×


Revista presei -- Data și ora publicării: 08.11.2022 17:07:04

REVISTA PRESEI / 8 nov 2022 /



Cifra totală de afaceri a televiziunilor din România. Cine a făcut cel mai mare profit în 2021
Media Expres: Toate televiziunile din România "învârt" jumătate de miliard de euro. Pro TV şi Antena Group, foarte aproape ca profit. Aleph, cea mai mare pierdere.
Televiziunea, o mare afacere. Posturile care au avut cele mai mari profituri
Televiziunea din România cu cele mai mari profituri. Clasamentul este unul inedit
Televiziunile din România care au dat lovitura. Câți bani au câștigat Pro TV și Antena 1 în 2021
Digi anunță campania de Black Friday 2022, cu reduceri de 50% la abonamente timp de un an
Se scumpește Disney+. Cât va costa în România
După ce Guvernul a stabilit că investițiile străine vor fi avizate de SRI, acum, prin lege, SRI se va implica și în activitatea ANCOM
Reprezentant Vodafone România: Până în prezent, nu a fost cheltuit niciun euro din PNRR pentru digitalizare
Proiectul de lege privind securitatea și apărarea cibernetică, pus în dezbatere publică: Se înființează Sistemul Național de Securitate Cibernetică, crește rolul consilierului prezidențial pe probleme de securitate/ SRI este autoritate competentă la nivel național în domeniul cyber intelligence
Securitatea și apărarea cibernetică a României: SRI devine autoritate națională de cyber intelligence. La ce date va avea acces – proiect
Cum se vede „România Digitală” dinspre PNL și Cotroceni? Lentă, dar „frumoasă” și cu „minți strălucite”
Serialul "Avocatul", cu acţiunea la Malmö, capitala criminalităţii din Suedia, va fi difuzat din 10 noiembrie la Focus Sat TV
Cele mai tulburătoare procese din SUA şi Marea Britanie din ultimii ani şi cele mai fascinante interogatorii, luna aceasta la Crime+Investigation
CNA. Realitatea Plus amendată pentru lipsa de imparţialitate a moderatoarei Anca Alexandrescu. Ce a spus realizatoarea?
Demisia Ministrului Vasile Dîncu l-a făcut "ministrul" apariţiilor - cel mai vizibil din cabinet o lună întreagă
TRAFIC SITE-URI. Libertatea.ro a preluat conducerea. Fostul lider Digi24.ro, în scădere în luna octombrie. Şi ŞtirileProTV au trecut peste. Clasamentul complet
Black Friday la VOYO. Ce oferte are platforma ProTV pentru abonaţi?
AUDIENŢE. Care au fost cele mai urmărite televiziuni ale lunii octombrie, după media pe zi. Pro TV îşi menţine poziţia de lider. Televiziunea Diva urcă în audienţe cu filmele de Crăciun
Actorul de comedie Kenan Thompson prezintă Gala People's Choice Awards pe 7 decembrie la televiziunea E!
Mihnea Rădulescu, Vodafone România: Numai din PNRR, România are la dispoziţie între 3 şi 5 mld. euro pentru digitalizare. Simplificarea procesului de absorbţie pentru IMM-uri este decisiv pentru a putea să atragem mai mulţi bani şi pentru a avea o penetrare mai mare a digitalizării
Florin Popa, Business to Business Director, Orange România: Există foarte mult potenţial în zona digitalizării companiilor, dar în acelaşi timp ne trebuie politici foarte bine stabilite, dirijate şi o accelerare în a recupera acest decalaj
Comedia românească "Teambuilding", cele mai mari încasări din România din toate timpurile. Trei debuturi în top
Craniul dragonului Balerion din serialul „House of the Dragon” va fi expus la Bucureşti
”Pandemia.md”, un lungmetraj regizat de Valeriu Jereghi, a avut premiera la Muzeul Țăranului Român/ Filmul, „o frescă a prezentului din Republica Moldova”
Cine va comenta la TVR meciurile de la Campionatul Mondial de fotbal. Toate costurile deplasării
Black Friday 2022. Primele oferte anunţate de eMAG. Ce produse veţi putea găsi la preţ redus. Este pusă la bătaie şi o casă cu 4 camere, cu discount de peste 50.000 de euro
Acţiunile Apple încep să scadă văzând cu ochii: Gigantul a redus temporar producţia celor mai noi iPhone-uri din cauza restricţiilor COVID-19 din China. Compania va produce cu cel puţin 3 milioane de modele iPhone 14 mai puţin decât se anticipase
Codurile secrete pentru a deveni expert în căutarea de filme și seriale pe cea mai populară platformă de streaming
Twitter are peste un sfert de miliard de utilizatori
Twitter își cheamă zeci de angajați concediați să revină la serviciu
Instagram implementează opţiuni pentru programarea postărilor
"Triunghiul tristeţii/ Triangle of Sadness", filmul câştigător al Palme d’Or, va rula din 11 noiembrie în cinematografele din ţară
Javier Bardem, mesaj special pentru România: "Sunt sigur că veţi râde de multe ori"
Jimmy Kimmel va prezenta cea de-a 95-a gală a premiilor Oscar
"Pe urmele abandonului", un podcast narativ şi de investigaţie, lansat pe Spotify şi YouTube
Taiwan va investi 10 milioane de euro pentru producţia de cipuri în Lituania
DIANA ENACHE VA MODERA O EMISIUNE LA TV. FIICA LUI ADRIAN ENACHE, PRIMELE DECLARAȚII DESPRE NOUL PROIECT. „AM FILMAT DEJA CÂTEVA EDIȚII”




Cifra totală de afaceri a televiziunilor din România. Cine a făcut cel mai mare profit în 2021

Toate posturile de televiziune din România au avut o cifră de afaceri de aproape jumătate de miliard de euro anul trecut, după cum arată o analiză făcută de Anuarul MediaExpres, preluată de Pagina de Media. La capitolul profit, topul este condus detaşat de Pro TV şi Antena 1. După cifra de afaceri, piaţă totală a adunat 486 de milioane de euro în 2021, faţă de 506 milioane în 2020. Pro TV se apropie de 200 de milioane de euro cifră de afaceri, iar Antena Group și Antena 3 înseamnă 132 de milioane. Sunt singurele grupuri de peste 100 de milioane de euro cifră de afaceri. Pro TV: 187 de milioane Antena Group (inclusiv Antena 3): 132 de milioane Kanal D: 54 de milioane Clever (Prima TV, Profit News, Prima Sport etc): 51 de milioane Campus Media (Digi 24, Digi FM, Digi24 FM, Pro FM): 16,5 milioane Ridzone (România TV): 10,5 milioane B1 TV: 4 milioane Aleph Media: 1 milion Toate profiturile posturilor TV au însumat, în 2021 104 milioane de euro, din care aproape 90 doar pentru Pro TV şi Antene. Cele două grupuri media sunt aproape la egalitate în 2021. Pro TV: 40,4 de milioane Antena Group: 38 de milioane Kanal D: 15 milioane Campus – 3,7 milioane Ridzone (România TV) – 3,5 milioane de euro Clever: 1,7 de milioane B1 – 670.000 de euro Geopol Internaţional, care decide licența Realitatea Plus, a raportat o pierdere de 77.000 de euro pierdere. Aleph Media are, potrivit Anuarului MediaExpres, pierderi de 11,8 milioane de euro în 2021.
https://www.libertatea.ro/stiri/ce-televziune-a-facut-cel-mai-mare-profit-in-2021-4338317

Media Expres: Toate televiziunile din România "învârt" jumătate de miliard de euro. Pro TV şi Antena Group, foarte aproape ca profit. Aleph, cea mai mare pierdere.

Toate posturile de televiziune din România adună o cifră de afaceri de aproape jumătate de miliard de euro anul trecut, după cum arată o analiză făcută de Anuarul MediaExpres. La capitolul profit, topul este condus detaşat de Pro TV şi Antena 1, foarte aproape anul trecut. Cât au "învârtit" televiziunile în 2021? Şi, mai ales, cine şi cu cât a ieşit pe plus? Detalii, în continuare. Înainte de datele complete, câteva concluzii generale: După cifra de afaceri: vorbim de o piaţă totală de 486 de milioane de euro în 2021, faţă de 506 milioane în 2020. Pro TV se apropie de 200 de milioane de euro cifră de afaceri, iar Antena Group + Antena 3 înseamnă 131 de milioane. Sunt singurele grupuri de peste 100 de milioane de euro cifră de afaceri. După profit: Pro TV şi grupul Intact (inclusiv Antena 3) sunt aproape la egalitate în 2021 ca profit. Topul profiturilor continuă cu o parte din media grupului Digi (Campus Media, adică Digi 24 şi posturile de radio aferente), cu România TV şi cu grupul Clever (Prima TV şi canalele din grup). Pro TV este cea mai profitabilă companie media de televiziune din România. A avut un profit de 40,4 milioane de euro în 2021. Anul trecut, Antenele au fost aproape. Împreună, Antena Group plus Antena 3 au totalizat 38 de milioane profit. Cel mai mult a afost adus de Antena TV Group (36,5 milioane de euro profit), în timp ce la Antena 3 au fost 1,6 milioane. La Kanal D, profitul în 2021 a fost de 15 milioane de euro, iar la Clever, 1,7 milioane de euro. Toate profiturile posturilor TV au însumat, în 2021, profituri de 104 milioane de euro, din care aproape 90 de milioane doar la primele două grupuri media mari, Pro TV şi Antenele. Aleph News bifează cea mai mare pierdere în 2021: aproape 12 milioane de euro minus, potrivit datelor MediaExpres. Profitul la companiile care au staţii de ştiri: Campus - 3,7 milioane de euro, Ridzone (România TV) - 3,5 milioane de euro, Antena 3 - 1,65 milioane de euro, B1 - 670.000, Geopol Internaţional (care deţine licenţa Realitatea Plus) - 77.000 de euro pierdere, Aleph Media - pierdere 11,8 milioane de euro. Cea mai mare "gaură" este la Aleph News. Cât de mare e pierderea la postul lui Adrian Sârbu, în continuare.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/cifre-de-afaceri-profit-televiziuni-romania-20912220

Televiziunea, o mare afacere. Posturile care au avut cele mai mari profituri

Televiziunile din România au reșit să facă profit de peste 100 de milioane de euro, anul trecut. Veniturile sunt strâns legate de audiență. Posturile care au mizat pe programe care au avut milioane de telespectatori au avut parte și de profiturile cele mai mari. Televiziunea este o afacere de succes, inclusiv în România. Posturile care au audiențe mari au reușit să facă zeci de milioane de euro profit. Potrivit unei analize făcute de Anuarul MediaExpres, principalii jucători de pe piață sunt Pro TV şi Grupul Intact (în special Antena 1). Dacă luăm în calcul cifra de afaceri, Pro TV este lider și se apropie de 200 de milioane de euro. Antena Group + Antena 3 au o cifră de afaceri de 131 de milioane de euro. Sunt singurele trusturi de media care au depășit 100 de milioane de euro în ceea ce privește de afaceri. Pe locul 3 este Kanal D, cu 54 de milioane de euro, anul trecut. Foarte aproape de podium este și grupul Clever, prin două firme care operează staţiile TV (Prima TV, Profit News, Prima Sport). Acesta a avut o cifră de afaceri de 43 de milioane de euro. Pe locul al cincilea se află Campus Media (Digi 24 și posturile de radio aferente) cu o cifră de afaceri de 16,5 milioane de euro. Toate profiturile posturilor TV au însumat, în 2021, 104 milioane de euro. Și când vine vorba despre profit, tot Pro TV şi Grupul Intact, din care fac parte Antena 1 și Antena 3 ocupă primele două locuri. Podiumul este completat de Dogan Media (Kanal D). În 2021, Pro TV a avut un profit de 40,4 milioane de euro, urmat de Antena 1 cu 36,5 milioane de euro și Kanal D cu 14, 9 milioane de euro, potrivit paginademedia.ro. Pe locul al patrulea se află Campus Media (Digi 24 și posturile de radio aferente) cu un profit de 3,6 milioane de euro. Locul al cincilea este ocupat de Romania TV (Ridzone Computers SRL) cu 3,4 milioane de euro. În ceea ce privește Grupul Clever (Prima TV), profitul a fost de 1,7 milioane de euro.
Există însă și televiziuni care nu au reușit să facă profit. Aleph News, a avut cea mai mare pierdere în 2021: aproape 12 milioane de euro, potrivit datelor MediaExpres.
https://evz.ro/televiziunea-o-mare-afacere-posturile-care-au-avut-cele-mai-mari-profituri.html

Televiziunea din România cu cele mai mari profituri. Clasamentul este unul inedit

Toate posturile de televiziune din România au adunat anul tecut o cifră de afaceri de aproape jumătate de miliard de euro, dar sunt două mari grupuri care domină piața. Dar câți bami au câștigat televiziunile în 2021 și care este clasamentul celor care au ieşit pe plus? În 2021 a fost o piaţă totală de 486 de milioane de euro, faţă de 506 milioane în 2020, iar două posturi sunt singurele cu peste 100 de milioane de euro cifră de afaceri, în timp ce toate profiturile au însumat suma de 104 milioane de euro, potrivit unei analize realizată de Anuarul MediaExpres. Pro TV şi grupul Intact sunt aproape la egalitate în 2021 ca profit, în condițiile în care postul din Pache Protopopescu se apropie de 200 de milioane de euro cifră de afaceri, iar Antena Group și Antena 3 au adunat 131 de milioane de euro. Topul profiturilor continuă cu o parte din media grupului Digi (Digi 24 şi posturile de radio aferente), cu România TV şi cu grupul Clever (Prima TV şi canalele din grup). Conform cifrei de afaceri din 2021, pe primul loc se află Pro TV, cu 187 de milioane de euro, urmat de Antena Group care a contabilizat 117 milioane, iar alte 15 milioane au fost de la businessul Antena 3. Pe ultimul loc al podiumului se află Kanal D, cu o cifră de afaceri de 54 de milioane de euro înregistrată anul trecut.
https://www.impact.ro/televiziunea-din-romania-cu-cele-mai-mari-profituri-clasamentul-este-unul-inedit-443494.html

Televiziunile din România care au dat lovitura. Câți bani au câștigat Pro TV și Antena 1 în 2021

Televiziunile din România care au dat lovitura. În anul 2021, piața totală a televiziunii a înregistrat o cifră de afaceri de 486 de milioane de euro, în scădere față de anul precedent. Doar două posturi de televiziune prezintă o cifră de afaceri de peste 100 de milioane de euro. Vezi câți bani au câștigat PRO TV și Antena 1 anul trecut. Anul trecut, încasările de pe piața totală a televiziunii din România au scăzut față de anul 2020. Dacă în urmă cu doi ani de zile cifra de afaceri însumată a posturilor TV din țara noastră a fost de 506 milioane de euro, în anul 2021 a scăzut la 486 de milioane de euro, potrivit unei analize realizate de Anuarul Media Expres. PRO TV se apropie cu pași repezi de o cifră de afaceri de 200 de milioane de euro. Antena Group și Antena 3 prezintă, împreună, o cifră de afaceri de 131 milioane de euro. Pe locul trei în topul profiturilor se află grupul Digi, format din postul TV Digi24 și posturile sale radio.
https://playtech.ro/stiri/televiziunile-din-romania-care-au-dat-lovitura-cati-bani-au-castigat-pro-tv-si-antena-1-in-2021-604603

Digi anunță campania de Black Friday 2022, cu reduceri de 50% la abonamente timp de un an

Digi anunță campania de Black Friday, care va dura 3 zile începând cu 11 noiembrie, și în care clienții noi și existenți pot beneficia de reduceri de 50%, în primele 12 luni consecutive. Campania are loc atât pe site, cât și în magazinele fizice. Clienții care optează pentru contractarea unui serviciu, a unei noi extraopțiuni sau aleg să efectueze un upgrade pot accesa site-ul, iar cei care aleg să se prezinte într-unul dintre magazine vor primi asistență din partea reprezentanților de vânzări. De Black Friday, clienții pot opta pentru unul sau mai multe servicii DIGI și vor beneficia de o reducere de 50% din valoarea facturii pentru un an întreg. Astfel, clienții existenți sau noi care contractează, respectiv își portează numărul la DIGI pe durata campaniei, beneficiază de o reducere de 50% în primele 12 luni ale anului. Abonamentul Mobil Optim Nelimitat oferă clienților minute nelimitate la nivel național, SMS-uri nelimitate în rețeaua DIGI, 3.000 de minute internaționale și date mobile nelimitate, iar prețul va fi de 2,5 euro pe lună, timp de un an.
https://www.economica.net/digi-anunta-campania-de-black-friday-2022-cu-reduceri-de-50-la-abonamente-timp-de-un-an_624987.html

Se scumpește Disney+. Cât va costa în România

Lansarea viitorul abonament cu reclame, care va avea loc peste o lună, va fi însoțită de scumpirea abonamentului actual la Disney+. Cu ocazia lansării versiunii cu reclame, care, pentru unele piețe va avea loc pe 8 decembrie, va fi scumpit și abonamentul disponibil în prezent, anunță Disney. În Statele Unite, de exemplu, de la 8 dolari pe lună, abonamentul obișnuit va costa 11 dolari pe lună (sau 110 dolari pe an), ceea ce reprezintă o scumpire semnificativă. Scumpirea vine pentru a face loc viitorului abonament cu reclame, care va costa 8 dolari pe lună (sau 80 de dolari pe an), cât costă abonamentul obișnuit în prezent. Practic, abonații nemulțumiți de scumpire, care vor să păstreze prețul actual, vor trebui să se obișnuiască cu reclame. În România, abonamentul actual va costa, cel mai probabil, 45 de lei pe lună, de la 30 de lei, în vreme ce opțiunea cu reclame va costa 30 de lei pe lună.
https://www.profit.ro/profitul-tau/entertainment/se-scumpeste-disney-cat-va-costa-in-romania-20912247

După ce Guvernul a stabilit că investițiile străine vor fi avizate de SRI, acum, prin lege, SRI se va implica și în activitatea ANCOM

Senatorii au decis că ANCOM nu este în măsură să dispună singură, în cazul furnizorilor de internet și al platformelor online, eliminarea conținutului cu caracter terorist, astfel că au amendat legislația în vigoare stabilind că Serviciul Român de Informații (SRI) va pune la dispoziție ANCOM analiza necesară în acest scop și va urmări implementarea măsurilor de eliminare pe care Autoritatea le va emite la solicitarea serviciului. Alături de SRI, în primul rând, și ANCOM, în al doilea rând, Ministerul Afacerilor Interne și Inspectoratul General al Politiei Române au fost adăugate ca autorități competente în prevenirea utilizării abuzive a serviciilor de găzduire pentru diseminarea către public a materialelor de propagandă teroristă și a conținutului cu caracter terorist. De ce este important: Legislația în vigoare stabilește acum că doar ANCOM are atribuții în obligarea furnizorilor de internet și a furnizorilor de conținut să elimine la sursă mesajele și conținutul care fac apologia actelor de terorism sau îndeamnă la comiterea unui act de terorism. De asemenea important: Guvernul a decis anul acesta că investițiile străine directe din afara UE vor fi avizate de către SRI, urmând a fi verificate inclusiv investițiile străine în mass-media. Președintele Iohannis nu ridicat vreo obiecție cu privire la aceastră atribuție a SRI, reclamând legea în cauză doar cu privire la instituirea unei taxe de autorizare a unei investiții străine. ”Furnizorii de servicii de găzduire și furnizorii de conținut sunt obligați ca, la decizia motivată a Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații, denumită în continuare ANCOM, să întrerupă, imediat, cu informarea utilizatorilor, transmiterea într-o rețea de comunicații electronice ori stocarea conținutului, prin eliminarea acestuia la sursă, dacă prin intermediul conținutului respectiv se face apologia actelor de terorism, se îndeamnă la comiterea unui act de terorism sau se promovează idei, concepții, doctrine sau atitudini, în scopul susținerii cauzei/activității entităților teroriste”, prevede acum legislația în vigoare cu privirea la blocarea conținutului de natură .
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/dupa-ce-guvernul-a-stabilit-ca-investitiile-straine-vor-fi-avizate-de-sri-acum-prin-lege-sri-se-va-implica-si-in-activitatea-ancom-20912230

Reprezentant Vodafone România: Până în prezent, nu a fost cheltuit niciun euro din PNRR pentru digitalizare

Realitatea în care suntem astăzi este că, până în prezent, nu a fost cheltuit niciun euro din Planul Naţional de Redresare din Rezilienţă (PNRR) pentru digitalizare şi e foarte greu să ne imaginăm că, într-un timp atât de scurt, vom putea să absorbim sume atât de mari, având în vedere capacitatea de livrare pe care o au toate companiile din România, a afirmat, într-o conferinţă de specialitate, Mihnea Rădulescu, Business Director, Vodafone România. „Până în momentul acesta, acum când noi stăm pe scenă, nu a fost cheltuit niciun euro din PNRR pentru digitalizare. Asta e realitatea în care suntem. Dacă ne uităm la proiectele ieşite în licitaţie, pe care le putem numi proiecte dezvoltate sută la sută şi care aşteaptă să primească un executant, să spunem, în afară de Cloud-ul guvernamental, sunt foarte, foarte puţine, aproape deloc. Sunt multe proiecte la care se lucrează, însă realitatea este că suntem în urmă, din punctul meu de vedere, cu dezvoltarea de proiecte suficiente cât să acopere banii. De asta spuneam mai devreme că banii, din punctul meu de vedere, sunt infiniţi. De ce? Pentru că e foarte greu să ne imaginăm că, într-un timp atât de scurt, vom putea la nivelul ţării să absorbim sume atât de mari pentru digitalizare, având în vedere că niciodată nu s-a întâmplat aşa ceva în România şi capacitatea de livrare pe care o au toate companiile puse la un loc din România, în momentul ăsta”, a subliniat Rădulescu.
https://www.economica.net/reprezentant-vodafone-romania-pana-in-prezent-nu-a-fost-cheltuit-niciun-euro-din-pnrr-pentru-digitalizare_625305.html

Proiectul de lege privind securitatea și apărarea cibernetică, pus în dezbatere publică: Se înființează Sistemul Național de Securitate Cibernetică, crește rolul consilierului prezidențial pe probleme de securitate/ SRI este autoritate competentă la nivel național în domeniul cyber intelligence

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării a pus în dezbatere publică proiectul de lege privind securitatea și apărarea cibernetică a României, unul dintre proiectele din pachetul de legi privind securitatea națională. Noutățile proiectului sunt înființarea Sistemului Național de Securitate Ciberetică (SNCSC), a cărui activitate va fi coordonată de Consiliul Operativ de Securtiate Cibernetică (COSC). Consiliul ar urma să fie condus de consilierul prezidențial pentru probleme de securitate națională. Potrivit proiectului de lege, Serviciul Român de Informații este autoritate competentă la nivel național în domeniul cyber intelligence. Proiectul de lege mai prevede că persoanele juridice care au în responsabilitate rețele și sisteme informatice prevăzute au obligația de a notifica incidentele de securitate cibernetică de îndată dar nu mai târziu de 24 de ore de la constatarea incidentului. Potrivit proiectului, se înființează Sistemul Național de Securitate Cibernetică, denumit în continuare SNSC, drept cadru general de cooperare care reunește autorități și instituții publice cu responsabilități și capabilități în domeniu, în vederea coordonării acțiunilor la nivel național pentru asigurarea securității cibernetice. Proiectul de lege mai prevede activitățile SNSC sunt coordonate, la nivel strategic, de către Consiliul Suprem de Apărare a Țării (CSAT. Activitățile SNSC sunt coordonate unitar, la nivel operațional, de către COSC. Serviciul Român de Informații asigură secretariatul tehnic al COSC. COSC este un organ consultativ, fără personalitate juridică, aflat sub autoritatea CSAT, format din consilierul prezidențial pentru probleme de securitate națională, consilierul prim-ministrului pe probleme de securitate națională, Secretarul Consiliului Suprem de Apărare a Țării, precum și reprezentanți ai: Ministerului Apărării Naționale, Ministerului Afacerilor Interne, Ministerului Afacerilor Externe, Ministerului Cercetării, Inovării și Digitalizării, Serviciului Român de Informații, Serviciului de Informații Externe, Serviciului de Telecomunicații Speciale, Serviciului de Protecție și Pază, Oficiului Registrului Național al Informațiilor Secrete de Stat, Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații și ai Directoratului Național de Securitate Cibernetică.
https://www.g4media.ro/proiectul-de-lege-privind-securitatea-si-apararea-cibernetica-pus-in-dezbatere-publica-se-infiinteaza-sistemul-national-de-securitate-cibernetica-creste-rolul-consilierului-prezidential-pe-probleme.html

Securitatea și apărarea cibernetică a României: SRI devine autoritate națională de cyber intelligence. La ce date va avea acces – proiect

Serviciul Român de informații (SRI) va deveni autoritate competentă la nivel național în domeniul cyber intelligence și va avea rolul de a cunoaște, preveni și contracara atacurile care reprezintă amenințări la adresa securității naționale, potrivit unui proiect de lege scos în consultare publică. Un nou proiect de lege privind securitatea cibernetică a fost pus în data de 4 noiembrie în dezbatere publică de Ministerul Digitalizării, condus de Sebastian Burduja (PNL). Proiectul de lege vrea să reglementeze cadrul juridic și instituțional în domeniile de securitate și apărare cibernetică, precum și mecanismele de cooperare și responsabilitățile instituțiilor cu atribuții în domeniile menționate. Amintim că în 2015 legea securității cibernetice a fost declarată neconstituțională, iar Curtea Constituțională a stipulat că Serviciul Român de Informații (SRI) nu ar trebui să fie autoritate națională în domeniul securității cibernetice. În expunerea de motive la noul proiect de lege se spune că s-ar fi luat în considerare criticile formulate în 2015 de Curtea Constituțională și că adoptarea acestui act este jalon asumat în PNRR.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-25889625-securitatea-apararea-cibernetica-romaniei-sri-devine-autoritate-nationala-cyber-intelligence-date-avea-acces-proiect.htm

Cum se vede „România Digitală” dinspre PNL și Cotroceni? Lentă, dar „frumoasă” și cu „minți strălucite”

Cei mai importanți lideri PNL ai momentului au vorbit, joi, despre digitalizarea administrației și au avansat termene scurte privind finalizarea procesului, în timp ce președintele Iohannis a deplâns, la un alt eveniment, „ritmul redus al trecerii la serviciile digitale în sectorul public”. Premierul Nicolae Ciucă a participat la evenimentul „România Digitală, România Liberală” organizat de PNL în Aula Bibliotecii Centrale Universitare (BCU) Carol I. Mai mulți lideri liberali au fost prezenți, discursul fiind, pe alocuri, unul electoral. Înainte de începerea evenimentului, după colț, ministrul de Interne, Lucian Bode, s-a întreținut minute bune cu gazda evenimentului, directoarea BCU, Mireille Rădoi. La sosirea premierului, ministrul de Interne s-a alăturat suitei, lângă primarul Sectorului 6, Ciprian Ciucu. Discursul citit al lui Ciucă a fost despre modernizarea României prin digitalizare și a făcut referire la „minţile strălucite cu care este binecuvântată, România (care n.red.) trebuie să contribuie la aceste progrese. Transformarea digitală şi noile tehologii ne oferă şansa de a recupera decalajele pe care le înregistrăm, încă, faţă de Uniunea Europeană şi ţările care au înţeles mai devreme rolul noilor tehnologii în modernizarea serviciilor publice”, a punctat Ciucă în aplauzele sălii. A urmat la pupitru Sebastian Burduja, ministrul Cercetării. El a vorbit despre proiectul de cloud guvernamental „care va pune datele românilor într-un loc sigur” și despre România frumoasă pe care o întâlnit-o peste hotare. „În acest mandat, am de multe ori de a face cu o Românie foarte frumoasă. E România marilor minţi care ne fac cinste peste tot în această lume. Am fost ieri în Portugalia, la Web Summit, cel mai mare eveniment de digitalizare din lume. Sunt 100.000 de oameni prezenţi. Au fost aproape 20 de firme din România, 20 de start-up-uri, care pur şi simplu cuceresc lumea”, a declarat Burduja. În plus, el a adăugat că revoluţia digitală în România a început. „Este în plină desfăşurare. În următorul an de zile, România va face un adevărat salt din perspectiva serviciilor publice digitale”, a mai susținut ministrul.
https://romania.europalibera.org/a/romania-digitala-declaratii-politice/32114211.html

Serialul "Avocatul", cu acţiunea la Malmö, capitala criminalităţii din Suedia, va fi difuzat din 10 noiembrie la Focus Sat TV

Două sezoane ale serialului "Avocatul" ("The Lawyer/ Advokaten", 2018), producţie Canal+ Original, vor fi difuzate la Focus Sat TV, din 10 noiembrie, de la ora 21.30, urmând ca în zilele de luni şi joi să fie programate câte două episoade. "Avocatul" este un serial nordic/ scandi noir, cu acţiunea localizată în Malmö, capitala criminalităţii din sudul Suediei şi port situat în apropierea capitalei Danemarcei, Copenhaga. Cele două oraşe sunt unite prin podul Øresund care leagă Suedia şi Danemarca, dar de asemenea prin sistemele lor de justiţie compatibile, care permit avocaţilor să profeseze de ambele părţi ale strâmtorii.
https://www.news.ro/cultura-media/serialul-avocatul-cu-actiunea-la-malm-capitala-criminalitatii-din-suedia-va-fi-difuzat-din-10-noiembrie-la-focus-sat-tv-1922401508512022111220913075

Cele mai tulburătoare procese din SUA şi Marea Britanie din ultimii ani şi cele mai fascinante interogatorii, luna aceasta la Crime+Investigation

Crime+Investigation prezintă, în această lună, unele dintre cele mai tulburătoare procese din SUA şi Marea Britanie din ultimii ani alături de Rob Rinder în „Secretele interogării",expune problemele din cadrul sistemului judiciar american în „60 de zile după gratii" şi arată cele mai fascinante interogatorii făcute vreodată în serialul „La interogatoriu". „Secretele interogării cu Rob Rinder” va avea premiera luni, 14 noiembrie, de la ora 23:00. Cunoscut ca avocat specializat în drept penal şi prezentator TV în Marea Britanie, Robert Rinder este ghidul perfect în arta interogării. Noua emisiune analizează unele dintre cele mai tulburătoare procese din SUA şi Marea Britanie din ultimii ani. O echipă de experţi va analiza interogatoriile poliţiei, în fiecare dintre acestea, munca pricepută a detectivilor fiind esenţială pentru rezolvarea cazului şi obţinerea unei condamnări.
https://www.news.ro/cultura-media/cele-mai-tulburatoare-procese-din-sua-si-marea-britanie-din-ultimii-ani-si-cele-mai-fascinante-interogatorii-luna-aceasta-la-crime-investigation-1922404307412022111620912341

CNA. Realitatea Plus amendată pentru lipsa de imparţialitate a moderatoarei Anca Alexandrescu. Ce a spus realizatoarea?

Postul Realitatea Plus a fost amendat pentru lipsa de imparţialitate a moderatoarei Anca Alexandrescu. Mai exact, în emisiunea Culisele statului paralel difuzată pe 9, 13 şi 15 septembrie, prezentatoarea Anca Alexandrescu a făcut afirmaţii despre faptul că politicianul Hubert Thuma ar fi pus pe unul dintre membri CNA-ului să-i amendeze emisiunea. Realitatea Plus a fost amendată în şedinţa de azi cu suma de 15.000 de lei. Reprezentant Realitatea Plus: "Noi trimitem către domnul Thuma mesaje şi invitaţii pentru a participa la emisiunile noastre către Consiliul Judeţean de fiecare dată. Primim răspunsul de la Consiliul Judeţean pe care Anca Alexandrescu le citeşte. Domnul Thuma nu dorea să participe, în schimb reclamaţiile dânsului curg în continuare." Cristina Pocora, membru CNA: "Pe ce se bazează Anca Alexandrescu când face această afirmaţie foarte exactă, că domnul Thuma a pus pe unul dintre noi, cei 11 membri CNA să-i facă ceva doamnei Alexandrescu respectiv să-i amendeze emisiunea?" Emisiunea Culisele statului paralel a fost amendată cu suma de 15.000 lei. Amenda de la Consiliul Naţional al Audiovizualului este bazată pe articolul 67, care spune că: "În exercitarea dreptului lor de a-şi exprima opinii sau puncte de vedere în legătură cu subiecte de interes public, prezentatorii şi moderatorii trebuie să asigure o separare clară a opiniilor de fapte şi nu trebuie să profite de apariţia lor constantă în programe într-un mod care să contravină exigenţelor de asigurare a imparţialităţii."
https://www.paginademedia.ro/cna/realitatea-plus-amenda-20913335

Demisia Ministrului Vasile Dîncu l-a făcut "ministrul" apariţiilor - cel mai vizibil din cabinet o lună întreagă

Vasile Dîncu (ministrul demisionar al Apărării Naţionale) a fost cel mai mediatizat ministru în luna octombrie. Vasile Dîncu a apărut în cele mai multe articole în online şi social media, radio, presa scrisă şi s-a situat pe prima poziţie la posturile TV. Vasile Dîncu este cel mai vizibil ministru al cabinetului Ciucă în presa scrisă. Pe poziţia a douala egalitate, se află Petre Daea (ministrul Agriculturii) şi Lucian Nicolae Bode (ministrul Afacerilor Interne). Rezultatele vin în urma unei monitorizări MediaTrust. Compania a urmărit vizibilitatea partidelor politice şi miniştrilor din cabinetul Ciucă în perioada 1-31 octombrie. Pe partide, cele mai multe menţiuni le-au avut în presă miniştrii PSD, care au înregistrat 32.334 menţiuni, miniştrii PNL sunt citaţi în 25.541 de articole, iar miniştrii UDMR cu 7124 de menţiuni în presa scrisă din România.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/vasile-dincu-ministru-vizibil-20912290

TRAFIC SITE-URI. Libertatea.ro a preluat conducerea. Fostul lider Digi24.ro, în scădere în luna octombrie. Şi ŞtirileProTV au trecut peste. Clasamentul complet

TRAFIC SITE-URI | OCTOMBRIE 2022. Care au fost cele mai citite site-uri în luna octombrie? Sunt schimbări chiar la vârf, unde Libertatea reuşeşte să depăşească după unici liderul de până acum Digi24.ro. UNICI. Liderul de până acum după clienţii unici, Digi 24, alunecă pe poziţia a treia în luna octombrie. Libertatea trece pe primul loc, în timp ce ŞtirileProTV se instalează pe poziţia a doua. Site-ul digi24.ro a pierdut aproximativ 700.000 de unici în comparaţie cu luna septembrie. Prima poziţie a fost preluată de către Libertatea, care a câştigat, în aceeaşi perioadă, mai bine de 800.000 de unici, urmată de ştirileprotv.ro (locul 2), care a strâns cu aproape 2.000.000 (1.900.000) de unici în plus în luna octombrie. La capitolul unici mai este de notat evoluţia site-ului ObservatorNews. Site-ul aproape şi-a dublat traficul şi a urcat pe poziţia a şaptea, faţă de locul 16 cu o lună înainte.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/trafic-site-uri-octombrie-digi24-libertatea-20912394

Black Friday la VOYO. Ce oferte are platforma ProTV pentru abonaţi?

Platforma VOYO (deţinută de Pro TV) are oferte de Black Friday. Ce oferte are VOYO? De când intră oferta? VOYO are două oferte de Black Friday începând din 11 noiembrie. Mai exact, în prima ofertă, abonatul plăteşte o lună şi primeşti încă o lună gratis. Cea de-a doua ofertă de black friday este pentru o perioadă mai lungă de abonament: pentru şase luni plătite la VOYO este un bonus de încă şase luni, adică un an în care se pot vedea, printre altele, show-urile şi serialele de la Pro TV, scrie protv.ro. Printre altele VOYO difuzează în avans show-uri precum: Sunt celebru, scoate-mă de aici, Vocea României, serialul Clanul.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/voyo-black-friday-20913041

AUDIENŢE. Care au fost cele mai urmărite televiziuni ale lunii octombrie, după media pe zi. Pro TV îşi menţine poziţia de lider. Televiziunea Diva urcă în audienţe cu filmele de Crăciun

Luna octombrie, în audienţe. Podiumul este neschimbat, cu Pro TV liderul, urmat de Antena 1 şi Kanal D. la fel şi Romania TV îşi păstrează poziţia a patra, pe toate targeturile. Postul Antena 3 CNN creşte uşor la o lună de la transformare, în timp ce de cealaltă parte, Digi24 scade. Televiziunea Diva, care a început în octombrie să difuzeze doar filme de Crăciun (la fel ca în alţi ani), a crescut bine în audienţe. NAŢIONAL. Pro TV este liderul televiziunilor şi după media pe zi. Postul a avut o medie de 554.000 de telespectatori. Cifrele au fost aproape la egaitate cu cele din septembrie, cu o uşoară scădere a cotei de piaţă, de la 18,5% în septembrie, la 17,9% în octombrie. Antena 1 şi Kanal D au fost pe un trend ascendent. Antena 1, cu o medie de 430.000 de telespectatori, media, la nivel naţional, în timp ce Kanal D a avut o medie de 342.000 de persoane. Romania TV îşi menţine poziţia a patra şi după media pe zi, la nivel naţional. Cifrele au fost în uşoară scădere, cu câteva mii de persoane. Locul cinci, la distanţă de Romania TV, este Antena 3 CNN, care a avut o medie de aproape 160.000 de persoane. Digi Sport 1 a urcat un loc în audienţe, pe şase, cu o medie naţională de aproape 80.000 de telespectatori, la mică distanţă de Happy Channel. Digi24 scade şi după media pe zi. Televiziunea de ştiri a pierdut o poziţie, ajungând pe locul nouă. Antena Stars, televiziunea-tabloid a Antenei Group, urcă peste Digi24.
https://www.paginademedia.ro/tip-audienta/audienta-medie/audiente-tv-octombrie-media-zi-20911560

Actorul de comedie Kenan Thompson prezintă Gala People's Choice Awards pe 7 decembrie la televiziunea E!

Kenan Thompson (actor de comedie) este cel care va prezenta Gala Premiilor People's Choice. Această gală este destinată tuturor formelor de divertisment ai cărei câştigători sunt aleşi doar de public. Gazda evenimentului este actorul de comedie, Kenan Thompson. Gala va avea loc în Barker Hangar în Santa Monica şi va fi difuzată de televiziunea E! pe 7 decembrie, de la ora 20.00. Actorul Kenan Thompson revine în rolul de prezentator pentru al doilea an consecutiv. În cadrul Galei People's Choice Awards, fanii pot să îşi voteze preferaţii din cele 40 de categorii din industria filmului, televiziunii, muzicii şi pop culture.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/kenan-thompson-prezentator-gala-e-people-s-chioice-awards-20901950

Mihnea Rădulescu, Vodafone România: Numai din PNRR, România are la dispoziţie între 3 şi 5 mld. euro pentru digitalizare. Simplificarea procesului de absorbţie pentru IMM-uri este decisiv pentru a putea să atragem mai mulţi bani şi pentru a avea o penetrare mai mare a digitalizării

Numai din PNRR, România are la dispoziţie între 3 şi 5 mld. euro pentru digitalizare, iar simplificarea procesului de absorbţie pentru IMM-uri este decisiv pentru a putea să atragem mai mulţi bani şi pentru a avea o penetrare mai mare a digitalizării, este de părere Mihnea Rădulescu, Business Director în cadrul Vodafone România. „Bani sunt, standardizarea procesului de absorbţie este esenţială. Această construcţie nu se poate face de azi pe mâine, este una care durează. Pe de altă parte, în momentul acesta, noi trebuie să nu mai stăm să inventăm încă o dată roata, există lucruri, reţete care funcţionează şi care pot fi copiate cu succes în România. Simplificare procesului de absorbţie pentru IMM-uri este decisiv pentru a putea să atragem mai mulţi bani şi pentru a avea o penetrare mai mare a digitalizării. Există soluţii, trebuie să vorbim despre ele. Interesul naţional este să digitalizăm companiile mici”, declarat Mihnea Rădulescu în cadrul evenimentului ZF Digital Summit 2022.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/mihnea-radulescu-vodafone-romania-numai-pnrr-romania-dispozitie-21304897

Florin Popa, Business to Business Director, Orange România: Există foarte mult potenţial în zona digitalizării companiilor, dar în acelaşi timp ne trebuie politici foarte bine stabilite, dirijate şi o accelerare în a recupera acest decalaj

Nevoia din piaţă este de departe satisfăcută, potenţialul este foarte mare, dar în acelaşi timp trebuie să existe politici foarte bine stabilite, dirijate şi accelerare în a recupera acest decalaj care plasează România pe ultimele locuri privind utilizarea instrumentelor digitale de către IMM-uri, a spus Florin Popa, Business to Business Director, Orange România, în cadrul Conferinţei ZF Digital Summit 22. “Dacă ne uităm la nevoia din piaţă este de departe satisfăcută. Avem potenţial. Pe de altă parte, dacă ma uit la zona de business, avem cifre care arată potenţial, dar şi ratarea oportunităţilor de până acum. Nivelul de intensitate a utilizării instrumentelor digitale de căre IMM-uri la nivelul de bază arată că suntem pe ultimul loc pentru că vorbim de 22% dintre companii care folosesc instrumente digitale de bază. În acelaşi timp, numărul companiilor care fac schimb folosind mijloace informatice reprezintă 17% din numărul total de companii”, a spus Florin Popa. Concluzia directorului Orange România este că există foarte mult potenţial, dar în acelaşi timp trebuie să existe şi politici foarte bine stabilite, dirijate şi o accelerare în a recupera acest decalaj.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/florin-popa-business-to-business-director-orange-romania-exista-21304906

Comedia românească "Teambuilding", cele mai mari încasări din România din toate timpurile. Trei debuturi în top

Comedia românească "Teambuilding" se menţine pe primul loc în box office-ul românesc de weekend, după şase săptămâni de la lansare, acumulând venituri de 18,8 milioane de lei (3,7 milioane de dolari), cele mai mari încasări din toate timpurile în România. În acest weekend, filmul regizat de Matei Dima, Cosmin Nedelcu, Alex Coteţ, a fost văzut în săli de 28.116 spectatori. Emil (Matei Dima) lucrează prea mult. Asta îi reproşează superiorii săi din corporaţia PLM Global. Astfel, pentru a-i mai tempera energia, domnul Oprea (Şerban Pavlu) îl promovează “pe orizontală” şi îl face team-leader în departamentul de call center - ingraţii corporaţiei, unde liderul neoficial este morocănosul Horia (Micutzu). Emil nici nu apucă bine să se integreze, că domnul Oprea vine cu o nouă propunere: să restructureze tot departamentul de call center şi să-i înlocuiască cu inteligenţă artificială.
https://www.news.ro/entertainment/comedia-romaneasca-teambuilding-cele-mai-mari-incasari-din-romania-din-toate-timpurile-trei-debuturi-in-top-1922403708522022110820912909

Craniul dragonului Balerion din serialul „House of the Dragon” va fi expus la Bucureşti

Fanii serialului „House of the Dragon”, prequel-ul faimosului „Game of Thrones”, vor avea ocazia să admire, în perioada 10-19 noiembrie, craniul dragonului Balerion care va fi expus în centrul comercial Mega Mall Bucureşti. Craniul va fi expus la parter, într-un decor cu tematica serialului şi are o înălţime de 5,5 metri. Balerion, cunoscut sub numele de The Black Dread (Spaima Neagră), a fost dragonul lui Aegon Cuceritorul în timpul Războiului de Cucerire şi cel mai mare dragon Targaryen dintre toţi cei care au trăit. „House of the Dragon” este unul dintre cele mai îndrăgite seriale ale momentului, iar acţiunea sa precede celebra poveste din seria „Game of Thrones”. Bazat pe cartea „Fire & Blood” a scriitorului George R.R. Martin, serialul redă istoria Casei Targaryen, plasată cu 200 de ani înainte de evenimentele din „Game of Thrones”. „Casa Dragonului” spune povestea unei perioade tulburi pentru Casa Targaryen, care a pus frate împotriva frate şi dragon contra dragon. Punctul de dispută este, desigur, cine ar trebui să se aşeze pe Tronul de Fier. Serialul poate fi urmarit pe HBO Max.
https://www.news.ro/entertainment/craniul-dragonului-balerion-din-serialul-house-of-the-dragon-va-fi-expus-la-bucuresti-1922400207202022111720912383

”Pandemia.md”, un lungmetraj regizat de Valeriu Jereghi, a avut premiera la Muzeul Țăranului Român/ Filmul, „o frescă a prezentului din Republica Moldova”

Filmului artistic „Pandemia.md”, lungmetraj regizat de Valeriu Jereghi, a fost prezentat în premieră, luni, la Cinema Muzeul Ţăranului, în prezenţa regizorului, a producătorului Sergiu Pascaru, precum şi a unora dintre actorii din distribuţia peliculei. Subiectul filmului reflectă perioada carantinei din pandemie, în care un cunoscut regizor de film, împreună cu familia, se retrage într-un sat din Republica Moldova, unde se confruntă cu o realitate dură, dominată de imoralitate. Regizorul şi familia sa părăsesc oraşul şi se refugiază la ţară pe toată perioada carantinei instituite ca urmare a pandemiei de COVID-19 în Republica Moldova. Acolo, confruntându-se cu noile realităţi ale vieţii, regizorul concepe un film despre misiunea omului de creaţie în lumea modernă, unde, mai nou, domină imoralitatea şi lipsa de spiritualitate. Omul de artă, care şi-a dedicat întreaga sa creaţie dragostei pentru umanitate, este constrâns să accepte o confruntare deschisă cu o nouă forţă distructivă pentru civilizaţie, se arată în prezentarea peliculei.
https://www.g4media.ro/video-pandemia-md-un-lungmetraj-regizat-de-valeriu-jereghi-a-avut-premiera-la-muzeul-taranului-roman-filmul-o-fresca-a-prezentului-din-republica-moldova.html

Cine va comenta la TVR meciurile de la Campionatul Mondial de fotbal. Toate costurile deplasării

Campionatul Mondial de fotbal din Qatar va fi transmis în România de TVR.Postul public de televiziune va trimite în țara arabă 8 oameni, iar toate meciurile vor fi comentate de la fața locului. Echipa TVR care merge în Qatar:Comentatori:Marian Olaianos , Emil Hossu Longin, Cristian Mîndru, Narcis Șelaru.
https://ziare.com/campionatul-mondial-de-fotbal-qatar/campionatul-mondial-de-fotbal-qatar-comentatori-tvr-marian-olaianos-emil-hossu-longin-bani-cheltuiti-1770885

Black Friday 2022. Primele oferte anunţate de eMAG. Ce produse veţi putea găsi la preţ redus. Este pusă la bătaie şi o casă cu 4 camere, cu discount de peste 50.000 de euro

eMAG anunţă primele produse care vor fi reduse de Black Friday, pe 11 noiembrie. Printre oferte vor fi si doua case, situate în ansamblul Liziera de Lac, la 15 minute de metrou Anghel Saligny, S-E Bucureşti, Frumuşani: Casă tip Cuib 3, ansamblul Liziera de Lac, situată la 15 minute de metrou Anghel Saligny, S-E Bucureşti, Frumuşani, infrastructura completă, P+1, 4 camere, decomandate, 2 băi, 1 grup sanitar, finisată, suprafaţă utilă casă 110 mp, suprafaţă totală casă 143 mp, utilităţi complete, nemobilată, la preţ 146.895 euro, de la 202.300 euro.
https://www.zf.ro/eveniment/black-friday-2022-primele-oferte-anuntate-de-emag-ce-produse-veti-21305638

Acţiunile Apple încep să scadă văzând cu ochii: Gigantul a redus temporar producţia celor mai noi iPhone-uri din cauza restricţiilor COVID-19 din China. Compania va produce cu cel puţin 3 milioane de modele iPhone 14 mai puţin decât se anticipase

Acţiunile Apple au scăzut luni după ce gigantul tehnologic a declarat că restricţiile COVID-19 din China au dus la o reducere a activităţii de producţie a ultimelor sale iPhone-uri, un avertisment care vine în contextul apropierii sezonului cheie al sărbătorilor, scrie Business Insider. Acţiunile au scăzut cu 2%, până la 135,56 USD, cu peste 1 milion de acţiuni schimbate înainte de clopotul de deschidere al Wall Street. Acţiunile au scăzut cu 22% în 2022. Acţiunile s-au retras după ce Apple a declarat că fabrica din Zhengzhou, China – un loc de producţie primar – funcţionează la „capacitate semnificativ redusă” din cauza restricţiilor cauzate de coronavirus.
https://www.zf.ro/zf-24/actiunile-apple-incep-scada-vazand-ochii-gigantul-redus-temporar-21304960

Codurile secrete pentru a deveni expert în căutarea de filme și seriale pe cea mai populară platformă de streaming

Selectarea următoarei producții pe care vrei s-o urmărești poate fi un proces plictisitor pe Netflix, având în vedere imensitatea ofertei de pe ecran atunci când deschizi platforma – mai ales dacă ai doar anumite genuri preferate. Dar există o metodă pentru a filtra oferta Netflix până la genul pe care-l cauți: codurile Netflix. În loc să accepți pasiv doar din ce-ți sugerează algoritmul pe baza vizionărilor tale anterioare, învață să folosești codurile pentru a alege subiectul următorului popas în fața televizorului. Codurile sunt bazate pe un sistem numeric care corespunde unui anumit gen sau subgen, pe care îl folosește algoritmul pentru a clasifica și oferi recomandări. De exemplu, în loc să derulezi prin „Horror”, poți căuta în „Small Town Scares / Groază în orașe mici” (81496215) pentru rezultate mai precise. Iar la „Thrillere” sunt 13 subgenuri, de la filme clasice sau de acțiune, până la supranaturale. Până acum, Netflix are cam 36.000 de coduri. Dar notați că pot fi folosite doar pe website și nu pe televizor.
https://life.hotnews.ro/stiri-showbiz-25889486-codurile-secrete-pentru-deveni-expert-cautarea-filme-seriale-cea-mai-populara-platforma-streaming.htm

Twitter are peste un sfert de miliard de utilizatori

Twitter se laudă că este la cel mai înalt nivel din toate timpurile în ceea ce priveşte numărul de utilizatori, lăsând să se înţeleagă că factorul decisiv al creşterii este Elon Musk. O prezentare internă, menită să fie folosită de oamenii de vânzări ai companiei în relaţia cu advertiserii, accesată de The Verge, susţine că numărul utilizatorilor mobili zilnici ai platformei a crescut cu 20% de când aceasta a fost cumpărată de Elon Musk. Aceeaşi prezentare susţine că, de la finele celui de-al doilea trimestru, numărul utilizatorilor mobili zilnici a crescut cu 15 milioane şi este acum mai mare de sfert de miliard. Twitter a renunţat să mai facă publice datele privind numărul de utilizatori la sfârşitul celui de-al doilea trimestru al acestui an. La ultima raportare oficială, Twitter avea 237,8 milioane de utilizatori, cu o rată de creştere anuală de 16,6%. Elon Musk s-a plâns recent de scăderea bruscă a veniturilor Twitter, după ce, la presiunea activiştilor, advertiserii ar fi oprit multe campanii. Aceştia se tem că relaxarea politicilor de moderare a conţinutului promovate de Musk vor aduce conţinut toxic alături de propriile reclame.
https://www.news.ro/economic/twitter-are-peste-un-sfert-de-miliard-de-utilizatori-1922401108472022110820912877

Twitter își cheamă zeci de angajați concediați să revină la serviciu

După ce la finalul săptămânii trecute, Twitter și-a concediat apropae jumătate din personal, acum compania le cere unor angajați să se întoarcă la muncă. Conform Bloomberg News, unii dintre angajații concediați sunt chemați înapoi pe motiv că au fost disponibilizaţi din greşeală. Asta, în timp ce, alţii au fost lăsaţi să plece înainte ca managementul să-şi dea seama că munca şi experienţa lor ar putea fi necesare pentru a construi noile caracteristici ale companiei pe care le prevede Musk. Twitter a concediat recent 50% dintre angajaţii săi, inclusiv angajaţii din echipa de încredere şi siguranţă, a declarat Yoel Roth, directorul pentru siguranţă şi integritate companiei, într-un tweet, la începutul acestei săptămâni. Tweeturile personalului companiei de social media au spus că echipele responsabile de comunicaţii, curaţarea conţinutului, drepturile omului şi etica învăţării automate se numără printre cele unde au avut loc restructurări, la fel ca unele echipe de produs şi de inginerie.
https://www.forbes.ro/twitter-isi-cheama-zeci-de-angajati-concediati-sa-revina-la-serviciu-297771?fbclid=IwAR3f-QzlXeKZsCikhYYj6Ym2gQ_yRNQF7O95D_qaKV74tH3pr5be8R6ccMk

Instagram implementează opţiuni pentru programarea postărilor

Creatorii de conţinut şi brandurile vor putea să programeze postările pe Instagram direct din aplicaţie, fără să mai apeleze la alte soluţii. După testele din ultimele săptămâni, Instagram a decis să lanseze funcţia de programare a postărilor. Aceasta va fi disponibilă pentru anumite branduri şi creatori de conţinut, dar nu pentru toţi utilizatorii platformei. Cu noua facilitate, din cadrul aplicaţiei pot fi programate fotografii şi Reel-uri pe o perioadă de până la 75 de zile. Opţiunile pentru programarea postărilor pot fi găsite în cadrul procesului de publicare, la „Advanced Settings”. Acolo, se aleg ora şi data dorite, după care se revine la fluxul normal de publicare. Nu este cel mai simplu proces posibil de programare al postărilor, însă, scuteşte utilizatorii de apelarea la soluţii terţe sau la aplicaţia Creator Studio dezvoltată separat de Meta. Spre deosebire de Facebook, care oferă de mulţi ani această facilitate pentru pagini, Instagram o lansează cu mare întârziere şi o oferă, cel puţin deocamdată, doar anumitor conturi.
https://www.news.ro/economic/instagram-implementeaza-optiuni-pentru-programarea-postarilor-1922401808552022110920912937

"Triunghiul tristeţii/ Triangle of Sadness", filmul câştigător al Palme d’Or, va rula din 11 noiembrie în cinematografele din ţară

"Triunghiul tristeţii/ Triangle of Sadness", o satiră despre ipocrizie, lăcomie şi putere, de la Ruben Östlund, regizorul "The Square" şi "Force Majeure", va fi distribuit în cinematografe din 11 noiembrie, de Independenţa Film. Filmul cu influenceri, miliardari în jacuzzi şi foarte multă şampanie, care a câştigat Palme d’Or la Cannes 2022, îi are în distribuţie pe Woody Harrelson, Harris Dickinson, Charlbi Dean şi Zlatko Burić. Carl (Harris Dickinson) şi Yaya (Charlbi Dean), un celebru cuplu de fotomodele, sunt invitaţi într-o croazieră de lux pentru oameni super-bogaţi, dar de o moralitate îndoielnică. Printre ei, un oligarh rus, un traficant de arme britanic, dar şi un alcoolic care citează din Marx şi care este chiar căpitanul navei (Woody Harrelson). Ceea ce la început părea poza perfectă de Instagram se transformă într-un spectacol grotesc. https://www.news.ro/entertainment/triunghiul-tristetii-triangle-of-sadness-filmul-castigator-al-palme-d-or-va-rula-din-11-noiembrie-in-cinematografele-din-tara-video-1922401608502022111020913043

Javier Bardem, mesaj special pentru România: "Sunt sigur că veţi râde de multe ori"

Javier Bardem, câştigător al premiilor Oscar, a transmis un mesaj video românilor prin care promovează noul său film "Cel Mai Tare Şef", o comedie cu accente dramatice şi satirice, actorul fiind convins că românii vor râde de mai multe ori vizionând filmul în cinematografe. Comedia "Cel mai Tare Şef" se vede pe marile ecrane din România, regia fiind semnată de Fernando Leon de Aranoa. Pelicula a obţinut multiple premii Goya (Oscarurile spaniole) pentru Cel mai bun film, Cel mai bun regizor, Cel mai bun actor într-un rol principal, Cel mai bun scenariu original, Cea mai bună muzică, Cel mai bun montaj.
https://www.news.ro/entertainment/javier-bardem-mesaj-special-pentru-romania-sunt-sigur-ca-veti-rade-de-multe-ori-video-1922403008002022110920912991

Jimmy Kimmel va prezenta cea de-a 95-a gală a premiilor Oscar

Jimmy Kimmel revine în calitate de gazdă a celei de-a 95-a ediţii a premiilor Oscar în 2023, fiind a treia oară când starul se află în această postură. Revenirea lui Kimmel a fost anunţată luni de Glenn Weiss şi Ricky Kirshner, producătorii executivi şi organizatorii Premiilor Academiei, anunţă Variety. Gazda emisiunii „Jimmy Kimmel Live” a prezentat anterior ediţiile din 2017 şi 2018, la care au fost desemnate câştigătoare la categoria „cel mai bun film” „La La Land” şi „Moonlight”. Singurii care au găzduit de mai multe ori ceremonia sunt Whoopi Goldberg şi Jack Lemmon (de patru ori), Johnny Carson (de cinci ori), Billy Crystal (de nouă ori) şi Bob Hope (de unsprezece ori). „Să fiu invitat să găzduiesc premiile Oscar pentru a treia oară este fie o mare onoare, fie o capcană”, a glumit Kimmel într-un comunicat. „În orice caz, sunt recunoscător Academiei pentru că m-a întrebat atât de repede după ce toţi cei buni au spus nu”.
https://www.news.ro/entertainment/jimmy-kimmel-va-prezenta-cea-de-a-95-a-gala-a-premiilor-oscar-1922402807492022111620912295

"Pe urmele abandonului", un podcast narativ şi de investigaţie, lansat pe Spotify şi YouTube

Muzeul Abandonului lansează o nouă ustensilă exploratorie a fenomenului abandonului în România, un podcast narativ şi de investigaţie intitulat "Pe urmele abandonului". Proiectul vrea să pună în valoare consistenţa cercetărilor din spatele produselor muzeului, discuţiile şi dezbaterile echipei de cercetători: istorici, sociologi, psihologi, antropologi, muzeografi, arhivişti şi oameni de comunicare. De asemenea, podcastul intenţionează să devină un ghid prietenos care construieşte empatic un univers sonor în jurul rănii colective a abandonului, acest segment esenţial de istorie recentă a României. "Uneori, după ore întregi de discuţii pe tema documentelor sau mărturiilor muzeului ne dădeam seama că interacţiunea dintre noi, bogăţia de detalii, de ipoteze, erau mult mai consistente şi incitante decât alte ustensile de comunicare şi căi prin care încercam să ajungem la public. Şi atunci ne-am gândit: de ce nu am utiliza această resursă sub forma unui podcast? Aşa am început să arhivăm sonor parte din aceste sesiuni de dezbatere şi ulterior am creionat scenarii tematice, în aşa fel încât cele 10 episoade ale proiectului să acopere capitolele de organizare şi cercetare ale Muzeului Abandonului", spune Oana Drăgulinescu, fondator Muzeul Abandonului şi narator al proiectului.
https://www.news.ro/cultura-media/pe-urmele-abandonului-un-podcast-narativ-si-de-investigatie-lansat-pe-spotify-si-youtube-1922401707342022111220912047

Taiwan va investi 10 milioane de euro pentru producţia de cipuri în Lituania

Taiwan, cel mai mare furnizor mondial de semiconductori, va investi peste 10 milioane de euro pentru producţia de cipuri în Lituania, a anunţat luni şeful reprezentanţei Taiwanului la Vilnius, transmite Reuters. Institutul pentru tehnologie şi cercetare industrială din Taiwan va coopera cu producătorul lituanian de componente electronice Teltonika pentru a pune la punct capacităţile tehnologice în domeniul semiconductorilor ale ţării baltice, a precizat Eric Huang, şeful reprezentanţei Taiwanului la Vilnius. În plus, vor fi oferite un număr de peste 20 de burse de pregătire tehnică în Taiwan pentru lituanieni, a adăugat Eric Huang. „Acesta nu este un troc (în schimbul permisiunii Lituaniei de deschidere a reprezentanţei Taiwanului). Motivul este acela că Taiwanul ar dori să colaboreze cu Lituania pentru a consolida rezilienţa lanţului nostru democratic de aprovizionare, în faţa coerciţiei exercitate de regimurile autocratice”, a adăugat oficialul taiwanez.
https://www.economica.net/taiwan-va-investi-10-milioane-de-euro-pentru-productia-de-cipuri-in-lituania_624999.html

DIANA ENACHE VA MODERA O EMISIUNE LA TV. FIICA LUI ADRIAN ENACHE, PRIMELE
DECLARAȚII DESPRE NOUL PROIECT. „AM FILMAT DEJA CÂTEVA EDIȚII”
Diana, fiica lui Adrian Enache, muncește zi de zi pentru cariera ei. Tânăra de 25 de ani are un proiect la Național TV, prezintă și o emisiune la radio, iar recent, într-un interviu pentru cei de la playtech.ro, a dezvăluit că va avea propria emisiune la TV. Diana Enache va prezenta emisiunea „Totu-i fan”, la Prima TV. La acest proiect participă și Alin Pascu, fiul interpretei de muzică populară Matilda Pascal-Cojocăriţa. „De ceva timp lucrez și-n TV și sunt și vocea în primul rând de la Național FM. În fiecare dimineață sunt acolo și vă spun „Bună dimineața, este ora zece”. Câteodată mai adormită, alteori mai supărată, dar e important că sunt acolo, lângă voi. Și am început un proiect frumos cu Alin Pascu, la Prima TV, „Totu-i fain”. Am filmat deja câteva ediții care urmează să fie difuzate pe post. Ne bucurăm de energia bună, de oamenii care vin cu bucurie, pentru că e din ce în ce mai rar în zilele noastre, numai fețe triste, facturi mari la energie, numai pandemie, măști. Dar se poate să mai și zâmbim. Așa că totu-i fain…”, a spus Diana Enache.
https://www.tvmania.ro/diana-enache-va-modera-o-emisiune-la-tv-fiica-lui-adrian-enache-primele-declaratii-despre-noul-proiect-am-filmat-deja-cateva-editii-383420

(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover

Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2022-2023 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover


Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL