×


Revista presei -- Data și ora publicării: 22.11.2022 16:28:50

REVISTA PRESEI / 22 nov 2022 /



„Reclamă pentru premierul Ciucă” | Cum este promovată vizita șefului de la București cu bani județeni
Cine sunt telespectatorii Pro TV? (prime-time)
Cine sunt telespectatorii televiziunii Antena 1? (prime-time)
Cine sunt telespectatorii Kanal D? (prime-time)
„Wednesday”. Ce impresie le-a lăsat România actorilor din primul serial Netflix filmat la noi: „Nimic nu m-a pregătit pentru asta”
AUDIENŢE Qatar TVR. Senegal - Olanda, meciul zilei ca audienţă. Anglia - Iran, meciul zilei ca loc în top: primul pe două segmente. Meciul de seară, nicio şansă cu Chefii şi Clanul
Radu Paraschivescu revine la Digi FM. Postul de radio pregăteşte şi o emisiune de parenting
AUDIENŢE. Ce audienţă a avut meciul de deschidere Qatar - Ecuador? TVR 1, locul doi cu Mondialul
Reality show-ul cu influenceri „Buzz House”, marca Global Records, ajunge la ediţia a doua. Cine va participa
CE EMISIUNE ÎNCEPE LA ANTENA 1 DUPĂ FINALA „CHEFI LA CUȚITE” 2022, SEZONUL 10
FILME DE CRĂCIUN LA DIVA, NOIEMBRIE 2022. CE A PROGRAMAT POSTUL TV ÎN PERIOADA 22-27 NOIEMBRIE




„Reclamă pentru premierul Ciucă” | Cum este promovată vizita șefului de la București cu bani județeni

Consiliul Județean Maramureș a cumpărat spațiu de promovare la televiziunile locale și în mediul online pentru a reflecta vizita premierului Nicolae Ciucă în județ. Cum partidele nu au dreptul legal să achiziționeze publicitate politică la TV, instituțiile o pot face în afara campaniilor electorale. Consiliul Județean Maramureș, județ în care premierul s-a aflat la sfârșitul săptămânii trecute, a cumpărat prin achiziții publice spații la diferite televiziuni locale sau în presa online pentru a reflecta vizita lui Nicolae Ciucă în județ, dar și activitatea instituției de la nivel local. Vizita premierului într-un județ al României ar trebui să reprezinte un subiect important pentru agenda oricărei redacții locale, subliniază analiștii consultați de Europa Liberă. Temele de interes local sau problemele naționale ar trebui prezentate în produse jurnalistice autentice, fără a fi nevoie de o promovare suplimentară. Preluarea mesajelor premierului ar trebui să constituie un demers natural și nu unul determinat de plăți suplimentare. „Nu vine premierul în fiecare zi în județ. Ar trebui să ne întrebăm de ce Consiliul Județean cumpără servicii de publicitate pentru a promova mai degrabă că vine premierul Ciucă. Poate să fie o reclamă politică”, este opinia lui Septimius Pârvu, expert electoral. Mai ales că premierul a vorbit despre subiecte cu impact local precum Aeroportul Internațional Maramureș, care deschidea un nou terminal pentru pasageri, barajul Runcu sau despre podul peste Tisa. Alte subiecte au fost majorarea pensiilor, dar și teme socio-economice, cu rezonanță națională. „Să cumperi servicii pentru a reflecta vizita premierului poate ridica semne de întrebare dacă nu e o reclamă politică, iar CJ să cumpere articole pozitive. Pare un gest de a cumpăra imagine pozitivă pentru Consiliul Județean și premier. E o linie subțire între activitatea CJ și cea de partid”, a spus reprezentatul Expert Forum. Pe site-ul e-licitație.ro a fost postat, pe 16 noiembrie, un anunț prin care CJ Maramureș informează că dorește să achiziționeze servicii de publicitate de la două posturi locale. Acestea „constau în producția și difuzarea anunțurilor informative referitoare la activitățile Consiliului Județean Maramureș, organizate în cadrul vizitei premierului Nicolae-Ionel Ciucă în Maramureș, în perioada 17-18 noiembrie 2022”.
https://romania.europalibera.org/a/reclama-nicolae-ciuca-bani-judeteni-vizita-in-maramures/32141507.html

Cine sunt telespectatorii Pro TV? (prime-time)

În perioada 1 octombrie – 14 noiembrie 2022, Pro TV a fost cea mai urmărită televiziune la nivel național, în prime-time (orele 19:00 – 24:00), la nivel național. Cel mai mare segment de audiență este format din telespectatorii cu vârste între 45 și 54 de ani. Generația Decrețeilor rămâne cu Pro TV. Audiența medie înregistrată de programele Pro TV, la nivel național, a fost de 1.189.000 telespectatori pe minut (prime-time), conform măsurătorilor Kantar Media. Este cel mai mare rating de pe piața TV în perioada analizată (1 octombrie – 14 noiembrie 2022). În funcție de vârstă, profilul telespectatorilor este mai tânăr decât la televiziunile de știri. Cei mai numeroși telespectatori au vârste între 45 și 54 de ani: 26,6%. De asemenea, publicul matur cu vârste între 35 și 44 de ani este în proporție de 17,7%, cotă mai mare decât la Antena 1 (14,2%) și Kanal D (10,6%). Segmentul 18 – 24 de ani are o cotă de 3,7%, mai mic decât la Antena 1 (4,8%), dar mai mare decât la Kanal D (2,5%). Persoanele cu vârste de peste 65 de ani sunt în proporție de 21%, cel mai mic procent dintre televiziunile rivale: Antena 1 (25,7%) și Kanal D (37,6%). În funcție de educație, Pro TV are un public cu studii superioare cu o pondere mult mai redusă față de televiziunile de știri (Digi24, Antena 3 sau B1 TV). Cota „intelectualilor” din audiența Pro TV este de 19,5%, în timp ce Antena 1 are 20% și Kanal D, 13,8%. Nucleul dur este format din persoane cu studii medii: 55,7%. Telespectatorii cu studii primare dețin o cotă de 23%. În perioada analizată, publicul masculin (51,7%) a fost mai numeros la Pro TV față de cel feminin (48,3%). Pro TV rămâne o televiziune cu un public comercial solid, deși a început să îmbătrânească, vizat de investitorii în publicitate.
https://www.forbes.ro/cine-sunt-telespectatorii-pro-tv-prime-time-300344

Cine sunt telespectatorii televiziunii Antena 1? (prime-time)

Antena 1 a fost cea de-a doua televiziune cea mai urmărită la nivel național, în prime time (orele 19:00 – 24:00), în perioada 1 octombrie – 14 noiembrie 2022. Ponderea publicului feminin din audiență este de 61,5%. Cel mai mare segment de telespectatori, în funcție de vârstă, este reprezentat de persoane de peste 65 de ani: 25,7%. Ratingul mediu al televiziunii Antena 1, în prime-time, a fost de 936.000 de telespectatori pe minut la nivel național, potrivit măsurătorilor Kantar Media. Este a doua audiență medie după Pro TV (1.189.000) de pe piața TV. Antena 1 are un public mai în vârstă decât rivalul Pro TV. Astfel, 25,7% din audiența sa este formată din persoane de peste 65 de ani, reprezentând segmentul cel mai numeros. Cota de 22,4% este reprezentată de telespectatori cu vârste între 45 și 54 de ani, mai mică decât la Pro TV (26,6%), dar mult mai mare decât cea de la Kanal D (17,4%). Ponderea persoanelor cu vârste între 25 și 34 de ani este de 8,8%, mai mare decât la Pro TV (7,8%) și Kanal D (5,7%). Și pe segmentul 18 – 24 de ani, Antena 1 stă mai bine decât rivalele sale: 4,8% față de 3,7% la Pro TV și 2,5% la Kanal D.
https://www.forbes.ro/cine-sunt-telespectatorii-antena-1-prime-time-300385

Cine sunt telespectatorii Kanal D? (prime-time)

Kanal D a fost a treia televiziune în topul audienței naționale, în prime-time (orele 19:00 – 24:00), în perioada 1 octombrie – 14 noiembrie 2022. Are cea mai mare pondere a publicului feminin dintre rivalele sale, televiziunile Pro TV și Antena 1, dar și cea mai mare cotă a telespectatorilor de peste 65 de ani. Audiența media înregistrată de Kanal D, în prime-time, a fost de 843.000 de telespectatori pe minut, conform Kantar Media, la nivel național, a treia cifră de pe piața TV, sub Pro TV (1.189.000) și Antena 1 (936.000). Dintre marile televiziuni comerciale de divertisment și filme, Kanal D are publicul cu cele mai ridicate vârste. Astfel, 37,6% din audiența stației este reprezentată de persoane cu vârste de peste 65 de ani, față de 21% la Pro TV și 25,7% la Antena 1. De altfel, mai mult de jumătate din audiență (55,2%) sunt persoane cu vârste de peste 55 de ani. Publicul cu vârste în 35 și 44 de ani este în proporție de 10,6% comparativ cu Pro TV (17,7%) și Antena 1 (14,2%). Procentul de 71,4% din audiența Kanal D este reprezentat de publicul feminin, mai mare decât la Pro TV (48,3%) și Antena 1 (61,5%).
https://www.forbes.ro/cine-sunt-telespectatorii-kanal-d-prime-time-300423

„Wednesday”. Ce impresie le-a lăsat România actorilor din primul serial Netflix filmat la noi: „Nimic nu m-a pregătit pentru asta”

O parte a actorilor din „Wednesday” (Addams), primul serial original Netflix filmat în România, au răspuns întrebărilor HotNews.ro despre experiența lor din țara noastră și cum au decurs filmările. „Nu am fost niciodată în România înainte. A fost o zonă a lumii de care am fost mereu intrigată și când Tim [Burton] mi-a spus despre calitatea meșteșugului, meșteșugarilor, artiștilor, pictorilor, sculptorilor de acolo și tuturor oamenilor care lucrează pe platoul de filmare... cu siguranță nu a dezamăgit. Munca a fost cu adevărat excepțională”, afirmă Gwendoline Christie. Actrița din Marea Britanie, care recent a interpretat rolul lui Lucifer Morningstar în serialul The Sandman difuzat de Netflix, o joacă pe Larissa Weems, directoarea Academiei Nevermore unde învață Wednesday și o fostă rivală a Morticiei Addams, interpretată de emblematica Catherina Zeta-Jones care a împlinit 53 de ani tocmai la o zi după ce compania americană de streaming anunțase în luna septembrie când va lansa noul serial bazat pe familia Addams. Christie, unul dintre cele mai căutate nume de la Hollywood după ce a interpretat rolul lui Brienne of Tarth în serialul original Game of Thrones, se declară de asemenea încântată de munca cu echipa de filmare din România. „M-am distrat foarte tare și am râs alături de ei toți și am simțit o căldură incredibilă din partea echipei”, a subliniat ea la o conferință de presă virtuală la care a participat HotNews.ro.
https://www.hotnews.ro/stiri-film-25916986-netflix-romania-spun-actorii-serialul-familia-addams-wednesday-filmarile-tara-noastra-tim-burton.htm

AUDIENŢE Qatar TVR. Senegal - Olanda, meciul zilei ca audienţă. Anglia - Iran, meciul zilei ca loc în top: primul pe două segmente. Meciul de seară, nicio şansă cu Chefii şi Clanul

AUDIENŢE Mondial Qatar 2022. Pe ce locuri au fost partidele de fotbal de la mondiale date de TVR? Din cele trei meciuri date luni, unul a reuşit chiar să fie pe primul loc pe două segmente de public. 1. Meciul din timpul zilei, Anglia - Iran, s-a clasat cel mai bine (primul în top pe două publicuri!) pe un segment orar în care posturile comerciale au emisiunile de amiază. 2. Meciul de la ora 18.00, Senegal - Olanda, a avut cele mai mari cifre, ca număr de telespectatori, chiar dacă nu a reuşit să treacă de Pro TV. 3. Meciul de seara, SUA - Ţara Galilor nu a avut nicio şansă în faţa bucătarilor de pe Antena 1 şi a serialului Clanul. A fost cel mai jos clasat meci dintre toate cele trei de ieri. Anglia - Iran: oraşele şi comercialul, cu ochii pe meci. Cu o medie de jumătate de milion de români, partida (6-2 scor) a fost abia pe locul patru la nivelul întregii ţări, pe un interval (15.00-17.00) în care Antena 1 şi Pro TV au fost aproape la egalitate (570.000-580.000 de telespectatori). Meciul a dominat însă publicul de la oraşe: 330.000, faţă de 270.000 la Pro TV. Primul loc şi pe publicul comercial (21-54 de ani, urban), la egalitate cu Pro TV.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-meciuri-tvr-top-20927589

Radu Paraschivescu revine la Digi FM. Postul de radio pregăteşte şi o emisiune de parenting

Scriitorul Radu Paraschivescu se va auzi din nou la postul de radio Digi FM, după jumătate de an de pauză. În urmă cu şase luni, scriitorul a decis să facă o pauză de radio, din motive personale. Radu Paraschivescu va avea - ca şi până în vară - două prezenţe în fiecare săptămână. Va fi pe post marţea şi joia, de fiecare dată cam o oră, alături de matinalii Digi FM - Bogdan Miu, Beatrice şi Ciuclaru. Deocamdată nu a fost încă stabilită data la care scriitorul va reveni la matinalul de Digi FM. Anunţul a fost făcut de oficialii Digi FM în faţa CNA, unde au solicitat mici modificări în structura de programe. Totodată, Digi FM are în plan o emisiune de parenting. Viitorul program educativ destinat părinţilor nu are încă un prezentator. Postul este în discuţii cu diverşi posibili colaboratori pentru noua emisiune. "Considerăm că e foarte important ca părinţii să aibă informaţiile cele mai valoroase în primii ani de viaţă ai copiilor. Să nu se bazeze doar pe şcoală de la 6 ani încolo, pentru că e foarte riscant pentru viitorul lor", a declarat reprezentatul Digi FM în faţa CNA. Postul de radio Digi FM a solicitat Consiliului Naţional al Audiovizualului modificarea structurii serviciului de programe. Mai exact, se modifică doar programele de informare, de la 26 %, coboară la 10%. Cel mai mare procent îl ocupă ştirile. "Practic, avem 1215 minute de ştiri în fiecare săptămână. Mai avem şi programe informative care sunt zilnice", a mai spus oficialul Digi FM.
https://www.paginademedia.ro/cna/digi-fm-radu-paraschivescu-20927371

AUDIENŢE. Ce audienţă a avut meciul de deschidere Qatar - Ecuador? TVR 1, locul doi cu Mondialul

AUDIENŢE CAMPIONAT MONDIAL. Mondialul din Qatar aduce TVR 1 în topul audienţelor. Primul meci, Qatar - Ecuador (0-2) a fost pe locul doi, după Pro TV, dar înainte de Antena 1. Postul public, altfel mult mai jos în topul audienţelor, a fost pe poziţia a doua, imediat după Pro TV, cu prima partidă de la mondiale. NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, s-au uitat la meciul dat de TVR 1 între orele 18.00 şi 20.00 aproape 900.000 de români. În comparaţie, la Pro TV se uitau peste 1,2 milioane. Antena 1, locul al treilea, număra aproape 800.000 de români pe post. URBAN. Şi la oraşe, meciul a stat bine. Adică aproape 550.000 de telespectatori la TVR 1, la 80.000 în urma Pro TV. De notat distanţa dintre TVR 1 şi locul al treilea, ocupat de Antena 1: aproape 170.000 de telespectatori avans pentru meci.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-qatar-ecuador-20926869

Reality show-ul cu influenceri „Buzz House”, marca Global Records, ajunge la ediţia a doua. Cine va participa

Platforma Global vine cu o nouă ediţie „Buzz House”, un reality-show în care influenceri locuiesc împreună în aceeaşi casă şi se confruntă cu tot felul de provocări. De data aceasta, evenimentul are loc la Braşov, în perioada 20-30 noiembrie, anunţă Global. Mai exact, deşi miza ediţiei de iarnă a „Buzz House” încă este una „ţinută sub mister” de către organizatori şi de către gazdele ediţiei - GAMI şi Ioana Sfinxul, competiţia îi va testa zilnic cu diferite provocări pe cei 12 influenceri, cărora acestora vor trebui să le facă faţă pentru a putea încheia pe primul loc.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/reality-show-ul-buzz-house-ajunge-la-editia-a-doua-cine-va-participa-20926649

CE EMISIUNE ÎNCEPE LA ANTENA 1 DUPĂ FINALA „CHEFI LA CUȚITE” 2022, SEZONUL 10

Finala „Chefi la cuțite” 2022 bate la ușă. După ce Antena 1 va difuza și ultima ediție din acest an a show-ului culinar cu Chef Bontea, Chef Scărlătescu și Chef Dumitrescu, postul va lansa o altă emisiune iubită de public. Iată despre ce proiect este vorba. Pe final de an, Nea Mărin revine în mare forță alături de vedete pregătite să fie puse la treabă. Cu toate că nu a anunțat încă data oficială de lansare a noului sezon „Poftiți pe la noi”, Antena 1 a început deja promovarea noii emisiuni la TV. „Din stânga Prutului, până în Țara Oașului, trecând prin Bucovina și Transilvania. O călătorie cât un mare spectacol. O nouă invitație marca „Nea Mărin”, în care vei descoperi ținuturi pline de farmec, oameni care știu să ducă mai departe tradițiile și rosturile lor. O experiență care te va face să spui: „Țară, țară, ești spectacol!”, este mesajul transmis de Antena 1 în spotul de promovare a noii emisiuni a lui Nea Mărin.
https://www.tvmania.ro/ce-emisiune-incepe-la-antena-1-dupa-finala-chefi-la-cutite-2022-sezonul-10-386296

FILME DE CRĂCIUN LA DIVA, NOIEMBRIE 2022. CE A PROGRAMAT POSTUL TV ÎN PERIOADA 22-27 NOIEMBRIE

Producții îndrăgite de public sunt difuzate în continuare de dimineață până seara cu premiere săptămânale programate în zilele de duminică de la 16:00, respectiv marți și vineri de la ora 20:00. Săptămâna 22 - 27 noiembrie aduce patru premiere festive. Marți, 22 noiembrie, de la 20:00, nu avem parte de trei ceasuri rele, ci de patru ore pline de încântare alături de surorile Williams și cele două filme difuzate în premieră: Crăciunul la Madison (Sister Swap: A Hometown Holiday, 2021) și Crăciunul în oraș (Sister Swap: Christmas in the City, 2021). În cele două filme surorile Jennifer (Kimberly Williams-Paisley) și Meg Swift (Ashley Williams) își regăsesc scopul în viață atunci când de Crăciun fac schimb de orașe. Jennifer decide că vrea să renoveze un cinemetograf în orașul natal și Meg participă la un concurs culinar în Salt Lake City. Cum interpretează două actrițe surori în viața reală, rolul de surori într-un film? Cu multă încântare și naturalețe!
https://www.tvmania.ro/filme-de-craciun-la-diva-noiembrie-2022-ce-a-programat-postul-tv-in-perioada-22-27-noiembrie-386029

(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover

Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2022-2023 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover


Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL