului masculin”, scrie site-ul Mubi.com
https://www.news.ro/entertainment/les-films-de-cannes-bucarest-intre-21-si-30-octombrie-triangle-of-sadness-palme-d-or-2022-proiectat-in-premiera-nationala-1922402320402022091320864458

„Bilet pentru paradis”, cu Julia Roberts şi George Clooney, a debutat pe primul loc la box office-ul românesc de week-end

„Ticket to Paradise/ Bilet pentru paradis”, cu Julia Roberts şi George Clooney în rolurile principale, a debutat pe primul loc la box office-ul românesc de weekend, cu încasări de 871.925 de lei. Câştigătorii premiului Oscar George Clooney şi Julia Roberts se reunesc pe marele ecran în rolul unor foşti soţi care se află într-o misiune comună de a o împiedica pe fiica lor îndrăgostită să facă aceeaşi greşeală pe care au făcut-o şi ei cândva. Filmul a fost văzut în cinematografe de 35.300 de spectatori. „Trenul asasinilor/ Bullet Train”, cu Brad Pitt, în regia lui David Leitch, a coborât pe poziţia a doua a clasamentului, în al şaptelea weekend de la debut, generând venituri de 281.145 de lei. Animaţia „Elfii cofetari/ The Elfkins” a urcat două locuri, până pe trei, în al patrulea weekend de la premieră. Filmul a fost văzut de 10.722 de spectatori în sălile de cinema şi a adunat 195.191 de lei.
https://www.news.ro/entertainment/bilet-pentru-paradis-cu-julia-roberts-si-george-clooney-a-debutat-pe-primul-loc-la-box-office-ul-romanesc-de-weekend-1922402520272022091020864259

Orange lansează o aplicaţie dedicată tuturor sporturilor

Orange are o nouă aplicaţie dedicată fanilor sporturilor. Este vorba despre aplicaţia mobilă Orange Sport (versiunea actualizată a aplicaţiei Fotbal Info), ce le oferă utilizatorilor acces la informaţii din toate domeniile sportive, precum şi materiale şi opinii. Noua aplicaţie vine în completarea canalelor TV Orange Sport 1, 2, 3, 4, website-ului orangesport.ro şi al canalelor social media Facebook Orange Sport şi YouTube Orange Sport Romania. Prin simpla accesare a aplicaţiei de pe telefonul mobil conectat la internet, utilizatorii au acces instant la informaţii din tenis, fotbal, înot, gimnastică, handbal, rugby, box, ciclism, atletism, Formula 1, dar nu numai. Conţinutul este realizat de jurnaliştii cu experienţă Orange Sport.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/aplicatia-orange-sport-20863999

Antena 1 aduce încă un sezon Stand-Up Revolution. Va fi pus la bătaie cu Vocea României

UPDATE. Emisiunea iUmor va rămâne cu o singură difuzare, duminica, după debutul Stand-Up Revolution. Emisiunea de divertisment Stand-Up Revolution revine cu un nou sezon, începând din 30 septembrie, în fiecare vineri, de la 21:30, la Antena 1. Show-ul intră pe un tronson care până acum era ocupat de emisiunea iUmor, însă postul Antena 1 nu a venit cu explicaţii despre soarta emisiunii de umor. Stand-Up Revolution îi va avea în rol de prezentatori pe aceiaşi Ilona Brezoianu şi Şerban Copoţ. Ilona Brezoianu: „Sezonul 2 Stand-Up Revolution va veni cu multe surprize. Am văzut până acum concurenţi foarte buni, dar şi câteva momente speciale wow! Îmi era dor de filmări, pentru că sunt zile în care pur şi simplu n-ai cum să nu pleci binedispus acasă. Evident că s-a lăsat din nou cu pariuri şi, la fel ca şi în primul sezon, sper să fi pariat bine!”, a dezvăluit Ilona Brezoianu.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/standup-revolution-antena-1-20863367

Şapte filme care testează limitele convenţionale ale cinema-ului, în competiţia BIEFF 2022

Cea de-a XII-a ediţie a Festivalului Internaţional de Film Experimental Bucureşti propune, în premieră, o competiţie internaţională dedicată peliculelor realizate de regizori aflaţi la primul sau al doilea lungmetraj din carieră. Potrivit unui comunicat transmis marţi AGERPRES, şapte filme care testează limitele convenţionale ale cinema-ului concurează pentru Marele premiu BIEFF în valoare valoare de 20.000 euro, constând în servicii de post-producţie oferite de Avanpost. Printre surprizele rezervate spectatorilor în perioada 27 septembrie - 2 octombrie se numără titluri apreciate şi premiate de juriile marilor evenimente cinematografice. Deopotrivă inovatoare din punct de vedere formal şi provocatoare din punct de vedere tematic, cele şapte titluri selecţionate de Oana Ghera, director artistic al BIEFF, şi Flavia Dima, curator asociat, propun abordări polemice asupra unor subiecte de interes contemporan, în maniere care variază de la explorări curajoase ale realităţilor înconjurătoare până la fascinante exerciţii de imaginaţie de inspiraţie supra-realistă, precizează organizatorii festivalului. Lungmetrajul "Super Natural", debutul regizorului Jorge Jacome, va fi prezentat în prima zi de festival, de la ora 21,00, la Cinema Elvire Popesco, urmat, pe 28 septembrie, de la ora 18,30, de pelicula "Herbaria", regia Leandro Listorti.
https://www.agerpres.ro/cultura/2022/09/20/sapte-filme-care-testeaza-limitele-conventionale-ale-cinema-ului-in-competitia-bieff-2022--981851

SkyShowtime se lansează în mai multe țări europene pe 20 septembrie 2022

Sky și Viacom CBS își vor lansa serviciul de streaming în mai multe țări europene (dar deocamdată nu și în România), începand de mâine, pe 20 septembrie 2022. SkyShowtime se va baza pe platforma tehnologică Peacock și va combina conținut de la Universal, DreamWorks, Paramount+, Showtime, Sky și Peacock. Biblioteca va include filme de succes, cum ar fi Top Gun: Maverick, Jurassic World Dominion, Minions: The Rise of Gru și Downton Abbey: A New Era. Serviciul va fi lansat mai întâi în Danemarca, Finlanda, Norvegia și Suedia (prețul pentru SkyShowtime va fi de exemplu în Finlanda de 6,99 euro lunar). Se va extinde apoi în Țările de Jos, la sfârșitul acestui an. Alte țări din Europa Centrală și de Est vor primi SkyShowtime de la începutul anului 2023. Astfel, pe parcursul anului 2023, platforma va fi lansată în alte 17 tari, incluzând România, Albania, Andorra, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Cehia, Ungaria, Kosovo, Muntenegru, Macedonia de Nord, Polonia, Portugalia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Spania. În total, SkyShowtime va fi disponibil pentru abonații din 22 de teritorii, până la finalul anului viitor (inițial se estimase că lansarea în Romania va avea loc anul acesta). Vor exista și noi seriale premium bazate pe scenarii, realizate pentru SkyShowtime. În regiunile nordice, va înlocui complet platforma Paramount+. „Suntem încântați că abonații noștri au acces exclusiv la cele mai recente premiere de filme și seriale de la studiourile noastre emblematice și de renume mondial. Așteptăm cu nerăbdare să împărtășim mai multe detalii despre datele de lansare pentru celelalte piețe ale noastre și să aducem SkyShowtime și mai multor oameni din toată Europa”, a precizat CEO-ul SkyShowtime, Monty Sarhan.
https://www.hdsatelit.com/2022/09/skyshowtime-se-lanseaza-in-mai-multe.html

ANCOM lansează licitația de spectru radio pentru servicii de comunicații electronice de nouă generație

"Lansăm astăzi licitația pentru acordarea drepturilor de utilizare pentru frecvențele radio destinate implementării noilor tehnologii. În urma publicării de vineri în Monitorul Oficial a celor două decizii, avem acum toate condițiile îndeplinite pentru a publica anunțul de demarare a procedurii de selecție. Am ajuns la acest moment în urma unui proces complicat pe care am reușit să îl finalizăm doar printr-un dialog permanent cu toți factorii implicați: Guvernul României, industria telecom și societatea civilă. Îi așteptăm pe operatorii din România sau din afara ei, deținători sau nu de spectru radio, să participe la licitație, condițiile acestei proceduri de selecție fiind cât se poate de bine adaptate actualului context socio-economic. Piața de comunicații electronice din România este matură și una dintre cele mai competitive la nivelul Uniunii Europene și acest lucru se datorează abilității și interesului investitorilor, dar și barierelor reduse pentru accesul pe piață al furnizorilor. Creșterea cantității de spectru va duce la noi investiții pe piața din România, spre beneficiul întregii economii", a declarat Vlad Stoica, președintele ANCOM, într-un comunicat remis către HD Satelit România.
https://www.hdsatelit.com/2022/09/ancom-lanseaza-licitatia-de-spectru.html

„CHEFI LA CUȚITE”, 20 SEPTEMBRIE 2022. IULIA ALBU VINE SĂ-I SURPRINDĂ PE JURAȚI. „PĂPUȘA UMANĂ KEN”, PRINTRE CONCURENȚI

Aseara, cea de-a opta ediție Chefi la cuțite a adus la Antena 1 multe momente amuzante, dar și tensiune, într-o luptă pentru amuletă care i-a provocat pe Chefi să gătească folosind niște combinații dificile de ingrediente. Întrecerea a fost jurizată de Chef Orlando Zaharia, iar câștigătorul serii a fost Chef Florin Dumitrescu. În seara aceasta, 20 septembrie 2022, va fi difuzată o nouă ediție a emisiunii „Chefi la cuțite”, sezonul 10. În seara aceasta, 20 septembrie 2022, „Chefi la cuțite” vine cu o ediție a extravaganțelor! Cei trei jurați primesc vizita Iuliei Albu, care le pregătește un preparat cu adevărat surprinzător. „Eu nu știu să gătesc. Știu doar să mă gătesc. Dar am vrut să vin aici pentru a vă face o surpriză!”, le-a declarat Iulia juraților, prezentându-le un desert unicat, imaginea îmbinării între artă și gastronomie, a cărui pregătire a necesitat multă atenție și minuțiozitate.
https://www.tvmania.ro/chefi-la-cutite-20-septembrie-2022-iulia-albu-vine-sa-i-surprinda-pe-jurati-papusa-umana-ken-printre-concurenti-374881

„LAS FIERBINȚI”, SEZONUL 21. NOUL PROGRAM DE DIFUZARE AL SERIALULUI DE COMEDIE DE LA PRO TV

Sunt peste zece ani de când românii au pășit pentru prima dată în Fierbinți, satul în care fiecare pățanie este colorată cu umor, fiecare locuitor este desăvârșit printr-o caracteristică specifică și în care fiecare zi este egală cu câte o poveste de neuitat! Sezonul 21 a debutat la Pro TV miercuri, pe 7 septembrie. Inițial, serialul a putut fi urmărit de două ori pe săptămână, miercuri și joi. Iată cum arată noul program de difuzare al serialului de comedie. De două săptămâni, românii s-au bucurat de noile pățanii ale personajelor lor preferate din Las Fierbinți într-un nou sezon al serialului de comedie. Însă, de acum au noi motive să simtă că săptămâna este și mai bună. Au porție triplă de distracție și voie bună. Începând din 20 septembrie, „Las Fierbinți” are un nou program de difuzare. Serialul românesc de la Pro TV se va vedea marțea, miercurea și joia. Astfel că, în această seară, de la 20:30, se redeschid porțile din sat.
https://www.tvmania.ro/incepe-las-fierbinti-sezonul-21-programul-de-difuzare-372624

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal a amendat Vodafone România

Vodafone România, al doilea jucător local pe piața de telecomunicatii mobile, a fost amendat cu 2.000 euro de Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal pentru achiziționarea de către terțe persoane, în mod apreciat ca fraudulos, de telefoane noi în numele unor clienți ai operatorului. În lipsa verificării respectării procedurii de identificare a persoanei apelante, această situație ar fi permis terțelor persoane accesarea datelor din contractele încheiate de clienți cu operatorul și a datelor din conturile personale My Vodafone, cum ar fi nume, prenume, adresă, codul numeric personal, numărul de telefon de contact, codul PUK, numărul de contact al titularului contului, seria SIM a cartelei inițiale, valoarea ultimei facturi neplătite și traficul de date, arată instituția. "Investigația a fost demarată ca urmare a transmiterii de către operator a două notificări de încălcare a securității datelor cu caracter personal în temeiul Regulamentului General privind Protecția Datelor (RGPD). (...) Totodată, autoritatea a constatat că Vodafone România nu a adoptat măsuri suficiente pentru a asigura faptul că orice persoană fizică care acționează sub autoritatea operatorului și care are acces la datele cu caracter personal nu le prelucrează decât la cererea operatorului și nu a implementat măsuri tehnice și organizatorice adecvate în vederea asigurării unui nivel de confidențialitate și securitate corespunzător riscului prelucrării. Ca atare, operatorul a fost sancționat cu amendă pentru încălcarea prevederilor articolului 29 și articolului 32, aliniatul (1), litera b) și aliniatul (2) din Regulamentul General privind Protecția Datelor", se arată într-un comunicat al Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP).
https://www.profit.ro/stiri/autoritatea-nationala-de-supraveghere-a-prelucrarii-datelor-cu-caracter-personal-a-amendat-vodafone-romania-20863443

Cheltuielile pentru publicitate din industria auto americană au scăzut cu 4% în primele șapte luni ale acestui an, din cauza deficitului de stocuri

Cheltuielile pentru publicitate din industria auto americană au scăzut cu 4% primele șapte luni ale acestui an, față de aceeași perioadă a anului trecut, deoarece deficitul de stocuri a redus vânzările, chiar dacă cererea de vehicule a rămas puternică, potrivit datelor unei firme de cercetare de publicitate, citată de Reuters. În cazul reclamelor digitale, cheltuielile au reprezentat 53% din suma totală de 4,80 miliarde de dolari pe care industria a alocat-o pentru publicitate în perioada respectivă, potrivit datelor publicate de firma Standard Media Index (SMI), relatează News.ro. Suma totală alocată pentru publicitate, în valoare de 5,50 miliarde de dolari, a fost cu 12,7% mai mică față de aceeași perioadă din 2019, anterioară pandemiei de Covid-19. Motivul este că cheltuielile dealerilor, care sunt, în mod tradițional, printre cele mai mari din industrie, sunt afectate din cauza lipsei de vehicule.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/cheltuielile-pentru-publicitate-din-industria-auto-americana-au-scazut-cu-4-in-primele-sapte-luni-ale-acestui-an-din-cauza-deficitului-de-stocuri-20862354

(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




IBC2022 advertising for the live event in Amsterdam Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover

Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2021-2022 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover


Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL